Yani telefonu cok seviyorum tipini vs umarim degisim vs biseyler olurda sorunsuz kullanmaya devam ederizOnu hiç bilmiyorum kardeşim ama tüketici hakları kanununa göre ona benzer bir yasal düzenleme olması gerekiyor
Yani telefonu cok seviyorum tipini vs umarim degisim vs biseyler olurda sorunsuz kullanmaya devam ederizOnu hiç bilmiyorum kardeşim ama tüketici hakları kanununa göre ona benzer bir yasal düzenleme olması gerekiyor
Faturaya ek ödemeyle aldım. Gitti 4100 TL
Yani telefonu cok seviyorum tipini vs umarim degisim vs biseyler olurda sorunsuz kullanmaya devam ederiz
Gitmeden servisleri araştırın arkadaşlar. Bazıları hızlı işlem yapabiliyor. En kötü 15 gün bekletirler. Değişim olmasa daha kötü.
Normalde parayı iade etmeleri gerekiyor ama buna yanaşmıyorlar.
İnsallah oyle olur ben yarin birakmaya degil sadece konusmaya gitmeyi dusunuyorum servise bakalim ne olacak yakindayim zaten servise burdan bilgilendiririm onemli bisey cikarsaİnşallah değişim yaparlar
3 gündür çatır çatır kullanıyorum şükür ne reset ne donma.10 gündür note 7 kullanıyorum 3 gündür kendi kendine reset atıyor bu sorun nasıl düzelir başka yaşayan var mı ?
Bende ilk aldigimda bir sıkinti ile karsilasmadim gecen hafta yazilim guncellemesi yaptim bir gun sonrasinda bununla karsilastim umarim cikmaz bir sknti ama tahminimce sizdede cikabilir.3 gündür çatır çatır kullanıyorum şükür ne reset ne donma.
Ayni problem mi vardi sizdede ben mesela bir uygulamada dolasirken bir anda o sekilde takili kaliyor 10 saniye sonra restart atiyor kendi kendine birdaha 2 gun 3 gun basima gelmiyor boyle bir sorun.Biraz sakin olun. Benim s7 edge ilk aldığım ayda böyle bir sorunu vardı. Sonra tak diye güncelleme geldi ve bitti. Biliyorum o kadar para verdiniz. Kusursuz olmasını bekliyorsunuz çok dert etmeyin
İnsallah oyle olur ben yarin birakmaya degil sadece konusmaya gitmeyi dusunuyorum servise bakalim ne olacak yakindayim zaten servise burdan bilgilendiririm onemli bisey cikarsa
Bende boyle dusundum bekliyorum suan icin umarim guncellemeyle gecerCanınızı sıkmayın ve size bana göre bu cihazlar serviste söküldüğü zaman adam akıllı çalışmayabilirler. Yalıtımın iç taraftan olduğu için. Mümkünse servise vermeyin ve güncelleme bekleyin
Ne güzelki yazılım hatası olma ihtimali donanım olsa baya uğraşırsınız. Malum bi iphone değil. Ben de iphone dan geçtim daha öncesinde note 2 im vardı. Hala duruyor birşeyi yok ama değişim imkanım olursa sıfırlatıp satarımBende ilk aldigimda bir sıkinti ile karsilasmadim gecen hafta yazilim guncellemesi yaptim bir gun sonrasinda bununla karsilastim umarim cikmaz bir sknti ama tahminimce sizdede cikabilir.
Evet ben de bunu diyorum. Telefonu eline alıp aaaaaaa donanım sorunu filan. Nerelerinden anlıyorlar telefonu çooookkk merak ediyorumAklimin almadigi sey su s7 edge ile ayni donanima sahip telefon nasil boyle bir sıkinti cikariyor.
Yani donanim sorunum olsa her seferinde yapar diye dusunuyorum 2-3 gunde bir yapmaz diye dusundum o yuzden bekliyorum guncellemeyiEvet ben de bunu diyorum. Telefonu eline alıp aaaaaaa donanım sorunu filan. Nerelerinden anlıyorlar telefonu çooookkk merak ediyorum
Bursada carrefour yanindaHangi servis hocam?
Bursada carrefour yaninda
Abc teknik. Ve eger cekebiliyosaniz resetlemeleri videoya cekinBaşarı Servis mi?
Abc teknik. Ve eger cekebiliyosaniz resetlemeleri videoya cekin
Canınızı sıkmayın ve size bana göre bu cihazlar serviste söküldüğü zaman adam akıllı çalışmayabilirler. Yalıtımın iç taraftan olduğu için. Mümkünse servise vermeyin ve güncelleme bekleyin
Alır almaz fark ettim de kutusu açıldı diye kabul etmedi mağaza servise ver dedi servisle uğraşıp duruyorum 8 gün oldu biz size döneriz deyip oyaliyorlarİlk kayıt için dedim karanlık olmasın diye yoksa sonrasında açılır gece gündüz
Ne zaman fark ettiniz
Alakası yok kapanıyor açılmıyor ben tus varyasyonu ile açıyorumKendinizi kendine reset atması özelliği olmasın s7de öyle bir özellik var çünkü telefonun kafasını boşaltmak için
Ben çok uğraştım ama mağaza değiştirmedi daha magazadan cikmadan 10 kere kapandı gözleri önünde ama sim takıldı diye inat etti almadı sonuçta garantisi var dedi parayı verdik tel yokBen 2. Note 5imi aldığımdada öyle olmuştu eve gidene kadar 3 4 kere reset attı kendi kendine aynı gün mağazaya götürdüm yeni kutu açtılar verdiler duyduğuma göre sorun anakartta büyük ihtimal sanada değişim yapılacak
İlk aldım faceyi açtım güncelle yazıyordu bastım güncelleyen e kadar 10 kere kapandıAyin 18inde aldim ben Note 7'yi. 2 kere telefonda dolasirken format atti kendi kendine. Ama sunu farkettim telefon bir uygulamada kasti yani uygulamadan gerceklesen bir olaydi ve 30saniye sonra kendi kendine kapatip acti cihaz kendini. Buyuk ihtimalle korumaya aliyor kendini kasmamasi icin bir sorunla karsilastiginda
Samsung Türkiye saygınlığını yitirmiş. Marka olmak için reklam dışında satış sonrası destek çok önemlidir. Samsung'da bu sıfır. Bunu bizzat yaşıyorum şuan. Bozuk, hatalı cihazı satıyor üzerine de yasal hakkınızı bile kullandırmıyor. Ürünün kusuru tespit edildiğinde anında iade alması gerekli. Müşteriyi parasıyla süründürüyor.Ben çok uğraştım ama mağaza değiştirmedi daha magazadan cikmadan 10 kere kapandı gözleri önünde ama sim takıldı diye inat etti almadı sonuçta garantisi var dedi parayı verdik tel yok
Bende gün içerisinde 5 defa falan oluyorYani donanim sorunum olsa her seferinde yapar diye dusunuyorum 2-3 gunde bir yapmaz diye dusundum o yuzden bekliyorum guncellemeyi