LG Yetkili Servis Rezilliği

Bu konuyu okuyanlar

Konyahmet

Öğrenci
Katılım
31 Ağustos 2013
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
25 Şubat tarihinde LG G3 telefonumun ekranında sorun çıktı ve telefon kullanılamaz hale geldi. Ayrıca telefonda daha önce LG G3 lerde bulunan kronik kasa çatlağı sorunu ve kulaklığın çalışmaması sorunu vardı.
27 Şubat tarihinde yani ilk iş günü telefonumu İstanbul Perpa da bulunan yetkili servise sorunlarımın yazılı olduğu bir kağıtla birlikte gönderdim.
*Ekran sorunundan bahsettim.
*Kulaklık sorunundan bahsettim.
*Şarjın az gitmesinden bahsettim.
LG G3 LERDE KRONİK BULUNAN KASA ÇATLAĞI SORUNUNDAN BAHSETTİM.
28 Şubat günü telefon İstanbul Perpada bulunan LG servisine ulaştı.
2 Mart günü telefonum servise ancak giriş yapıldı.
** Mart günü telefonum kargo ile eve geri yollandı, annem teslim almış.
*Ekran sorununu düzeltmişler.
*Kutu içinde kulaklık olmasına rağmen kulaklık yok denmiş forma.
*Batarya ile ilgili bilmem ne işlemleri yapıldığı yazılmış.
***KASA ÇATLAĞI SORUNU İLE İLGİLİ ŞİKAYETTE BULUNMAMA RAĞMEN BU SORUN SERVİS KAYITLARINA GEÇMEMİŞ!!!

Ertesi gün telefonu tekrardan servise gönderdim.
*Bu sefer sadece LG G3 LERDE KRONİK BULUNAN KASA ÇATLAĞI SORUNUNDAN VE KUTU İÇİNDE OLMASINA RAĞMEN KUTUDA YOK DEDİKLERİ KULAKLIK OLAYINA DEĞİNDİM.
Telefon yine ertesi gün servise ulaştı. Ama bu sefer 1 hafta sonra 20 Mart tarihinde servis giriş işlemini gerçekleştirdiler.
Telefon servis kayıtlarına girdikten sonraki günlerde servisi bir kaç kez aradım, ve bir aramamda telefonun sorunları servise ne olarak girildiğini sordum, telefondaki hanfendi bana servise Kulaklık sorunu ve batarya sorunu ile servise giriş kaydı yapıldığını söyledi. LG yetkili servisinin bir kez daha resmen MÜŞTERİSİNİ ENAYİ YERİNE KOYDUĞUNU ÖĞRENİNCE durumu anlattım, belirttiğim sorunun servis kayıtlarına geçmediğini söyledim. Telefondaki hanfendi servise mail atacağını söyledi, daha sonra gelişme olunca beni arayacağını söyledi, tamam diyip telefonu kapadım.
Ertesi günlerde her gün servisi aradım, ancak adam akıllı bir sonuç elde edemedim, sürekli servise mail atılmış, dikkate alırlar dendi.
Facebook sayfalarına yorum yaptım, mesaj attım ilgileneceğiz dendi, LG sayfasına sorunu bildirdim ilgileneceğiz dediler.

Ancak bu akşam evden aradılar ve telefonun yeniden geldiğini öğrendim, evdekilere kutuyu açmalarını söyledim, servis formunda kulaklığın değiştiği yazıyormuş ve kulaklık değişmişte, batarya ile ilgili önceki şeyler yazılmış, ölçüm filan yapıldığı ile ilgili. AMA LG G3 LERDE KRONİK OLARAK BULUNAN KASA ÇATLAĞI SORUNU SERVİS FORMUNA GİRİLMEMİŞ. Ayrıca önceki gönderdiğimde sorunun yazılı olduğu el yazısı kağıdı göndermişlerdi, ama bu sefer göndermemişler o kağıtları.

LG SERVİSİ BİR KEZ DAHA RESMEN MÜŞTERİSİNİ ENAYİ YERİNE KOYDU

BU POSTU LG NİN GÖRÜP YETKİLİ SERVİSLERİNE GEREKLİ UYARIDA BULUNMASI VE SORUNUMU BİR AN ÖNCE ÇÖZMELERİ İÇİN AÇIYORUM.

ŞUAN BELGELER YANIMDA DEĞİL AMA VAKTİM OLUNCA SERVİS FORUMLARINIDA BURAYA YÜKLEYECEĞİM.
 

Bilgili99

Müdavim
Katılım
26 Nisan 2011
Mesajlar
2,108
Reaksiyon puanı
252
Puanları
63
Servis rezaletinden ötürü Lg kullanmıyor kullandırmıyorum. Yaşadığım rezillikten ötürü benim elimden gelen 4 adet eksik satış yaptırmak oldu. Soran olursa da hâlâ asla bulaşma diyorum.
 

Konyahmet

Öğrenci
Katılım
31 Ağustos 2013
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Hocam benide bıktırdılar, resmen MÜŞTERİLERİNİ ENAYİ YERİNE KOYMAYA ÇALIŞIYORLAR.
2. sefer özellikle belirtmeme rağmen sorunumu dikkate almadılar, ayrıca müşteri hizmetleride ilgilenilecek denmesine rağmen ilgilenmiyorlar.
 

Bilgili99

Müdavim
Katılım
26 Nisan 2011
Mesajlar
2,108
Reaksiyon puanı
252
Puanları
63
Ben ön kamera için verdim bluetooth'u bozdular. Tekrar onun için verdim bu seferde telefon kasıyordu yerli yersiz. Dahada uzatmadım çünkü garantisi bitmek üzereydi. Yeni telefon aldım.
 

Konyahmet

Öğrenci
Katılım
31 Ağustos 2013
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Hocam ben olabildiğince bu işin çözülmesi için uğraşmaya çalışacağım. İşini yapmayan kişiler gerekli uyarıları alırsa en azından belki bundan sonrakiler sorun yaşamaz
 

ferit_ua

Öğrenci
Katılım
17 Nisan 2008
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
1
Puanları
1
bir daha asla bulaşmam bulaştırmam çevremdeki herkes verdiği paradan pişman..!
 

F1kan

Müdavim
Katılım
14 Ekim 2016
Mesajlar
3,771
Reaksiyon puanı
1,882
Puanları
113
Yaş
28
Bu servisleri denetleyen Lg adına birileri yok mu ya ?
 

alyattes

Öğrenci
Katılım
21 Ocak 2017
Mesajlar
32
Reaksiyon puanı
8
Puanları
8
Yaş
73
Servislerin hepsi aynı...Düsmeye gör.....
 

Konyahmet

Öğrenci
Katılım
31 Ağustos 2013
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
28 Mart çarşamba günü telefonu aynı servise yeniden gönderdim, 29 Mart çarşamba günü telefon ellerine ulaştı. Ancak telefon hala sisteme giriş yapılmadı
 

nFzUzn

Öğrenci
Katılım
12 Nisan 2017
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
32
Arkadaşlar Servis konusunda tavsiye olarak LG Şengüller i tavsiye edebilirim gerçekten çok hızlı servis olanağı sağlıyorlar birde türkiyenin her yerinden mng kargo ile ücretsiz gönderebiliyosunuz benim lg g5 telefonumun kendi hatam sonucu batarya soketini kırdım hiç bir ücret talep etmeden değiştirdiler birde kargoyu teslim aldıkları gün hemen işleme sokup onarım yada değişim yapıyolar
--- Gönderi Güncellendi ---
Hatta dün gönderdiğim telefonu bugun ellerine ulaşmasına rağmen onarım yaptılar
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20170412-150408.png
    Screenshot_20170412-150408.png
    211.3 KB · Görüntüleme: 716
Üst