herkese selam,
öncelikle, kimse burada mavibilgisayarı veya sahiplerini savunmasının ! yapılanlar asla iyi niyetli değil.
25.06'da birkaç bilgisayar parçası aldım. parçalardan birisinin sorun çıkarması üzerine (işlemci fanı monte edilirken termal macun kullanılmamış) 28.06'da istanbul yolundaki mağazanın teknik servisine bıraktım. aynı gün veya ertesi gün teslim edilecekti.
ama şimdi ara ki bulabilesin. yazılanlardan hareketle bugün öğlen tekrar mağazaya gideceğim.
teknik serviste malı kalan arkadaşlar dikkatle okusunlar.
öncelikle, dün akşam çukurambardaki mağazaya icra memurları geldi ve kapıyı kırıp polis nezaretinde açtılar. ama içeride haczedilecek mal bulamamışlar. istanbul yolundaki mağazayı sordum, orada da birşey bulamadıklarını söylediler. yani adam teknik servisteki malları bile kaçırmış !
ikincisi, firmaya mal satanlar haciz işlemleri başlatmışlar. eğer uygulamaya konuldu ise, sizin malınız da (tabi benimki de) haczedilmiş olabilir. bu durumda, malınızı hacizden geri alabilmek için mahkemeden karar çıkartmak gerekiyor.
yani mavibilgisayar sahipleri boş yere kimseye mallarını iade edecekleri palavraları atıp tutmasınlar.
avukatımla 29.06'da görüştüm. yapılacak işlem şu: öncelikle tüketici hakem heyetine elinizdeki belge ve dilekçe ile başvurarak ürününüzün zamanında iade edilmediğini belirterek iade ya da bedelinin ödenmesini talep edeceksiniz. buradan karar çıkar çıkmaz da icraya vereceksiniz.
hakem heyetinden karar almanız, icra takibini kesinleştirecek. aksi halde itirazla karşılaşabilirsiniz ve itiraza karşı dava açmanız gerekebilir.
benim bilgisayarım mağazalarda 900 TL civarına satılıyor. ama yasal işlemlerin bedeli bundan fazla olsa bile kesinlikle takip edeceğim. avukatlık ücreti, dava harcı vs. umurumda değil. yapılanları sindiremiyorum.
iyi niyetli olunsaydı, mağazalar kapatılırken teknik servisteki malların sahipleri aranır, mağazanın kapanacağı söyelenerek malları iade edilirdi.
mavibilgisayarın sitesindeki adrese e-posta gönderdim ama açıkçası olumlu sonuçlanacağına dair umudum hiç yok. muhtemelen bulamayacaklar bile bilgisayarımı.
ama elimde tüm faturalar ve teknik servis belgesi mevcut. bu durumda ne kadar sürerse sürsün icra yoluyla takip edeceğim.
bir hatırlatma, 01.07.09 itibariyle ankara 21 icra dairesine (iflas dairesi) yapılmış iflas başvurusu bulunmamaktadır.
bu da bana şunu düşündürüyor. adamlar piyasayı ve müşterilerini açıkça dolandırıp tüydüler !
öncelikle, kimse burada mavibilgisayarı veya sahiplerini savunmasının ! yapılanlar asla iyi niyetli değil.
25.06'da birkaç bilgisayar parçası aldım. parçalardan birisinin sorun çıkarması üzerine (işlemci fanı monte edilirken termal macun kullanılmamış) 28.06'da istanbul yolundaki mağazanın teknik servisine bıraktım. aynı gün veya ertesi gün teslim edilecekti.
ama şimdi ara ki bulabilesin. yazılanlardan hareketle bugün öğlen tekrar mağazaya gideceğim.
teknik serviste malı kalan arkadaşlar dikkatle okusunlar.
öncelikle, dün akşam çukurambardaki mağazaya icra memurları geldi ve kapıyı kırıp polis nezaretinde açtılar. ama içeride haczedilecek mal bulamamışlar. istanbul yolundaki mağazayı sordum, orada da birşey bulamadıklarını söylediler. yani adam teknik servisteki malları bile kaçırmış !
ikincisi, firmaya mal satanlar haciz işlemleri başlatmışlar. eğer uygulamaya konuldu ise, sizin malınız da (tabi benimki de) haczedilmiş olabilir. bu durumda, malınızı hacizden geri alabilmek için mahkemeden karar çıkartmak gerekiyor.
yani mavibilgisayar sahipleri boş yere kimseye mallarını iade edecekleri palavraları atıp tutmasınlar.
avukatımla 29.06'da görüştüm. yapılacak işlem şu: öncelikle tüketici hakem heyetine elinizdeki belge ve dilekçe ile başvurarak ürününüzün zamanında iade edilmediğini belirterek iade ya da bedelinin ödenmesini talep edeceksiniz. buradan karar çıkar çıkmaz da icraya vereceksiniz.
hakem heyetinden karar almanız, icra takibini kesinleştirecek. aksi halde itirazla karşılaşabilirsiniz ve itiraza karşı dava açmanız gerekebilir.
benim bilgisayarım mağazalarda 900 TL civarına satılıyor. ama yasal işlemlerin bedeli bundan fazla olsa bile kesinlikle takip edeceğim. avukatlık ücreti, dava harcı vs. umurumda değil. yapılanları sindiremiyorum.
iyi niyetli olunsaydı, mağazalar kapatılırken teknik servisteki malların sahipleri aranır, mağazanın kapanacağı söyelenerek malları iade edilirdi.
mavibilgisayarın sitesindeki adrese e-posta gönderdim ama açıkçası olumlu sonuçlanacağına dair umudum hiç yok. muhtemelen bulamayacaklar bile bilgisayarımı.
ama elimde tüm faturalar ve teknik servis belgesi mevcut. bu durumda ne kadar sürerse sürsün icra yoluyla takip edeceğim.
bir hatırlatma, 01.07.09 itibariyle ankara 21 icra dairesine (iflas dairesi) yapılmış iflas başvurusu bulunmamaktadır.
bu da bana şunu düşündürüyor. adamlar piyasayı ve müşterilerini açıkça dolandırıp tüydüler !