Şok market ile yaşadığım sorun

Sardaukar

Profesör
Katılım
7 Haziran 2019
Mesajlar
2,125
Reaksiyon puanı
903
Puanları
293
Yaş
25
şok marketinden alışveriş yaparken

1 liraya satılan bir bisküvinin (etikette 1 lira yazıyor) kasada 1.25 olması durumudur


bunu görünce bozuntuya vermedim herhalde yanlış gördüm etikette 1 lira yazıyordu iptal edin dedim

kasiyerde iptal edemeyiz dedi bende ne yapacağız dedim kasiyerde ürünü alın 25 kuruşu sonra bırakırsınız dedi bende aldım çıktım

o 25 kuruşuda vermeyi düşünmüyorum çünki ilk defa böyle bir durumla karşılaştım

sakız dahi olsa ürün iptali yaptığımı hatırlarım kaldıki aldığım bisküvi haliyle iptal edilmesi gerekir


böyle bir şey varmı serbestmi şikayet etmelimiyim ?
 

KamtariR

Profesör
Katılım
2 Nisan 2019
Mesajlar
2,751
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
2,897
Puanları
358
Saçmalamış. Aldığınız ürünleri, ambalajlarının bozulmamış olması şartı ile sebebsiz iade edebilirsiniz. Eğer bozuk ürün ise ambalajı açık olsa da iade edebilirsiniz.

Şikayetinizi delillendirme konusunda elinizde bir şey olmadığından bir işe yaramayacaktır.

Aynı olay A101 de benim de başıma gelmişti. Kasadaki fiyat ile raftaki fiyat farklı idi, fakat kasiyer sorun çıkarmadı, özür dilediler, sorunu çözdüler.
 

Sardaukar

Profesör
Katılım
7 Haziran 2019
Mesajlar
2,125
Reaksiyon puanı
903
Puanları
293
Yaş
25
Saçmalamış. Aldığınız ürünleri, ambalajlarının bozulmamış olması şartı ile sebebsiz iade edebilirsiniz. Eğer bozuk ürün ise ambalajı açık olsa da iade edebilirsiniz.

Şikayetinizi delillendirme konusunda elinizde bir şey olmadığından bir işe yaramayacaktır.

Aynı olay A101 de benim de başıma gelmişti. Kasadaki fiyat ile raftaki fiyat farklı idi, fakat kasiyer sorun çıkarmadı, özür dilediler, sorunu çözdüler.
direk almadan kasada söyledim iptal etme yok dediler

oraya 1 lira yazmışlar ise 1 lira veririm kaç gündür 1 lira etiketi var ayrıca iptal etmeme gibi bir hakları yok
daha oradan alışveriş yapmayacağım
 

Dora

Dekan
Emektar
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
5,744
Reaksiyon puanı
9,807
Puanları
1,708
Yaş
32
Gerçekten ilginç bir durum. Ürün fiyatı artmış ama henüz etiketi değişmemiş olabilir. Bu gayet doğal bir durum ama satın aldığın ürünü mazeretsiz iade edebilirsin ki bu tarz bir hatada mutlaka iade almak zorundalar. 25 kuruşu vermemek yerine mağaza müdürü ile görüşmen daha etkili olurdu. Hala etiket bu şekildeyse yetkili ile görüşerek şikayetini dile getirebilirsin. Daha önemlisi etiket ve fiş fotoğrafını şikayet var'a yükleyecek olursan içeride güzel ses getirirsin ;)
 

Sardaukar

Profesör
Katılım
7 Haziran 2019
Mesajlar
2,125
Reaksiyon puanı
903
Puanları
293
Yaş
25
Gerçekten ilginç bir durum. Ürün fiyatı artmış ama henüz etiketi değişmemiş olabilir. Bu gayet doğal bir durum ama satın aldığın ürünü mazeretsiz iade edebilirsin ki bu tarz bir hatada mutlaka iade almak zorundalar. 25 kuruşu vermemek yerine mağaza müdürü ile görüşmen daha etkili olurdu. Hala etiket bu şekildeyse yetkili ile görüşerek şikayetini dile getirebilirsin. Daha önemlisi etiket ve fiş fotoğrafını şikayet var'a yükleyecek olursan içeride güzel ses getirirsin ;)
etikete hadi öyle dedim

marketsen fiş kesiyorsan ürün iptali yapmak zorundasın bakkal değilsinki 25 kuruşu sonra bırakın diyemessin
 

HÜDHÜD

Rektör
Katılım
5 Mayıs 2017
Mesajlar
10,090
Reaksiyon puanı
6,551
Puanları
293
raftaki fiyat geçerlidir, kasa rafa uymak zorundadır. ayrıca iade edilebilirdi...
 

Mert0

Profesör
Katılım
18 Mayıs 2019
Mesajlar
2,457
Reaksiyon puanı
1,702
Puanları
293
Benim de başıma geldi. Ürünü kesinlikle iade almak zorundadır. Eğer almamakta ısrarcı ise;
72771

0 212 576 33 00 numarasını arayın. Şikayetinizi dile getirin. Zaten işten atılmak korkusundan değiştirecektir. Bu işlemleri mağazada yapın.
 

Sardaukar

Profesör
Katılım
7 Haziran 2019
Mesajlar
2,125
Reaksiyon puanı
903
Puanları
293
Yaş
25
Benim de başıma geldi. Ürünü kesinlikle iade almak zorundadır. Eğer almamakta ısrarcı ise;
Ekli dosyayı görüntüle 72771
0 212 576 33 00 numarasını arayın. Şikayetinizi dile getirin. Zaten işten atılmak korkusundan değiştirecektir. Bu işlemleri mağazada yapın.

öyle yapacağım bir daha alışverişe gidersem bilerek ürün iadesi isteyeceğim kaydada alacağım
 

ladder

Asistan
Katılım
5 Haziran 2011
Mesajlar
145
Reaksiyon puanı
33
Puanları
28
şimdi net bir şekilde o ürünü iade de alabilir iptal de edebilir. Bilmeden konuşmuş, yetkilisine bildirmek lazım ki çok bilmişliği ile yaşlı - çocuk mağdur etmesin. en azından mağaza müdürüne yani.
 

Sardaukar

Profesör
Katılım
7 Haziran 2019
Mesajlar
2,125
Reaksiyon puanı
903
Puanları
293
Yaş
25
şimdi net bir şekilde o ürünü iade de alabilir iptal de edebilir. Bilmeden konuşmuş, yetkilisine bildirmek lazım ki çok bilmişliği ile yaşlı - çocuk mağdur etmesin. en azından mağaza müdürüne yani.
etti malesef ben ürünlerimi poşetlerken bir çocuğada aynısını dedi

şikayet vara açarımda video falan yok elimde
 

vedat_1966

Asistan
Katılım
10 Mart 2008
Mesajlar
300
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
79
Puanları
28
Mağazadan ziyade çalışanlarla alakalı bir durum. Yaptığım alışverişte hata var bilgisayar fiş vermiyor dedi. Bende hastane ziyaretine gidiyordum. Fazla üzerinde durması ancak eve gelince aldıklarında ödediğim ücret arasında fazla fiyat farkı olduğunu düşündüm. Ertesi gün gittim. Böyle bir durum var ödediğim fiyat konusunda biraz şüphem var dedim. Bayan 113 lira dedi alışverişimi kredi kartımın hesabından kontrol edince 136 TL. olduğunu görünce aldıklarım mümkün değil bu kadar tutmaz dedim. Bayan demesin mi "biz fiş vermeden asla müşteriyi göndermeyiz." Neyse tartışma üzerine mağaza müdürü bayan geldi. Fişimi İstanbul merkeze telefon ederek Z raporundan çıkardı. Meğerse ekstradan 10 kg. çamaşır deterjanı almışım görünüyor. Dedim almadım böyle bir ürün. Müdür hemen kasaları gösteren kamera kayıtlarını açtı gerçekten böyle bir alışveriş yapmadığım görüntülerde görünüyor. (Kasiyer kısayol tuşu ile bize deterjan eklemiş). Sana kısayol tuşlarını kullanmanı yasaklıyorum diye çıkmıştı. Özür diledi ve 50 TL nakit ödeme yaptı. Kasiyer ben alışveriş yaparken yanındaki arkadaşına kasadan 50 TL alıyorum diye söylemişti. Günahı boynuna artık. Ancak mağaza müdürü olmasa hem yalancı olacaktık hemde bir sürü tartışma çıkacak belki de kavga çıkacaktı. (Çünkü yalancı denmesinden hiç hoşlanmam.)

Sonuç olarak kişiye göre mağaza kalitesi değişiyor maalesef.
 

kmurat

Dekan
Katılım
8 Şubat 2014
Mesajlar
8,990
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
3,908
Puanları
1,358
Migros'lar da sık yaşadığım bir durum. Kasanın indirimlerden haberi olmuyor ve diretiyor.
 

miskin27

Öğrenci
Katılım
8 Haziran 2019
Mesajlar
36
Reaksiyon puanı
13
Puanları
8
takip etmekte fayda var. bazen gerçekten tuhaf şeyler oluyor. iade alması şart. kasiyer sanırım o an için geri vitesi bulamayıp iade olmaz demiş :) geçen ufak sarımsak aldım. fiyat yüksek diye iade ettim. biraz tın tın etti ama aldı tabi. genelde hemen çıkışta bakarım. bir kere migros da et almıştım. bi tutarsızlık gibi göründü fiş. telefonla hesapladım 10 tl fazlası var. ürün tekrar geçti aynı barkod ile bu sefer doğru çıktı. bilgisayarda olsa bazen yanlış bilgisayabiliyor. 10 saniye kontrol insanın içinde şüphe bırakmaz. aksi halde çok tartaklayan çıkar.
 
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,128
Puanları
8,958
Pehlivanoğlu marketlerinde iade fişi var dolduruyorsun iade oluyor hiç bozuk atmıyorlar...
 

DKN NZY

Rektör
Katılım
18 Mart 2018
Mesajlar
14,013
Reaksiyon puanı
10,183
Puanları
4,958
Yaş
26
Fiyat güncellemesi o mesela ana yönetim fiyat yükseltiyor ama etiketleri değiştiremiyorlar veya geç değişiyor
 
Üst