QP bilişim ve Yurt içi kargo rezaleti

Bu konuyu okuyanlar

AtoX

Öğrenci
Katılım
3 Ocak 2019
Mesajlar
11
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
28
Merhabalar, N11 üzerinden QP bilişim satıcısından AOC 24G2U model monitör ile ilgili alışverişte ve iade etmem de yaşadığım sorunları sizlere aktarıcağım. Öncellikle monitörü sipariş ettim 1 gün sonra elime ulaştı. Ürünün kurulumunu yaptım ve çalıştırdım. Ölü piksel varmı diye kontrol ettim ölü piksel yoktu. Sonrasında beyaz ekran gelince monitörün ortasında siyah bir leke olduğunu fark ettim. Hoparlörlerini de test etmeye başladıktan sonra hoparlörlerinde de cızırtı ve patlama sesi yaptığını fark ettim. Ürünü hafta sonu sokağa çıkma yasağı bittikten sonra pazartesi günü iade etmek için Yurt içi kargoya gittim. Yaklaşık 45 dakika sıra bekledikten sonra 30 saniye de N11 üzerinden sistemlerimiz kapalı ürünü alamayız diye red edildim. Daha sonra cuma gününe kadar her gün sabahın 9:00'ında ürünümü iade etmek için Yurt içi kargoya gittim ve her seferinde sonuç aynı. Oradaki yetkili bana başka bir kargo ile iadenizi yapın dedi. N11.com canlı destek ile bağlantıyı geçip durumu belirttiğimde iade talebinizi oluştururken başka kargo firması seçip yollayın dediler. Hafta sonu sokağa çıkma yasağına denk gelmeyim diye cuma günü N11 üzerinden iade talebi oluşturarak verilen adrese PTT kargo ile 47 TL ücret ödeyerek yolladım. Aradan 4 gün geçti ve firmanın o adresden taşındığı söylenerek ürünün bana geri yollanacağının haberini aldım. QP bilişim facebook sayfasına durumu yazdığımda PTT kargo ile anlaşmamız yok Yurt içi kargo ile yollamanız gerek diye yazı yolladılar. Hem zamandan oldum hem boşuna kargo ücreti ödemiş oldum. 2 gün sonra daha doğru düzgün kullanamadığıma rağmen cayma hakkımın süresi dolucak. Ürünün bana geri yollanması sürene kadar cayma hakkım zaten dolucak ve rezalet firma Yurt içi kargonun iademi alıcağıda belirsiz. Şu anda böyle bir sorun yaşamaktayım QP bilişim müşteri desteklerini aradığımda süre geçsede sorun olmaz yollayın dediler. Umarım dedikleri gibi söylediklerinin ve ürünlerinin arkasında dururlar yoksa tüketici hakem heyetine başvurucağım. Bir daha internetten alışveriş yaparsam eğer Yurt içi kargo ile anlaşmalı bir satıcıdan gelmesi yerine 100 200 Tl verip başka bir satıcıdan alıcağım. Umarım QP bilişim mağduruyetimi giderme de yardımcı olur. Gelişmeler olunca güncelleme de bulunacağım.
 
Üst