iphone telefonum 4 kere sevise gitti seçim hakkım yokmuş

desteklazimbana

Öğrenci
Katılım
17 Mayıs 2020
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
43
Arkadaşlar merhaba,
iphone 7 cihazımı 4 kere aynı sorunlardan servise verdim.ilk servise verişimde parça değişimi yapıldı,daha sonra sıkıntılar devam edince tekrar servise verdim.Testler başarılı denilip yazılım yükleyerek tarafıma verildi.Üçüncü kez yine sorun devam etmesi üzerinde tekrardan verdim aynı şekilde testler başarılı diyerek tarafıma verildi.Bu süreçler içerisinde apple ile görüşme içerisindeydim.Son servisten geldikten sonra yine sıkıntı devam ettiğini appleye bildirmem üzerine kıdemli danışman devraldı ve servise tekrar götürmem gerektiğini söyledi.Tekrar götürdüm bu sefer oranın yetkilisine sıkıntıları video altına alarak direkt gösterdim.Ve cihazım bu sefer sorun tespiti yapılarak apple onarım merkezine gönderildi.Ve şuan değişim/onarım bekleniyor gibisinden bir şey yazıyor.

Kıdemli danışman ile görüşmem üzerinde değişim yapılması halinde kutusuz bir cihaz geleceğini 90 günlük garanti süreci olacağını söyledi.Ancak ben tüketici haklarınadn 4 kez servis durumunda seçimlik haklarımın olduğunu belirtmem üzerine cihazın 2 defa onarım merkezine geldiğini söylediler.Ancak benim elimde 4 servis kaydı var.Yetkili servisin apple onarım merkezine göndermemesi benim sorumluğum da değil.ben bu 4 kez servis sürecinde 2 haftayı bulan süreyi telefonsuz geçirdim , geçirmeye devam ediyorum.

Sizce nasıl bir yol izlemeliyim? Seçimlik haklarımdan sıfır,kutulu,garantisi başlamamış bir cihaz talep ediyorum.Ancak apple şuan böyle bir hakkım olmadığını iddia ediyor.ALO 175 ile görüşmem de ise seçimlik haklarımın olduğunu söylüyorlar.

Ne yapmam gerekir?
 

grbzz

Dekan
Emektar
Katılım
28 Aralık 2018
Mesajlar
6,856
Reaksiyon puanı
9,768
Puanları
293
Aynı şey benimde başıma geldi 3 kez servise yolladım, ilk parça değişimi yaptık demelerine rağmen telefon yine bozuk geldi tekrar yollayınca sorun yok denildi ki benim telefonumun ekranı çalışmıyordu nasıl böyle bir kanıya vardılar ben de bilmiyorum. Ben de en sonunda Apple'ı aradım ve onlarda hemen cihazı bize yollayın imhaya gönderelim ve imha edildiği anda size kapalı kutu yeni telefon gönderelim dediler.
Ancak kapalı kutu gelmesinin nedeni kullandığım cihazın üretiminin durdurulmasıydı. Eğer üretimi devam eden bir cihaz ise ya da stokta varsa swap cihaz yollanır.
Eğer değişim yapılmazsa tüketici heyetine başvurun derim ama onun öncesinde güzellikle halletmeyi deneyin çünkü süreç baya uzun sürüyor.
 

desteklazimbana

Öğrenci
Katılım
17 Mayıs 2020
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
43
iphone 7 üretimi yok bildiğim kadarıyla ancak 90 günlük garantili cihaz gönderebiliriz diyorlar bende seçimlik haklarımı kullanmak istiyorum ancak onarım merkezine 2 kere gelmiş 4 kere gelince öyle hakkım varmış.Ancak ben apple premium reseller diye adlandırdıkları servise 4 kere götürmüşüm belgeleri de var.
en son götürüşümde hatayı bizzat gösterdim,sonra 3 tane farklı test yapıp sanırım sorun kaynagını bulamamış ve onarım merkezine göndermişler.
 

grbzz

Dekan
Emektar
Katılım
28 Aralık 2018
Mesajlar
6,856
Reaksiyon puanı
9,768
Puanları
293
iphone 7 üretimi yok bildiğim kadarıyla ancak 90 günlük garantili cihaz gönderebiliriz diyorlar bende seçimlik haklarımı kullanmak istiyorum ancak onarım merkezine 2 kere gelmiş 4 kere gelince öyle hakkım varmış.Ancak ben apple premium reseller diye adlandırdıkları servise 4 kere götürmüşüm belgeleri de var.
en son götürüşümde hatayı bizzat gösterdim,sonra 3 tane farklı test yapıp sanırım sorun kaynagını bulamamış ve onarım merkezine göndermişler.
Cihazınızın garanti süresi bittiyse 90 gün garantili cihaz yollamaları doğal. Swap cihazlar için 24 ay kuralı geçerli değil. Ama garanti devam ediyorsa yeni gelen cihaz da aynı garanti üzerinden değerlendirilir diye biliyorum.
4 kez nasıl 2 kez sayılır onu bilmiyorum belki servisin işgüzarlığıdır. Onu Apple ile detaylıca konuşun ve mail üzerinden onlara da atın raporları. Bana o zaman 3 raporu da mail üzerinden yollamamı istemişlerdi ondan sonra işlemler başladı. Ama illaha ki 2 diye diretirlerse siz yine yollayın bir kez daha tam şartları sağlamış olsun.
Yani neticede onlar ne derse o olur buradaki en son çözüm yolu da tüketici mahkemesi, açarsınız davamızı ayıplı mal diye olur biter.
İnşallah işlemler eksisi gibi uzun sürmüyordur.
Benim cihazımı taa İsveç'e imzaya gitmişti yeni telefonun gelmesi 4 ayı bulmuştu.
Bu arada sorunu nedir cihazın ?
 
Üst