andromeda53
Öğrenci
- Katılım
- 10 Ekim 2023
- Mesajlar
- 4
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 1
- Yaş
- 39
PerpaGrup.com – Pcbil.com – Osiris Teknoloji bu 3 firma da aynı. alışverişi perpagrup.comdan yaptım. osiris teknoloji kargo yaptı. whatsapp işletmede pcbil.com yazıyor.
Dell marka laptopum için perpagrup.com sitesinden adaptör aldım. Buraya kadar her şey normal ama asıl olaylar şimdi başlıyor. Sipariş bana teslim edilmeden WhatsApp numarasına yazdım benim siparişin aynısını istiyorum ve orijinal değil mi diye sordum? Benden sipariş numarasını istediler kendileri ile paylaştım. Sonra dönüş olmadı. İllaki yazdıklarımdan sonra kontrol edip öyle yollarlar dedim. Siparişi erkenden kargoya verdiler gerçekten bu konuda haklarını yemeyeyim kargo hızlı oldu. Ertesi gün işten eve geldiğimde kargo paketini açtım. Aldığım adaptör DA130PM130 olduğu halde bana HA130PM130 adaptör gönderdiler. Tekrardan WhatsApp daki müşteri hizmetleri numarasından yazdım yanlış adaptör kaldı ki orijinal olduğuna da kanaat getiremedim. İade edeceğimi söyledim. İade prosedürünü sorduğumda aldığım cevap kelimesi kelimesine şu:
Kargo ücretini ödeyip tarafımıza gönderdikten sonra gerekli kontroller yapılır ürün iadeye uygunsa kargo masrafları düşüldükten sonra kartınıza iade edilir.
Ben internetten alışveriş yapan birisi olarak ilk anlamaya çalıştım ne demeye çalıştığını. Normalde kargo iade için kargo iade kodu paylaşılır gider kargoya teslim edersin olay biter. Fakat bu durumda yanlış ürün gönderdiler ve hatta orijinalliği hala kafamda soru işareti olan bir ürün için kargo parasını ben vereceğim sonrasında olurda iadeye uygunsa bana gönderdikleri kargo parasını da ödemiş olduğum tutardan düşecekmiş Şaka mı dedim haliyle cevap “anlamadıysanız tekrar okuyun oldu.”
Baktım iş kötüye gidiyor buna hakkınız olmadığını internet alışverişlerinde bir hukuk ve kurallar olduğunu dedim hatta alışveriş yapan kişinin yapmış olduğu alışverişi internette forumlarda paylaşma hakkı olduğunu söylediğim de ne cevap verirse beğenirsiniz ?
Ne forumu. Forum mu kaldı artık dedi sonra gülümseme işareti
Biraz takıldı bana ama ben ciddi olduğumu belirttiğimde ise istediğiniz yere verin tüketici mahkemesine gidin şeklinde cevap aldım. Sonrasında ise muhtemelen engellendim whatsappdan mesajlar gitmiyor tek tık
Sizler tanımadığınız yerlerden alışveriş yapmamaya özen gösterin. Orijinal diye aldım 2000tl ücret ödedim. Bana gönderdikleri ürün zaten internette 1250 tl – 1500tl bandında var. Ben istedim daha önce kullandığım adaptörün aynısı olsun ama işte sonuç bu. Adaptörün jelatinini bile sökmedim iade edeceğim için bakalım nasıl bir yol izleyecek firma bekliyoruz..
Ekteki resimlerde elimde olan orjinal adaptörün kablosu ile gelen ürünün kablosu arasındaki farklardan ötürü orjinal olması soru işareti adaptördeki etiket de biraz işkillendim. Neyse zaten asıl soru işareti olan yanlış ürün gönderimi. Siparişte de yazıyor istemiş olduğum ürün.
Dell marka laptopum için perpagrup.com sitesinden adaptör aldım. Buraya kadar her şey normal ama asıl olaylar şimdi başlıyor. Sipariş bana teslim edilmeden WhatsApp numarasına yazdım benim siparişin aynısını istiyorum ve orijinal değil mi diye sordum? Benden sipariş numarasını istediler kendileri ile paylaştım. Sonra dönüş olmadı. İllaki yazdıklarımdan sonra kontrol edip öyle yollarlar dedim. Siparişi erkenden kargoya verdiler gerçekten bu konuda haklarını yemeyeyim kargo hızlı oldu. Ertesi gün işten eve geldiğimde kargo paketini açtım. Aldığım adaptör DA130PM130 olduğu halde bana HA130PM130 adaptör gönderdiler. Tekrardan WhatsApp daki müşteri hizmetleri numarasından yazdım yanlış adaptör kaldı ki orijinal olduğuna da kanaat getiremedim. İade edeceğimi söyledim. İade prosedürünü sorduğumda aldığım cevap kelimesi kelimesine şu:
Kargo ücretini ödeyip tarafımıza gönderdikten sonra gerekli kontroller yapılır ürün iadeye uygunsa kargo masrafları düşüldükten sonra kartınıza iade edilir.
Ben internetten alışveriş yapan birisi olarak ilk anlamaya çalıştım ne demeye çalıştığını. Normalde kargo iade için kargo iade kodu paylaşılır gider kargoya teslim edersin olay biter. Fakat bu durumda yanlış ürün gönderdiler ve hatta orijinalliği hala kafamda soru işareti olan bir ürün için kargo parasını ben vereceğim sonrasında olurda iadeye uygunsa bana gönderdikleri kargo parasını da ödemiş olduğum tutardan düşecekmiş Şaka mı dedim haliyle cevap “anlamadıysanız tekrar okuyun oldu.”
Baktım iş kötüye gidiyor buna hakkınız olmadığını internet alışverişlerinde bir hukuk ve kurallar olduğunu dedim hatta alışveriş yapan kişinin yapmış olduğu alışverişi internette forumlarda paylaşma hakkı olduğunu söylediğim de ne cevap verirse beğenirsiniz ?
Ne forumu. Forum mu kaldı artık dedi sonra gülümseme işareti
Biraz takıldı bana ama ben ciddi olduğumu belirttiğimde ise istediğiniz yere verin tüketici mahkemesine gidin şeklinde cevap aldım. Sonrasında ise muhtemelen engellendim whatsappdan mesajlar gitmiyor tek tık
Sizler tanımadığınız yerlerden alışveriş yapmamaya özen gösterin. Orijinal diye aldım 2000tl ücret ödedim. Bana gönderdikleri ürün zaten internette 1250 tl – 1500tl bandında var. Ben istedim daha önce kullandığım adaptörün aynısı olsun ama işte sonuç bu. Adaptörün jelatinini bile sökmedim iade edeceğim için bakalım nasıl bir yol izleyecek firma bekliyoruz..
Ekteki resimlerde elimde olan orjinal adaptörün kablosu ile gelen ürünün kablosu arasındaki farklardan ötürü orjinal olması soru işareti adaptördeki etiket de biraz işkillendim. Neyse zaten asıl soru işareti olan yanlış ürün gönderimi. Siparişte de yazıyor istemiş olduğum ürün.