Yasin.Çelik
Asistan
- Katılım
- 20 Şubat 2020
- Mesajlar
- 119
- Reaksiyon puanı
- 266
- Puanları
- 63
- Yaş
- 20
Evet kıymetli forum üyeleri başlıkta belirttiğim gibi forumları doğru düzgün araştırmadan gidip 'eşşek' markasından JD 712 kulaklığı aldım ve haliyle bozuk çıktı. Kulaklıkta, bilgisayarda herhangi bir ses dosyası açık olmadığında aşırı derecede rahatsız edici bir dip ses var. Forumlara biraz baktığımda da bu sorunun yalnızca bende olmadığını anladım. Linç etmekte özgürsünüz sanırım böyle bir hataya düşerek bunu hak ettim. Ancak henüz 14 günlük iade süresi dolmadı. Ürünü 28.03.2020 tarihinde gaming gecesinde almıştım bugün veya en geç yarın ürünü kargolayıp iade talebiyle göndermek istiyorum. Bu site üzerinden çok fazla alışveriş yapan kişi olmasına rağmen forumlarda iade sürecine ilişkin yeterli bir bilgi bulamadığımdan bu konuyu açmak istedim. Hem ben de bu süreçte bilgilenmiş olurum. Aşağıya sorularımı sıralıyorum;
1- Bu dipses sorunu iade dahiline girer mi ? Yani değişim istesem daha mı mantıklı olur yada hiçbir şekilde ilgilenmeyip geri mi gönderirler ?
2- İncehesaptan almış olduğum bu ürünü nasıl iade edebilirim ? Daha önce hiç internetten ürün alıp iade etme ihtiyacı duymadığım için bu süreç hakkında neredeyse hiçbir bilgim yok aydınlatırsanız çok sevinirim.
3- Ürünün 14 günlük iade süresi bu cuma günü doluyor diyelim ki ben bu ürünü yarın kargoya verdim iade süreci kargoladığım anda mı başlıyor ürün incehesap'ın eline geçtiği gün mü ?
4- Kulaklığın kutusnun içindeki bir kartonu çöpe atmıştım bu sıkıntı çıkarır mı ? Ayrıca kulaklıklar hijyenik kategorisine girdiği için iade edilemez gibi söylentiler var olabilir mi böyle bir şey ? (Lütfen ürünün arızalı olduğunu unutmayalım.)
Son olarak bir not: Eşşek, Gamepower, Rampage gibi çinden alınıp üstüne damga vurulup satılan saçma sapan markalardan lütfen hiçbir ürün almayın; aldırtmayın. Yoksa benim gibi böyle sürünürsünüz. Yapmayın bunu arkadaşlar RGB adı altında 8 tane dönen renkle sizi kandırmalarına izin vermeyin. Süreç tamamlandığında başımdan geçen herşeyi anlatacağım.
1- Bu dipses sorunu iade dahiline girer mi ? Yani değişim istesem daha mı mantıklı olur yada hiçbir şekilde ilgilenmeyip geri mi gönderirler ?
2- İncehesaptan almış olduğum bu ürünü nasıl iade edebilirim ? Daha önce hiç internetten ürün alıp iade etme ihtiyacı duymadığım için bu süreç hakkında neredeyse hiçbir bilgim yok aydınlatırsanız çok sevinirim.
3- Ürünün 14 günlük iade süresi bu cuma günü doluyor diyelim ki ben bu ürünü yarın kargoya verdim iade süreci kargoladığım anda mı başlıyor ürün incehesap'ın eline geçtiği gün mü ?
4- Kulaklığın kutusnun içindeki bir kartonu çöpe atmıştım bu sıkıntı çıkarır mı ? Ayrıca kulaklıklar hijyenik kategorisine girdiği için iade edilemez gibi söylentiler var olabilir mi böyle bir şey ? (Lütfen ürünün arızalı olduğunu unutmayalım.)
Son olarak bir not: Eşşek, Gamepower, Rampage gibi çinden alınıp üstüne damga vurulup satılan saçma sapan markalardan lütfen hiçbir ürün almayın; aldırtmayın. Yoksa benim gibi böyle sürünürsünüz. Yapmayın bunu arkadaşlar RGB adı altında 8 tane dönen renkle sizi kandırmalarına izin vermeyin. Süreç tamamlandığında başımdan geçen herşeyi anlatacağım.