• Xiaomi Redmi Note 10S inceleme!

    ShiftDelete YouTube kanalında farklı içerikler ile karşınıza çıkmaya devam ediyoruz. Bu videomuzda Redmi Note 10S modelini inceledik.

#steam

  1. B

    Yardım Steam Disk Okuma Hatasını Nasıl Çözebilirim?

    Merhaba, Ben Disk Yazma Hatası yerine disk yazma hatası alıyorum. Bilen Yok Galiba :(
  2. iParty4Ban

    Yardım Steam Arayüz Görünümü Değiştirince Kütüphane Gözükmemesi

    Steam Arayüz Görünümünü Air For Steam olarak değiştirdim kütüphanye girdiğimde asla yüklenmiyor fakat Metro Görünümünü kullandığımda kütüphane gözüküyor face it theme adlı temada ise eski sürüm steam görünümü oluyor ve bundada kütüphane gözükmüyor bunu nasıl çözerim ?
  3. B

    Steam'ı Başlangıçta Kapatma [Adımlı]

    1. Steam Ayarlarına Gidiniz. 2. Arayüz'e Geliniz. 3. "Bilgisayarım Başlatıldığında Steam'i Çalıştır" Seçeneğindeki Tiki Kaldırınız. Bu kadar.
  4. MKBKTR

    İdle daddy ile kart düşürme

    telefonuma indirdim kart dusurebiliyomusum sanirim pc de yuklu olmasi lazim mi pay day 2 almistim 3 .5 saatim vardi pc den sildim kastigi icin bu idle daddy de seçtim oyunu çalisiyomudur herhangi bisey yapmam lazim mi 5 kart kaldi dusurulevek filan diyo
  5. MKBKTR

    Tosla ile Steam 10 tl kod alamiyorum

    Tosla hesabım var 12 tl var fakat kartım yok steam cüzdan kodu alicaktim 10 tl ama 12 tl yi nasıl kullanicam bilmiyorum ininal da kartım var ondan kartta yazan bilgileri girince oluyodu bunda nasıl olucak uygulamanin kendi icinde e pin satın alma yeri var ama 20 tl den basliyo 10 tl lik yok
  6. Levren

    Steamden Aldığım Oyun Kütüphanemde "Satın Al" Şeklinde Gözüküyor

    Öncelikle herkese selamlar. 4 Ocak 2021 tarihinde "Grand Theft Auto III Trilogy" isimli ilk üç GTA oyununu barındıran bir paket satın aldım Steamdan. 14 Lira civarı bir fiyatı vardı. Nostalji yapmak için almıştım ve GTA Vice City'den başlamak istedim. Oyunu indirdim her şey güzeldi ancak bu...
  7. I

    Oyun Önerileri

    Arkadaşlar merhaba, Bildiğiniz gibi steamde sonbahar indirimleri var, tavsiye ettiğiniz kesin al dediğiniz oyunlar var mı? Bir de epicte 60 liralık indirim koduyla metro exodus almaya değer mi, yoksa o kodla başka oyun mu almalıyım? Bütçem 100-150₺ arası.
  8. D

    Steam online hikaye oyunları

    Merhaba, Steam'de arkadaşımla oynamak için 2 kişilik online hikaye oyunu arıyorum. Önceden A WAY OUT oynamıştık. Konusu benzer farklı oyun öneriniz varsa yazabilir misiniz?
  9. Sytx

    Steam Oyun Kodları

    Böyle 0,99'a steam oyun kodu alsam sonra içinden diyelimki 5TL'lik oyun çıktı iade edebiliyormuyum oyunu sonra o bana steam cüzdan bakiyesi olarak dönermi ??
  10. asdfqwerty

    Football Manager 2020 yükleme ekranında takıldı

    Steamden aldığım Football Manager 2020 yükleme ekranında takılıyor 5 10 dakika bekledim değişen bir şey olmadı lütfen bir yol gösterin
  11. DreamTheatre2018

    Among Us unity Hatası

    Evet arkadaşlar, konuda belirttiğim gibi unity oyunlarını açar açmaz hata veriyor.Bu sorun çok önemli değildi fakat bugün Among us satın aldım arkadaşlarımla discorddaydım oyunu açayım dedim hata verdi.Oysaki o kadar kişi oyun oynucaktık. Çözümü bilen varsa yardımcı olabilir mi ? Hata bu...
  12. U

    Steamdeki oyunu epicte oynayamıyorum

    Arkadaşlar merhaba , bir süre önce steamden aldığım ve halihazırda oynamakta olduğum rainbow six siege oyununu farklı bir hesap kasmak için epic games üzerinden tekrar satın aldım. Fakat epic games üzerinden tekrar indirmem gerekiyor. Aynı oyunun aynı dosyalarını tekrar indirmem gerçekten...
  13. D

    Steam yaz indirimlerine Rocket League girer mi?

    Merhaba, Steam cüzdanımda 18,91 TL'm kaldı. Bu paraayla Rocket League'in yaz indirimlerine girmesini bekliyordum fakat hâlâ girmedi. Sizce cüzdanıma biraz daha para yükliyip alsam mı yoksa beklesem mi? Para yüklemeye korkuyorum çünkü ben bu konularda çok şanssızım. Ne zaman oyun satın alsam...
  14. TONEGAme

    Steam açılmıyor.

    İşletim sisemim windows 10 önceden açılıyordu steam sonra sıfırladım bilgisayarı geri yükledi fatal error diyip açılmıyor lütfen yardım 1593686796 LÜTFEN YARDIM :(((
  15. Şuv

    Steam Hesabım Çalındı Yardım Edebilecek Varmı

    Bu Gün bir kaç dakika önce arkadaşımla konuşurken hesabımın çalındığını fark ettim steam a bağlı olan mail hesabımı değiştirmişler sadece yardım edebilecekler discordtan ulaşsın : XXXTENTACION#4320
  16. Ertan Algül

    Steam oyun verilerini telefondaki oyuna aktarma

    Arkadaşlar steam aracılığı ile pc me fallout shelter indirdim ve baya bir geliştim fakat bir yerlere giderken pc yi götüremediğim için telefonda oynamak durumunda kalıyorum ama en baştan başlamak istemiyorum steam daki oyun verilerimi telefondaki oyuna aktarmanın bir yolu varmıdır
  17. T

    *Brawlhalla Bağlantı Sıkıntısı*

    -Brawlhalla Oyununu Steam Platformundan Bazılarımız Tanıyordur. Ben İse Bu Oyunla 2 Sene Önce Tanıştım. Hiçbir Teknik Sıkıntıyla Karşılaşmadan Toplamda 250 Saat Oynadım. Ancak Geçtiğimiz Haftadan Beri Yaşadığım Bu Bağlantı Sorunu Sebebiyle Artık Oynayamıyorum. Yaşadığım Sıkıntı; -Online Bir...
  18. L

    Steami silince yüklü olan oyunlarım silindi ne yapmalıyım?

    steam crash verdi bende sinirlenip sildim geri yüklerim diye sonra yükledim bütün oyun kısayolları silinmişti kütüphanede hiçbiri yüklü gözükmüyodu ama pc de oyun dosyaları durduğu halde oyunları geri yüklemem gerekiyor ne yapmalıyım?
  19. caghan54

    Steam id sitelerinde başka isim gösteriyor

    beyler yardım edin nasıl düzelticembeyler yardım edin nasıl düzelticem
  20. .Recep.

    Steam oyun alıp başka bilgisayara yüklemek

    Bu yaz indirimini kaçırmak istemiyorum ama bilgisayarımın sistemi kötü bende bu yaz yeni bilgisayar alacağım. Şimdi sorum bir steam hesabıyla diyelim ki cs go aldık ama yüklemedik yani kurmadık . Yeni bilgisayarda aynı steam hesabı ile girdiğimizde kütüphanemizden cs go yu yükleyebilirmiyim ?
Üst