Yardım Microsoft Hesabıma Erişemiyorum – Kod Gelmiyor

mrhasantr

Öğrenci
Katılım
15 Haziran 2025
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Konum
izmir
Merhaba,


Microsoft hesabımla ilgili bir sorun yaşıyorum ve desteğinizi rica ediyorum. Hesabımla ilgili tüm bilgilere erişimim var ve kimliğimi doğrulayabilecek durumdayım. Ancak giriş yapmaya çalıştığımda telefonuma doğrulama kodu gönderilmesi isteniyor. Ne yazık ki bu kod hiçbir zaman ulaşmıyor ve sistem sürekli hata veriyor.


İlginç bir şekilde, “Kullanıcı adımı unuttum” seçeneğini kullandığımda telefonuma kod sorunsuz şekilde geliyor. Ancak giriş doğrulamasında kod ne yazık ki gelmiyor. Bu nedenle hesabıma erişim sağlayamıyorum.


Hesabımı aktif olarak kullanıyordum ve birçok önemli bilgi bu hesaba bağlı. Gerekli tüm bilgileri sağlayarak hesabımı geri almak istiyorum.


Yardımcı olursanız çok sevinirim.


Teşekkür ederim.
 

crow88

İçerik Ekibi
İçerik Ekibi
Katılım
1 Aralık 2010
Mesajlar
6,875
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,349
Puanları
1,358
Yaş
60
1-farklı telefon numarası deneyin
2-başka bilgisayarda/tarayıcıda açmayı deneyin
3-bilgisayarda kendi outlook sayfasından giriş yapın(outlook new)
NOT:önemli verileriniz varsa yedek almayı unutmayın,2.mail adresinede yedekleyin
 

mrhasantr

Öğrenci
Katılım
15 Haziran 2025
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Konum
izmir
1-farklı telefon numarası deneyin
2-başka bilgisayarda/tarayıcıda açmayı deneyin
3-bilgisayarda kendi outlook sayfasından giriş yapın(outlook new)
NOT:önemli verileriniz varsa yedek almayı unutmayın,2.mail adresinede yedekleyin
Merhaba,
Belirttiğiniz tüm adımları denedim ancak ne yazık ki sorun çözülmedi. Outlook üzerinden giriş yapmaya çalıştığımda sadece Google hesap tabanlı giriş seçeneği sunuluyor. Bu nedenle Microsoft hesabıma bu yöntemle erişim sağlayamıyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
 

crow88

İçerik Ekibi
İçerik Ekibi
Katılım
1 Aralık 2010
Mesajlar
6,875
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,349
Puanları
1,358
Yaş
60
şifrenizi yenileyin,telefon kodu geldiği halde giriş yapamıyorsanız o zaman microsoft la görüşün,microsoftun kuralları katıdır,farklı algılamalarda hesabınıza bloke koyar,ne zaman açılacağı belli olmayabilir,1 2 gün bekleyin yeniden deneyin.
microsoft mail serverinde sorun olabilirde,2 gün önce bende 2 4 saat arası giriş yapamadım,farklı bilgisayarlardan,vpn den giriş denememi istedi.
biraz beklemenizi öneririm,eğerki sorun devam ederse,bahsettiğim gibi microsoftun sayfasına bakın,aynı sorunu yaşayanlarda oluyor
 

mrhasantr

Öğrenci
Katılım
15 Haziran 2025
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Konum
izmir
şifrenizi yenileyin,telefon kodu geldiği halde giriş yapamıyorsanız o zaman microsoft la görüşün,microsoftun kuralları katıdır,farklı algılamalarda hesabınıza bloke koyar,ne zaman açılacağı belli olmayabilir,1 2 gün bekleyin yeniden deneyin.
microsoft mail serverinde sorun olabilirde,2 gün önce bende 2 4 saat arası giriş yapamadım,farklı bilgisayarlardan,vpn den giriş denememi istedi.
biraz beklemenizi öneririm,eğerki sorun devam ederse,bahsettiğim gibi microsoftun sayfasına bakın,aynı sorunu yaşayanlarda oluyor
Aslında sorunum hesabımın şifresini unutmamla başladı. Şifreyi sıfırlamaya çalışırken e-posta adresime gelen doğrulama koduyla ilgili bir sorun yaşamıyorum, bu kısım sorunsuz çalışıyor. Ancak sorun, telefonuma SMS olarak gönderilen kodda başlıyor. Bu kod hiçbir şekilde gelmiyor. Eğer bu SMS gelse, hesabıma giriş yapabileceğim.


İlginç olan şu: "Kullanıcı adımı unuttum" seçeneğini kullandığımda yine aynı telefon numarasına ve aynı hesaba başarıyla kod gönderiliyor ve ulaşıyor. Yani sistem aynı numaraya kod gönderebiliyor ama nedense şifre sıfırlama işleminde gelen SMS hiçbir zaman ulaşmıyor. Bu durumun sebebini anlayamıyorum ve çok mağdurum. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
 

crow88

İçerik Ekibi
İçerik Ekibi
Katılım
1 Aralık 2010
Mesajlar
6,875
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,349
Puanları
1,358
Yaş
60
kod geldiği halde giriş yapamıyorsunuz doğrumu
 

mrhasantr

Öğrenci
Katılım
15 Haziran 2025
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Konum
izmir
kod geldiği halde giriş yapamıyorsunuz doğrumu
Parolamı sıfırlamaya çalışıyorum fakat 2 adımlı doğrulama aşamasında sadece e-postama kod geliyor, telefonuma ise herhangi bir kod ulaşmıyor. Garip olan şu ki, "Kullanıcı adımı unuttum" dediğimde aynı telefon numarasına sorunsuz şekilde kod geliyor. Ancak parola sıfırlama işleminde telefonla doğrulama çalışmıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim?
 

crow88

İçerik Ekibi
İçerik Ekibi
Katılım
1 Aralık 2010
Mesajlar
6,875
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,349
Puanları
1,358
Yaş
60

mrhasantr

Öğrenci
Katılım
15 Haziran 2025
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Konum
izmir
1749998746179.png

Bu nedenle hesabıma giriş yapamıyorum. Lütfen bu konuda yardımcı olur musunuz?
o zaman ,bundan sonrası için söylebileceğim şey yok,microsoftla görüşmeniz lazım
ayrıca şuraya göz atın (belkide farklı programdan kaynaklanıyordur)



Mesaj otomatik birleştirildi:
 

kmurat

Müdavim
Müdavim
Katılım
8 Şubat 2014
Mesajlar
8,870
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
3,888
Puanları
1,358
Sen kullanıcı adını unutmuşsun. Doğru mu? Doğruysa biz nasıl yardımcı olacağız?
 

mrhasantr

Öğrenci
Katılım
15 Haziran 2025
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Konum
izmir
Hayır, tüm hesap bilgilerime erişimim var; e-posta ve telefon numaram da kayıtlı. Ancak sorun SMS doğrulamasında başlıyor. Kod talep ediyorum ama telefonuma hiçbir SMS gelmiyor. Bazen ise hiç kod gönderme seçeneği bile çıkmıyor. Asıl problem bu.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Sen kullanıcı adını unutmuşsun. Doğru mu? Doğruysa biz nasıl yardımcı olacağız?
Hayır, tüm hesap bilgilerime erişimim var; e-posta ve telefon numaram da kayıtlı. Ancak sorun SMS doğrulamasında başlıyor. Kod talep ediyorum ama telefonuma hiçbir SMS gelmiyor. Bazen ise hiç kod gönderme seçeneği bile çıkmıyor. Asıl problem bu.
 

kmurat

Müdavim
Müdavim
Katılım
8 Şubat 2014
Mesajlar
8,870
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
3,888
Puanları
1,358
Hayır, tüm hesap bilgilerime erişimim var; e-posta ve telefon numaram da kayıtlı. Ancak sorun SMS doğrulamasında başlıyor. Kod talep ediyorum ama telefonuma hiçbir SMS gelmiyor. Bazen ise hiç kod gönderme seçeneği bile çıkmıyor. Asıl problem bu.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Hayır, tüm hesap bilgilerime erişimim var; e-posta ve telefon numaram da kayıtlı. Ancak sorun SMS doğrulamasında başlıyor. Kod talep ediyorum ama telefonuma hiçbir SMS gelmiyor. Bazen ise hiç kod gönderme seçeneği bile çıkmıyor. Asıl problem bu.
Hattını değiştirdin mi?
 
Üst