Frst22
Öğrenci
- Katılım
- 2 Mayıs 2017
- Mesajlar
- 87
- Reaksiyon puanı
- 10
- Puanları
- 8
Sen, o , Ali , Hüseyin 4 milyar verip nasıl sorunsuz cihaz alıyorsa bana da o hizmeti vermek zorunda. Daha yeni fabrika çıkışı hatalı cihazın değişimini istemek onların garanti politikasına ters olsa da normalde mantıken en doğal hakkım. Sorunun çözüldüğüne bile emin olmak zor Samsung gibi bir firmanın servisinde çünkü internet sıfırlanıp gönderilen onlarca cihazla dolu . Benim bunu istememde de hiç bir art niyet olmamalı çünkü şahsen açılmış olmasından cihazın hoşlanmam.Eğer ortada sorun kalmamışsa neden illa değişim istiyorsun anlamıyorum? Mantığını açıklarsan ilerde lazım olur belki.
Yani , en doğal hakkım bunu istemek. Başka bir forumda hadsizin biriyle bunu tartıştık kaç saat zaten , eleman sanırsın Samsung paralı askeri savunmaktan ölüyordu az kalsın, beni Samsung'u dolandırmakla suçlamaktan tut da, hoparlör basit canım onarır Samsung çok iyi yav felan diyordu en son cevap bile vermedim adamaTüketicinin Korunması Hakkında Kanun uyarınca seçimlik hakkı, neden istemesin ki ?
