Konsol mu PC mi?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 1)

Konsol mu Pc mi


  • Kullanılan toplam oy
    30
Biraz daha fazla verip Ülkemizden sony eurasia garantili alın, Konsol bozuk çıkarsa ya da bozulursa garanti konusunda çok sıkıntı yaşarsınız.

Amazon da şu an 850 Liraya satılıyor.
 
İyi Bir FPS Deneyimi İstiyorsan İyi Bir Pc Al Yada Topla Ama GamePad'le Oynanacak Oyunlarda Var Ben Bunca Zamana Kadar Pc kullandım Ama Yakında PS4 Alıcam Tabi Elinde İyi Bir Pc varsa Konsol al.
 
burdan alamam ps 4 ama almanya dan alabilirim o zaman sony eurasia garantisi oluyo sanırım çin de ne oluyor garanti
 
Amerikandan alırsanız 850 TL. Alırsanız bunle paket alın, Hem ucuz hemde yanında oyun veriliyor. The last of Us'ın bundle paketi var.
 
ve amerikadan veya çinden aldığım ps4 e oyununu ve kamerasını buradan alınca herhangi bir sorun olurmu

- - - Mesaj Güncellendi - - -

lütfen ona göre oyunlarını ve kamerayı buradan alacağım
 
O zaman ps4 ü yurt dışından alıyorum oyun ve kamerası nı buradan alınca sıkıntı yok dorumuyum ve capture card bulabilirmisin bi tane bulmuşsun ama çok pahalı bana max 200 lira ya lazım ve capture card ı nasıl kullanabilirim
 
Satıcı ile konuşursan biraz da indirim yapar fazladan 20 TL paran gider. Kurulumu çok basit, Hdmi ile TV yada monitöre bağlıyorsun. Çıkan menüden istediğin ayardan kayıt yapıyorsun.

Benim tavsiyem yurtdışından almaman. Ülkemiz de sony eurasia garantili al. Cihazı çinden aldın diyelim, Arızalı gelirse yada bozulursa garanti konusunda baya sıkıntı yaşarsın. Yurtdışından alacağın cihazın garantisi de ülkemiz geçerli olmayacak.
 

ScoutNews

Asistan
Tabii konsolda ki oyun zevki PC ile eş değer olmaz ancak günümüzde yüksek performanslı PC'ler de NextGen grafiklere dönmüş durumda . Uygun fiyatlara oyun çeşitliliği de cabası . :)
 
abi ben amerika veya çinden alacağım bir sıkıntı olursa zaten sıklıkla ailemden yurtdışına giden var veririm yaptırırlar vede capture card dan kayıt nasıl yapabilirim düğme falanmı var

- - - Mesaj Güncellendi - - -

http://urun.gittigidiyor.com/bilgisayar-tablet/s-link-sl-vd017-usb-2-0-capture-card-119865109 bu capture card yetermi abi yoksa çok mu düşük
 
Önce ki sayfa da söyledim. Bağlantıyı yaptıktan sonra programın menüsünden istediğin ayarları yapıp kayıt yapacaksın.

Ondan iyi görüntü bekleme.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

wedit
 
Üst
stat counter