Bu konuyu okuyanlar

fortekno

Asistan
Katılım
15 Mayıs 2020
Mesajlar
341
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
189
Puanları
43
Yaş
19
Merhaba. Lg K8(2016) cihazım arızalandığı için Ankara'da bulunan Lg yetkili teknik servisini aradım.
Ciahızımın bootloop olduğunu(yani açılırken logoda takılı kalma) söyledim, telefondaki kadın anakartın değişmesi gerektiğini ve ücretin 550 tl olduğunu söyledi.
Ben de cihazın sıfır fiyatının 600 TL olduğunu ve cihazın anakartı hariç geri kalan parçaları 50 tl'mi yani diye sorduğumda cihazın eski olduğu için fiyatların böyle olduğunu söyledi.
Ama bence fiyatın böyle olmasının sebebi Lg telefonlar bu sorunla çok karşılaştığı için şikayet sayısı fazla ve Lg'nin teknik servisi yavaş olduğundan 20 iş gününü geçiyor ve yeni cihaz temin etmeleri gerekiyor bunun için fiyatı yüksek tutarak insanların teknik servis kullanımını düşürüyorlar.
Sizce bu durumu şikayet edersem haklı çıkma şansım var mı?
Hangi mercilere şikayette bulunmalıyım?
 

MMTKR

Profesör
Katılım
29 Ağustos 2018
Mesajlar
1,116
Reaksiyon puanı
520
Puanları
113
Yaş
22
zanetmiyorum hocam kendilerinii mutlaka haklı çıkarırlar siz sağlam sebeple şikayet etseniz bile sonuç =?
 

HÜDHÜD

Rektör
Katılım
5 Mayıs 2017
Mesajlar
10,105
Reaksiyon puanı
6,574
Puanları
113
Şikayet edersen yine zaman ve sinir açısından yıpranırsın... İkinci el ekranı bozuk ya da anakartı sağlam bir cihaz eline geçerse o zaman daha ucuza yaptırabilirsin başka bir telefon teknik sevrisinden.
 

fortekno

Asistan
Katılım
15 Mayıs 2020
Mesajlar
341
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
189
Puanları
43
Yaş
19
Şikayet edersen yine zaman ve sinir açısından yıpranırsın... İkinci el ekranı bozuk ya da anakartı sağlam bir cihaz eline geçerse o zaman daha ucuza yaptırabilirsin başka bir telefon teknik sevrisinden.
sağlam bir anakart bulursam kendim de değiştirebilirim. fakat kullanılmamış olması daha iyi olur diye düşündüm.
 
Üst