relie08
Öğrenci
- Katılım
- 4 Mart 2023
- Mesajlar
- 2
- Reaksiyon puanı
- 3
- Puanları
- 3
- Yaş
- 34
Merhaba,
Evime internet bağlatmak istediğim için son gelen Turk.Net zamlarından sonra alternatif bir firmaya yönelmek istedim, yaptığım araştırmalar sonucu en iyi fiyat sunan firma olarak GibirNet'i buldum.
23.02.2023 tarihinde internet aboneliğimi başlatmak için gerekli evrakları WhatsApp üzerinden ilettim ve 120 TL kurulum ücreti gönderdim, firma 24.02.2023 tarihinde kurulum ekibini gönderdi.
Gelen ekip portu kontrol etmeden aktivasyon vermiş ve dslam arızası bulunuyormuş porta, işte burada başlıyor bütün süreç, 24.02.2023 tarihinde "Anasayfa - GIBIRNet | İnternet" web sitelerinden ve whatsapp hatları üzerinden iletişime geçtim bana söyledikleri şey arızanın sebebinin TürkTelekom olduğu ve hatanın 25.02.2023 tarihinde çözüleceği oldu, peki dedim bekledim.
Tabii ki sorun çözülmedi ben de 27.02.2023 tarihinde abonelik iptalimi talep edip benden hatalı kurulum için alınan 120 TL kurulum bedelini talep ettim, firma bu bedeli iade etmeyeceğini belirterek abonelik iptalini de işleme almadı.
Firma yanlışıkla gönderdiği mail içeriğini bana iletti ve arızalı porta kurulum yapıp aktivasyon verdiklerini kontrol etmediklerini teyit etti.
Kısacası 27.02.2023 tarihinden beri abonelik iptalim için resmen yalvardım firmaya hiç bir şekilde geri dönüş alamadım abonelik işlemi başlatırken 1 dakikada dönen o personeller günlerce cevap vermez oldu ta ki farklı bir numaradan iletişime geçene kadar.
Buraya kadar olan süreci bir şekilde hazmedilebilir bulabilirsiniz, katılıyorum tüm sağlayıcıların kusuru var ancak buradan sonrası tamamen...
03.03.2023 tarihinde E-Posta ve WhatsApp kanalları üzerinden abonelik iptal dilekçesini iletip artık aboneliğimin sonlandırılmasını talep ettim çünkü hala sorun çözülmemişti.
İlk başta hiç bir şekilde abonelik talebimi işleme almadılar, hatta belgenin fotoğrafını çekmemi isteyip çektiğimde ise olmamış kabul edemiyoruz demeye getirdiklerinde yaptıklarının yasal olmadığını belirttim ve bu sefer KABUL ETTILER. (SÖZDE GEÇERSİZ)
Hiç kullanmadığım, iptal dahi ettiremediğim, hatta sırf bu firma yüzünden 1 hafta internetsiz kalmama rağmen benden 300 TL + 120 TL kurulum ve aktivasyon ücreti talep ettiler, hangi kurulum, hangi aktivasyon?
Asıl şok edecek olay şu, ben "03.03.2023 12.00" sularında iptal dilekçesini gönderdim ve "03.03.2023 17:00'da" sistemden sorunun çözüldüğünü portun aktif edildiğini ve arızanın onarıldığını belirten bir mesaj göndermişler, arıza falan giderilmedi, porttan multi metre ile ölçüm dahi yaptım, sırf kurulum ücretini alabilmek için iptal dilekçesini işleme aldıktan sonra arızanın çözüldüğünü söylüyorlar.
Kısacası firma 300 + 120 TL için personellerine defalarca "asılsız söylemlerde bulundurup" kanun yokmuş gibi davranıyorlar, tüm kanıtları ve konuşma geçmişlerini depoladım, ben hakkımı belki 3 yıl sonra belki de 5 yıl sonra alırım ama bu firmanın beni 1 TL bile mağdur etmesine izin vermem, ne diyebilirim ki, böyle bir firma ne kadar ayakta kalabilir?
Arıza çözülmüş hem de interneti kullanmaya başlamışım, tam da aboneliği iptal ettirdiğim gün, ne hikmetse yine ADSL ışığı yanmıyor, herhalde modemim ve donanımım kötü (!) CAT7 - Keenetic Extra DSL
Ahh ah, ne çektirdiniz bana bir haftadır...
Evime internet bağlatmak istediğim için son gelen Turk.Net zamlarından sonra alternatif bir firmaya yönelmek istedim, yaptığım araştırmalar sonucu en iyi fiyat sunan firma olarak GibirNet'i buldum.
23.02.2023 tarihinde internet aboneliğimi başlatmak için gerekli evrakları WhatsApp üzerinden ilettim ve 120 TL kurulum ücreti gönderdim, firma 24.02.2023 tarihinde kurulum ekibini gönderdi.
Gelen ekip portu kontrol etmeden aktivasyon vermiş ve dslam arızası bulunuyormuş porta, işte burada başlıyor bütün süreç, 24.02.2023 tarihinde "Anasayfa - GIBIRNet | İnternet" web sitelerinden ve whatsapp hatları üzerinden iletişime geçtim bana söyledikleri şey arızanın sebebinin TürkTelekom olduğu ve hatanın 25.02.2023 tarihinde çözüleceği oldu, peki dedim bekledim.
Tabii ki sorun çözülmedi ben de 27.02.2023 tarihinde abonelik iptalimi talep edip benden hatalı kurulum için alınan 120 TL kurulum bedelini talep ettim, firma bu bedeli iade etmeyeceğini belirterek abonelik iptalini de işleme almadı.
Firma yanlışıkla gönderdiği mail içeriğini bana iletti ve arızalı porta kurulum yapıp aktivasyon verdiklerini kontrol etmediklerini teyit etti.
Kısacası 27.02.2023 tarihinden beri abonelik iptalim için resmen yalvardım firmaya hiç bir şekilde geri dönüş alamadım abonelik işlemi başlatırken 1 dakikada dönen o personeller günlerce cevap vermez oldu ta ki farklı bir numaradan iletişime geçene kadar.
Buraya kadar olan süreci bir şekilde hazmedilebilir bulabilirsiniz, katılıyorum tüm sağlayıcıların kusuru var ancak buradan sonrası tamamen...
03.03.2023 tarihinde E-Posta ve WhatsApp kanalları üzerinden abonelik iptal dilekçesini iletip artık aboneliğimin sonlandırılmasını talep ettim çünkü hala sorun çözülmemişti.
İlk başta hiç bir şekilde abonelik talebimi işleme almadılar, hatta belgenin fotoğrafını çekmemi isteyip çektiğimde ise olmamış kabul edemiyoruz demeye getirdiklerinde yaptıklarının yasal olmadığını belirttim ve bu sefer KABUL ETTILER. (SÖZDE GEÇERSİZ)
Hiç kullanmadığım, iptal dahi ettiremediğim, hatta sırf bu firma yüzünden 1 hafta internetsiz kalmama rağmen benden 300 TL + 120 TL kurulum ve aktivasyon ücreti talep ettiler, hangi kurulum, hangi aktivasyon?
Asıl şok edecek olay şu, ben "03.03.2023 12.00" sularında iptal dilekçesini gönderdim ve "03.03.2023 17:00'da" sistemden sorunun çözüldüğünü portun aktif edildiğini ve arızanın onarıldığını belirten bir mesaj göndermişler, arıza falan giderilmedi, porttan multi metre ile ölçüm dahi yaptım, sırf kurulum ücretini alabilmek için iptal dilekçesini işleme aldıktan sonra arızanın çözüldüğünü söylüyorlar.
Kısacası firma 300 + 120 TL için personellerine defalarca "asılsız söylemlerde bulundurup" kanun yokmuş gibi davranıyorlar, tüm kanıtları ve konuşma geçmişlerini depoladım, ben hakkımı belki 3 yıl sonra belki de 5 yıl sonra alırım ama bu firmanın beni 1 TL bile mağdur etmesine izin vermem, ne diyebilirim ki, böyle bir firma ne kadar ayakta kalabilir?
Arıza çözülmüş hem de interneti kullanmaya başlamışım, tam da aboneliği iptal ettirdiğim gün, ne hikmetse yine ADSL ışığı yanmıyor, herhalde modemim ve donanımım kötü (!) CAT7 - Keenetic Extra DSL
Ahh ah, ne çektirdiniz bana bir haftadır...
Son düzenleme: