- Katılım
- 20 Eylül 2008
- Mesajlar
- 1,042
- Reaksiyon puanı
- 11
- Puanları
- 218
- Yaş
- 34
Web sitesi hazırlanırken çoğu zaman karşılaştığım sorun, web sitesine nelerin konulacağı konusundaki kararsızlık oluyor. Hemen herkes internetten satışta hemfikir, ancak siteye nasıl bir bilgi konulacağı sözkonusu olduğunda kararsızlığa düşenler olabiliyor.
Oysa en temel konu müşteridir. Ona anlatmak istediklerinizi tasarlamak ve dökümanlarını oluşturmanız yeterlidir. Potansiyel bir müşteri, öncelikle ürünlerinizi ayrıntılarıyla incelemek ister. Satın almayı planladığı ürün ya da hizmet gerçekten sizde mevcut mudur bundan emin olmak ister. Bir diğer konu ise sizi tanımak istemesi olacaktır. Ürüne bakacak ve karar vermiş olsa bile sizin hakkınızda bilgi sahibi olmak isteyecektir. Ne kadar süre çalıştığınızı, ürünle ilgili deneyiminizi görmek isteyecektir. Web Sitesi için Firma Profili Nasıl Yazılmalı ? yazımda da bu konuyu açıklamaya çalıştım. Bir diğer önemli nokta iletişim bilgileriniz. Eksiksiz telefon, faks ve email bilgilerinizin bulunması önemli. Mutlaka her gün kontrol ettiğiniz bir email adresiniz web sitenizde bulunmak zorunda. Ürün kategorilerine göre yetkili personelinizin de iletişim bilgilerinin bulunması oldukça yararlı olacaktır. Ziyaretçi sorularını aktarabileceği yetkili personelin email adresini bulursa daha rahat satın alma kararı alabilir. Ürün alanlarına göre bir iletişim formu da aynı işi görecektir. Yeter ki, iletişim formunda ziyaretçiye birkaç iş gününde cevap vereceğiniz sözünü verirseniz.
Sektör ve ihtiyaca göre üretim, ürün koleksiyonları gibi anlarına göre detaylar belirleyebilirsiniz. Burada odaklanacağınız konu müşterinin hangi bilgileri aramak isteyeceğidir.
Basit bir listeyle açıklayacak olursak:
Kaynak
Oysa en temel konu müşteridir. Ona anlatmak istediklerinizi tasarlamak ve dökümanlarını oluşturmanız yeterlidir. Potansiyel bir müşteri, öncelikle ürünlerinizi ayrıntılarıyla incelemek ister. Satın almayı planladığı ürün ya da hizmet gerçekten sizde mevcut mudur bundan emin olmak ister. Bir diğer konu ise sizi tanımak istemesi olacaktır. Ürüne bakacak ve karar vermiş olsa bile sizin hakkınızda bilgi sahibi olmak isteyecektir. Ne kadar süre çalıştığınızı, ürünle ilgili deneyiminizi görmek isteyecektir. Web Sitesi için Firma Profili Nasıl Yazılmalı ? yazımda da bu konuyu açıklamaya çalıştım. Bir diğer önemli nokta iletişim bilgileriniz. Eksiksiz telefon, faks ve email bilgilerinizin bulunması önemli. Mutlaka her gün kontrol ettiğiniz bir email adresiniz web sitenizde bulunmak zorunda. Ürün kategorilerine göre yetkili personelinizin de iletişim bilgilerinin bulunması oldukça yararlı olacaktır. Ziyaretçi sorularını aktarabileceği yetkili personelin email adresini bulursa daha rahat satın alma kararı alabilir. Ürün alanlarına göre bir iletişim formu da aynı işi görecektir. Yeter ki, iletişim formunda ziyaretçiye birkaç iş gününde cevap vereceğiniz sözünü verirseniz.
Sektör ve ihtiyaca göre üretim, ürün koleksiyonları gibi anlarına göre detaylar belirleyebilirsiniz. Burada odaklanacağınız konu müşterinin hangi bilgileri aramak isteyeceğidir.
Basit bir listeyle açıklayacak olursak:
- İyi hazırlanmış bir firma profili, her dil tasarımı için oluşturulmalı.
- Kaliteli çekilmiş ürün resimleri
- Yetkili personel ve genel iletişim bilgileri
- Sektör bazılı üretim, koleksiyon ya da marka tanıtım bilgileri
Kaynak