Lütfen dikkat burayı muhakkak okuyun!

Bu konuyu okuyanlar

miyagi41

Öğrenci
Katılım
28 Ocak 2010
Mesajlar
40
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
selamlar arkadaşlar,az önce ttnet hakkında tecrübe edindiğim bilgiyi sizlerle hemen paylaşıyorum. benim ttnet hakkında sorunum şuydu ve de özelden ttnetdestek'e sorunumu mesaj attım;

(merhaba
geçtiğimiz hafta yalın internet 16 mb'e kadar olan tarifeye başvurduk dün akşam itibari ile internetimize kavuştuk. fakat 16 mb'e kadarken hızımız 800 kb'yi geçmiyor modemimizde adls2 uyumlu üstelik.

diğer bir sorumda dün akşam bağlandık ama arkadaşla hız konusunda anlaşamadık diyeceğim şu,aynı evin için iki farklı yalın internet kullanabilir miyiz? bu konularda ilgi ve yardımınıza ihtiyacım var teşekkürler.)

aynen bu şekilde belirttim ve de bana kısa zamanda döneceklerini belirttiler forumdaki diğer arkadaşlara söyledikleri gibi.ilk önce bende ümitsizce bekledim,fakat beni 13:04'de 0312 kodlu numaradan (sanırım genel merkez ankaradan) aradılar.arayan bi bayandı gayet düzgün bir üslupla sorunumun ne olduğunu sordu bende yukarıda parantez içinde belirttiğim sorunları söyledim bana gerekli açıklamayı yaptı bende gayet düzgün bir üslupla kendisine mukabele ettim.

şuanda sorunumu halledemedi fakat nasıl halletmem gerektiğinin bilgisini verdi.
asıl demek istediğim sayın arkadaşlar;bizler türk milleti olarak sorunumuzu biliyoruz fakat sorunumuzu nasıl ifade edeceğimizi bilmiyoruz ve hep bu yüzden kaybediyoruz.ben uzun süredir sdnye üyeyim fakat daha yeni ttnetdestek sayfasını gördüm ve de şöyle bi okuyayım dedim resmen güzin abla sayfası gibi dert sayfası ve hakaret sayfası olmuş.tamam sorunlarınızda haklısınızdır bende ttnet kullanıyorum sorunum oluyor elbet fakat bu sorunları hakaretler sarf ederek değilde daha insana yakışır bir şekilde ifade etmemiz gerekiyor diye düşünüyorum. çoğu arkadaşlar sorununu belirtmiş fakat hitap etmesini yanlış yapmış,bence nasıl hitap edeceğimizi ve de üslubumuzu doğru ve insana yakışır bir şekilde kullandığımız vakit sorunlara çare bulunabilceğini düşünüyorum.ayrıca beni aradıklarında ilk olarak size sosyal medya aracılığıyla ulaşıyoruz diyede teyit ettiler hatta ben açık bir şekilde de sordum sdn den mi arıyorsunuz diye.Belki bunları okuyup ''hadi ordan artist,ttnet yalakası,boş konuşuyorsun,göz boyuyorsun,hava atma,vs...''gibi ifadeler kullanıp hakkımda bu şekilde düşünebilirsiniz. Bunları yazmamda ki maksat,kendimi bu konuda sorumlu hissederek size bu konuda yaşadığım tecrübeyi paylaşmak ve de sorunumuza nasıl çözüm bulacağımızı ifade etmek istedim. Teşekkürler
 

ZorhaK

Rektör
Katılım
24 Kasım 2008
Mesajlar
10,757
Reaksiyon puanı
259
Puanları
63
ttnet ile ilgili hız sorunlarınızın çoğunu bağlı olduğunuz telekom müdürlüğünden daha hızlı halledebilirsiniz..

Bizim bulunduğumuz ilçede telekomda adsl ile ilgili görevliler zehir gibi bir telefon ediyorum hemen hızmı ölçüyorlar..ardında hzım sabitlenmişse isteğim üzerine o sabitlemeyi iptal ediyorlar v.s hatta sorun çözülmezse hemen eve geliyorlar..
 

mr_rain

Guru
Katılım
9 Temmuz 2008
Mesajlar
23,957
Reaksiyon puanı
441
Puanları
83
"Türk milleti söylemez, söylenir" : Rahmetli Vali Recep Yazıcıoğlu
 

way_be

Dekan
Katılım
2 Mayıs 2010
Mesajlar
5,798
Reaksiyon puanı
12
Puanları
38
teşekkürler sdn ve ttnetin bu sistemi
 

braveheart.fb

Profesör
Katılım
21 Mart 2009
Mesajlar
1,985
Reaksiyon puanı
92
Puanları
48
Merhabalar;
Her ne kadar “beni göz boyamakla suçlamayın” deseniz de işin ucu oraya varıyor gibi. TTNET, SDN gibi bir teknoloji sitesinde kendilerinden hizmet alan devasa bir kitlenin aslında kendilerinden hiçte memnun olmadığını fark etti.Bunu çözmek içinde son derece cılız bir uygulamayı hayata geçirdi.Forumda bir teknik destek moderatörü atadı ve sorunlarımıza çözüm bulunacağı vaadinde bulunuldu. Göründüğü kadarıyla sözlerinin de arkasında: sorunlara çözüm bulunuyor. Ancak benim itirazım asıl bu noktaya zaten. Perdenin arkasındakilerle önündekiler arasındaki farkı bilmemiz gerekiyor. SDN perdenin ön kısmında sorunları çözülüyor. Ama perdenin gerisinde olanlar? Bu gün kaç kişi yaşadığınız sorunlara benzeyen sorunlar yaşadı biliyor musunuz? Kaçının soru çözüldü?

Göz boyama bu noktan sonra başlar; perdenin önündekileri beslersiniz gerisindekiler ise umursamasınız. (alternatif oldukları sürece).Siz bu olumlu mesajınızla TTNET’in göz boyama binasına bir taş daha taşıdınız. Yüksek Fiyatla ADSL hizmeti sorunu uluorta dururken TTNET için iyi bir şeyler söylemek emin olun henüz çok ama çok erken.
 

CZC

Profesör
Katılım
26 Ağustos 2008
Mesajlar
1,519
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
TTNet temelli şikayetlerin çok az bir kısmı şirketin teknik destek vs. durumuyla ilgili.
Ortada devasa bir "indirim beklerken bindirim yaşama" durumu var insanların.
TTNet'in foruma personel ataması iyi güzel olabilir. (tartışılabilir en azından.)
Ama ben internette bana vaad edilen hızın çok azını kullanabiliyorsam, üstelik bunu da dünya standartlarının çok üstünde bir fiyata satın alabiliyorsam TTNet'i eleştirmekte sonuna kadar haklıyım demektir.
 

muratflash

Rektör
Katılım
9 Kasım 2008
Mesajlar
13,809
Reaksiyon puanı
510
Puanları
113
Göz boyama bu noktan sonra başlar; perdenin önündekileri beslersiniz gerisindekiler ise umursamasınız. (alternatif oldukları sürece).Siz bu olumlu mesajınızla TTNET’in göz boyama binasına bir taş daha taşıdınız. Yüksek Fiyatla ADSL hizmeti sorunu uluorta dururken TTNET için iyi bir şeyler söylemek emin olun henüz çok ama çok erken.
Malesef üzgünüm bende aynı fikirdeyim... Bu yaptıkları neki zaten onların görevi.. Türk insanının ttnet ten istediği bu değilki....
 

miyagi41

Öğrenci
Katılım
28 Ocak 2010
Mesajlar
40
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
dostlar ben ttneti tamamıyle savunmuyorum belliki yazdığım mesajı içeriğine uygun idrak edemediniz.benim dikkat çekmeye çalıştığım durum sdn kullanıcılarının ttnetten kaynaklanan sorunlarını ifade ediş yöntemine,uslubuna dikkat etmeyişleridir.herkes özgür bir şekilde birtakım isteklerini istedikleri gibi ifade etme haklarına sahiptir elbet.fakat insanlarımız sorunlarına çözüm arayışlarını hakaret ederek veya uygun olmayan bir üslup çerçevesinde dile getirdiklerinde sonuç alamayabilirler.bugün ttnet konusunda yaşadığım tecrübeyi sizlerle paylaştım.niye mi sorun kişilere hakaret sarfederek değilde insanca bir şekilde dile getirildiği zaman çözüme kavuşur.. bende ttnetten şikayetçiyim fakat haklıyken kaba bir uslup kullanarak haksız olma durumuda var.sadace ttnetle yaşadığım sorunu ve bu konuda hızlı bir şekilde yardım etmelerini dile getirdim ben,ttnet taraftarı değilim asla.ki birçok arkadaş ttnet.destek nickli kullanıcının gerçekten sorunlara yardım etmeye çalıştığının merakındaydı bende bir örnek olarak durumu izah ettim merak eden arkadaşlara.
 

Kaplan7

Asistan
Katılım
23 Ekim 2010
Mesajlar
260
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Arkadaşım.Söylediklerinde kısmen haklısın ama,kotasız internet kullanıyoruz ve o kadar para veriyoruz.Bu kadar kullanıcısı olan bir şirket ve bu kadar para kazanan bir şirket neden hala yüksek fiyat,düşük hız vs. sorunlar yaratıyorlar.Yeni teknolijiye geçiyorlar ama fiyatları da millete geç.....Demek istediğimi anladınız.Kotalı kullananlar da hak etmediği kadar para ödüyor TTNet'e.Daha saymak istemiyorum bu kadar zamandır kullanıyorum ama memnun değilim.Yakın bir süredir kotasıza geçmiştim. Anlaşmamız bitsin artık başka internet sağlayıcıya dönerim.Bıktım adamlardan.Bizim kızdığımız hususlar verdiğimiz paranın hakkını alamamak.
 

braveheart.fb

Profesör
Katılım
21 Mart 2009
Mesajlar
1,985
Reaksiyon puanı
92
Puanları
48
Sevgili miyagi41; belki üslubumuzun düzeltilmesine TTNET'e bir katkı yapabilir. Bu katkıyı bizi biraz daha az kızdıracak politikaları hayata geçirerek sağlayabilir. Ortada tekel olmanın verdiği güçle bir haksızlık çarkı dönüyorsa tepki vermek, hata senin tabirinle "üslubumuza dikkat etmeden konuşmak" o kadarda vahim bir hata olmasa gerek.

TTNET karşısında takınılan tavrın haklı nedenleri var. SDN ailesinin geniş bir kesmi TTNET'in haksız politikalarını eleştirmekte, alternatifinin çıktığı gün terki diyar edeceklerini belirtmekte. TTNET alternatifsiz olduğu süre bu anın tadını çıkartabilir. Sonrası için bu göz boyama politikalarının pekte sonuç vermediğini kendilerine göstermek bize düşecek.
 

byharby

Profesör
Katılım
31 Ağustos 2009
Mesajlar
1,365
Reaksiyon puanı
21
Puanları
38
Güzel yazmış, katılıyorum.
 

aperon

Doçent
Katılım
3 Mart 2009
Mesajlar
705
Reaksiyon puanı
10
Puanları
0
Konuyu okuyunca bi an gözümün önüne "küçük emrah" geldi....
 

NikeSteeL

Dekan
Katılım
13 Mart 2009
Mesajlar
8,420
Reaksiyon puanı
131
Puanları
63
Hiç Haklarını Yiyemem Direk 444 0 375 'i Aradım Ama Bilgili Bir İnsana Denk Gelemedim Sorumu İzah Edemedim Zannımca Oda Anlamadı Zaten Ezbere Şeyler Söylemeye Başladı !

Buradan Ulaştım Arkadaşla Detayları ile Yazdım Arkadaşda bu Konuda Bilgili Olan Biriymiş . Sorunum Çözüldü Bende Teşekkür Mesajı yazdım Hakkın Teslim Etmek İsterim SDN 'yede TTnetDestek Sosyal Medya Yardımda ki Arkadaşada .!
 

H SİZER

Doçent
Katılım
23 Haziran 2009
Mesajlar
739
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
ben 8mb tarifesindeyim ama 2mb hızı zor buluyorum modemim son model müşteri hizmetlerini kaç defa aradım bulunduğum semtte altyapı sorunu varmış çalışıyormuşlar maş mış muş ama benden ücreti tam alıyorlar hiç problem yok
 
Üst