İpucu İtopya Bilgisayar Rezaleti

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan S5R
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

S5R

Öğrenci
Katılım
6 Nisan 2021
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
28
Malum firmadan Kasım 2020de aldığım bilgisayarda mayıs 2021de kasma sorunu ortaya çıktı. 29 hazirandan gönderdiğim bilgisayarin ekran kartında sorun var denilerek garantiye gönderildi, garantiden itopyaya gelen ürün test edilerek(sözde) tarafıma gönderildi. Üründe sorunlar devam ettiği için 2. Kez gönderdim yine ekran kartında sorun var denilerek parça garantiye gönderildi çipi değişti ve İTOPYA test ettiğini söyleyerek tarafıma gönderdi. Üründe sorunlar düzelmedi ve 3. Kez gönderdim bu defa tüm parçalar garantiye gitti, Ram çifti ve işlemcinin değiştiğini söylediler ve sözde yine test ederek tarafıma gönderdiler. Üründe sorun yine devam edince 4. Kez bir çalışanın ben ilgileneceğim sözüne güvenerek gönderdim yine işlemci değişti (faturalandirildi) ve test edildiğini soylenirek tarafıma gönderildi. Bugün elime ulaşan ürünün sorunları hala devam ediyor. Artık bu rezil firmayla yasal olarak her yerde uğraşacağım. Siz siz olun oradan bilgisayar almadan önce bu yorumu hatırlayın!
 

source offical

Asistan
Cezalı
Katılım
9 Kasım 2021
Mesajlar
260
Reaksiyon puanı
150
Puanları
43
Yaş
28
Sağlık olsun kanki.
Belki ürünün yazılım sorunları vardır. WHQL sürücüler yükleyerek test et sistemini.
 

S5R

Öğrenci
Katılım
6 Nisan 2021
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
28
Ekran kartı da 4 defa garantiye gitti her seyi guncelmisler bios sürüm vs onlarla alakalı değil
 

_Zaur_

Müdavim
Müdavim
Katılım
17 Kasım 2017
Mesajlar
14,323
Çözümler
5
Reaksiyon puanı
23,440
Puanları
4,958
Konum
Azərbaycan
Nasıl kasıyor yani? Masaüstünde mi oyunda mı?
 

S5R

Öğrenci
Katılım
6 Nisan 2021
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
28
Nasıl kasıyor yani? Masaüstünde mi oyunda mı?
Oyunda ve oyun videosun izlerken kasıyor hocam. Başka bir sıkıntı yok diyeceğim ama oyun bilgisayari olduğu için sıkıntının babası bu
 

Logithx

Müdavim
Müdavim
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
4,554
Reaksiyon puanı
2,104
Puanları
358
Konum
Ankara
Bir ürün garanti süresi içimde aynı arızayı 2 defa farklı arızaları 4 defa veriyorsa para iadesi yada değişim yapılması gerekiyor..
 

S5R

Öğrenci
Katılım
6 Nisan 2021
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
28
Tüketici danışma hattını aradım toplama bilgisayar komple değişmiyor arızalı parça tespit edilip ona göre bir işlem uygulanıyormus. Ticaret il müdürlüğüne durumu anlatacağım bakalım ne olacak.
 

iyi biri

Öğrenci
Katılım
5 Ocak 2022
Mesajlar
83
Reaksiyon puanı
20
Puanları
8
Yaş
103
Tüketici danışma hattını aradım toplama bilgisayar komple değişmiyor arızalı parça tespit edilip ona göre bir işlem uygulanıyormus. Ticaret il müdürlüğüne durumu anlatacağım bakalım ne olacak.
Evet toplama bilgisayar için çok iyi araştırmak gerekiyor çünkü böyle bir sorun olabilir yani servise gönderince bu gibi şeyler olabilir, ben güç kayağı göndermiştim servise abartmıyorum top yapıp oynamışlar bana tekrar gönderdiklerinde dış kısmı fena halde çiziklerle doluydu.
 
Üst