Samsung Gear S3 Frontier / Xperia Z5 arasındaki çözüm bulamadığım bağlantı sorunu.

Bu konuyu okuyanlar

Kay1PRuH

Öğrenci
Katılım
10 Şubat 2018
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
37
Problemime birkaç haftadır çözüm bulamıyorum arkadaşlar, buraya da yazmama rağmen ne yazık ki yardımcı olan çıkmadı henüz. Xperia Z5 marka ve model cep telefonumda Samsung Gear S3 Frontier marka ve model akıllı saati kullanmakta/kullanmaya çalışmaktayım. Telefonumun yazılım sürümü Android 7.1.1 (Çekirdek Sürüm : 3.10.84-perf-g99119bc) ve saatimin yazılım sürümü (Tizen 3.0.0.1)

Garip bir şekilde telefonu formatlarsam akıllı saati sorunsuz şekilde kullanabiliyorum ancak format sonrasında saati istediğim kadar kapatıp açsam da sorun olmamasına karşın telefonu açıp kapattığım andan sorunum boy gösteriyor.
Cep telefonunun bağlantı ayarları sekmesindeki bluetooth kısmında Gear S3 (0F1F) bağlı gözükse de Samsung Gear uygulamasında BAĞLAN butonuna bastığımda "Gear S3 (0F1F) Telefonuna bağlanılamadı. Tekrar Deneyin." hatasını alıyorum.
Telefonun bluetooth kısmından saati unut diyerek silersem Samsung Gear uygulamasına bağlan butonuna bastığımda cihazla eşleşilsin mi uyarısı geliyor ve bir kod veriyor bu kod aynı zamanda eş zamanlı olarak saate de geliyor ikisinden de onaylamamın ardından yine aynı hata mesajını alıyorum.
Bu noktada saat ile telefon arasında bir senkronizasyon sorunu olmadığını Samsung Gear uygulamasının sorunlu olduğunu düşünüyorum.
Telefonu yeniden formatlarsam hiçbir sorun olmaksızın çalışıyor ama telefonu kapatıp açarsam tüm sorunlar sil baştan başıma geliyor.
*** Telefona Samsung Gear uygulamasını kurduğumda Samsung Accessory Servise ve Samsung S Plug in isimli programları da yüklüyor bu programların ön belleklerini temizleyerek de bu işlemleri tekrarlarım, ön bellekleri temizleyip programları silip geri yükleyerek de deneme yaptım malesef format atmaksızın bir sonuca ulaşamadım.
İnternet üzerinden yaptığım araştırmalarda maalesef hiçbir çözüme ulaşamadım. Samsung servisini de Sony servisini de aradım. Acı bir şekilde Sony servisi sorunun Samsung'tan, Samsung servisi de Sony'den kaynaklanmakta olduğunu söyledi. Bunun üzerine Sony Japonya merkezine ve hatta CEO'sune bile mail attım. Doğal olarak hiçbir cevap gelmedi.
En ufak bir çözüm yolu aklına gelen varsa ne olur yardım etsin. Saati alalı 1 ay oldu telefonu 2 yıldır kullanmaktayım ve ikisi de sevdiğim cihazlar. Format sonrası herşey sorunsuz çalıştığı için donanımsal bir sorun olmadığı ortada ancak yazılımsal olarak denemediğim hemen hemen hiçbir yöntem kalmadı. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ediyorum.
Telefonun yazılımını geri çekerek 6.0.1 Turkcell TR Stock romu ile deneme yaptım ve ne yazık ki süreç yine aynı.
Çok garip bir detay daha farkettim. Telefonda eski sürümü yüklediğimde yine ilk açılışta saati görerek bağlandı, ardından telefonu kapatıp açınca yine bluetooth ayarlarında saat bağlı gözükse de Samsung Gear bir türlü bağlanamıyordu cihaza, sistem güncellemeleri var uyarısı üzerine güncelleme yaptırdığımda telefon güncelleme sonrası ilk açıldığında sorgusuz sualsiz Ssamsung Gear saatimi bulup otomatik bağlandı ancak telefonu kapatıp açtığımda yine aynı şekilde sorun yarattı. Bu şekilde her güncelleme sonrası yeniden başlatmaların ilk seferinde Samsung Gear sorgusuz sualsiz saatle telefonu bağlarken telefonu kapatıp açtığımda yeni BAĞLAN tuşuna bastığımda bağlanılamadı sorunu tekrar devreye giriyor. Kesinlikle Samsung Gear uygulamasını engelleyen bir durum var ama nedir çözemiyorum.
 
Üst