Sakın MSI monitör almayın hem de Ebrar Bilgisayar'dan

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan efe 10
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

efe 10

Öğrenci
Katılım
21 Aralık 2024
Mesajlar
11
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Konum
şuan izmir
Sakın MSI monitör ALMAYIN hem de Ebrar Bilgisayar'dan
MSI monitör arızası sonrası servis ve ebrar bilgisayarın sorumsuzluğu.N11 mağazası üzerinden Ebrar Bilgisayar'dan aldığım MSI monitör elime 3 nisanda ulaşmıştı. Monitörü hiç beğenmedim renk kalitesi, ghosting sorunu, renklerin doğruluğu, parlaklık, mat anti-glare kaplamanın görüntüyü çamurlaştırması ve yüksek ıps glow sorunu gibi birçok problemi göz ardı edip kullanmaya devam ettim ama en son monitör HDMI portu üzerinden görüntü vermeyi kesti. Monitör biosta görüntü veriyor ama windowsta vermiyor bende artık dayanamayıp iade etmeye karar verdim. 24 Nisan tarihinde iade işlemini başlattım ve ebrar bilgisayara gönderdim 5 gün sonra Ebrar Bilgisayar ürünün iade talebini kabul etmeyip tarafıma ürünü geri gönderdi. Bende N11 müşteri hizmetlerini arayıp neden ürünün geri gönderildiğine dair bilgi aldım. Ürün 14 günü geçmiş bu yüzden benim ürünü MSI Servisine göndermem gerekiyormuş, tamam dedim MSI servisini aradım bant kaydı çıktı BİB sesinden sonra mesajımı ve numaramı ilettim lakin hiç arayan yok 3 kez aradım ama hiç kimse dönmedi ve toplam 3 gün geçti. Sonra araştırdım neden Ebrar Bilgisayar benim ürünümü kendi servise göndermiyor diye baktım ki Media Markt, Vatan, Teknosa gibi Ebrar Bilgisayarda MSI yetkili satıcısı yani göndermek zorunda ama kendileri de MSI'ın yoktan servisinin hiçbir şey yapmadığını bildiği için hiç uğraşmak istemeyip ürünü bana göndermiş. Ebrar Bilgisayarı aradığımda kendilerinin böyle bir şey yapamayacaklarını benim yapmam gerektiğini söylüyorlar. Formları kontrol Ettim herkes bundan şikayetçi hem MSI servisinden Hem Ebrar Bilgisayardan hem de MSI ürünlerinin kalitesizliğinden. Yani ne dönen ne bakan var bu yaptıkları tamamen kanuna aykırı bende bugün pazar olduğu için yarın 05.05.2025 tarihinde Ebrar Bilgisayarı Arayıp ürünü kendilerinin servise vermesi gerektiğinin söyleyip, servise göndermelerini isteyeceğim eğer yapmazlarsa da zaten MSI servisinde herhalde çalışan bile yok o yüzden kullanıcı Hakem Heyetinde 2'sinide şikayet edeceğim, bu yorumuda her yerde yapacağım. Tüm forumlarda, Google yorumlarda. Millet bu satıcılardan ürün falan almasın. Sattığın ürünün arkasında durmuyorsan satmayacaksın, bu kadar. Bu işi ehliyle yapanlara bırakacaksınız piyasayı.

BİLGİLENDİRMEK AMACLIYLA YAZILMIŞTIR BENDE MİLLET DOLANDIRILMASIN DİYE BİR KATKIDA BULUNAYİM DEDİM.
 

Constantin87

Müdavim
Müdavim
Katılım
1 Aralık 2013
Mesajlar
3,501
Reaksiyon puanı
1,968
Puanları
358
Sakın MSI monitör ALMAYIN hem de Ebrar Bilgisayar'dan
MSI monitör arızası sonrası servis ve ebrar bilgisayarın sorumsuzluğu.N11 mağazası üzerinden Ebrar Bilgisayar'dan aldığım MSI monitör elime 3 nisanda ulaşmıştı. Monitörü hiç beğenmedim renk kalitesi, ghosting sorunu, renklerin doğruluğu, parlaklık, mat anti-glare kaplamanın görüntüyü çamurlaştırması ve yüksek ıps glow sorunu gibi birçok problemi göz ardı edip kullanmaya devam ettim ama en son monitör HDMI portu üzerinden görüntü vermeyi kesti. Monitör biosta görüntü veriyor ama windowsta vermiyor bende artık dayanamayıp iade etmeye karar verdim. 24 Nisan tarihinde iade işlemini başlattım ve ebrar bilgisayara gönderdim 5 gün sonra Ebrar Bilgisayar ürünün iade talebini kabul etmeyip tarafıma ürünü geri gönderdi. Bende N11 müşteri hizmetlerini arayıp neden ürünün geri gönderildiğine dair bilgi aldım. Ürün 14 günü geçmiş bu yüzden benim ürünü MSI Servisine göndermem gerekiyormuş, tamam dedim MSI servisini aradım bant kaydı çıktı BİB sesinden sonra mesajımı ve numaramı ilettim lakin hiç arayan yok 3 kez aradım ama hiç kimse dönmedi ve toplam 3 gün geçti. Sonra araştırdım neden Ebrar Bilgisayar benim ürünümü kendi servise göndermiyor diye baktım ki Media Markt, Vatan, Teknosa gibi Ebrar Bilgisayarda MSI yetkili satıcısı yani göndermek zorunda ama kendileri de MSI'ın yoktan servisinin hiçbir şey yapmadığını bildiği için hiç uğraşmak istemeyip ürünü bana göndermiş. Ebrar Bilgisayarı aradığımda kendilerinin böyle bir şey yapamayacaklarını benim yapmam gerektiğini söylüyorlar. Formları kontrol Ettim herkes bundan şikayetçi hem MSI servisinden Hem Ebrar Bilgisayardan hem de MSI ürünlerinin kalitesizliğinden. Yani ne dönen ne bakan var bu yaptıkları tamamen kanuna aykırı bende bugün pazar olduğu için yarın 05.05.2025 tarihinde Ebrar Bilgisayarı Arayıp ürünü kendilerinin servise vermesi gerektiğinin söyleyip, servise göndermelerini isteyeceğim eğer yapmazlarsa da zaten MSI servisinde herhalde çalışan bile yok o yüzden kullanıcı Hakem Heyetinde 2'sinide şikayet edeceğim, bu yorumuda her yerde yapacağım. Tüm forumlarda, Google yorumlarda. Millet bu satıcılardan ürün falan almasın. Sattığın ürünün arkasında durmuyorsan satmayacaksın, bu kadar. Bu işi ehliyle yapanlara bırakacaksınız piyasayı.

BİLGİLENDİRMEK AMACLIYLA YAZILMIŞTIR BENDE MİLLET DOLANDIRILMASIN DİYE BİR KATKIDA BULUNAYİM DEDİM.
Satın aldığınız üründe bence ilk açılışta sıkıntı var ise satın alınan yer muhatap olur. Ancak sonrasında oluşan problemlerde muhatap üretici firmadır diye düşünüyorum. MSI sitesi üzerinden destek sayfasından ulaşmaya ya da teknik servis noktalarını kontrol edip size en yakın yeri kontrol ettiniz mi? Mutlak bir irt. numaraları vardır ürünü nasıl göndereceğiniz konusunda size bilgi verirler.
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Müdavim
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
26,312
Çözümler
9
Reaksiyon puanı
25,605
Puanları
8,958
Konum
Laurelindórinan
Urunu servise satin aldiginiz yer gondermek zorunda degil. Servis farkli resmi satici farkli bir sey. Amazon'dan aldigim urunlerin hicbirinin servisine Amazon yollamadi, ben yolladim. Siz 14 gun iade hakkiniz gectikten sonra iade etmeye kalkmissiniz sonra da MSI servisine ulasamayinca Ebrar'a patlamissiniz.
 
Üst