LG'den Uzak Durun!

Ertuğrul Köse

Öğrenci
Katılım
5 Temmuz 2016
Mesajlar
13
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
35
Evet arkadaşlar mümkünse Lg cep telefonlarından uzak durun..
Yaşadıklarımı sikayetvar.com sitesinede yazmıştım oradan alıntı yapıyorum..

"LG G3 model telefonum ekran arızası sebebiyle İzmir Bornova Vatan Bilgisayar arcılığıyla İstanbul Perpa Teknik sevisine 23.05.2016 tarihinde teslim edildi. 20 iş günü dolmasına rağmen yeni telefonum halen gelmedi. 16.06.2016 tarihinde teknik servis değişim formunu Lg merkezinize göndermiş olmasına rağmen halen daha yeni telefon bana teslim edilmedi.

21.06.2016 tarihinde müşteri temsilcisiyle yaptığım görüşmede bana ancak 1 hafta sonrasında yeni telefonun çıkışı yapılabileceği söylendi. Zaten 20 iş günün geçmiş 1 ay olmuş daha neyi bekliyorsunuz?

23.06.2016 tarihinde müşteri temsilcisiyle tekrar görüştüm ve stoklarda LG G3 modeli olmadığını söyledi. Ben buna inanmıyorum. Koskoca LG'nin stoklarında LG G3 veya LG G4 olmaması saçma ve hiç inandırıcı değil. Telefonum teknik servise teslim edileli 30 iş gününü geçti. Markanız dan soğutmayın. Lütfen daha fazla beni mağdur etmeyin."

Bugün olmuş halen daha telefonum bana teslim edilmedi. Teknik servisi ve müşteri hizmetleri bu kadar berbat ve vasat olan bir firma daha görmedim. Aklı olan varsa bir daha Lg firmasında akıllı telefon almaz. Size tavsiyem sizde almayın.

6 gün önce gittim kendime 2799 Tl'ye Samsung Galaxy S7 aldım şimdilik çok memnum cihaz harika. Gelecek olan Lg G3 değişim cihazınıda satacağım. Herkese iyi Bayramlar..
 
Son düzenleyen moderatör:

pinterest

Profesör
Katılım
7 Ekim 2014
Mesajlar
2,502
Reaksiyon puanı
157
Puanları
243
Sonra ben paralel ithalat diyince millet hemen sinirleniyor.

Çok geçmiş olsun. Keşke bu kadar süre beklemeden tüketici mahkemesine verseydiniz de akılları başlarına gelseydi.

Ayrıca sizin yerinde olsam para iadesi isterim.

Garanti isteyen de Apple'ın kapısını çalsın diğerlerinden hayır beklemek hata.
 

WilliamWallace

Öğrenci
Katılım
6 Temmuz 2016
Mesajlar
66
Reaksiyon puanı
5
Puanları
8
Sadece LG ile alakası yok 26.05.2016 tarihinde servise gönderdiğim (vatan bilgisayar aracılığıyla) Z5 cihazım gelmedi bende gittim tüketici mahkemesine başvurdum ve bedel iadesi için dava açtım.Üstüne üstlük direk sonyi arayıp durumu da belirttim belki onlar yardımcı olur diye onlardan da bi halt çıkmadı. Yanlız değilsin yani o kadar üzülme
 

Ertuğrul Köse

Öğrenci
Katılım
5 Temmuz 2016
Mesajlar
13
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
35
Anladığım kadarıyla servis konusunda En iyisi Iphone ve 2. ise Samsung.
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
37
Her firma aynı bu konuda. Bazı servisler çok iyi, bazı servisler çok kötü. Servislerde çalışan elemanlarla alakalı bu durumlar. Markayla alakası yok. İstanbul Şengüller LG servisine götürün, muamele nasıl bir görün mesela.

Ayrıca servislerde sorunları yazdırırken dikkat edin. Siz farklı bir şey diyorsunuz, teknik servis başka bir şey yazıyor. Tam açıklamıyorlar, kısa kesiyorlar.
 

Lazzz

Müdavim
Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,701
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
293
Stoklarında yoksa para iadesi yapmaları gerekir.
 

Süleyman Alkan

Profesör
Cezalı
Katılım
13 Nisan 2016
Mesajlar
2,448
Reaksiyon puanı
816
Puanları
293
Yaş
40
Servis mağduriyetini tüm markaya maledemessiniz lg marka telefonu g2 den beri kullanırım bende hiç servislik olmadım bana görede en iyi marka napacaz.
 

Odessa

Profesör
Katılım
19 Haziran 2013
Mesajlar
3,760
Reaksiyon puanı
432
Puanları
263
Bir Çin atasözü der ki; Teknoloji şans işidir.
 

Ertuğrul Köse

Öğrenci
Katılım
5 Temmuz 2016
Mesajlar
13
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
35
Servis mağduriyetini tüm markaya maledemessiniz lg marka telefonu g2 den beri kullanırım bende hiç servislik olmadım bana görede en iyi marka napacaz.
İnsanın başına gelmeden anlamıyor işte. Bende sizin gibiydim LG'yi severdim hatta aynı durum arkadaşımın başında gelmişti ama umursamamıştım ta ki benim başıma gelene kadar. İnşallah sizin başınıza böyle bir şey gelmez. Eğer servislik bir durum olursa benim yaşadıklarımı yaşamanız çok yüksek bir olasılık. Ayrı sadece servis mağduriyeti değil LG merkezide beni telefonumun değişimini gerçekleştirmeyerek mağdur ediyor.
 

Süleyman Alkan

Profesör
Cezalı
Katılım
13 Nisan 2016
Mesajlar
2,448
Reaksiyon puanı
816
Puanları
293
Yaş
40
İnsanın başına gelmeden anlamıyor işte. Bende sizin gibiydim LG'yi severdim hatta aynı durum arkadaşımın başında gelmişti ama umursamamıştım ta ki benim başıma gelene kadar. İnşallah sizin başınıza böyle bir şey gelmez. Eğer servislik bir durum olursa benim yaşadıklarımı yaşamanız çok yüksek bir olasılık.
Herkesin başına gelebilir demek istediğim sizin mağduriyetiniz servisle ilgili kronik sorunu olan g4 kullanıcılarının hepsi ya para iadesi ya da yeni cihaz değişimi aldılar.
 

Ertuğrul Köse

Öğrenci
Katılım
5 Temmuz 2016
Mesajlar
13
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
35
Sadece servis mağduriyeti değil LG merkezide beni telefonumun değişimini gerçekleştirmeyerek mağdur ediyor. Stoklarımızda yok ne demek oluyor? Para iadesi istedim orada yanaşmadılar. 23 mayısta teknik servise verdim. Serviste telefon parça beklemiş. Parça 20 iş gününde gelmeyince. Servis değişim istemesine rağmen LG merkezi stok yok diyerek vermiyor. Olay bu.
 

byAndroid

Asistan
Katılım
21 Eylül 2015
Mesajlar
493
Reaksiyon puanı
69
Puanları
28
İnsan böyle durumları yasamayinca anlamıyor ağzı olan konuşuyor. Gm 4g de benimde garantiden ağzım yandı. Telpa yla kaç defa konuştum vs çalışan cihaza sıvı teması vs dediler normalde sorun başka biseydi. İPhone - Samsung Türkiye falan başı çeken iyi garantiler. İPhone hele başka
 

Buğra Y.

Profesör
Katılım
6 Şubat 2013
Mesajlar
1,397
Reaksiyon puanı
36
Puanları
228
Teknoloji harbiden şans işi. Benim G3'ün ekranında sorun oldu, sararma durumu. Eskişehir'de gittim elden öğlen 12de teslim ettim teknik servise ve akşam 5buçukta elimdeydi. Hem de kulaklığım da sorunluydu o da hemen değişti, sıfır aldım. Size böyle denk gelmiş demek ki. Geçmiş olsun.
 

Ertuğrul Köse

Öğrenci
Katılım
5 Temmuz 2016
Mesajlar
13
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
35
Arkadaşlar bugün telefonum vatan bilgisayara geldi sonunda. Sıfır kutusunda cihaz gönderdiler. Telefonculara satacağım. Sizce kaç TL verirler? 21 Eylül'e kadar garantisi var.
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
37
Telefonculara satma. Let Go'dan falan sat. 1200'e satılabilir.
 

Simsizz1905

Doçent
Cezalı
Katılım
9 Haziran 2016
Mesajlar
972
Reaksiyon puanı
334
Puanları
263
Arkadaşlar lg g4 sipariş ettim 600k seri muhabbeti falan var Nasıl bakıcam ona ve başka sorunları varmı bakmam gereken.
 

RoketLiSaVasTReni

Profesör
Katılım
2 Haziran 2014
Mesajlar
4,754
Reaksiyon puanı
2,549
Puanları
293
Yaş
125
Ben lg g2 cihazımı 3 kez servise yolladım başarı garantiliydi 3 kere de yapıp gönderdi adamlar ve hiçbir zaman 2 haftayı geçmedi.
 

Süleyman Alkan

Profesör
Cezalı
Katılım
13 Nisan 2016
Mesajlar
2,448
Reaksiyon puanı
816
Puanları
293
Yaş
40
Kutu üzerinde imei marka model vs yazan bölümde yazar hangi seri olduğu.
 

Graveworm

Profesör
Cezalı
Katılım
17 Haziran 2012
Mesajlar
2,443
Çözümler
10
Reaksiyon puanı
1,405
Puanları
658
Yaş
37
Teknoloji harbiden şans işi. Benim G3'ün ekranında sorun oldu, sararma durumu. Eskişehir'de gittim elden öğlen 12de teslim ettim teknik servise ve akşam 5buçukta elimdeydi. Hem de kulaklığım da sorunluydu o da hemen değişti, sıfır aldım. Size böyle denk gelmiş demek ki. Geçmiş olsun.

Teknoloji falan şans işi değil abicim. Ya gidersin adam akıllı Apple alırsın ya da 'Teknoloji şans işi' dersin. Adamlar 1 dakika bekletmeden ürün iadesi yapıyor her koşulda. Sessize alma tuşu çok nadir tutukluk yapıyordu kuzenimin. Gitti adamlar kurcaladı 2 gün sonra 0 telefon verdiler.
 

kadirirdem

Müdavim
Müdavim
Katılım
23 Mayıs 2013
Mesajlar
6,217
Reaksiyon puanı
708
Puanları
1,293
Evet arkadaşlar mümkünse Lg cep telefonlarından uzak durun..
Yaşadıklarımı sikayetvar.com sitesinede yazmıştım oradan alıntı yapıyorum..

"LG G3 model telefonum ekran arızası sebebiyle İzmir Bornova Vatan Bilgisayar arcılığıyla İstanbul Perpa Teknik sevisine 23.05.2016 tarihinde teslim edildi. 20 iş günü dolmasına rağmen yeni telefonum halen gelmedi. 16.06.2016 tarihinde teknik servis değişim formunu Lg merkezinize göndermiş olmasına rağmen halen daha yeni telefon bana teslim edilmedi.

21.06.2016 tarihinde müşteri temsilcisiyle yaptığım görüşmede bana ancak 1 hafta sonrasında yeni telefonun çıkışı yapılabileceği söylendi. Zaten 20 iş günün geçmiş 1 ay olmuş daha neyi bekliyorsunuz?

23.06.2016 tarihinde müşteri temsilcisiyle tekrar görüştüm ve stoklarda LG G3 modeli olmadığını söyledi. Ben buna inanmıyorum. Koskoca LG'nin stoklarında LG G3 veya LG G4 olmaması saçma ve hiç inandırıcı değil. Telefonum teknik servise teslim edileli 30 iş gününü geçti. Markanız dan soğutmayın. Lütfen daha fazla beni mağdur etmeyin."

Bugün olmuş halen daha telefonum bana teslim edilmedi. Teknik servisi ve müşteri hizmetleri bu kadar berbat ve vasat olan bir firma daha görmedim. Aklı olan varsa bir daha Lg firmasında akıllı telefon almaz. Size tavsiyem sizde almayın.

6 gün önce gittim kendime 2799 Tl'ye Samsung Galaxy S7 aldım şimdilik çok memnum cihaz harika. Gelecek olan Lg G3 değişim cihazınıda satacağım. Herkese iyi Bayramlar..
geçmiş olsun bu kadar beklemeden keşke tüketici hakem heyetine başvursaydınız ?...
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
37
1 dakika bekletmeden mi, 2 gün sonra mı? Hangisi?
Garanti şans işi dememiş arkadaş, teknoloji şans işi demiş. Apple'ın telefonları da bozulabiliyor demekki garantiye götürüyorsun. Demekki neymiş? iPhone bile şans işiymiş.
 

Graveworm

Profesör
Cezalı
Katılım
17 Haziran 2012
Mesajlar
2,443
Çözümler
10
Reaksiyon puanı
1,405
Puanları
658
Yaş
37
1 dakika bekletmeden mi, 2 gün sonra mı? Hangisi?
Garanti şans işi dememiş arkadaş, teknoloji şans işi demiş. Apple'ın telefonları da bozulabiliyor demekki garantiye götürüyorsun. Demekki neymiş? iPhone bile şans işiymiş.

Ben 7 sene kullandım servis yüzü görmedi. Demekki neymiş telefonu adam gibi kullanan servise götürmüyormuş =). Niyetim tartışma başlatmak değil. Çok oynuyordu aptal o ses açma kapatma tuşuyla yalama yaptı değiştirdiler hemen sadece bunu demek istedim..
 

Süleyman Alkan

Profesör
Cezalı
Katılım
13 Nisan 2016
Mesajlar
2,448
Reaksiyon puanı
816
Puanları
293
Yaş
40
Teknoloji falan şans işi değil abicim. Ya gidersin adam akıllı Apple alırsın ya da 'Teknoloji şans işi' dersin. Adamlar 1 dakika bekletmeden ürün iadesi yapıyor her koşulda. Sessize alma tuşu çok nadir tutukluk yapıyordu kuzenimin. Gitti adamlar kurcaladı 2 gün sonra 0 telefon verdiler.
Burayı okuyun sonra tartışırız

Apple Store Rezilliği
 

Süleyman Alkan

Profesör
Cezalı
Katılım
13 Nisan 2016
Mesajlar
2,448
Reaksiyon puanı
816
Puanları
293
Yaş
40
Kaç tane bulabilirsin böyle bir şey ? Bir de yorumları oku bakalım herkes 'Doğal bir şey abi yıllardır salak salak işler yapıyorlar' tarzında yorum yazmışlar mı ?
Şuan 2. sayfa yorumlarındayız ki arkadaşa sıfır cihaz teslim edilmiş geç olmuş ama gereği yapılmış. teknoloji şans işi diyen arkadaş çok doğru demiş çünkü ben g2 den beri lg kullanırım şuanki cihazım v10 servislik bir durum olmadı arza olmadı şimdi buna nedeyebiliriz.
 

RoketLiSaVasTReni

Profesör
Katılım
2 Haziran 2014
Mesajlar
4,754
Reaksiyon puanı
2,549
Puanları
293
Yaş
125
İstediğin kadar telefonu düzgün kullan telefonda teknik sorun olabilir.Burda atışmaya laf yetiştirmeye gerek yok.Birgün kalkıyorsun bakıyorsun ekranda sararma olmuş bunda senin ne suçun olabilir sonuçta bunlar elektronik cihaz.
 

Graveworm

Profesör
Cezalı
Katılım
17 Haziran 2012
Mesajlar
2,443
Çözümler
10
Reaksiyon puanı
1,405
Puanları
658
Yaş
37
Şuan 2. sayfa yorumlarındayız ki arkadaşa sıfır cihaz teslim edilmiş geç olmuş ama gereği yapılmış. teknoloji şans işi diyen arkadaş çok doğru demiş çünkü ben g2 den beri lg kullanırım şuanki cihazım v10 servislik bir durum olmadı arza olmadı şimdi buna nedeyebiliriz.

Kullanım diyebilir miyiz ? Ciddi soruydu yanlış anlama. Belki sen düzgün kullandın, o garantiye veren arkadaş kötü kullandı cihazı. Her şey olabilir demek istediğim o. Ben 7 sene servise götürmedim kuzenim bir kaç ay sonra servise götürdü. Ne bileyim değişik işler abi
 

Süleyman Alkan

Profesör
Cezalı
Katılım
13 Nisan 2016
Mesajlar
2,448
Reaksiyon puanı
816
Puanları
293
Yaş
40
Kullanım diyebilir miyiz ? Ciddi soruydu yanlış anlama. Belki sen düzgün kullandın, o garantiye veren arkadaş kötü kullandı cihazı. Her şey olabilir demek istediğim o. Ben 7 sene servise götürmedim kuzenim bir kaç ay sonra servise götürdü. Ne bileyim değişik işler abi
Yo emin ol yerden yere vurdum istemeden cihazları düştüde düştü elimden düştü kucağımdan düştü masadan düştü arabadan inerken düştü ama bişey olmadı kısmet iste kimide durup dururken bozuluyor tamamen şans işi işte. Sende diyorsun bak 7 sene kullandım bişey olmadı ama diğer link verdiğim iphone kullanıcısı birçok sorun yaşamış yani olabiliyor senin başına gelmiyor başkasının başına geliyor.
 
Üst