amidi
Doçent
- Katılım
- 10 Kasım 2010
- Mesajlar
- 631
- Reaksiyon puanı
- 8
- Puanları
- 18
Yaklaşık 13 gün önce Siemens marka mikrodalga fırınımın içindeki tabağı dönmediği için
müşteri hizmetlerine arıza kaydı bıraktım 3 gün sonra servis gelip baktı ürünü götürmeleri
gerektiğini söyledi ve ürünü götürdü.Ürünümden o günden sonra bir haber alamadım.
Birkaç kere Siemens müşteri hizmetlerini aradım ama servise ileteceklerini söyleyip
telefonu kapattılar 20.12.12 günü Siemens resmi internet sayfasından kuruma bir mesaj
gönderdim durumu anlatıp neden hala fırınımın gelmediğini sordum.Bu sabah beni aradılar
telefondaki hanımefendi ilk başta benim cihazım gerekli olan yedek parçanın fabrika stoklarında
kalmadığını ve yeniden üretildikten sonra ancak bana bir geri dönüş yapabilekceklerini
söyledi(açıkçası ilk defa bu şekil bir bahane duydum koskoca Siemens fabrikalarında mikrodalga
fırın için gerekli parça halıhazırda yok üretilip gelecekmiş düşünsenize benim bulaşık makinam
veya başka bir beyaz eşya bozulsam yandık yani herhalde avrupadaki fabrikalardan
üretilmesini bekleyecez parçanın).Ben peki hiç mi o parçadan yok diye sorunca bu seferde
telefondaki hanımefendi serviste sistem olmadığı için bakamadığını söyledi.Ben nasıl olur
sistem yok telefon var telefon yok mail var mail yok fax var yani yaklaşık 13 gündür neyi
bekliyoruz diye tepkimi gösterdim ancak hanımefendi illada sistem yok diye tutturdu ve sonra
size döneriz diyede ekledi yani düşünsenize Diyarbakırda serviste sistem yok ve ne zaman
geleceği belli değil sanırım kargalar bile bu bahaneya gülerler.Ben kalitesine ve satış sonrası
servis kalitesine güvendiğim için evimin kompile tüm beyaz eşyalarını Siemensten aldım ama
bu şekil beni hayal kırıklığına uğrattılar.Düşünsenize sırf kaliteli ürün alacam diye diğer markalara
oranla fazla para ödeyeceksiniz ve bu şekil sizi rezil edecekler.En basitinden başka markaların
mikrodalga fırınları 400-500 liraya alabilecekken sırf siemens diye kaliteli üründür diye
yaklaşık 900 lira ödedim ve geldiğimiz duruma bakın.Mikrodalga fırınım 13 gündür serviste ve
müşteri hizmetleri konuyla ilgilenecegine bana sistemin gelmesini beklememi tavsiye ediyor.
Sistem(ki bu bahaneyede inanmıyorum ya) ne zaman gelir Allah bilir ama pazartesi gününe
kadar bana fırınım gelmezse onlardan maüğduriyetimi giderilmesi için cihazım yapılıncaya
kadar muadil bir cihaz talep edecem ki vermeyecekler o zaman ver elini tüketici hakem heyeti
ve tüketici mahkemesi.Siemens ve Diyarbakır servisi beni bu şekil mağdur etti ve ediyor hala...
Konuyu yanlış yere açtıysam moderatör arkadaşlar düzeltirlerse sevinirim.
müşteri hizmetlerine arıza kaydı bıraktım 3 gün sonra servis gelip baktı ürünü götürmeleri
gerektiğini söyledi ve ürünü götürdü.Ürünümden o günden sonra bir haber alamadım.
Birkaç kere Siemens müşteri hizmetlerini aradım ama servise ileteceklerini söyleyip
telefonu kapattılar 20.12.12 günü Siemens resmi internet sayfasından kuruma bir mesaj
gönderdim durumu anlatıp neden hala fırınımın gelmediğini sordum.Bu sabah beni aradılar
telefondaki hanımefendi ilk başta benim cihazım gerekli olan yedek parçanın fabrika stoklarında
kalmadığını ve yeniden üretildikten sonra ancak bana bir geri dönüş yapabilekceklerini
söyledi(açıkçası ilk defa bu şekil bir bahane duydum koskoca Siemens fabrikalarında mikrodalga
fırın için gerekli parça halıhazırda yok üretilip gelecekmiş düşünsenize benim bulaşık makinam
veya başka bir beyaz eşya bozulsam yandık yani herhalde avrupadaki fabrikalardan
üretilmesini bekleyecez parçanın).Ben peki hiç mi o parçadan yok diye sorunca bu seferde
telefondaki hanımefendi serviste sistem olmadığı için bakamadığını söyledi.Ben nasıl olur
sistem yok telefon var telefon yok mail var mail yok fax var yani yaklaşık 13 gündür neyi
bekliyoruz diye tepkimi gösterdim ancak hanımefendi illada sistem yok diye tutturdu ve sonra
size döneriz diyede ekledi yani düşünsenize Diyarbakırda serviste sistem yok ve ne zaman
geleceği belli değil sanırım kargalar bile bu bahaneya gülerler.Ben kalitesine ve satış sonrası
servis kalitesine güvendiğim için evimin kompile tüm beyaz eşyalarını Siemensten aldım ama
bu şekil beni hayal kırıklığına uğrattılar.Düşünsenize sırf kaliteli ürün alacam diye diğer markalara
oranla fazla para ödeyeceksiniz ve bu şekil sizi rezil edecekler.En basitinden başka markaların
mikrodalga fırınları 400-500 liraya alabilecekken sırf siemens diye kaliteli üründür diye
yaklaşık 900 lira ödedim ve geldiğimiz duruma bakın.Mikrodalga fırınım 13 gündür serviste ve
müşteri hizmetleri konuyla ilgilenecegine bana sistemin gelmesini beklememi tavsiye ediyor.
Sistem(ki bu bahaneyede inanmıyorum ya) ne zaman gelir Allah bilir ama pazartesi gününe
kadar bana fırınım gelmezse onlardan maüğduriyetimi giderilmesi için cihazım yapılıncaya
kadar muadil bir cihaz talep edecem ki vermeyecekler o zaman ver elini tüketici hakem heyeti
ve tüketici mahkemesi.Siemens ve Diyarbakır servisi beni bu şekil mağdur etti ve ediyor hala...
Konuyu yanlış yere açtıysam moderatör arkadaşlar düzeltirlerse sevinirim.