Sony yetkili servisi kalitesi

teenwolf

Öğrenci
Katılım
15 Haziran 2013
Mesajlar
74
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar 2-3 ay içerisinde sony xperia z alcam nasipse fakat yaptığım araştırmalarda sony nin sadece ankarada yetkili servisi olduğunu ve aşırı derecede kalitesiz yetkili servisi olduğunu söylüyorlar.Ne düşünüyosunuz?

Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...
 

St. Benoit

Profesör
Katılım
7 Nisan 2009
Mesajlar
1,357
Reaksiyon puanı
6
Puanları
38
Netcell var istanbul üsküdar' da. Teleservice var istanbul Maltepe' de. Sadece Ankara' ya özgü değil yani :)
 

kadir ion

Asistan
Katılım
24 Aralık 2012
Mesajlar
402
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
ankara istanbul izmir mersin ve antakya da servis noktası var ama servis bir rezalet asya telekom sadece TÜRKİYE de yetkili servis z al ama servis i düşün
 

de_la_vega_66

Asistan
Katılım
13 Kasım 2011
Mesajlar
127
Reaksiyon puanı
34
Puanları
28
Netcell var istanbul üsküdar' da. Teleservice var istanbul Maltepe' de. Sadece Ankara' ya özgü değil yani :)

teleservice nerde olursa olsun kalitesin ve sıkıntılı. mümkünse diğer firmanın tercih edilmesi lazım. gerçi benim bildiğim kadarıyla sony türkiye distribütörü teleservice ama neyse.
 

ismailwsx

Asistan
Katılım
13 Mayıs 2012
Mesajlar
128
Reaksiyon puanı
1
Puanları
18
Benim garantide cihaz vardi biraz geç yollandi ama değişim oldu .
Bilginiz olsun cihazi saticam garantiden gelince bende gittim bitane daha z aldim şimdi gelcek onu saticam hiç açmadan
aksesuarlari falan hiç kullanadim hiç açilmamiştir araba şarjida vericem hediye olarak 1600tl cihazimin her türlü arkasindayim. Cihaz gelince hiç açilmadan yollanacaktir turkcelden alinmadir
 

teenwolf

Öğrenci
Katılım
15 Haziran 2013
Mesajlar
74
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
sırf servisi kötü oldugu icin sogudum telefondan
 

Muvahhid

Doçent
Katılım
9 Aralık 2008
Mesajlar
581
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Benim garantide cihaz vardi biraz geç yollandi ama değişim oldu .
Bilginiz olsun cihazi saticam garantiden gelince bende gittim bitane daha z aldim şimdi gelcek onu saticam hiç açmadan
aksesuarlari falan hiç kullanadim hiç açilmamiştir araba şarjida vericem hediye olarak 1600tl cihazimin her türlü arkasindayim. Cihaz gelince hiç açilmadan yollanacaktir turkcelden alinmadir
Cihazınız kaç ünde geldi benimde teleservicede cihazım varda
 

kadir ion

Asistan
Katılım
24 Aralık 2012
Mesajlar
402
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
sony nin kaybetmesi insanların teknik servisine güvensizliğinden kaynaklanıyor
 

Koca Adam

Profesör
Katılım
15 Kasım 2011
Mesajlar
4,114
Reaksiyon puanı
13
Puanları
38
teleservice kötü mü? en az tamir yapar servistir... çünkü müşteri memnuniyeti esas alınarak cihaz gönderirler...
 

kadir ion

Asistan
Katılım
24 Aralık 2012
Mesajlar
402
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
sony xperia servisi TÜRKİYE de sadece teleservis değil birde ASYA TELEKOM denilen şerefsizler var sözüm ona cihazım keşke teleservis olsaydı
 

mendocino

Rektör
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
11,032
Reaksiyon puanı
81
Puanları
48
distirübütör garantili olsun diye 500 lira fazladan veriyorsunuz sonrada kafanızı vuracak taş arıyorsunuz :) sadece sonye değil lafım samsung,lg vs hergün aynı konular açılıyor. Sürekli paralel ithalat kullanıyorum çevremdekilere aynı şekilde 15 günde onarılıp geri verdiler, samsung gibi ekrana 500 lira ver yapalımda demiyorlar. Ha deseler nolur zaten ucuza almışım der veririsiniz:) sony samsung lg htc böyle büyük isimlere kanmamak lazım burası Türkiye bunların servislerinde elemanlarda has Türk :) tv, klima tamirciliğinden gelme elemanlar serviste çalışıyor. Paralel servislerden tek farkları daha artiz olmaları, resmi servisler ya hıammmna...
 

ulassblc

Asistan
Katılım
9 Şubat 2013
Mesajlar
141
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
teleservice kötü tapiki.. ben nokia c3 telefonumu 5 sefer yolladım donma sorunundan hepsinde de onarım falan yapmıslar... sonunda değişildide...
 

Muvahhid

Doçent
Katılım
9 Aralık 2008
Mesajlar
581
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
50 günde geldi dostum senin hangi cihazın var ve hangi arızadan yolladın

Nokia telim var ekranın dış camı kalktı fabrika hatası sanırım parça değişimi yapmıştı kvk daha önce aynı model başka bir tele.. O kadar bekliyor mu yahu çokmuş be.. 13 gün oldu ben sıkılmaya başladım bile..
 

ismailwsx

Asistan
Katılım
13 Mayıs 2012
Mesajlar
128
Reaksiyon puanı
1
Puanları
18
:D aynen dostum çok aradım hep aynı cvp en sonunda aradım 20 iş günü geçti tüketici haklarına başvurucam dilekçeyi yazdım yarın verıcem dedım
sabah bi baktım cihaz değişim ama çok bekletıyorlar
( SANA VE TÜM KULLANICILARA TAVSİYEM TEKNOSADAN BAŞKA YERDEN TELEFON ALMAYON 100 150TL DAHA AZ VERCEM DERKEN 50 GÜN BEKLERSINIZ AMA TEKNOSADAN ALIRSANIZ 20 İŞ GÜNÜ İÇİNDE GELMESSE AYNISNI VERIYORLAR YADA ÇEK ALABILIYORSUNUZ
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Teleservice var kesinlikle tavsiye etmiyorum sony bu firmadan teknik destek aldiği sürece sony almamanizi tavsiye ederim
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Merhaba elimden düşmesi sonucu çok ama çok kısa bir mesafeden otutken sert zemine yumuşak bir düşüşde sony Experia Z min ekranında kırılma oluştu. Ben alırken tüm satıcılar , pazarlamacılar çok güzel bir şekilde kırılmaz çizilmez su geçirmez diyerek sattılar daha sonra ise ekran kırıldıgında olabilir dedik garantisi var dedill garantiye gönderdik Teleservice denilen garanti yerimi desem şubesimi desem cihazınız kullanıcı hatasından dolayı garanti kapmasamına giremiyor 900 tllik bir ücret karsılıgında tamir edilebilir dendi. Peki soruyorum 2000 tlye satarken kırılmaz su geçirmez deniliyordu. başka telefon mu yoktuda Sony :'den aldık. İphone vardı 5'ide yeni çıkmıştı ama kırılmaz dendiği için bıkmıştık kırılan ekranlardan sony i denedik sizce bu iyi bir örnek mi oldu sony açısından kırılmaz denilip kırılması ? Şimdi o telefonu 900 tl ye yaptırsam telefonun toplam maliyeti bana 3000 tl olucak . ayrıca su geçirdi ses çıkmıyor telden. yardım edin lütfen teleservice denilen yer hiç duyarlı değil bu konuya . forumlarıda okudum herkez şikayetçi . ! sanki bu telefon üretim hatası millet 2000 tl versin biz kullanıcı hatası diyerek garantiden sıyrılalım milletede 700 800 900 tamir ücreti söyleyelim hepsinden 2 kat fazla para kazanalım mı ? nedir bu döner sermayemi ? soruyorum tüketici haklarına göre yasal mıdır ? kullanışlı bir telefon istedik sadece sağlam olsun cidden cok şık ve çok özellikli iyi bir telefon ama düştüğünde herşeyi bozuluyor. bir samsun gibi ekranı catlayıpda çalışmaya devam etmiyor. dokunmatik diye birşey kalmadı. Teleserviceden yararlanamadık siz duyarlılık gösterirseniz sevinirim Teşekkürlerr...
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Xperia Z kırılmazlık özelliğine sahip değil, sizi yanlış bilgilendirmişler. Keşke almadan iyice araştırsaydınız. Su ve toz geçirmezlik özelliğine sahip, ekranı da çizilmez. Ekran Gorilla Glass 2 diğer firmalardan farklı bir ekran değil.
Geçmiş olsun
 

JBoND

Asistan
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
324
Reaksiyon puanı
9
Puanları
18
Merhaba elimden düşmesi sonucu çok ama çok kısa bir mesafeden otutken sert zemine yumuşak bir düşüşde sony Experia Z min ekranında kırılma oluştu. Ben alırken tüm satıcılar , pazarlamacılar çok güzel bir şekilde kırılmaz çizilmez su geçirmez diyerek sattılar daha sonra ise ekran kırıldıgında olabilir dedik garantisi var dedill garantiye gönderdik Teleservice denilen garanti yerimi desem şubesimi desem cihazınız kullanıcı hatasından dolayı garanti kapmasamına giremiyor 900 tllik bir ücret karsılıgında tamir edilebilir dendi. Peki soruyorum 2000 tlye satarken kırılmaz su geçirmez deniliyordu. başka telefon mu yoktuda Sony :'den aldık. İphone vardı 5'ide yeni çıkmıştı ama kırılmaz dendiği için bıkmıştık kırılan ekranlardan sony i denedik sizce bu iyi bir örnek mi oldu sony açısından kırılmaz denilip kırılması ? Şimdi o telefonu 900 tl ye yaptırsam telefonun toplam maliyeti bana 3000 tl olucak . ayrıca su geçirdi ses çıkmıyor telden. yardım edin lütfen teleservice denilen yer hiç duyarlı değil bu konuya . forumlarıda okudum herkez şikayetçi . ! sanki bu telefon üretim hatası millet 2000 tl versin biz kullanıcı hatası diyerek garantiden sıyrılalım milletede 700 800 900 tamir ücreti söyleyelim hepsinden 2 kat fazla para kazanalım mı ? nedir bu döner sermayemi ? soruyorum tüketici haklarına göre yasal mıdır ? kullanışlı bir telefon istedik sadece sağlam olsun cidden cok şık ve çok özellikli iyi bir telefon ama düştüğünde herşeyi bozuluyor. bir samsun gibi ekranı catlayıpda çalışmaya devam etmiyor. dokunmatik diye birşey kalmadı. Teleserviceden yararlanamadık siz duyarlılık gösterirseniz sevinirim Teşekkürlerr...

Geçen hafta telefonu gönderdim, bugün baktım hala kayıt edilmemiş işlem sırasındaymış tamir sırası gelmemiş. Benim telefonda ilk defa ekran üstüne düştü ve ekran çatladı dokunmatik gitti eğer 900TL istiyorlarsa yandık
 

grkn-g

Doçent
Katılım
30 Kasım 2011
Mesajlar
883
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
servis kesinlikle rezalet arkadaşın ion ankaraya gitti 20 25 gün serviste kaldı tamir oldu diye gönderdiler teli açtı sony yazısı bir kere görüldü açılmadı bile aynı gün geri gönderdik yine bir 15 günden fazla kaldı

ayrıca hiç bir şekilde telefonla bağlantı kuramıyorsunuz kimse telefona cvp vermiyor bence aşırı derecede rezalet allahtan sony almamışım
 

YAREM

Asistan
Katılım
1 Temmuz 2009
Mesajlar
255
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Cihazı paralelden alıp sigorta ettirmek en mantıklısı...
 

Frekiller

Öğrenci
Katılım
30 Eylül 2013
Mesajlar
38
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Telefonu servise yolladım bugün gittim aldım yurtici kargoya karşı ödemeli veriyorsunuz teleservice adına en az 1 hafta en fazla 20 gün içinde geri yolluyorlar.Doğrudan muhattap olunmadığı için biraz kötü.
 

mrve6

Öğrenci
Katılım
26 Şubat 2014
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşım Sony'e sonuna kadar güvenebilirsin. Ben Bimeks'ten Xperia M aldım, Bimeks kusurlu ürün sattı servise gitti telefon. Sony İthalatçı Firması malına sahip çıktı ve bana Teleservise aracılığıyla açılmamış kutu yeni ürün gönderdi, ama telefon henüz elime geçmedi. Çünkü Bimeks 20 iş günü dolmadan yeni telefonu vermek istemiyo, müşteri hizmetlerine ve şikayet sitelerine arızalı ürün sattınız telefonsuz kaldım diye çok çemkirdim ondan inatlaşıyolar benimle :devil2: :clap: Teknosa, Vatan ya da Media Mrkt'ten almanı tavsiye ederim. Bimeks ve Gold fabrika hatalı ürünleri satıyo bilesin.
 

batihan53

Öğrenci
Katılım
13 Mart 2014
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Merhaba.Şöyle bir açıklama yapayım size.Telefon veya notebook servislerinde işi bilen,tecrubeli eleman çalıştırmazlar.Çünkü hakkını isteyecek ve bu maşı 1 kişiye vereceğine 3 kişiye veririz,onlarda yapar mantığıyla işin ehli olmayanları teknik servislere doldururlar.Sonrada sıradışı bir arıza geldiğinde, yapamaz,zaten bilgi ve tecrübesi yokki yapsın.işin içinden çıkmak için,anakart düşme veya sıvı temasından dolayı onarılamaz seviyede,kullanıcı hatası garanti dışı der.olan müşteriye olur.Servis firmaları ürün başı ücret alır.Bir ürünü değiştirmek,iade etmek vs,hepsinde tek kalemlik ücret alır.Bu sebeple umurunda değildir.Kısacası benim xperia z sıvı temasından dolayı garanti dışı bırakılmasından beri,bir daha asla resmi telefon almamaya karar verdim.grey ithalat ve ya pasaport kaydı yaptırabilirsen,yurtdışından yarıyarıya getir.servizlerde sadece yazılım sorunu garantiden yapılır.Çatlama,sıvı teması, vs,fiziksel tüm sorunlarda ürün garanti harici bırakılır.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Sony nin bütün açıklarını burada ve başka forum sayfalarında, haksızlık yapmadan,açıklamak benim bundan sonraki vazifemdir.Sebebi:insanları kandırıp,1 metre suda 30 dk.kalır diye reklam yapıp,sonrada 1 bardak suda sıvı giren telefonu garanti harici bırakmasıdır.Haksızlığa uğramamak için,hak doğrultusunda,haksızlık yapmadan,bildiğimiz her şeyi insanlara anlatmamız, bilgilendirmemiz lazım.Bir üreticinin hatasının faturasını servis ve ya üretici firma dan sebep,müşteriye kesmesi haksızlıktır.Bu sepeple duyduğum,bildiğim,doğruluğunu teyit ettiğim tüm bilgileri forumlarda yazacağım.Benim mesleğim,elektronik teknisyenliği.Teknik konularda bir çok konuda bilgim var.Arızalı bir ürüne nasıl onarım yapılması gerektiğini çok iyi bilirim.Bu sebeple servislerde vatandaşa yapılan haksızlıklar,burdan uzaya köprü olur.vatandaşın kaderi,az maaşla,tecrubesi az olan bir teknisyenin elinde maalesef.
 

rorschach52

Öğrenci
Katılım
13 Mart 2014
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
batihan53 arkadaşımın her kelimesine kesinlikle katılıyorum. bende 1850 tl verip xperia z aldım su geçirdi. kullanıcı hatası dediler sineye çektik. arka kapak durup dururken ayrıldı. servise gönderdim tekrar birbuçuk ay yedek parça bekledi. şu an mahkemeliğiz vatan bilgisayarla...

servisleriyle sorun yaşayanlar için birkaç tüyo vermek istiyorum. öncelikle garanti belgesini, tüketicinin korunması hakkında kanunu ve garanti yönetmeliğini iyice okuyun haklarınız bilin. kafanıza takılan yer olursa 175 tüketici danışma hattını arayıp bilgi alabilirsiniz.

cihazınız servise göndermeden önce servise bilgi verin çünkü garanti belgesindeki 20 iş günü servise haber verdiğiniz an başlar. yalnız bu görüşmeyi kesinlikle kayıt altına alın çünkü ilerideki bir uyuşmazlıkta ispat yükümlülüğü kullanıcıya aittir...
servise yazılı iadeli tahütlü olarak servis süresinin 10 iş gününü geçmesi durumunda sizin kullanımınıza bir cihaz vermelerini iletin. yazılı olarak diyorum çünkü buda ilerde lazım olabilir.
servis süresi 20 iş gününü geçerse (cumartesilerde iş gününe dahildir) ürün değişimi yada para iadesi isteyebillirsiniz. bu talebinizi de kesinlikle yazılı olarak iletin. hatta bu talebinizi noterden ihtarname şeklinde gönderirseniz en sağlamı bu olur.
yazılı taleplerinize 10 iş günü içinde cevap gelmezse derhal mahkemeye başvurun.

175 tüketici danışma hattından bilgi alabilirsiniz....
 

bahadipolat

Öğrenci
Katılım
18 Mayıs 2014
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
abi valla benm şansıma mı nedir sony ericsson xperia mini kullanıyordum telefonunumn güç düğmesi içine göçerttim bide yanında bazı sorunlar vardı bana direk yenisisni gönderdiler . şimdiki teleffonum xperia L onda da arka kapak gıcırdıyodu telefonun baska hc bi sıkıntısı yoktu sadece bazen ara sıra kapanıyo şarj da sıkıntısı var demiştim L nin de yenisini gönderdiler :)
 

Frekiller

Öğrenci
Katılım
30 Eylül 2013
Mesajlar
38
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Telefonu telesevice ye gönderiyosun onlarda ankara yolluyorlar onlar götürmüyor yüz yüze mıhattab bile olmuyorlar ve telefon cok hırpalanıyor sonyi seviyorum ama servis kalitesi 0 4 ay kadar önce yolladım
 
Üst