Steam oyun alıp başka bilgisayara yüklemek

Bu konuyu okuyanlar

.Recep.

Öğrenci
Katılım
18 Ocak 2018
Mesajlar
39
Reaksiyon puanı
14
Puanları
8
Yaş
20
Bu yaz indirimini kaçırmak istemiyorum ama bilgisayarımın sistemi kötü bende bu yaz yeni bilgisayar alacağım. Şimdi sorum bir steam hesabıyla diyelim ki cs go aldık ama yüklemedik yani kurmadık . Yeni bilgisayarda aynı steam hesabı ile girdiğimizde kütüphanemizden cs go yu yükleyebilirmiyim ?
 

Logithx

Profesör
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
4,430
Reaksiyon puanı
2,044
Puanları
113
Yüklesende bir sıkıntı olmaz sen onu artık aldın steam'i yüklediğin bilgisayarda oyunlarını oynayabilirsin..
 

.Recep.

Öğrenci
Katılım
18 Ocak 2018
Mesajlar
39
Reaksiyon puanı
14
Puanları
8
Yaş
20
Yüklesende bir sıkıntı olmaz sen onu artık aldın steam'i yüklediğin bilgisayarda oyunlarını oynayabilirsin..
Satın aldığımız zaman direkt kütüphaneye ekleniyor ve oyna kısmında yükle butonu çıkıyor değil mi ona basmazsak başka pc de olabiliyor çok teşekkür ederim.
 

Logithx

Profesör
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
4,430
Reaksiyon puanı
2,044
Puanları
113
Oyunu yüklesende bişey olmaz steam hesabını hangi bilgisayar yüklersen içinde almış olduğun oyunları o bilgisayara yükleyip oynayabilirsin bir bilgisayara yükledim başka bilgisayara yükleyemem diye bişey yok..
 

colite

Profesör
Katılım
27 Ocak 2018
Mesajlar
2,579
Reaksiyon puanı
1,281
Puanları
113
Oyunlar steam kütüphanesinden kayıtlıdır.
Steam hesabına girebildiğin her bilgisayarda oyunu indirip veya oyun var ise indirmeden de istediğin yerde oynayabilirsin.
 

.Recep.

Öğrenci
Katılım
18 Ocak 2018
Mesajlar
39
Reaksiyon puanı
14
Puanları
8
Yaş
20
Oyunlar steam kütüphanesinden kayıtlıdır.
Steam hesabına girebildiğin her bilgisayarda oyunu indirip veya oyun var ise indirmeden de istediğin yerde oynayabilirsin.
Çok teşekkür ederim kardeşim. Peki hesabım çalınırsa oyunları kendisine aktarabiliyor mu hesabı bi şekilde kurtarabilirim zaten telefon no sundan filab ama oyunları ?
 

colite

Profesör
Katılım
27 Ocak 2018
Mesajlar
2,579
Reaksiyon puanı
1,281
Puanları
113
Kardeşim hesabın çalınırsa steam'e ticket atarsın.
Sonra kullandığın kartın bilgilerini isterler.
Sonrasın da hesabını verirler.
 

.Recep.

Öğrenci
Katılım
18 Ocak 2018
Mesajlar
39
Reaksiyon puanı
14
Puanları
8
Yaş
20
Kardeşim hesabın çalınırsa steam'e ticket atarsın.
Sonra kullandığın kartın bilgilerini isterler.
Sonrasın da hesabını verirler.
Oyunları iade etme gibi bir sansım varmı peki ?
 

colite

Profesör
Katılım
27 Ocak 2018
Mesajlar
2,579
Reaksiyon puanı
1,281
Puanları
113
Var ama tam olarak iade şartlarını bilemiyorum.
 

.Recep.

Öğrenci
Katılım
18 Ocak 2018
Mesajlar
39
Reaksiyon puanı
14
Puanları
8
Yaş
20
Son düzenleme:

colite

Profesör
Katılım
27 Ocak 2018
Mesajlar
2,579
Reaksiyon puanı
1,281
Puanları
113
1.Sorunun cevabı
Hayır aktaramaz.

2.sorunun cevabı
hayır o bilgisayar da o oyun olduğu sürece o oyuna kaldığın yerden devam edebilirsin.
 

.Recep.

Öğrenci
Katılım
18 Ocak 2018
Mesajlar
39
Reaksiyon puanı
14
Puanları
8
Yaş
20
Verirler.
Oyunlar hesabın için de zaten.
Ya birde oyunu satın aldık yükledik kurduk pc ye başka pc de çalışmaz demi dosyaları eski pc de kaldığı
1.Sorunun cevabı
Hayır aktaramaz.

2.sorunun cevabı
hayır o bilgisayar da o oyun olduğu sürece o oyuna kaldığın yerden devam edebilirsin.
Oyunu indidik diyelim cs go steam i sildikten sonra steam verilerinin içerisinde olduğu için oda silinir demi (çok soru soruyorm k.b)

---- Mesajlar birleştirildi ----

1.Sorunun cevabı
Hayır aktaramaz.

2.sorunun cevabı
hayır o bilgisayar da o oyun olduğu sürece o oyuna kaldığın yerden devam edebilirsin.
Birde son zamanlarda steam de vergi diye bişiler duydum oyun alırken ekstra bi fiyat artması oluyor mu veya herhangi bir ekstra fiyat
 
Son düzenleme:

colite

Profesör
Katılım
27 Ocak 2018
Mesajlar
2,579
Reaksiyon puanı
1,281
Puanları
113
1.soru
Hayır öyle bir şey yok, çalışır.

2.soru
Evet silinir ama sonrasın da steam'e tekrardan yüklersen tekrar gelir.
 

.Recep.

Öğrenci
Katılım
18 Ocak 2018
Mesajlar
39
Reaksiyon puanı
14
Puanları
8
Yaş
20
1.Sorunun cevabı
Hayır aktaramaz.

2.sorunun cevabı
hayır o bilgisayar da o oyun olduğu sürece o oyuna kaldığın yerden devam edebilirsin.
Birde son zamanlarda steam de vergu diye bişiler duydum oyun alırken ekstra bi fiyat artması oluyor mu
1.soru
Hayır öyle bir şey yok, çalışır.

2.soru
Evet silinir ama sonrasın da steam'e tekrardan yüklersen tekrar gelir.
Ama biz sadece steami indirip hesaba giriyoruz ca go dosyaları nereden gelecek
 

colite

Profesör
Katılım
27 Ocak 2018
Mesajlar
2,579
Reaksiyon puanı
1,281
Puanları
113
1.sorunun cevabı
Vergi olayını bilmiyorum steam'den ürün satın almıyorum.

2.sorunun cevabı
Steam'e kayıtlı oluyor zaten.
 

.Recep.

Öğrenci
Katılım
18 Ocak 2018
Mesajlar
39
Reaksiyon puanı
14
Puanları
8
Yaş
20
1.sorunun cevabı
Vergi olayını bilmiyorum steam'den ürün satın almıyorum.

2.sorunun cevabı
Steam'e kayıtlı oluyor zaten.
Bu kadar bilgiyi nasıl biliyosunuz peki :)

---- Mesajlar birleştirildi ----

Oyunu yüklesende bişey olmaz steam hesabını hangi bilgisayar yüklersen içinde almış olduğun oyunları o bilgisayara yükleyip oynayabilirsin bir bilgisayara yükledim başka bilgisayara yükleyemem diye bişey yok..
Steam de vergi olayı varmı acaba oyun alırken filan
 
Son düzenleme:

colite

Profesör
Katılım
27 Ocak 2018
Mesajlar
2,579
Reaksiyon puanı
1,281
Puanları
113
Çünkü 1000 saat csgo oynaması süresi olan ve hesabına 150 TL yatırmış birisiyim.
 

.Recep.

Öğrenci
Katılım
18 Ocak 2018
Mesajlar
39
Reaksiyon puanı
14
Puanları
8
Yaş
20
Çünkü 1000 saat csgo oynaması süresi olan ve hesabına 150 TL yatırmış birisiyim.
Ya benim olayımda yaz indirimden faydalanıp oyun alip monster abra a5 alacağm zaten ona kuracağm oyunları ben alana kadar hesap çalınr fakan diye korkuyorm hesaplarm çok çalındısa eskiden
 

colite

Profesör
Katılım
27 Ocak 2018
Mesajlar
2,579
Reaksiyon puanı
1,281
Puanları
113
Korkma alırsın çalınsa bile.
Benim şuana kadar hesabım çalınmadı.
ama şifrem yüksek güvenlikli ve steam guard vs.
hepsi açık.
 

.Recep.

Öğrenci
Katılım
18 Ocak 2018
Mesajlar
39
Reaksiyon puanı
14
Puanları
8
Yaş
20
Korkma alırsın çalınsa bile.
Benim şuana kadar hesabım çalınmadı.
ama şifrem yüksek güvenlikli ve steam guard vs.
hepsi açık.
Bende hesabıma işte outlast rocket league just cause 3 pubg arma 3 cs go raimbow six filan alcamda çalınrsa kaybım vüyük olcak diye korkuyom yoksa 12 tl nin gitmesi skntı değil
 

KNMX

Dekan
Katılım
2 Tem 2017
Mesajlar
6,995
Reaksiyon puanı
3,781
Puanları
113
Korkma alırsın çalınsa bile.
Benim şuana kadar hesabım çalınmadı.
ama şifrem yüksek güvenlikli ve steam guard vs.
hepsi açık.
Bende hesabıma işte outlast rocket league just cause 3 pubg arma 3 cs go raimbow six filan alcamda çalınrsa kaybım vüyük olcak diye korkuyom yoksa 12 tl nin gitmesi skntı değil
Şifreni uzun yap 2 aşamalı yap doğrulamayı. Hesabın çalınırsa almak kolay ama oyunlara girip emeklerini yiyebilirler o ayrı konu,
 

.Recep.

Öğrenci
Katılım
18 Ocak 2018
Mesajlar
39
Reaksiyon puanı
14
Puanları
8
Yaş
20
Şifreni uzun yap 2 aşamalı yap doğrulamayı. Hesabın çalınırsa almak kolay ama oyunlara girip emeklerini yiyebilirler o ayrı konu,
Takas tarzı bişiler var diye duymuştum ama oyunları alamazlar demi
 

.Recep.

Öğrenci
Katılım
18 Ocak 2018
Mesajlar
39
Reaksiyon puanı
14
Puanları
8
Yaş
20
Korkma alırsın çalınsa bile.
Benim şuana kadar hesabım çalınmadı.
ama şifrem yüksek güvenlikli ve steam guard vs.
hepsi açık.
Ne uzatmışım bee kendime sinir oldum özür dilemek için geldim :D kusura bakmayınz yardımın için teşekkürler

---- Mesajlar birleştirildi ----

Oyunları bir hesaptan almak mümkün değil diye biliyorum.
Sizi çok fazla sıkmışım geçmişte fazla tedirginmişim yardmlarnz için teşekür etmeye geldim <3
 
Son düzenleme:

Son mesajlar

Üst