[Mağduriyet] İncehesap James Donkey 712 Dip Ses Sorunu - İade Süreci Nasıl Olmalı ?

Yasin.Çelik

Asistan
Katılım
20 Şubat 2020
Mesajlar
119
Reaksiyon puanı
266
Puanları
63
Yaş
20
Konum
İstanbul
Evet kıymetli forum üyeleri başlıkta belirttiğim gibi forumları doğru düzgün araştırmadan gidip 'eşşek' markasından JD 712 kulaklığı aldım ve haliyle bozuk çıktı. Kulaklıkta, bilgisayarda herhangi bir ses dosyası açık olmadığında aşırı derecede rahatsız edici bir dip ses var. Forumlara biraz baktığımda da bu sorunun yalnızca bende olmadığını anladım. Linç etmekte özgürsünüz sanırım böyle bir hataya düşerek bunu hak ettim. Ancak henüz 14 günlük iade süresi dolmadı. Ürünü 28.03.2020 tarihinde gaming gecesinde almıştım bugün veya en geç yarın ürünü kargolayıp iade talebiyle göndermek istiyorum. Bu site üzerinden çok fazla alışveriş yapan kişi olmasına rağmen forumlarda iade sürecine ilişkin yeterli bir bilgi bulamadığımdan bu konuyu açmak istedim. Hem ben de bu süreçte bilgilenmiş olurum. Aşağıya sorularımı sıralıyorum;

1- Bu dipses sorunu iade dahiline girer mi ? Yani değişim istesem daha mı mantıklı olur yada hiçbir şekilde ilgilenmeyip geri mi gönderirler ?

2- İncehesaptan almış olduğum bu ürünü nasıl iade edebilirim ? Daha önce hiç internetten ürün alıp iade etme ihtiyacı duymadığım için bu süreç hakkında neredeyse hiçbir bilgim yok aydınlatırsanız çok sevinirim.

3- Ürünün 14 günlük iade süresi bu cuma günü doluyor diyelim ki ben bu ürünü yarın kargoya verdim iade süreci kargoladığım anda mı başlıyor ürün incehesap'ın eline geçtiği gün mü ?

4- Kulaklığın kutusnun içindeki bir kartonu çöpe atmıştım bu sıkıntı çıkarır mı ? Ayrıca kulaklıklar hijyenik kategorisine girdiği için iade edilemez gibi söylentiler var olabilir mi böyle bir şey ? (Lütfen ürünün arızalı olduğunu unutmayalım.)

Son olarak bir not: Eşşek, Gamepower, Rampage gibi çinden alınıp üstüne damga vurulup satılan saçma sapan markalardan lütfen hiçbir ürün almayın; aldırtmayın. Yoksa benim gibi böyle sürünürsünüz. Yapmayın bunu arkadaşlar RGB adı altında 8 tane dönen renkle sizi kandırmalarına izin vermeyin. Süreç tamamlandığında başımdan geçen herşeyi anlatacağım.
 

cekirge01

Öğrenci
Katılım
31 Ağustos 2017
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
34
Konum
gaziantep
Anladım. Ben de incehesaptan sipariş vermiştim bugün geldi. Sorunun tam olarak aynısı bende de var ne yazık ki. İlk başta sorun olmaz dedim ama sesi kıssam da açsam (açtığımda daha da yüksek) arkaplanda hiçbir ses yokken sürekli sinir bozucu bir dipses cızırtı gibi. Ne yapıcam ne edicem hiç bilmiyorum ilk kez böyle bir şeyle karşılaştım acaip canım sıkıldı dediğiniz gibi eşşek marka ürün alırsak olacağı bu ama ben baya araştırmıştım da herkes öve öve bitiremiyordu :/ sizce iade alma şansları var mı ben değişim de istemiyorum.
 

Yasin.Çelik

Asistan
Katılım
20 Şubat 2020
Mesajlar
119
Reaksiyon puanı
266
Puanları
63
Yaş
20
Konum
İstanbul
Anladım. Ben de incehesaptan sipariş vermiştim bugün geldi. Sorunun tam olarak aynısı bende de var ne yazık ki. İlk başta sorun olmaz dedim ama sesi kıssam da açsam (açtığımda daha da yüksek) arkaplanda hiçbir ses yokken sürekli sinir bozucu bir dipses cızırtı gibi. Ne yapıcam ne edicem hiç bilmiyorum ilk kez böyle bir şeyle karşılaştım acaip canım sıkıldı dediğiniz gibi eşşek marka ürün alırsak olacağı bu ama ben baya araştırmıştım da herkes öve öve bitiremiyordu :/ sizce iade alma şansları var mı ben değişim de istemiyorum.
Bilemiyorum hocam. Ama fazla vakit geçirmeden hemen iade talebi ile gönderin. Kutudan parça eksik ise iade almazlar ama kutu içeriği tamsa, size eldiği gibi gönderirseniz iade alırlar. Bu kadar para verip böyle bir sorunla karşılaşmak gerçekten çok can sıkıcı. Benim süreç 20 gündür devam ediyor. Ben mesaj atıp sormasam tık yok adamlardan. Cevap olarak da zaten işlemler devam ediyor diyorlar başka bir şey dedikleri yok.
 

cekirge01

Öğrenci
Katılım
31 Ağustos 2017
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
34
Konum
gaziantep
Bilemiyorum hocam. Ama fazla vakit geçirmeden hemen iade talebi ile gönderin. Kutudan parça eksik ise iade almazlar ama kutu içeriği tamsa, size eldiği gibi gönderirseniz iade alırlar. Bu kadar para verip böyle bir sorunla karşılaşmak gerçekten çok can sıkıcı. Benim süreç 20 gündür devam ediyor. Ben mesaj atıp sormasam tık yok adamlardan. Cevap olarak da zaten işlemler devam ediyor diyorlar başka bir şey dedikleri yok.
Çok teşekkür ediyorum. Kutu içeriği olduğu gibi duruyor ben de iadeye yollayacağım sanırım. Gelişmeleri buradan paylaşırım.
 

Yasin.Çelik

Asistan
Katılım
20 Şubat 2020
Mesajlar
119
Reaksiyon puanı
266
Puanları
63
Yaş
20
Konum
İstanbul
Çok teşekkür ediyorum. Kutu içeriği olduğu gibi duruyor ben de iadeye yollayacağım sanırım. Gelişmeleri buradan paylaşırım.
Dostum hiçbir şey yapmadan geri yolladılar kulaklığı. Yine mağdur olduk durduk yere. Ama ben onları bıktırana kadar garantiye göndermeye devam edicem.
 

utkuversus

Rektör
Emektar
Müdavim
Katılım
12 Temmuz 2015
Mesajlar
17,647
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
13,231
Puanları
4,958
Yaş
21
Konum
Ankara
O kadar diyoruz almayın diye şu markaları. Bu konuyu sabitliyorum ve her yerde paylaşıyorum. ALMAYIN. GamePowerdı, yok EşşekDonkeydi. Adamakıllı servisi olan markalara yönelin. En azından Rampage gibi yerli olanlara yönelin.
 

Yasin.Çelik

Asistan
Katılım
20 Şubat 2020
Mesajlar
119
Reaksiyon puanı
266
Puanları
63
Yaş
20
Konum
İstanbul
O kadar diyoruz almayın diye şu markaları. Bu konuyu sabitliyorum ve her yerde paylaşıyorum. ALMAYIN. GamePowerdı, yok EşşekDonkeydi. Adamakıllı servisi olan markalara yönelin. En azından Rampage gibi yerli olanlara yönelin.
Çok haklısınız hocam. Sabitleyin gelen geçen görsün. Hayatımın en büyük teknoloji pişmanlığı oldu bu.
 

Oğuzhan Pekdemir

Öğrenci
Katılım
19 Nisan 2016
Mesajlar
85
Reaksiyon puanı
34
Puanları
18
Yaş
24
Konum
İstanbul
istersen üründe hiçbir sorun olmasın 14 gün dolmadıysa iade edebilirsin anladığım kadarıyla iade almamışlar
onlara tüketici hakem heyetine şikayet edeceğini söyle takmazlarsa heyete başvur fazlasıyla paranı geri alırsın
 

Yasin.Çelik

Asistan
Katılım
20 Şubat 2020
Mesajlar
119
Reaksiyon puanı
266
Puanları
63
Yaş
20
Konum
İstanbul
Güncelleme: Ürünü gönderdiğim gibi bir kutunun içine koyup geri yollamışlar. Sorun hala devam ediyor. Hiçbir işlem yapılmamış. Lanet dipses hala var ve bunu bilerek geri göndermişler kulaklığı. Bana dedikleri şey ise;
"Bakımları ve kontrolleri yapılmıştır."
Ama pes etmek yok tekrar göndereceğim bir şey yapmadan gönderirlerse tekrar. Süreç uzadığında tüketici hakları hakem heyetine başvuracağım. Pes eden kaybeder. Tüketici haklıdır.
 

Taha K.

Müdavim
Müdavim
Katılım
3 Mayıs 2020
Mesajlar
1,540
Reaksiyon puanı
1,001
Puanları
293
Yaş
26
Güncelleme: Ürünü gönderdiğim gibi bir kutunun içine koyup geri yollamışlar. Sorun hala devam ediyor. Hiçbir işlem yapılmamış. Lanet dipses hala var ve bunu bilerek geri göndermişler kulaklığı. Bana dedikleri şey ise;
"Bakımları ve kontrolleri yapılmıştır."
Ama pes etmek yok tekrar göndereceğim bir şey yapmadan gönderirlerse tekrar. Süreç uzadığında tüketici hakları hakem heyetine başvuracağım. Pes eden kaybeder. Tüketici haklıdır.
Çok normal hatayı siz yapıyorsunuz , herhangi bir Youtube kanalda görüp iyi sanıyorsunuz yapmayın şunu , gidip 100 TL'ye orjinal bir kulak içi kulaklık alsanız daha iyi.
 

cekirge01

Öğrenci
Katılım
31 Ağustos 2017
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
34
Konum
gaziantep
Dostum hiçbir şey yapmadan geri yolladılar kulaklığı. Yine mağdur olduk durduk yere. Ama ben onları bıktırana kadar garantiye göndermeye devam edicem.
Benim kulaklığı dün iade aldılar ve parasını iade ettiler. Sen de peşini bırakma hocam. Umarım daha fazla başın ağrımadan çözülür senin mesele de.
 

ThorJ

Dekan
Emektar
Müdavim
Katılım
14 Haziran 2019
Mesajlar
7,408
Çözümler
25
Reaksiyon puanı
9,827
Puanları
2,008
Konum
Ankara
Eğer incehesap kabul ederse, aynı adrese tekrardan yollayın. İadeniz kabul edilirse, paranız hesabınıza geçecektir.
 

Yasin.Çelik

Asistan
Katılım
20 Şubat 2020
Mesajlar
119
Reaksiyon puanı
266
Puanları
63
Yaş
20
Konum
İstanbul
Benim kulaklığı dün iade aldılar ve parasını iade ettiler. Sen de peşini bırakma hocam. Umarım daha fazla başın ağrımadan çözülür senin mesele de.
Şanslıymışsın dostum. Peşini bırakmayacağım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Eğer incehesap kabul ederse, aynı adrese tekrardan yollayın. İadeniz kabul edilirse, paranız hesabınıza geçecektir.
İncehesap'a mesaj attım sorun çözülmedi diye tekrar gönderin dediler. Öyle yapacağım.
 
Katılım
19 Ekim 2020
Mesajlar
396
Reaksiyon puanı
268
Puanları
63
Yaş
23
Konum
Alcantara_33
Evet kıymetli forum üyeleri başlıkta belirttiğim gibi forumları doğru düzgün araştırmadan gidip 'eşşek' markasından JD 712 kulaklığı aldım ve haliyle bozuk çıktı. Kulaklıkta, bilgisayarda herhangi bir ses dosyası açık olmadığında aşırı derecede rahatsız edici bir dip ses var. Forumlara biraz baktığımda da bu sorunun yalnızca bende olmadığını anladım. Linç etmekte özgürsünüz sanırım böyle bir hataya düşerek bunu hak ettim. Ancak henüz 14 günlük iade süresi dolmadı. Ürünü 28.03.2020 tarihinde gaming gecesinde almıştım bugün veya en geç yarın ürünü kargolayıp iade talebiyle göndermek istiyorum. Bu site üzerinden çok fazla alışveriş yapan kişi olmasına rağmen forumlarda iade sürecine ilişkin yeterli bir bilgi bulamadığımdan bu konuyu açmak istedim. Hem ben de bu süreçte bilgilenmiş olurum. Aşağıya sorularımı sıralıyorum;

1- Bu dipses sorunu iade dahiline girer mi ? Yani değişim istesem daha mı mantıklı olur yada hiçbir şekilde ilgilenmeyip geri mi gönderirler ?

2- İncehesaptan almış olduğum bu ürünü nasıl iade edebilirim ? Daha önce hiç internetten ürün alıp iade etme ihtiyacı duymadığım için bu süreç hakkında neredeyse hiçbir bilgim yok aydınlatırsanız çok sevinirim.

3- Ürünün 14 günlük iade süresi bu cuma günü doluyor diyelim ki ben bu ürünü yarın kargoya verdim iade süreci kargoladığım anda mı başlıyor ürün incehesap'ın eline geçtiği gün mü ?

4- Kulaklığın kutusnun içindeki bir kartonu çöpe atmıştım bu sıkıntı çıkarır mı ? Ayrıca kulaklıklar hijyenik kategorisine girdiği için iade edilemez gibi söylentiler var olabilir mi böyle bir şey ? (Lütfen ürünün arızalı olduğunu unutmayalım.)

Son olarak bir not: Eşşek, Gamepower, Rampage gibi çinden alınıp üstüne damga vurulup satılan saçma sapan markalardan lütfen hiçbir ürün almayın; aldırtmayın. Yoksa benim gibi böyle sürünürsünüz. Yapmayın bunu arkadaşlar RGB adı altında 8 tane dönen renkle sizi kandırmalarına izin vermeyin. Süreç tamamlandığında başımdan geçen herşeyi anlatacağım.
Yasin hocam ben gamepower ogre kullanoyordum o iyi bir ürünfü 1 sene kullandım
( i5 9400f güzel mi hala)
 
S

SDN Anonim 645270

SDN Okuru
Boşuna demiyoruz almayın şu markaların ürününü diye, almayın. Biraz daha fazla ver ama kaliteli al. Bkz; İzoly, Turbox, GameBooster, GamePower, Dragos, PowerBoost, Frisby, Hadron, Aigo, Platoon, Gametech.
 

utkuversus

Rektör
Emektar
Müdavim
Katılım
12 Temmuz 2015
Mesajlar
17,647
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
13,231
Puanları
4,958
Yaş
21
Konum
Ankara
Boşuna demiyoruz almayın şu markaların ürününü diye, almayın. Biraz daha fazla ver ama kaliteli al. Bkz; İzoly, Turbox, Everest, GameBooster, GamePower, Dragos, PowerBoost, Frisby, Hadron, Aigo, Platoon, Gametech.
Everest bu listede değil.
Rampage, Everest, Snopy, Addison, Xigmatek gibi markaların ithalatçısı Segment Bilgisayar. Türkiye'de Segment Bilgisayar'dan daha iyi teknik destek sunan marka yok. Bizzat deneyimlemişliğim de var.
 
S

SDN Anonim 645270

SDN Okuru
Everest bu listede değil.
Rampage, Everest, Snopy, Addison, Xigmatek gibi markaların ithalatçısı Segment Bilgisayar. Türkiye'de Segment Bilgisayar'dan daha iyi teknik destek sunan marka yok. Bizzat deneyimlemişliğim de var.
Hocam siz de her ürünü deneyimlemişsiniz maşallah :D Düzelttim.
 
Üst