LG'den Uzak Durun!

serombo

Öğrenci
Katılım
20 Aralık 2015
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
türkiye garantili g3 kullanıyorum. arızalandı eskişehirdeki teknik servise götürdüm. çalışanlar batarya bozulmuş dedi. değişim yapacaklarını fakat telefonun 2-3 gün kendilerinde kalmaları gerektiğini söylediler. peki kalsın bana da muadil bir telefon verin dedim. serviste çalışanlar ellerinde hiç telefon kalmadığını söylediler.
bu nasıl bir servis mantığıdır. kardesim satarken iyi. servise gelince elimizde telefon yok. 2000 tl verip insanı böyle salak konumuna düşürürler.
uzak durun arkadaslar. bu marka servis yönünden sıfır. üstelik 2000 tl ye aldığım ürün 1 yılda 1000 tl kaybetti. gerisini siz düşünün.
 

Calderone

Öğrenci
Katılım
1 Eylül 2015
Mesajlar
79
Reaksiyon puanı
15
Puanları
8
Arkadaşlar teknoloji şans işidir diyebiliriz ancak şöyle diyebiliriz, onlar birer elektronik alet ve hangisi olursa olsun arızalanmayacak gibi bir şey denilemez. Kaldı ki arıza çıkarma, her şey için geçerlidir. Biz canlılar da hasta olabiliyoruz çok alakasız ama bu böyledir. Kaç tane arkadaşım var LG kullanıcısı oldu ve hiçbir sorun yaşamadılar yıllar boyu. Hangi elektronik cihaz olursa olsun arızalanabiliyor bu çok normal bir şey. Servis olayına gelirsek bu şubeden şubeye ve çalışandan çalışana kadar değişebiliyor bazıları 2 günde net cevap alabiliyor bazıları epey bekleyebiliyor lütfen artık bu tür sorunları markaya nefret kusma biçimi ile ifade etmeyin.
 

Odessa

Profesör
Katılım
19 Haziran 2013
Mesajlar
3,760
Reaksiyon puanı
432
Puanları
263
Şans işi degil diyen ağır yanılır. Bu kadar net. Sen kutudan nasil ürün cikacagini biliyor musun? Bilmiyorsun. Demek ki neymis, sans işiymiş. İyi üründe cikabilir, hatali üründe. Konu kapanmistir.
 

LifeStyle

Profesör
Katılım
9 Ekim 2010
Mesajlar
1,471
Reaksiyon puanı
802
Puanları
293
Yaş
40
merhabalar, lg fanboyu falan değilim öncelikle belirteyim, vatana vermeniz büyük bir yanlışlık olmuş, çünkü adamlar hemen yollamaz, ellerinde biriktirir ondan sonra yollarlar, bornovada oturuyorum bende, madem vatan bilgisayara geldiniz, devam edip bölge metronun 200 metre ilersinde anacaddede lg yetkili servisi vardı, oraya fişinizle gitseydiniz, birinci elden daha çabuk halledilirdi işiniz..

ben g2 kullanan biri olarak ıps ekran kullandıkları için ekranlar sararıyor fazla ısınmadan dolayı.. g2 artık üretilmiyor, g3 de durdu diye biliyorum ama emin değilim, 1200 1400 bandında yine çok satılan telefon g4tür benim düşüncemde.. almak isteyenlere de öneriyorum, tabii ki önceliklerine göre farklı markalar da öneriyorum..

gelelim yaşadığınız soruna, her markada bu tarz sorunlar yaşayan insanlar mevcut, daha geçen gün ist da apple yetkili servisi, ekran değişim yaptığı telefonun kasasını kırmış, ve suçu da kabul etmiyor, "ben kırsam toz olurdu" gibi bir savunması da var adamın.. napalım şimdi herkes apple ı satsın mı?

iphone 7 çıkınca millet sıraya girmeyecek mi? girecek.. 3binden aşağı çıkmayacak diye düşünüyorum, tek çekim olarak herkes almayacak mı? alacak..
ne kadar sorun yaşarsak yaşayalım türkiyedeki servisler ne yazık ki böyle.. sadece telefon için değil, çamaşır makinası, tv ve klima gibi servisler de öyle..

evimde lg beko klima var, yıllık bakım yaptırdım, bakımdan sonra kokmaya başladı.. napiim şimdi evimdekini atayım mı :)

teknoloji biraz şans işidir, bi talihsizlik yaşamışsınız, tüketici mahkemesine verilen belgelerle giderek paranızı iade alabilirsiniz..

yeni telefonunuzu iyi günlerde kullanın.. g3ten sonra s7 size ilaç gibi gelmiştir.. ;)
 

Ertuğrul Köse

Öğrenci
Katılım
5 Temmuz 2016
Mesajlar
13
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
35
merhabalar, lg fanboyu falan değilim öncelikle belirteyim, vatana vermeniz büyük bir yanlışlık olmuş, çünkü adamlar hemen yollamaz, ellerinde biriktirir ondan sonra yollarlar, bornovada oturuyorum bende, madem vatan bilgisayara geldiniz, devam edip bölge metronun 200 metre ilersinde anacaddede lg yetkili servisi vardı, oraya fişinizle gitseydiniz, birinci elden daha çabuk halledilirdi işiniz..

ben g2 kullanan biri olarak ıps ekran kullandıkları için ekranlar sararıyor fazla ısınmadan dolayı.. g2 artık üretilmiyor, g3 de durdu diye biliyorum ama emin değilim, 1200 1400 bandında yine çok satılan telefon g4tür benim düşüncemde.. almak isteyenlere de öneriyorum, tabii ki önceliklerine göre farklı markalar da öneriyorum..

gelelim yaşadığınız soruna, her markada bu tarz sorunlar yaşayan insanlar mevcut, daha geçen gün ist da apple yetkili servisi, ekran değişim yaptığı telefonun kasasını kırmış, ve suçu da kabul etmiyor, "ben kırsam toz olurdu" gibi bir savunması da var adamın.. napalım şimdi herkes apple ı satsın mı?

iphone 7 çıkınca millet sıraya girmeyecek mi? girecek.. 3binden aşağı çıkmayacak diye düşünüyorum, tek çekim olarak herkes almayacak mı? alacak..
ne kadar sorun yaşarsak yaşayalım türkiyedeki servisler ne yazık ki böyle.. sadece telefon için değil, çamaşır makinası, tv ve klima gibi servisler de öyle..

evimde lg beko klima var, yıllık bakım yaptırdım, bakımdan sonra kokmaya başladı.. napiim şimdi evimdekini atayım mı :)

teknoloji biraz şans işidir, bi talihsizlik yaşamışsınız, tüketici mahkemesine verilen belgelerle giderek paranızı iade alabilirsiniz..

yeni telefonunuzu iyi günlerde kullanın.. g3ten sonra s7 size ilaç gibi gelmiştir.. ;)
Cuma günüydü ve saatte 17:00 civarıydı. Servis kapalıdır diye düşündüm vatan bilgisayarın müşteri hizmetlerine teslim ettim. Onlarda pazartesi günü kargoya verdiler salı günü İstanbul'da LG teknik servisine teslim edildi mesajı geldi bana. Teknoloji şans işi evet ben 2 3 lg kullanan arkadaşımında böyle sorunlar yaşadıklarını gördüm hatta bir arkadaşımin ekran sararmış sorunun kullanıcı hatası diyerek başlarından savmışlardı.
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
37
LG kullananlar, İstanbul Şengüller servisine göndersin. Apple Store'dan iyi hizmeti var desem başım ağrımaz.
 

RoketLiSaVasTReni

Profesör
Katılım
2 Haziran 2014
Mesajlar
4,754
Reaksiyon puanı
2,549
Puanları
293
Yaş
125
Benim g2de de ekran sararma sorunu oldu yolladım değişti adamlar ekranı kısa sürede de geri yolladılar.
 

Buğra Y.

Profesör
Katılım
6 Şubat 2013
Mesajlar
1,397
Reaksiyon puanı
36
Puanları
228
Teknoloji falan şans işi değil abicim. Ya gidersin adam akıllı Apple alırsın ya da 'Teknoloji şans işi' dersin. Adamlar 1 dakika bekletmeden ürün iadesi yapıyor her koşulda. Sessize alma tuşu çok nadir tutukluk yapıyordu kuzenimin. Gitti adamlar kurcaladı 2 gün sonra 0 telefon verdiler.
Apple dediğimiz markaya para verecek olsam o kadar da hizmet beklerim. Bir şahin parasına telefon alırsam tabi ki servisi de 5 yıldızlı otel konforunda olmak zorunda. Benim dediğim konuya gelirsek de teknoloji gerçekten şans işidir. Bir fırından her çıkan mamül aynı kalitede ve lezzette olamayacağı gibi bir fabrikadan çıkan her elektronik eşya da aynı kalitede olmaz. Kimine bi tık iyi, kimine de bi tık kötü cihaz denk gelebilir. Elden bişey gelmez ne yazık ki.
 

coolblack

Öğrenci
Katılım
30 Temmuz 2016
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
43
Anladığım kadarıyla servis konusunda En iyisi Iphone ve 2. ise Samsung.

Samsung o kadar iyi degil servis ve müşteri hizmetlerinde. Antalya da mark Antalya karşısında yetkili servisleri var. Hemen 50 MT yakınında Samsung logosuyla adamın biri Samsung başarım teknik servis diye bir yer açmış. Bilmeyen birçok insan bu tuzağa dusuyor. Şimdi başıma geleni yazsam roman olur ve Samsung diyor ki adam benim logomla iş yeri açmış urunumu satiyorsa logo koyamazsin diyemem diyor. Adam bu gazla Samsung teknik servisi olarak iş yapıyor. Uckagidin alası var Samsung da...
 

Andromedavor

Müdavim
Müdavim
Katılım
26 Temmuz 2016
Mesajlar
1,258
Reaksiyon puanı
1,339
Puanları
358
Yaş
35
Servislik bi durum olmadı o yüzden bilemiyeceğim ama lg g3 ü iki senedir kullanıyorum ve çok memnunum. En kısa zamanda lg5 almayı düşünüyorum.
Geçmiş olsun
 
Üst