Kim Engellemiş?

Ahmethz

Rektör
Emektar
kendini uyanık zanneden biri msnde sizi engelleyenleri gösteriyormuş gibi bi site kurmuş sakın ola da şifrenizi girmeyin inanmayın bu tip hurafelere.
http://www.kimengellemis.com/
google reklamı bile almış utanmadan >:(

UYARI: Arkadaşlar yazılanları okumadan "aaa ne güzel ya hemen deneyeyim" gibi bir sazanlık örneği sergilemeyin, zaten güzel yurdumuzda yeterince sazan yetiştiriliyor, soframıza giriyor... :D
 

10u®

Asistan
bende sinir oluyorum bu siteye nerden buldularsa mail adresimi hergün mail geliyo bu siteden
 

bote

Öğrenci
Merhaba

Bu tür sitelere gerçekten güvenmemek lazım. Ama kim engellemiş görmek için. Eğer hotmail adresiniz varsa, kişinin çevrimiçi olduğu zamanda mail yollayın. Eğer kişi online ise orada online olduğu görünecektir. Ama ne gerek var bu tür saçmalıklara.

İyi çalışmalar...
 

t.henrybekir

Öğrenci
böyle kişiler vatan için faydalı bir iyilik yapmıyor memleketin zararına işler yapıyor insanlık öldümü be kardeşim yav başka işleri yok mu san ki
 

KaptanJack

Öğrenci
abi biraz önce kek gibi yazının altını okumadan verdim adresi şifreyi tam açılıyordu açılmadan kapattım sizce bişi olurmu hala girebiliom msnye
 
Üst