Samsung'un Rezilliği!

M

Murat Burç

SDN Okuru
Bence avantaj bugün elinde ki note 4 satmaya çalışsan 1000 lira yenisini almaya çalışsan 1600 lira oysa sana kutulu faturalı 2500 tl olan note 5 verilmiş . Kullanmak istemezsen bunu açmadan 2000 liraya kadar satar bir tane note 4 alırsın 300-400 lira da cebine kalmış olur...
Note 4un TR garantilisini şuan 1900den aşağı bulamazsın hadi 1800
 
M

Murat Burç

SDN Okuru
Yarım saat önce aradılar ve aradaki ücret farkını(!) kaldırıp, ek ücret almadan Note 5 göndermeyi kabul ettiler. Ben de daha fazla uğraşmamak adına kabul ettim.

Normalde benim hakkım olan Note 4'ün sıfırı, tamiri veya 2299₺ değerinde para iadesi idi. Sıfırını ve tamirini temin edemedikleri için, para iadesi yapmak zorundaydılar ama işlerine gelmediği için Note 5 göndermeyi kabul ettiler. Note 5 bizim için bir avantaj değil aslında, hatta dezavantaj.. Çünkü batarya çıkmıyor ve hafıza kartı da desteklemiyor, kasa olarak da daha nazik.. Note 5 de yeterli olduğundan daha fazla ısrar etmedim.

Ama aklınızda bulunsun, kesinlikle bu teklifleri kabul etmek zorunda değilsiniz. Dilerseniz sonuna kadar para iadesinde ısrar edebilirsiniz.. Hakkınızı daima arayın, pes etmeyin..

Hayırlı Cuma'lar..
Hayırlı olsun
 

Fbiugur

Öğrenci
Katılım
22 Haziran 2016
Mesajlar
81
Reaksiyon puanı
20
Puanları
8
Yaş
31
Bu hafta telefoncuya gittim 3 haftalık s7 edge 2300 istiyor sıfır gibi 2000 satsın note 5 300 de üstüne koysun iki üst modeli alsın ama yine de tercih kullanan arkadaşın note 5 de kötü cihaz değil ben kullanıyorum mesela :)
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
113
Yaş
35
Kardeş senin şu an bu düşünceye iten samsung değil anlaşmalı olduğu servis noktası bu çapdaki büyük firmalar o küçük ayrıntılara takılmıyor. yapman gereken 4447711 aramak ve sabırlı ve sakin bir şekilde durumu anlatmak daha sonra detaylı inceleme istemek bu da sana verilen servis ibranamesinde ki bildirim no ile yaparsın. bu başvurucu sonu genel müdürlük servis ile iletişime geçip detaylı inceleme yapıyor. Zaten bu aşamada değişimin onaylanması sıkıntı samsung da o da senin onaylanmış yani ikinci basit aşama kalmış . Taleplerini ilet diğer cihazı kesinlikle teslim alma . Sorun iki iş günün de hallolmuş olacaktır...
Zaten kutuyu teslim ettikten sonra yedek telefon istemek dışında servisle hiç muhatap olmadım, her defasında 4447711 ile konuşuyorum..
Bence avantaj bugün elinde ki note 4 satmaya çalışsan 1000 lira yenisini almaya çalışsan 1600 lira oysa sana kutulu faturalı 2500 tl olan note 5 verilmiş . Kullanmak istemezsen bunu açmadan 2000 liraya kadar satar bir tane note 4 alırsın 300-400 lira da cebine kalmış olur...
Benim hakkım zaten 2299₺..
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
113
Yaş
35
Buyur bu da kayıtları,
Screenshot_2016-11-25-14-13-39.png
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
113
Yaş
35
Haa bu arada yeni gelen Note 5'in faturası yok, Note 4 garantisi üzerinden devam ediyor.. Yani 2 haftalık garantisi kaldı.. Ama bunu sorun etmeye değmez.. Zaten 2 yıl kullanmışız Note 4'ü.. Tamir etseydiler ben ona da razı olacaktım.. Ama dediğim gibi zorlasaydım, para iadesi alabilirdim, çünkü tüketici olarak hakkım olan budur.
Bu olay size emsal olsun, hakkınızı bilin ve başınıza böyle bir olay gelirse adımlarınızı daha temkinli atın..
 
M

Murat Burç

SDN Okuru
Kullan note 5 ı kendin şayet sıkıntısı varsa tekrar gönder
Hem belki beğenirsin note 5 efsane teleofkn
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
113
Yaş
35
Yalnız garantisi dolmak üzere
Telefonu verirken tamir olmasına da razıydım o yüzden daha fazla üstelemeye gerek yok dedim.. Yeni gelen telefonda sorun çıkmasın yeterli..

Ancak Note 5 verdiler diye gönlümü almadılar tabi.. Başta yapmaları gereken şeyi zorlayınca yaptıkları için Samsung'a karşı nefretim azalmış değil.. Düşünsene benim saflık yapıp A7 2016'yı kabul ettiğimi, resmen dolandırıcılık.. İsteyince Note 5 de verilebiliyormuş..
 
Katılım
14 Ağustos 2014
Mesajlar
803
Reaksiyon puanı
227
Puanları
43
Yaş
32
Bu durumda iade olması gerekti enterasan. Ürün alırken garanti şartlarını okumamız gerekmiş onu anladım. MSI telefon çıksada alsak. :D
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
113
Yaş
35
Cihaz bugün kargoya verildi.

28.11 / 09:49
Degerli musterimiz,cihaz degisim islemleri tamamlanmis olup SM-N910CZKETUR model yerine ust model SM-N920CZKATUR gonderimi yapilmistir.Teslimatin 3 ile 5 gun icerisinde yetkili servisimize ulasmasi beklenmektedir.Yeni cihaziniz ulastiginda yetkili servisimiz sizi arayacaktir.
 

Yavuz Aslan

Öğrenci
Katılım
21 Şubat 2016
Mesajlar
47
Reaksiyon puanı
2
Puanları
8
Arkadaşlar en sonunda uzun uğraşlarım sonucunda aylardır Samsung' da olan telefonum değişti. Black renk yerine gold istedim. Cihazın siparişi geçildi bugün aradı samsung Bakalım başarıya gidip telefonumu alacağım işte
 
M

Murat Burç

SDN Okuru
Varya bloother aslında samsung koreye email atacaktın. Birisini görmüştüm başka bir forumda 1 aydır uğraştığı televizyon işini Samsungun güney kore merkezine ingilizce e mail atıp 1 günde çözdürmüş. Ama adamlar bir yusuf yusuf etmiş fatih bey falan filan.
Aslında o garanti meselesi için e mail atabilirsin
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
113
Yaş
35
Arkadaşlar en sonunda uzun uğraşlarım sonucunda aylardır Samsung' da olan telefonum değişti. Black renk yerine gold istedim. Cihazın siparişi geçildi bugün aradı samsung Bakalım başarıya gidip telefonumu alacağım işte
Benim cihazı da Note 5 ile değiştiler, ellerinde altın rengi yokmuş, siyah yolladılar.
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
113
Yaş
35
Varya bloother aslında samsung koreye email atacaktın. Birisini görmüştüm başka bir forumda 1 aydır uğraştığı televizyon işini Samsungun güney kore merkezine ingilizce e mail atıp 1 günde çözdürmüş. Ama adamlar bir yusuf yusuf etmiş fatih bey falan filan.
Aslında o garanti meselesi için e mail atabilirsin
Oranın mail adresini biliyor musun?
 

rasimtanu

Öğrenci
Katılım
28 Kasım 2016
Mesajlar
34
Reaksiyon puanı
6
Puanları
8
Yaş
38
Ben telefona verilen para konusunda biraz cimriyim . j5 2016 aldım yakın zamanda umarım ben de sorun yaşamam. Ama muadili olarak a7 verirlerse hemen atlarım :)
 
M

Murat Burç

SDN Okuru
Ben telefona verilen para konusunda biraz cimriyim . j5 2016 aldım yakın zamanda umarım ben de sorun yaşamam. Ama muadili olarak a7 verirlerse hemen atlarım :)
Note 4 diyoruz note 4 için ancak note 4 ve üstü teklif edilebilir başkası değil
A7 2016 dengi değil
A serisinde onun tek dengi /üstü A8 2016 var sadece
 

Yavuz Kaan

Öğrenci
Katılım
23 Haziran 2016
Mesajlar
43
Reaksiyon puanı
9
Puanları
8
Yaş
25
Merhaba arkadaşlar, burada sizlere Samsung firmasının, kendisini müşteri karşısında nasıl küçük düşürdüğünü anlatacağım..

Öncelikle, ilk çıktığında 2300₺ civarında bir fiyata aldığımız Note 4 cihazını, 14 Ekim'de(garantisinin bitimine 2 hafta kala), ekranda renk sararması ve şebeke sorunlarından dolayı garantiye götürdüm. Sadece cihazı aldılar, kutuyu ve faturayı almadılar, faturanın sadece fotoğrafını çekip geri verdiler. Aradan 1 hafta geçtikten sonra mesaj geldi ve cihazın tamiri için gerekli parçaları temin edemediklerini ve değişim için onaya gönderileceğini, değişime gönderilmesi için de kutusuyla birlikte aksesuarlarının da olması gerektiğini belirtmişlerdi. Teknik servise telefon edip bu aksesuarların hangilerini istediklerini sordum, eksiksiz olarak hepsini istediler. Ben de, kalemin yedek uçları da dahil olmak üzere eksiksiz olarak 2 yıllık tüm aksesuarları doldurdum içerisine ve gittim.
Samsung'un 1. rezilliği burada başlıyor..
Teslim ederken, neden bu aksesuarların tamamını istediklerini tekrar sordum. Öyle ya, 2 yıl olmuş, sararmış, kullanılmış, kir içindeki kulaklık ve şarj aletini ne yapacaklardı? Bunun, Samsung'un talimatı olduğunu ve eğer bunları teslim etmezsek yeni gönderilen sıfır cihazın jelatini açılarak kutu içeriğinden, teslim edilmeyen aksesuarların alınacağını söylediler. Evet, yanlış duymadınız! Samsung, 2 yıllık, kirli, kullanılmış aksesuarlara tenezzül edecek kadar düşmüştü.. Prosedür falan demeyin, diğer markalarda böyle rezillikler yaşanmıyor. Mesela Apple, LG gibi firmalarda bu yok..
Neyse, kutu içeriğini tamamen teslim ettim, kontrol edip aldılar onayladılar ve servisten çıktım..

Yaklaşık 2 hafta sonra bugün beni aradılar.. Ve 2. rezillik:

Vermiş olduğum cihazın değişiminin Samsung tarafından onaylandığını, ancak stoklarında Note 4 kalmadığını, üretimin durdurulduğunu, bundan dolayı Note 4 veremediklerini söylediler. Ve Doğubank'ta bile duymayacağınız teklifi yaptılar..
1. Teklif: Ya Note 4'ün MUADİLİ(!) olan Galaxy A7 2016 verelim,
2. Teklif: Ya da üzerine 300₺ ek ücretle Note 5 verelim dediler..
Şimdi bu tekliflerin yenilir, yutulur bir yanı var mı? Önce size sorayım.. Sen KOSKOCA(!) Samsung, benim telefonumun yenisini veremiyorsun, beni mağdur ediyorsun, bir üst modeli için ekstra para teklif ediyorsun, onu kabul etmezsem diye 2. teklif olarak ORTA SEGMENT A7 2016'yı bana Note 4 MUADİLİ diye kakalamaya çalışıyorsun.. Bu nasıl bir küçülmedir, nasıl bir rezilliktir?! Böyle bir firma, müşterisine bu teklifi nasıl yapar? Hani şu, dünyada telefon üreticisi LİDERİ olan firma..
Arayan kişi ile girdiğim polemikleri duysanız bir de..

10 dakikalık konuşmanın ardından, tekliflerini kabul etmediğimi, 300₺ vermem karşılığında sadece Galaxy S7 kabul edebileceğimi, Note 5'i ancak kafa kafaya kabul edeceğimi, A7 2016'yı ise asla kabul etmediğimi, gerekli birimlere tekliflerimi iletmelerini ve bana ondan sonra dönüş yapmalarını söyleyerek telefonu kapattım..

Durum bundan ibarettir arkadaşlar, ince detayları da konu içerisindeki yorumlarda sohbet şeklinde anlatabilirim..

Samsung'u sevmezdim, bir kez daha nefret ettim..
Bence bu durumda yapabileceğin en iyi şey bu süreci en az zararla atlatmak ben olsam 300tl daha verip s7 almak olurdu. Samsung'un bu kadar düştüğünü bilmiyordum.
 

Son mesajlar

Üst