radyoaktif
Asistan
- Katılım
- 16 Eylül 2009
- Mesajlar
- 412
- Reaksiyon puanı
- 31
- Puanları
- 28
Arkadaşlar iyi günler. Bir telefoncudan 01.08.2016 tarihli, kendi adıma faturalı LG G5 bir telefon aldım.
Cihazı açtığımda, sökülebilir batarya kısmında ufak bir ayrıklık gördüm. Bu durumu, mağazalarda ki teşhir ürünü diğer G5'ler ile kıyasladığımda benim telefon da ki bu ayrıklığın hayra alamet olmadığını anlayarak ilk hafta garantiye gönderdim.
Lakin sanırım korktuğum başıma geldi. Zira ben bu telefonu İstanbul Şirinevler'de bilindik bir telefoncudan alırken "Şu anda piyasada ortalama 2500-2600TL olan bir telefonu, ben nasıl 1900TL'ye alıyorum" diye düşünerek kıllanmıştım ama sıfır kutu olduğu ve LG'yi arayıp IMEI sorgusu yaptırdığımda "Bizim cihazımız" dendiğinden dolayı hiç düşünmeden almıştım.
Dün Vintek'in sitesinden telefonun durumunu sorguladığımda "MERKEZDEN DEĞİŞİM CİHAZI BEKLENİYOR" şeklinde yeni bir bildirim yapıldığı için direkt LG müşteri hizmetlerini arayıp sonunda bağlandım. Cihazın fatura tarihini sorduklarında, telefoncunun bana kestiği 01.08.2016 tarihini söyledim zira 1900TL'lik bu fatura elimde. Lakin müşteri temsilcisi bana "Yanlış hatırlıyorsunuz sanırım zira cihaz 06.05.2016 tarihli faturalı bir cihaz" dediğinde şok oldum. Durumu hiç bozuntuya vermeden"Evet yanlış hatırladım. Peki cihazı o tarihte nereden almışım bir bakar mısınız zira ben unuttum da" diye olayı anlamaya çalıştım. Ama yetkili arkadaş, bu bilgiyi göremediklerini söyledi.
Ve LG, böyle durumlarda birebir değişim için ilk 6 ayda ürünü komple değiştiriyor lakin bana "Tam değişim onayı çıktığında cihazı aldığınız bayiye gidip birebir değişimi oradan yapacaksınız yahut gerek görülürse direkt LG TR olarak biz değişimini yaparız" dendi. Bende "Neden direkt LG TR olarak siz Vintek servisi aracılığı ile değiştirmiyorsunuz da, zamanında alıp unuttuğum bir bayiden gidip değiştirmemi istiyorsunuz" dedim zira bunun hangi bayi olduğunu ve kimin aldığını bile bilmiyorum ve faturası da elimde yok. Cihazı aldığım telefoncuyu daha aramadım ama bu değişimi onun yapamayacağı aşikar. Sanırım ona da nakite sıkışan biri, Mayıs'da telefonu kendi adına faturalı bir şekilde bir mağazadan, operatörden faturasının üzerine vs alıp bu arkadaştan nakite çevirdi. Lakin en azından cihazı satın aldığı kişiden faturasını demin etse de bana yeter. Gene de bu durumu bana söylemeliydi zira bana Biz bu cihazları toptancıdan çok uyguna alıyoruz demişti. Sanki cihaz sıfır da, onlar bana fatura kestiği tarihte garantisi başlıyormuş gibi davranmamalıydı. Hoş, cihaz gerçekten sıfır ve ilk ben açtım ama garantisi çoktan başlamış işte.
O modüler kısımda ki boşluğun tamamen benim kısmetime olduğunu düşünüyorum zira telefonu sıfır olarak bizzat kendim kutusundan açıp ilk defa ben çalıştırdım.
Merakla LG'nin vereceği kararı bekliyorum. İnşallah kendileri değişim yaparlar. Zira eğer benden, telefonun satın alındığı mağazaya, ilk alınan fatura ile gidip onlardan değişim talep etmem istenirse işte o zaman yandım. Bende o vakit cihazı aldığım telefoncuya gidip "Cihazın zaten faturası varmış. O halde 01.08.2016 tarihli, benim adıma kestiğin fatura da neyin nesi? Dalga mı geçiyorsun? Çöz bakalım bu durumu" diyeceğim.
Sizce en son çare olarak "Telefon bana hediye geldi ve faturası da elimde yok. Nereden alındığını da bilmiyorum" desem yırtar mıyım acaba? Zira bu durumda olan binlerce insan var bu memlekette. Onlar bu durumlarda ne yapıyor yani.
Umarım ilk faturayı isteyip beni, cihazın alındığı bayiye yönlendirmeden kendileri değişim yaparlar. Yoksa hevesim kursağımda kalacak.
Adıma kesilen fatura da bu
Cihazı açtığımda, sökülebilir batarya kısmında ufak bir ayrıklık gördüm. Bu durumu, mağazalarda ki teşhir ürünü diğer G5'ler ile kıyasladığımda benim telefon da ki bu ayrıklığın hayra alamet olmadığını anlayarak ilk hafta garantiye gönderdim.
Lakin sanırım korktuğum başıma geldi. Zira ben bu telefonu İstanbul Şirinevler'de bilindik bir telefoncudan alırken "Şu anda piyasada ortalama 2500-2600TL olan bir telefonu, ben nasıl 1900TL'ye alıyorum" diye düşünerek kıllanmıştım ama sıfır kutu olduğu ve LG'yi arayıp IMEI sorgusu yaptırdığımda "Bizim cihazımız" dendiğinden dolayı hiç düşünmeden almıştım.
Dün Vintek'in sitesinden telefonun durumunu sorguladığımda "MERKEZDEN DEĞİŞİM CİHAZI BEKLENİYOR" şeklinde yeni bir bildirim yapıldığı için direkt LG müşteri hizmetlerini arayıp sonunda bağlandım. Cihazın fatura tarihini sorduklarında, telefoncunun bana kestiği 01.08.2016 tarihini söyledim zira 1900TL'lik bu fatura elimde. Lakin müşteri temsilcisi bana "Yanlış hatırlıyorsunuz sanırım zira cihaz 06.05.2016 tarihli faturalı bir cihaz" dediğinde şok oldum. Durumu hiç bozuntuya vermeden"Evet yanlış hatırladım. Peki cihazı o tarihte nereden almışım bir bakar mısınız zira ben unuttum da" diye olayı anlamaya çalıştım. Ama yetkili arkadaş, bu bilgiyi göremediklerini söyledi.
Ve LG, böyle durumlarda birebir değişim için ilk 6 ayda ürünü komple değiştiriyor lakin bana "Tam değişim onayı çıktığında cihazı aldığınız bayiye gidip birebir değişimi oradan yapacaksınız yahut gerek görülürse direkt LG TR olarak biz değişimini yaparız" dendi. Bende "Neden direkt LG TR olarak siz Vintek servisi aracılığı ile değiştirmiyorsunuz da, zamanında alıp unuttuğum bir bayiden gidip değiştirmemi istiyorsunuz" dedim zira bunun hangi bayi olduğunu ve kimin aldığını bile bilmiyorum ve faturası da elimde yok. Cihazı aldığım telefoncuyu daha aramadım ama bu değişimi onun yapamayacağı aşikar. Sanırım ona da nakite sıkışan biri, Mayıs'da telefonu kendi adına faturalı bir şekilde bir mağazadan, operatörden faturasının üzerine vs alıp bu arkadaştan nakite çevirdi. Lakin en azından cihazı satın aldığı kişiden faturasını demin etse de bana yeter. Gene de bu durumu bana söylemeliydi zira bana Biz bu cihazları toptancıdan çok uyguna alıyoruz demişti. Sanki cihaz sıfır da, onlar bana fatura kestiği tarihte garantisi başlıyormuş gibi davranmamalıydı. Hoş, cihaz gerçekten sıfır ve ilk ben açtım ama garantisi çoktan başlamış işte.
O modüler kısımda ki boşluğun tamamen benim kısmetime olduğunu düşünüyorum zira telefonu sıfır olarak bizzat kendim kutusundan açıp ilk defa ben çalıştırdım.
Merakla LG'nin vereceği kararı bekliyorum. İnşallah kendileri değişim yaparlar. Zira eğer benden, telefonun satın alındığı mağazaya, ilk alınan fatura ile gidip onlardan değişim talep etmem istenirse işte o zaman yandım. Bende o vakit cihazı aldığım telefoncuya gidip "Cihazın zaten faturası varmış. O halde 01.08.2016 tarihli, benim adıma kestiğin fatura da neyin nesi? Dalga mı geçiyorsun? Çöz bakalım bu durumu" diyeceğim.
Sizce en son çare olarak "Telefon bana hediye geldi ve faturası da elimde yok. Nereden alındığını da bilmiyorum" desem yırtar mıyım acaba? Zira bu durumda olan binlerce insan var bu memlekette. Onlar bu durumlarda ne yapıyor yani.
Umarım ilk faturayı isteyip beni, cihazın alındığı bayiye yönlendirmeden kendileri değişim yaparlar. Yoksa hevesim kursağımda kalacak.
Adıma kesilen fatura da bu
Son düzenleme: