Öncelikle herkese iyi günler 22.12.2014 almış olduğum samsung galaxy s3 neo marka telefon elime ulaştı aldıgımda şarjını sonuna (kapanana) kadar bitirdim daha sonra şarja taktım ve şarj %60 ta iken arkadaşlarım aradığı için dışarı çıkmak zorunda kaldım dolayısıyla telefonu yanımda beraber götürmek zorunda kaldım , %60 da şarjdan çıkardım , asıl konuya geleyım telefonum tuş kilidi kapalı oldugu halde çok fazla şarj yiyordu uygulamalar sürekli kontrol edip kapatıyorum wifi - mobil veri vs. kapalı , şarjı 1 günü tamamlamıyordu , facebook ınstagram ve ınternette takılıyordum 1-2 saat , daha sonra telefon şarjını bitirdim ve kapandı şarja taktım ve karşıma ''samsung custom os warning'' diye bi hata çıktı , anlamadıgım için 29.12.2014 tarihinde garantiye yolladım acaba değişim yaparlarmı ? , telefon kaç gün içerisinde geri elimde olur ?