levsa
Doçent
- 21 Ekim 2015
- 663
- 317
- 63
Buldum ayarlar-pil-pil kullanımı bölümünde hızlı şarj kutucuğu var oradan kaldirabilirmisim.tesekkurler
Sarj aletini taktıktan sonra bildirim panelinde hızlı şarj için dokun yazısı çıkmıyor mu ?Nereye basmazsam. .ben şarjı telefona takınca bildirim çubuğunda otomatik hızlı şarj takıldı uyarısı cikiyor zaten.yani hicbirsey basmiyorum hızlı şarj icin. Ayarlarda yada bildirim panelinde de öyle bir buton göremedim basacagim.nerede olduğunu söylersen sevinirim
Hızlı şarj yazısı geliyor ama secemiyorsun.yani sadece bildirim amaçlı geliyor.ama ayarlardan yapabiliyorum onu buldumSarj aletini taktıktan sonra bildirim panelinde hızlı şarj için dokun yazısı çıkmıyor mu ?
Ben kullandığım zamanlar kullanıcının tercihine bağlıydı demek değiştirdiler.Hızlı şarj yazısı geliyor ama secemiyorsun.yani sadece bildirim amaçlı geliyor.ama ayarlardan yapabiliyorum onu buldum
Anladım dostum.ama bunda da kapatabiliyorsun demek istedim sadece..ayarlar-pil-pil kullanimi ve hizli sarj kutucugundan tiki kaldirarak diye ☺Tamam lazzda pnu söyledi zaten. Mesela note 5 de kapatamıyorsun
Evet varnote 4 de 4.5 g varmı ?
N910H modeli dışında bütün modellerde var.note 4 de 4.5 g varmı ?
N910H modeli dışında bütün modellerde var.
Bugün götürdüm presleme yaptılar.Bana servis elemanı cihazınızın kasası yamulmuş dedi.Ben de Perşembe günü servise verene kadar bir şeyi olmayan kasa şimdi mi yamuldu dedim.Kamera değişti, ekran açıklığı yaptı, ekran değiştirdiniz ve o zamandan beri olmayan bir sorun sizin soket ve batarya değişiminizle mi oldu dedim.Daha önceden yamulmuş dedi.Kasa değişimi ile düzelir dedi.Ne kadar dedim.300 TL dedi.Tamam sen benim telefonumu ver ben yapacağımı bilirim dedim.Resmen alay ediyorlar müşterinin zekasıyla.Samsung'u aramıştım bundan önce hala geri dönüş sağlamadılar.Bir daha arayıp fırçalayacağım.Bu arada cihazda 5 parça değişimi olmuş.Servis fişlerini gösterdim, 5 parça değişim olmuş dediler.Ağız değiştirip aynı parça üst üste bilmem kaç kere değişirse ücret iadesi olur vs. dedi.Yazık diyorum.Yazık.Hocam samsungla iletişim felan kurma. Bak note6 çıksa 5i satar alırım. Okadar fanatiğim. Ancak servis ve müşteri desteği noktasında samsung fiyaskodur pişmanlıktır. Benim telefonum 3 defa aervise gitti. 3 servis fişi ile hiç bir onarımda olmamasına rağmen yazılımsal hatalardan sebep tüketici hakem heyeti kararıyla para iadesi aldım. Samsungda biliyor ayıbını sadece iyi bir yazı dili ile olayları ayrıntılı olarak anlatmanız gerekiyor. 5-6 ay sürüyor sonuçlaması. Sonuçtan sonra paranın hesaba geçmeside 1 ay sürüyor. Bütün süreçte kavga dövüş ediyorsun. Hesap numarasını samsunga iletene kadar servis müdürü dahil 6 kişiyi telefonda fırçalamak zorunda kaldım. O derece. Ama para geldimi o keyif müthiş. Ben note4 cihazıma 2200 tl iade aldım. Gittim 350 tl koydum note 5 aldım.
Seneye mart nisan anca...Bilgi için teşekkürler bu arada lg4 e mashmallow gelmiş acaba bize nezaman gelecek bir bilgisi olan varmı.