Samsung galaxy s3 neo şarj sorunu ve garanti

Bu konuyu okuyanlar

dqncn11

Öğrenci
Katılım
29 Aralık 2014
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Öncelikle herkese iyi günler 22.12.2014 almış olduğum samsung galaxy s3 neo marka telefon elime ulaştı aldıgımda şarjını sonuna (kapanana) kadar bitirdim daha sonra şarja taktım ve şarj %60 ta iken arkadaşlarım aradığı için dışarı çıkmak zorunda kaldım dolayısıyla telefonu yanımda beraber götürmek zorunda kaldım , %60 da şarjdan çıkardım , asıl konuya geleyım telefonum tuş kilidi kapalı oldugu halde çok fazla şarj yiyordu uygulamalar sürekli kontrol edip kapatıyorum wifi - mobil veri vs. kapalı , şarjı 1 günü tamamlamıyordu , facebook ınstagram ve ınternette takılıyordum 1-2 saat , daha sonra telefon şarjını bitirdim ve kapandı şarja taktım ve karşıma ''samsung custom os warning'' diye bi hata çıktı , anlamadıgım için 29.12.2014 tarihinde garantiye yolladım acaba değişim yaparlarmı ? , telefon kaç gün içerisinde geri elimde olur ?
 

ErwinSmith

Rektör
Emektar
Katılım
12 Mayıs 2013
Mesajlar
11,559
Reaksiyon puanı
344
Puanları
83
Değişim yapip yapmayacagi garanti servisine bağlı ama 1 hafta olmuş ve ayıplı mallarda 1 ay içinde değişim olmali hatta 1 hafta içinde para iadesi var diye biliyorum
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Telefonumu yeni aldım şarjinı 100 de 100 dolduruyorum wifi veri bağlantısı çalışan uygulamaları hepsini kapattım ekrana hiç dokunmadan sabah kalkıyorum şarj bitmiş tel kapanmış. Sorun ne yada gidip değiştirebilirsiniz daha 4 gün oldu alalı.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Merhaba ben şubat ayında s3 neo aldım benim şarjım da en fazla %70 e kadar dayanıyor 70 olduğu an bir anda eski tvler gi ekran çizgi çizgi oluyor ve bir anda kapanıyor ayrıca artık hiçbir şekilde resim ve uygulama indirip güncelleyemiyorum bir de telefonun müzik dinleme kısmında sesi çok kısık ve aşırı fazla internet yiyor garanti kabul eder demi en azından sarj mevzusu için etmelidir yani inşallah :(
 
Üst