Samsung Galaxy Note 4 Kullananlar Kulübü

levsa

Doçent
21 Ekim 2015
663
317
63
Buldum ayarlar-pil-pil kullanımı bölümünde hızlı şarj kutucuğu var oradan kaldirabilirmisim.tesekkurler
 

celalettinaktas

Doçent
22 Şubat 2014
650
34
28
4 servis fişi var elinizde. Mekanik aksesuar felan ayırmayın. Verin tüketici hakem heyetine %100 isteğinize uygun karar çıkar. Para iadesi alın. Yalnuz 6 ay kadar sürüyor. Zaman kaybetmeyin bir an evvel verin
 

Lazzz

Rektör
15 Şubat 2014
16,707
3,278
293
Nereye basmazsam. .ben şarjı telefona takınca bildirim çubuğunda otomatik hızlı şarj takıldı uyarısı cikiyor zaten.yani hicbirsey basmiyorum hızlı şarj icin. Ayarlarda yada bildirim panelinde de öyle bir buton göremedim basacagim.nerede olduğunu söylersen sevinirim
Sarj aletini taktıktan sonra bildirim panelinde hızlı şarj için dokun yazısı çıkmıyor mu ?
 

levsa

Doçent
21 Ekim 2015
663
317
63
Yine tercihe bağlı ama ayarlara girince anca yaapabiliyorsun.hizlo şarj birtek oradan kapanıyor artik
 

keremtunaa

Asistan
8 Aralık 2014
332
19
18
Arkadaşlar bu cihazı 11 ayda 3 kere servise verdim.Her servisten sonra ekran açıklığı ile uğraşmak zorunda kaldım.Kamera değiştirdiler, ekran açıklığı yaptı.Ekran değiştiler, ekran açıklığı yaptı ve son olarak şarj soketi ve batarya değiştiler ve ekran açıklığı yaptı.Cumartesi günü servisten almıştım ve bugün arayıp durumu anlattım "Allah Allah" diyebildiler.Ekranın sağ alt tarafından geri tuşunun ışığı süzülüyor ve tırnağımı ekran boşluğuna sokabiliyorum!Samsung'un Türkiye'deki servis anlayışı rezalet arkadaşlar.Yarın telefonu yine servise vericem ve bir ihtimal ekran değişimi yaparlarsa cihaz 1 yıl içinde 4 mekanik parça değişimine maruz kaldığı için bana ücret iadesi ya da değişim hakkı doğacak.İnşallah ekran değişirler diye dua ediyorum.Samsung müşteri hizmetlerine de durumu açıkladım ve ücret iadesi ya da değişim hakkımı kullanmak istediğimi, bu servis anlayışıyla müşteri kaybedeceklerini kendilerine ilettim.Sizce nasıl bir netice alırım?Nasıl davranmam gerekir ki bu cihazı değişime sokabileyim?Cihazın durumu da budur fotoğraflarda gördüğünüz gibi.
MgkWN6.jpg
[/URL][/IMG]
5mYmpj.jpg
[/URL][/IMG]
 

celalettinaktas

Doçent
22 Şubat 2014
650
34
28
Hocam samsungla iletişim felan kurma. Bak note6 çıksa 5i satar alırım. Okadar fanatiğim. Ancak servis ve müşteri desteği noktasında samsung fiyaskodur pişmanlıktır. Benim telefonum 3 defa aervise gitti. 3 servis fişi ile hiç bir onarımda olmamasına rağmen yazılımsal hatalardan sebep tüketici hakem heyeti kararıyla para iadesi aldım. Samsungda biliyor ayıbını sadece iyi bir yazı dili ile olayları ayrıntılı olarak anlatmanız gerekiyor. 5-6 ay sürüyor sonuçlaması. Sonuçtan sonra paranın hesaba geçmeside 1 ay sürüyor. Bütün süreçte kavga dövüş ediyorsun. Hesap numarasını samsunga iletene kadar servis müdürü dahil 6 kişiyi telefonda fırçalamak zorunda kaldım. O derece. Ama para geldimi o keyif müthiş. Ben note4 cihazıma 2200 tl iade aldım. Gittim 350 tl koydum note 5 aldım.
 

celalettinaktas

Doçent
22 Şubat 2014
650
34
28
Ha unutmadan para iadesi hariç bütün şikayet sürecinde cihaz sende kalıyor. O yüzde bekleme bir an önce şikayette bulun.
 

keremtunaa

Asistan
8 Aralık 2014
332
19
18
Hocam samsungla iletişim felan kurma. Bak note6 çıksa 5i satar alırım. Okadar fanatiğim. Ancak servis ve müşteri desteği noktasında samsung fiyaskodur pişmanlıktır. Benim telefonum 3 defa aervise gitti. 3 servis fişi ile hiç bir onarımda olmamasına rağmen yazılımsal hatalardan sebep tüketici hakem heyeti kararıyla para iadesi aldım. Samsungda biliyor ayıbını sadece iyi bir yazı dili ile olayları ayrıntılı olarak anlatmanız gerekiyor. 5-6 ay sürüyor sonuçlaması. Sonuçtan sonra paranın hesaba geçmeside 1 ay sürüyor. Bütün süreçte kavga dövüş ediyorsun. Hesap numarasını samsunga iletene kadar servis müdürü dahil 6 kişiyi telefonda fırçalamak zorunda kaldım. O derece. Ama para geldimi o keyif müthiş. Ben note4 cihazıma 2200 tl iade aldım. Gittim 350 tl koydum note 5 aldım.
Bugün götürdüm presleme yaptılar.Bana servis elemanı cihazınızın kasası yamulmuş dedi.Ben de Perşembe günü servise verene kadar bir şeyi olmayan kasa şimdi mi yamuldu dedim.Kamera değişti, ekran açıklığı yaptı, ekran değiştirdiniz ve o zamandan beri olmayan bir sorun sizin soket ve batarya değişiminizle mi oldu dedim.Daha önceden yamulmuş dedi.Kasa değişimi ile düzelir dedi.Ne kadar dedim.300 TL dedi.Tamam sen benim telefonumu ver ben yapacağımı bilirim dedim.Resmen alay ediyorlar müşterinin zekasıyla.Samsung'u aramıştım bundan önce hala geri dönüş sağlamadılar.Bir daha arayıp fırçalayacağım.Bu arada cihazda 5 parça değişimi olmuş.Servis fişlerini gösterdim, 5 parça değişim olmuş dediler.Ağız değiştirip aynı parça üst üste bilmem kaç kere değişirse ücret iadesi olur vs. dedi.Yazık diyorum.Yazık.
 

celalettinaktas

Doçent
22 Şubat 2014
650
34
28
Bak hocam yaoacapın peosedür şudur. Samsung türkiyeye ayıplı mal ihtar dilekçesi hazırlayacaksın. Ekine servis fişlerinin fotokopilerinide koyacaksın. Ondan u ihtarı iadeli taahhütlü olarak göndereceksin. Oradan gelen dilekçenim teslim alındıpına dair imzalı evrağı ve ihtar mektubunu cijazın garanti belgesinin fotokopisini, servis fiilerinin fotokopilerini fatura fotokopisinine alıp varacaksın. İl tüketici hakem heyetine orada durumu anlatırsan zaten yardımcı olurlar
 

keremtunaa

Asistan
8 Aralık 2014
332
19
18
Dediğini yapacağım üstad.Sağolasın.Para iadesi talep edicem ve olumlu sonuçlanırsa Samsung'a elveda diyeceğim.
 

celalettinaktas

Doçent
22 Şubat 2014
650
34
28
Ya bunlarka upraşmam dersen direk apple alman lazım. Androidde başka alternatifin yok. Diğerleride aynj kafa çünkü. Hanımın iphone6 su aldı. Telefon tamamen ölü idi hiç açmıyordu. 1250tl verip yenisini aldık mesela. Yine ekranın komple kırılmasında aynı durumda 350tl ye yeni cihaz alıyorsun. Yani iphone de genelde tamir olayı yok. Yeni cihaz verme var. Buda başka hiç bir firmada yok. O senin kasayıda şerefsizler kendileri yamultmuştur. Emin ol
 

keremtunaa

Asistan
8 Aralık 2014
332
19
18
Hepsi ağız birliği yapmışçasına kasayı yamultmuşsun dediler.Ben anladım zaten.3 yıl S3 kullandım ben telefon tık demedi.O kadar rom, root, overclock yapmama rağmen.Servis elemanları uyanık takılıyorlar.Ben kendi başıma öğrendiğim kadarıyla android, ios cihazlara yazılım atan, laptop söküp tamir eden ve bunlardan da para kazanmış birisiyim.Böyle açıklamaları çocuklara anlatsınlar.
 

keremtunaa

Asistan
8 Aralık 2014
332
19
18
Rebel Elektronik Şişli ve Ekmen Servis Beşiktaş.Bu servisler ekran açıklığı sorunumu bir türlü çözemeyen servislerdir.
 

sercanalikaya

Asistan
13 Eylül 2015
260
141
43
Ekran açıklığı olmayan note 4 var mı? Az çok hepsinde var. Bahsettiğiniz açıklık büyük açıklar mı? Bir de metal çerçeve çok çabuk çiziliyor bu cihazda... Bu kadar para verilen cihazda malzeme kalitesi bu kadar düşük olabilir mi? Eşimde 6 var apple. Malzeme kalitesi inanılmaz. Samsung malzemeye s6 ve sonrasında önem vermeye başladı maalesef ve biz note 4 kullananlar son kurbanlariz:)
 

keremtunaa

Asistan
8 Aralık 2014
332
19
18
Benim tırnağım giriyordu ve geri tuşu ışığı açıktan belli oluyordu.Yukarıdaki konuşmalarda fotoğrafları attım.Bana kasayı yamultmuşsunuz dediler.Ukala takılıyorlar kendilerince.Ben Note 4'ü uzun süreli kullanmak için aldım ama 11 ayda servis yollarını ezberledim.
 

cemal344

Asistan
7 Ekim 2015
409
17
18
Arksdaşlar ios da its playing pro diye bir uygulama var video oynatılıken frame by frame yani anlık görüntüleri altta gösteriyor androidde de böyle bir apk varmı.
 

dedemede

Öğrenci
4 Temmuz 2014
41
0
0
Arkadaşlar kolay gelsin.
Ben kibrista öğrenciyim. 1 ay önce note 4 aldım türkiyeden vatan bilgisayardan gold rengi.
Cihazı alıp instagram hesabıma giriş yapmayı denedim ama hesabınız engellenmiştir yazıyordu ama diğer cihazlardan açılıyordu.arastirdiktan sonra android id değişmesi gerekmiş bende root atıp titanium dan değiştirdim sorunum çözüldü. Root atarken ilk odin denememde cihaz açılmadı sürekli samsung ekranında resetliyodu. Sonra başka root dosyasıylâ üstüne attım bu sefer oldu
Şimdi ise root kaldirmak istiyorum ve servise göndericem. Cihazın kamerası benim eski lg g3 den baya kötü. Note 3 den de kötü. Ve parlak yerlerde kararma var.
Cihazı şimdi garantiye tekrar nasıl sokarim ? Sayaç sıfırlama olayı varmış kies falan karışık biraz galiba. En başından nasıl yapcağimà dair yardimci olurmusunuz
 
Üst