Siemens ve Diyarbakır Servisi Mikrodalga fırında beni oyalıyor

amidi

Doçent
Katılım
10 Kasım 2010
Mesajlar
631
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
Yaklaşık 13 gün önce Siemens marka mikrodalga fırınımın içindeki tabağı dönmediği için
müşteri hizmetlerine arıza kaydı bıraktım 3 gün sonra servis gelip baktı ürünü götürmeleri
gerektiğini söyledi ve ürünü götürdü.Ürünümden o günden sonra bir haber alamadım.
Birkaç kere Siemens müşteri hizmetlerini aradım ama servise ileteceklerini söyleyip
telefonu kapattılar 20.12.12 günü Siemens resmi internet sayfasından kuruma bir mesaj
gönderdim durumu anlatıp neden hala fırınımın gelmediğini sordum.Bu sabah beni aradılar
telefondaki hanımefendi ilk başta benim cihazım gerekli olan yedek parçanın fabrika stoklarında
kalmadığını ve yeniden üretildikten sonra ancak bana bir geri dönüş yapabilekceklerini
söyledi(açıkçası ilk defa bu şekil bir bahane duydum koskoca Siemens fabrikalarında mikrodalga
fırın için gerekli parça halıhazırda yok üretilip gelecekmiş düşünsenize benim bulaşık makinam
veya başka bir beyaz eşya bozulsam yandık yani herhalde avrupadaki fabrikalardan
üretilmesini bekleyecez parçanın).Ben peki hiç mi o parçadan yok diye sorunca bu seferde
telefondaki hanımefendi serviste sistem olmadığı için bakamadığını söyledi.Ben nasıl olur
sistem yok telefon var telefon yok mail var mail yok fax var yani yaklaşık 13 gündür neyi
bekliyoruz diye tepkimi gösterdim ancak hanımefendi illada sistem yok diye tutturdu ve sonra
size döneriz diyede ekledi yani düşünsenize Diyarbakırda serviste sistem yok ve ne zaman
geleceği belli değil sanırım kargalar bile bu bahaneya gülerler.Ben kalitesine ve satış sonrası
servis kalitesine güvendiğim için evimin kompile tüm beyaz eşyalarını Siemensten aldım ama
bu şekil beni hayal kırıklığına uğrattılar.Düşünsenize sırf kaliteli ürün alacam diye diğer markalara
oranla fazla para ödeyeceksiniz ve bu şekil sizi rezil edecekler.En basitinden başka markaların
mikrodalga fırınları 400-500 liraya alabilecekken sırf siemens diye kaliteli üründür diye
yaklaşık 900 lira ödedim ve geldiğimiz duruma bakın.Mikrodalga fırınım 13 gündür serviste ve
müşteri hizmetleri konuyla ilgilenecegine bana sistemin gelmesini beklememi tavsiye ediyor.
Sistem(ki bu bahaneyede inanmıyorum ya) ne zaman gelir Allah bilir ama pazartesi gününe
kadar bana fırınım gelmezse onlardan maüğduriyetimi giderilmesi için cihazım yapılıncaya
kadar muadil bir cihaz talep edecem ki vermeyecekler o zaman ver elini tüketici hakem heyeti
ve tüketici mahkemesi.Siemens ve Diyarbakır servisi beni bu şekil mağdur etti ve ediyor hala...

Konuyu yanlış yere açtıysam moderatör arkadaşlar düzeltirlerse sevinirim.
 

hey3452

Öğrenci
Katılım
16 Ekim 2009
Mesajlar
13
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Arkadaşlar kesinlikle Siemens bosch grubundan birşey almayın biz siemens bulaşık makinesi aldık, aldığımız günden beri bozuk

yıkadığı yerde duruyor. baştan başlatıp duruyoruz serviste anlamıyor
e09 hatası veriyor servislerde hiç birşeyden anlamıyor her geldiklerinde birşeye bahane buluyorlar
yok gideriniz tıkalı, yok kimyasal dökün, makinenin beynine böcek girmiş falan
adamlara bütün apartmanda makineler (arçelik vestel aristonlar) çalışıyorda senin 1500 TL lik makinen mi
çalışmıyor diyoruz. geliyor servis beynini değiştidim diyor ne beyinse makine 3 gün sonra yine aynı

yine servis yine aynı hikayeler

bu arada 500 TL lik aristonu olan komşumuza maskara olduk, arçeliği bıraktığımıza binpişmanız

dahası bunların üstün alman teknolojisinin tirajıkomik ahlaksız sorumsuz 444 leri var

makine zaten aldığımız günden beri her 3 yıkamadan birinde yarım kalıyor e09 hatası veriyor,
arıyoruz 444 ü efendim makineyi resetleyin yeniden başlatın diyolar, bizde bu lanet siemens servisi ve
444 sayesinde aldığımız makine sayesinde her ay en az 50 şer TL fazladan elektrik su parası ödemeye başladık 1 senedir, üstün alman teknolojisi A++ tasarrufu, ne tasarruf ama değil mi

en sonunda bıktık bunlardan 444 ü arayıp derdimizi, anlattık servisi şikayet ettik
ne oldu dersiniz servis geldi önce tamam ücretsiz yapacağım dediği makineye, bizden ne 400 nede 500,
özelliklle tam 444 TL tamir parası istedi.
444 ü arayıp şikayet ettiğimiz için ders verecek bize

444 ü aradık bu ne terbiyesizlik dedik madem 444 TL istiyorsun yazılı döküm ver mahkemeye verecem
sizi diyince biz döküm vermiyoruz diyip aynı servisi bize gönderiyor, servis 444 ücretsiz yapmayın diyor
çekip yapmadan gidiyor, 444 tekilerde servisimiz kabul etmiyor diye yapmıyor diyor. tavuk mu yumurtadan
yumurtamı tavuktan meselesi
koskoca siemens in üstün teknolojik Soytarılığını çekmeyin

yıllarca arçelik kullandık yaygın terbiyeli servislerinden hiçbir sorun yaşamadık dahası her gelip gittiklerinde
özellikle 444 bizi arayıp memnun olup olmadığımızı sorup problemimizi servisin tavırlarını soruyordu.
problem giderilene kadar arıyorlardı.

sonuç siemens e düştük 1,5 senelik (5 yıl garantili) makineyi çöpe atacaz, yada 444 TL haraç vereceğiz,
yada vakit bulsak genel merkezinin yada en büyük showroom unun önünde benzin döküp yakacaz
 
Üst