Samsung Galaxy S8 ve S8 Plus Kullananlar Kulübü

Frst22

Öğrenci
Katılım
2 Mayıs 2017
Mesajlar
87
Reaksiyon puanı
10
Puanları
8
Konum
Türkiye
Eğer ortada sorun kalmamışsa neden illa değişim istiyorsun anlamıyorum? Mantığını açıklarsan ilerde lazım olur belki.
Sen, o , Ali , Hüseyin 4 milyar verip nasıl sorunsuz cihaz alıyorsa bana da o hizmeti vermek zorunda. Daha yeni fabrika çıkışı hatalı cihazın değişimini istemek onların garanti politikasına ters olsa da normalde mantıken en doğal hakkım. Sorunun çözüldüğüne bile emin olmak zor Samsung gibi bir firmanın servisinde çünkü internet sıfırlanıp gönderilen onlarca cihazla dolu . Benim bunu istememde de hiç bir art niyet olmamalı çünkü şahsen açılmış olmasından cihazın hoşlanmam.
Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun uyarınca seçimlik hakkı, neden istemesin ki ?
Yani , en doğal hakkım bunu istemek. Başka bir forumda hadsizin biriyle bunu tartıştık kaç saat zaten , eleman sanırsın Samsung paralı askeri savunmaktan ölüyordu az kalsın, beni Samsung'u dolandırmakla suçlamaktan tut da, hoparlör basit canım onarır Samsung çok iyi yav felan diyordu en son cevap bile vermedim adama :D
 
M

Murat Burç

SDN Okuru
Sen, o , Ali , Hüseyin 4 milyar verip nasıl sorunsuz cihaz alıyorsa bana da o hizmeti vermek zorunda. Daha yeni fabrika çıkışı hatalı cihazın değişimini istemek onların garanti politikasına ters olsa da normalde mantıken en doğal hakkım. Sorunun çözüldüğüne bile emin olmak zor Samsung gibi bir firmanın servisinde çünkü internet sıfırlanıp gönderilen onlarca cihazla dolu . Benim bunu istememde de hiç bir art niyet olmamalı çünkü şahsen açılmış olmasından cihazın hoşlanmam.

Yani , en doğal hakkım bunu istemek. Başka bir forumda hadsizin biriyle bunu tartıştık kaç saat zaten , eleman sanırsın Samsung paralı askeri savunmaktan ölüyordu az kalsın, beni Samsung'u dolandırmakla suçlamaktan tut da, hoparlör basit canım onarır Samsung çok iyi yav felan diyordu en son cevap bile vermedim adama :D
Tanışmak isterim o arkadaşla:D:D
Sen diret servise sert çık 1 aylık cihazın onarımı mı olur de. Hakkımı aryacağım felan de işte.
 

talhabasak16

Öğrenci
Katılım
11 Haziran 2017
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
28
Konum
Bursa
Merhabalar herkese s8 in arka camını ilk kıran ben miyim yoksa serviste değişim yaptıran var mi aramızda fiyatı nedir acaba ?
 

Frst22

Öğrenci
Katılım
2 Mayıs 2017
Mesajlar
87
Reaksiyon puanı
10
Puanları
8
Konum
Türkiye
Tanışmak isterim o arkadaşla:D:D
Sen diret servise sert çık 1 aylık cihazın onarımı mı olur de. Hakkımı aryacağım felan de işte.
Hocam ağzınıza sağlık sizin gibi Samsung kullanan Samsung seven biri bile bana hak veriyor ama o densiz beni firmaya çamur atmakla suçlayıp sanki babasının firmasıymış gibi ' Firma zarar eder yav diyor' zaten o kadar para verip servisle uğraşmaktan moralim bozuk bir de bu adamla uğraştım. Daha yeni cihazın içi açılması bana göre çok saçma daha 1 ay bile dolmadı yani bunun su geçirmezliği var, var da var hiç hoş bir şey değil bence değişim verilmeliydi ki not düşmüşlerdi oraya benim bu kadar talep etmemin sebebi sıfırlayıp göndermelerinden korkmam. Sizce çözüm için nereyi zorlamalıyım ? Samsung müşteri hizmetleri hattını mı ? Telefonu alıp da kimse çamur atmaz firmaya yani.
--- Gönderi Güncellendi ---
Yahu zaten degistiriyorlar. 1 ayda degisim sonra onarim turkce dersi 1 mi herkesin:)
Hocam değiştirmediler işte ben de ona üzüldüm ben değiştirirler diye bekliyordum fabrika arızalı cihaz sonuçta çok büyük umutla verdim servise ama işte görünce o 'Tamir Tamamlandı' ibaresini tamamen çöktüm ne yazık ki.
 
M

Murat Burç

SDN Okuru
Hocam ağzınıza sağlık sizin gibi Samsung kullanan Samsung seven biri bile bana hak veriyor ama o densiz beni firmaya çamur atmakla suçlayıp sanki babasının firmasıymış gibi ' Firma zarar eder yav diyor' zaten o kadar para verip servisle uğraşmaktan moralim bozuk bir de bu adamla uğraştım. Daha yeni cihazın içi açılması bana göre çok saçma daha 1 ay bile dolmadı yani bunun su geçirmezliği var, var da var hiç hoş bir şey değil bence değişim verilmeliydi ki not düşmüşlerdi oraya benim bu kadar talep etmemin sebebi sıfırlayıp göndermelerinden korkmam. Sizce çözüm için nereyi zorlamalıyım ? Samsung müşteri hizmetleri hattını mı ? Telefonu alıp da kimse çamur atmaz firmaya yani.
--- Gönderi Güncellendi ---

Hocam değiştirmediler işte ben de ona üzüldüm ben değiştirirler diye bekliyordum fabrika arızalı cihaz sonuçta çok büyük umutla verdim servise ama işte görünce o 'Tamir Tamamlandı' ibaresini tamamen çöktüm ne yazık ki.
Servisle konuş değişim talebini yinele. Tüketici mahkemesi tehdidini bir kenara iliştir. ilk 1 ay içinde bozulan cihazlarda seçimlik hakkı vardı sanırım. Haklarını araştır.
 

estremofb123

Öğrenci
Katılım
3 Mayıs 2017
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
24
Konum
istanbul
arkadaşlar birşey sorucam herkes bir hoparlör sorunu diye sıkıntı yaşıyor nasıl bir sorun onu anlamayamadım hala ?

birde sizdede telefon çok ısınıyormu?
 

Nahit Eren

Öğrenci
Katılım
9 Mart 2014
Mesajlar
40
Reaksiyon puanı
2
Puanları
8
arkadaşlar birşey sorucam herkes bir hoparlör sorunu diye sıkıntı yaşıyor nasıl bir sorun onu anlamayamadım hala ?

birde sizdede telefon çok ısınıyormu?

Ben alalı 2 gün oldu hoparlör sorunu ile karşılaşmadım. İnşallah karşılaşmam da.

Isınmanın I'sı yok. Ama bende pil biraz fazla gidiyor gibi hissetim. Sonradan pil döngüsü kendi kendine oturur mu yoksa sizde de çabuk mu bitiyor?
 

Frst22

Öğrenci
Katılım
2 Mayıs 2017
Mesajlar
87
Reaksiyon puanı
10
Puanları
8
Konum
Türkiye
Ben alalı 2 gün oldu hoparlör sorunu ile karşılaşmadım. İnşallah karşılaşmam da.

Isınmanın I'sı yok. Ama bende pil biraz fazla gidiyor gibi hissetim. Sonradan pil döngüsü kendi kendine oturur mu yoksa sizde de çabuk mu bitiyor?
arkadaşlar birşey sorucam herkes bir hoparlör sorunu diye sıkıntı yaşıyor nasıl bir sorun onu anlamayamadım hala ?

birde sizdede telefon çok ısınıyormu?
Aman hocam karşılaşmayın da burnumdan getirdi ne hataymış yani güzelim telefonu mahvetti
 

Transistor

Profesör
Katılım
5 Ağustos 2016
Mesajlar
4,261
Reaksiyon puanı
1,085
Puanları
293
Konum
İzmir
Ben alalı 2 gün oldu hoparlör sorunu ile karşılaşmadım. İnşallah karşılaşmam da.

Isınmanın I'sı yok. Ama bende pil biraz fazla gidiyor gibi hissetim. Sonradan pil döngüsü kendi kendine oturur mu yoksa sizde de çabuk mu bitiyor?
Bende de pil hızlı gidiyor güncelleme ve zamanla yerine oturur diye düşünüyorum.
 

JhonAmora1453

Öğrenci
Katılım
24 Temmuz 2016
Mesajlar
94
Reaksiyon puanı
11
Puanları
8
Yaş
39
Konum
mersin
Hocam ağzınıza sağlık sizin gibi Samsung kullanan Samsung seven biri bile bana hak veriyor ama o densiz beni firmaya çamur atmakla suçlayıp sanki babasının firmasıymış gibi ' Firma zarar eder yav diyor' zaten o kadar para verip servisle uğraşmaktan moralim bozuk bir de bu adamla uğraştım. Daha yeni cihazın içi açılması bana göre çok saçma daha 1 ay bile dolmadı yani bunun su geçirmezliği var, var da var hiç hoş bir şey değil bence değişim verilmeliydi ki not düşmüşlerdi oraya benim bu kadar talep etmemin sebebi sıfırlayıp göndermelerinden korkmam. Sizce çözüm için nereyi zorlamalıyım ? Samsung müşteri hizmetleri hattını mı ? Telefonu alıp da kimse çamur atmaz firmaya yani.
--- Gönderi Güncellendi ---

Hocam değiştirmediler işte ben de ona üzüldüm ben değiştirirler diye bekliyordum fabrika arızalı cihaz sonuçta çok büyük umutla verdim servise ama işte görünce o 'Tamir Tamamlandı' ibaresini tamamen çöktüm ne yazık ki.
Zirai ürünler hariç diğer bütün ürünlerde fatura kesim tarihinden itibaren 6 ay içinde ortaya çıkan fabrikasyon hatalı ürünler için 3 hakkınız vardır. Bunlar ücretsiz tamir hakkı değişim hakkı ve ücret iadesi hakkı. Siz servisten aldığınız servis formuna kullanıcı değişim talebi istiyor yazdırdıysanız ve gerçekten bahsettiğiniz gibi kullanıcı hatalı değil de fabrikasyon hatalı bir cihazsa hiç telaş etmeyin cihazın değişimini alırsınız. Öncelikle bana şunların cevabını verin ben size yardımcı olayım cihazınızın yenisini alalım.
1- servis formunda değişim istediğinize dair bir yazı bulunuyor mu?
2- cihazın kasasında ezik çizik bariz bir hasar var mi?
 

Frst22

Öğrenci
Katılım
2 Mayıs 2017
Mesajlar
87
Reaksiyon puanı
10
Puanları
8
Konum
Türkiye
Zirai ürünler hariç diğer bütün ürünlerde fatura kesim tarihinden itibaren 6 ay içinde ortaya çıkan fabrikasyon hatalı ürünler için 3 hakkınız vardır. Bunlar ücretsiz tamir hakkı değişim hakkı ve ücret iadesi hakkı. Siz servisten aldığınız servis formuna kullanıcı değişim talebi istiyor yazdırdıysanız ve gerçekten bahsettiğiniz gibi kullanıcı hatalı değil de fabrikasyon hatalı bir cihazsa hiç telaş etmeyin cihazın değişimini alırsınız. Öncelikle bana şunların cevabını verin ben size yardımcı olayım cihazınızın yenisini alalım.
1- servis formunda değişim istediğinize dair bir yazı bulunuyor mu?
2- cihazın kasasında ezik çizik bariz bir hasar var mi?
1-Evet ''DAP CİHAZ DEĞİŞİMİ İSTENİYOR'' notu düşüldü
2-Hayır tertemiz cihaz en ufak çizik bile yok zaten 2 haftalık
Çok sağolun içimi rahatlattınız öyle yorum yapan arkadaşlar çıktı ki başka bir platformda Samsung servisinin önünden geçmeye korkacaktım az kalsın. Yok bilmem firma batarda her şeye değişim istenmez de yok kurnazlık yapmayın da diyip boşa savunuyorlar, tüketici en önemli unsur olmalı bence burada sorun bitti gitti olmaz sıfır cihaza , boyun eğmek bana saçma geliyor tamir de olsa olur diyip, en doğal hak bu değişim işi sonuçta. En başta içi açılıyor yani 0 cihazın çözümü basit de olsa olmaz yani. Benim kafamı kurcalayan servis sorgu sayfasında ''TAMİR TAMAMLANDI'' diye belirtilmiş servis notunda kapı gibi yazmasına rağmen. Bu dediğim arkadaşta kafamı karıştırdı ,ona servis karar verir de basitse onarılır cihaz sıfır olsa da felan dedi umarım dediğiniz gibi değişim alabilirim başım ağrımadan.
Edit: ve bu arada bu kesinlikle fabrikasyon hatası bir sürü yabancı forumda şikayet eden insan var kullanıcı hatası değil bu yüzden, ve hoparlör sonuçta yani kolay kolay bozulacak bir şey değil. Samsung servisi sıfırlayıp gönderme maceralarından sonra değişim de olsa yeter para iadesine yanaşmak imkansızın da imkansızı hakkımız arasında bulunsa da ,hiç olmazsa değişim alsam bir rahatlayacağım artık.
 
Son düzenleme:

dejampe

Öğrenci
Katılım
4 Nisan 2017
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
42
Konum
Ankara
hoparlör problemi nedir ve nasil kontrol edebiliriz böyle bir problem var mi yok diye
 

JhonAmora1453

Öğrenci
Katılım
24 Temmuz 2016
Mesajlar
94
Reaksiyon puanı
11
Puanları
8
Yaş
39
Konum
mersin
1-Evet ''DAP CİHAZ DEĞİŞİMİ İSTENİYOR'' notu düşüldü
2-Hayır tertemiz cihaz en ufak çizik bile yok zaten 2 haftalık
Çok sağolun içimi rahatlattınız öyle yorum yapan arkadaşlar çıktı ki başka bir platformda Samsung servisinin önünden geçmeye korkacaktım az kalsın. Yok bilmem firma batarda her şeye değişim istenmez de yok kurnazlık yapmayın da diyip boşa savunuyorlar, tüketici en önemli unsur olmalı bence burada sorun bitti gitti olmaz sıfır cihaza , boyun eğmek bana saçma geliyor tamir de olsa olur diyip, en doğal hak bu değişim işi sonuçta. En başta içi açılıyor yani 0 cihazın çözümü basit de olsa olmaz yani. Benim kafamı kurcalayan servis sorgu sayfasında ''TAMİR TAMAMLANDI'' diye belirtilmiş servis notunda kapı gibi yazmasına rağmen. Bu dediğim arkadaşta kafamı karıştırdı ,ona servis karar verir de basitse onarılır cihaz sıfır olsa da felan dedi umarım dediğiniz gibi değişim alabilirim başım ağrımadan.
Edit: ve bu arada bu kesinlikle fabrikasyon hatası bir sürü yabancı forumda şikayet eden insan var kullanıcı hatası değil bu yüzden, ve hoparlör sonuçta yani kolay kolay bozulacak bir şey değil. Samsung servisi sıfırlayıp gönderme maceralarından sonra değişim de olsa yeter para iadesine yanaşmak imkansızın da imkansızı hakkımız arasında bulunsa da ,hiç olmazsa değişim alsam bir rahatlayacağım artık.
Ücret iadesi de almak gayet basit fakat şu durumda servis formuna cihaz değişimi dipnotu düşüldüğü için işimizi garantiye alalım cihaz değişimi için kolları sıvayalım. Zaten cihaz şu an piyasanın en iyisi ücret iadesi alsan da daha iyi bir cihaz alamazsın. Şimdi öncelikle yapman gereken servise ptt posta aracılığıyla dilekçe yazman. Kısaca şöyle; şu şu tarihte şu marka model şu imei nolu akıllı cep telefonunu şuradan satın aldım. 2 hafta sonra şu şu problemden dolayı tarafınıza(hangi servisse parantez içinde belirtin) cihaz değişimi için teslim ettim. Cihaz takibi için belirtilen siteyi kontrol ettiğimde cihazın değişiminin olmadığını sadece onarımın gerçekleştiğinin yazdığını gördüm. Tüketici hakları gereği cihazı arızasından dolayı tarafınıza teslim ederken seçimlilik hakkı olan değişim hakkını kullanmak istediğimi belirttim. Bundan dolayı cihaz değişiminin olmaması durumunda tüketici hakem heyetine başvuruda bulunacağım. Gereğinin yapılmasını arz ederim. İsim soyisim imza tel no adres yazıp iadeli taahütlü gönderin 2-3 gün sonra postanın iletildiğine dair ptt den kağıt gelecek onu kaybetmeyin saklayın ayrıca yazmış olduğunuz dilekçenin mutlaka fotokopisini alıp onu da saklayın. Şimdi sıra 10 gün beklemede(tabi bu yasal süre isterseniz 2-3 gün sonra hakem heyetine başvuru yapabilirsiniz). Eğer bekleyeyim servis ne tepki verecek derseniz bekleyin yok zaman kaybı olmasın direk dava açayım derseniz bulunduğunuz ilin valiliği bünyesindeki hakem heyetine başvuruda bulunun. büyük ihtimal sizi ticaret il müdürlüğüne yönlendirecekler orada başvuru yapacaksınız.cihazın faturası,servis formu, yazdığınız dilekçe fotokopisi ve orada başvuru formunu doldurup teslim etmeniz gerekecektir.Sonrasında da ilin hakem heyetinin iş yoğunluğuna göre beklemede kalacaksınız. bu süre 20 günde olabilir 2-2.5 ay da.o yüzden cihaz değişimi almak istiyorsanız beklemek zorundasınız. ( Tekrar ediyorum isterseniz değişim istediğiniz halde değişimin yapmadıklarını bahane edip mağduriyetinizden ötürü para iadesi talebinde de bulunabilirsiniz tabiki göndereceğiniz dilekçe ve dava açma formuna da bunu yazmanız şart.) Eğer gerçekten fabrikasyon hata ise bu yazdıklarımı yapmanız durumunda %99.9 hakem heyeti lehinize karar verecektir herkese iyi geceler hayırlı ramazanlar
--- Gönderi Güncellendi ---
Bu arada bence akıllı telefon konusunda SAMSUNG piyasanın en iyisi :)
Tabi kul yapımı olduğu için sıkıntılar yaşanmıyor değil ama bu SAMSUNG un piyasanın en iyi cihazlarını üretmiyor anlamına gelmiyor :D
Problemle karşılaştığında bunu nasıl gidereceğin, hakkını nasıl arayacağın konusunda bilgi sahibi olursan hiç bir problem yaşamazsın ;)
 

Kharuw

Öğrenci
Katılım
2 Mayıs 2017
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
38
Konum
izmir
Ücret iadesi de almak gayet basit fakat şu durumda servis formuna cihaz değişimi dipnotu düşüldüğü için işimizi garantiye alalım cihaz değişimi için kolları sıvayalım. Zaten cihaz şu an piyasanın en iyisi ücret iadesi alsan da daha iyi bir cihaz alamazsın. Şimdi öncelikle yapman gereken servise ptt posta aracılığıyla dilekçe yazman. Kısaca şöyle; şu şu tarihte şu marka model şu imei nolu akıllı cep telefonunu şuradan satın aldım. 2 hafta sonra şu şu problemden dolayı tarafınıza(hangi servisse parantez içinde belirtin) cihaz değişimi için teslim ettim. Cihaz takibi için belirtilen siteyi kontrol ettiğimde cihazın değişiminin olmadığını sadece onarımın gerçekleştiğinin yazdığını gördüm. Tüketici hakları gereği cihazı arızasından dolayı tarafınıza teslim ederken seçimlilik hakkı olan değişim hakkını kullanmak istediğimi belirttim. Bundan dolayı cihaz değişiminin olmaması durumunda tüketici hakem heyetine başvuruda bulunacağım. Gereğinin yapılmasını arz ederim. İsim soyisim imza tel no adres yazıp iadeli taahütlü gönderin 2-3 gün sonra postanın iletildiğine dair ptt den kağıt gelecek onu kaybetmeyin saklayın ayrıca yazmış olduğunuz dilekçenin mutlaka fotokopisini alıp onu da saklayın. Şimdi sıra 10 gün beklemede(tabi bu yasal süre isterseniz 2-3 gün sonra hakem heyetine başvuru yapabilirsiniz). Eğer bekleyeyim servis ne tepki verecek derseniz bekleyin yok zaman kaybı olmasın direk dava açayım derseniz bulunduğunuz ilin valiliği bünyesindeki hakem heyetine başvuruda bulunun. büyük ihtimal sizi ticaret il müdürlüğüne yönlendirecekler orada başvuru yapacaksınız.cihazın faturası,servis formu, yazdığınız dilekçe fotokopisi ve orada başvuru formunu doldurup teslim etmeniz gerekecektir.Sonrasında da ilin hakem heyetinin iş yoğunluğuna göre beklemede kalacaksınız. bu süre 20 günde olabilir 2-2.5 ay da.o yüzden cihaz değişimi almak istiyorsanız beklemek zorundasınız. ( Tekrar ediyorum isterseniz değişim istediğiniz halde değişimin yapmadıklarını bahane edip mağduriyetinizden ötürü para iadesi talebinde de bulunabilirsiniz tabiki göndereceğiniz dilekçe ve dava açma formuna da bunu yazmanız şart.) Eğer gerçekten fabrikasyon hata ise bu yazdıklarımı yapmanız durumunda %99.9 hakem heyeti lehinize karar verecektir herkese iyi geceler hayırlı ramazanlar
--- Gönderi Güncellendi ---
Bu arada bence akıllı telefon konusunda SAMSUNG piyasanın en iyisi :)
Tabi kul yapımı olduğu için sıkıntılar yaşanmıyor değil ama bu SAMSUNG un piyasanın en iyi cihazlarını üretmiyor anlamına gelmiyor :D
Problemle karşılaştığında bunu nasıl gidereceğin, hakkını nasıl arayacağın konusunda bilgi sahibi olursan hiç bir problem yaşamazsın ;)

Sadece tek bir husus eklemek istiyorum. 30-40 TL daha fazla bir ücret verip yukarı yazan metni telgraf yolu ile gönderin. İadeli postada dahi içeriği ispat yükümlülüğünüz bulunurken, telgraf içeriği de kaydederek gönderilmektedir.
 

Nahit Eren

Öğrenci
Katılım
9 Mart 2014
Mesajlar
40
Reaksiyon puanı
2
Puanları
8
arkadaşlar birşey sorucam herkes bir hoparlör sorunu diye sıkıntı yaşıyor nasıl bir sorun onu anlamayamadım hala ?

birde sizdede telefon çok ısınıyormu?

Bugün yeni fark ettim sizde oluyor mu bilmiyorum da görüntülü arama yaparken (WhatsApp, Skype vb.) çok fazla ısınıyor. Onun dışında oyun oynarken hiç ısınma yok.
 

Transistor

Profesör
Katılım
5 Ağustos 2016
Mesajlar
4,261
Reaksiyon puanı
1,085
Puanları
293
Konum
İzmir
Pil yavaş yavaş normale dönüyor fakat hala az da olsa hızlı gidiyor. Bir de yanında verilen kulaklıklardan memnun kalan var mı? Ne bass veriyor ne sesi çok yüksek.
 

Frst22

Öğrenci
Katılım
2 Mayıs 2017
Mesajlar
87
Reaksiyon puanı
10
Puanları
8
Konum
Türkiye
Pil yavaş yavaş normale dönüyor fakat hala az da olsa hızlı gidiyor. Bir de yanında verilen kulaklıklardan memnun kalan var mı? Ne bass veriyor ne sesi çok yüksek.
Evet pil konusunda ben de aynı izlenimi aldım. Kulaklıkta dediğiniz gibi orta seviye kulaklıklar arasına zor girer abartıldığı kadar yok Samsung tarafından. Hatta bana sorarsanız AKG'yi satın aldığı için kendi ürettiği kulaklığı hiç geliştirmeden direk üzerine basmış markayı (geliştirme var tabi öncekilere göre ama çok cüzi miktarda)
 

Transistor

Profesör
Katılım
5 Ağustos 2016
Mesajlar
4,261
Reaksiyon puanı
1,085
Puanları
293
Konum
İzmir
Evet pil konusunda ben de aynı izlenimi aldım. Kulaklıkta dediğiniz gibi orta seviye kulaklıklar arasına zor girer abartıldığı kadar yok Samsung tarafından. Hatta bana sorarsanız AKG'yi satın aldığı için kendi ürettiği kulaklığı hiç geliştirmeden direk üzerine basmış markayı (geliştirme var tabi öncekilere göre ama çok cüzi miktarda)
Aynen ederi en fazla 60-70TL tabi çöp de değil ama abartıldığı kadar yok.
 

Nahit Eren

Öğrenci
Katılım
9 Mart 2014
Mesajlar
40
Reaksiyon puanı
2
Puanları
8

KaanArli

Asistan
Katılım
26 Aralık 2016
Mesajlar
199
Reaksiyon puanı
144
Puanları
43
Konum
İstanbul
Pil yavaş yavaş normale dönüyor fakat hala az da olsa hızlı gidiyor. Bir de yanında verilen kulaklıklardan memnun kalan var mı? Ne bass veriyor ne sesi çok yüksek.

HTC 10 kulaklığından sonra Galaxy S8 ve S8+ modellerinden çıkan kulaklığın hiç şansı yok
 
M

Murat Burç

SDN Okuru
Akg kulakliklar 70 TL hepsi burada da ne dersiniz hak ediyor mu alınır mı ?
(Müzik kulağım rezalet daha düne kadar 20 tllik Sony kullanıyordum onu da söyleyeyim böyle manyak beklentilerim yok belki iyi kulaklık hiç kullanmadığımdandir. HTC 10 kulaklığı bulsam aslında )
 

Nahit Eren

Öğrenci
Katılım
9 Mart 2014
Mesajlar
40
Reaksiyon puanı
2
Puanları
8
Akg kulakliklar 70 TL hepsi burada da ne dersiniz hak ediyor mu alınır mı ?
(Müzik kulağım rezalet daha düne kadar 20 tllik Sony kullanıyordum onu da söyleyeyim böyle manyak beklentilerim yok belki iyi kulaklık hiç kullanmadığımdandir. HTC 10 kulaklığı bulsam aslında )
İllaki ''bass'' istemiyorsanız neden alınmasın. Dediğim gibi ''tiz'' bir kulaklık.
--- Gönderi Güncellendi --
 
Son düzenleme:

Transistor

Profesör
Katılım
5 Ağustos 2016
Mesajlar
4,261
Reaksiyon puanı
1,085
Puanları
293
Konum
İzmir
Akg kulakliklar 70 TL hepsi burada da ne dersiniz hak ediyor mu alınır mı ?
(Müzik kulağım rezalet daha düne kadar 20 tllik Sony kullanıyordum onu da söyleyeyim böyle manyak beklentilerim yok belki iyi kulaklık hiç kullanmadığımdandir. HTC 10 kulaklığı bulsam aslında )
Adı s8'den çıkan kulaklık olarak geçiyor(iyi mi kötü mü bilmiyorum). Performans konusunda dediğim gibi 60-70 TL ise alınabilir.Tiz'i orta Mid'i iyi. Pop, Elektro ve Caz dinliyorsan tercih edilebilir bum bum baslı şarkı seviyorsan yaklaşma :D
 

--ProofStriker

Müdavim
Müdavim
Katılım
27 Eylül 2016
Mesajlar
1,634
Reaksiyon puanı
764
Puanları
293
Konum
Çanakkale

JhonAmora1453

Öğrenci
Katılım
24 Temmuz 2016
Mesajlar
94
Reaksiyon puanı
11
Puanları
8
Yaş
39
Konum
mersin
Arkadaşlar bir çok arkadaşın yaşadığı hoparlör sorununu ben de yaşar oldum ya da farkettim diyebilirim. Hoparlörün hizasında 1-2 cm yukarısına telefonun arka tarafına parmaklarımla vurunca ses kesiliyor tekrar vurunca geri geliyor. Bu sorunu yaşayıp da servise giden arkadaşlar servis bu sorun için tam olarak ne dedi bilgilendirirseniz memnun olurum teşekkürler.
 
Üst