lighthearted
Öğrenci
- Katılım
- 3 Ağustos 2012
- Mesajlar
- 6
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 0
Sony Z1 telefonumuzla hafta sonu tatlı su klorlu havuzda suyun 1.5 metre altını aşmadan telefonumuzun bütün kapaklarının kapalı olduğundan emin olarak 3 adet fotoğraf çektik. Telefonumuza su girdi ve telefonumuz çalışmıyor. +90 212 473 77 77 numaralı telefonu arayarak şikayetimizi dile getirdik. Yetkilinin bize verdiği cevap; "Su teması olan ürünler garanti kapsamı dışındadır" ZOOOOONNNNGGGGG !?!?!??!?!?!?!? NE?!?!?!? Kullanma kılavuzunuzda ve reklamlarınızda telefonunuzun suya dayanıklı olduğunu söylüyorsunuz. ( http://www.sonymobile.c...z1/features/#durability ) Maalesef öyle değil beyfendi. Size yakın olan kvk bayisinin adresini vereyim. Sayın yetkili. KVK Teknik servisi telefonuma suyun nereden girdiğini tespit ediyor öyle değil mi? Evet telefonunuza nereden su girdiğini tespit ediyor. Telefonun kapalı olan yerlerinden değil de telefonun üretim hatası olan yerinden kusurlu olduğu bir yerden su girmişse telefonu garanti kapsamında tamir ediyormusunuz. Hayır beyfendi su teması garanti kapsamına girmez. E peki böyle bir durumda ben Tüketici Mahkemesine gitsem Bilirkişi Raporu istesem. O Bilirkişi Raporunda cihaza su girişinin telefonun üretim hatası olan yerinden girdiğini tespit etmiş olsa yine de benim telefonumu garanti kapsamına sokmayacakmısınız? Tüketici Mahkemesine gitmek en doğal hakkınız beyfendi söyleyecek başka birşeyini var mı? Elbette var. Aşşağıdaki resimde web sayfasının ekran görüntüsünde yazılanları okuyup. Uluslararası bağımsız en iyi rapor veren bir şirketin bu ürün için ballandıra ballandıra su geçirmediğini raporuyla anlatıyorsun ama bu raporu veren şirketin bu rapor için hukuksal ve yasal olarak alınan karaların sorumluluğunu kabul etmediğinin uyarısını küçücük yazılarla konuyla alakası olmayan bir yere yazıyorsun. Neden raporunun arkasında duramayan bir şirketin raporunu ballandıra ballandıra anlatıyorsun? Telefonu suratıma kapadı. Telefonunuzu suya sokmayın pişman olmayın.
