- Konuyu başlatan
- #31
technotrob
Öğrenci
Restore yaptım. Yedeği de geri yükledim. Yedeği geri yüklemem durumu değiştirir mi? yoksa sıfır kurulum mu yapmalıydım.Restore yap çok sıkıntılı bir durum iPhone 7 nin yiyeceği en fazla yüzde 2 yüzde 3
Restore yaptım. Yedeği de geri yükledim. Yedeği geri yüklemem durumu değiştirir mi? yoksa sıfır kurulum mu yapmalıydım.Restore yap çok sıkıntılı bir durum iPhone 7 nin yiyeceği en fazla yüzde 2 yüzde 3
Sen yedeği bir kenarda tut sıfır kullanım ile 1 hafta kullan sadece rehber vb tarzı önemli şeyleri geri yükleRestore yaptım. Yedeği de geri yükledim. Yedeği geri yüklemem durumu değiştirir mi? yoksa sıfır kurulum mu yapmalıydım.
yedekten geri yüklemeniz sisteminizdeki oluşan hataları tekrardan geri yüklemek demektir. resimleri icloud.com üzerinden bilgisayarınıza indirebilirsiniz ya da telefonu direk bağlayarak alabilirsiniz. rehber için mcbackup programını öneririm. mail adresinize gönderiyorsunuz ve ihtiyacınız olduğunda tek tıkla ekleyebiliyorsunuz. restore yaparkende bilgisayardan itunes üzerinden yeni bir iphone olarak ayarla yapın. 2-3 gün deneyin bakalım sonucu ne olacak.Restore yaptım. Yedeği de geri yükledim. Yedeği geri yüklemem durumu değiştirir mi? yoksa sıfır kurulum mu yapmalıydım.
Apple desteği aradım. Rapor istediler. Bakıp bir sorun gözükmediğini söylediler.%10 durum normal sayılamaz. Sorun yazılımsal faktörler olabileceği gibi böyle bi sayı da donanımsal olma durumu da yüksek. En sağlıklı karar Apple destek ile görüşerek telefonunuza uzaktan kontrol sağlamaktır, bir problem varsa sorun zaten size anında bildirilecek ve Randevu sistemi ile cihaz sizden istenecektir. ( yani yol teknik servis yolu )
Apple desteği aradım. Rapor istediler. Bakıp bir sorun gözükmediğini söylediler.
Telefonu alalı henüz bir ay olmadı. Eğer bu bir problemse cihazı verip ayıplı mal sınıfında ücret iadesi istemeyi düşünüyorum. Dediğiniz gibi değişim olunca sıfır kapalı ürün gönderilmiyor diye duydum.Son olarak Apple Store'dan randevu alarak görüşmen gerekecek o halde. Yada anlaşmalı diğer teknik servisler ile.. Belki değişim olur (ki bunun sıfır kapalı ürün olma olasılığı çok düşük, yok denecek kadar az.) swap cihazı verebilirler. Tabi garantiniz devam eder. Ya da batarya değişimi olabilir.
Aslına bakılırsa çok büyük sorun var diyemiyoruz. Çünkü, belki hiç beklemediğin şekilde gelecek olan güncelleme ile bu sorun belki de düzelebilir vs. Bu durum seni çok mağdur etmez. Bence kullanıma devam et ilerleyen zamanlarda sorunda büyüme gelişirse o zaman gitmen en mantıklısı.
Telefonu alalı henüz bir ay olmadı. Eğer bu bir problemse cihazı verip ayıplı mal sınıfında ücret iadesi istemeyi düşünüyorum. Dediğiniz gibi değişim olunca sıfır kapalı ürün gönderilmiyor diye duydum.
Teşekkür ederim. Ben alıştım artık. Bundan önceki cihazım Samsung s6 idi. Onda da sıkıntı oldu ve 3 ay uğraşından sonra ücret iadesi aldım. iPhone de sıkıntı çıkma olasılığı az dediler. O küçük ihtimal beni buldu. Şu ana kadar aldığım bütün elektronik aletler en az bir kez garantiye gitti.İçinde bulunduğun durum canını çoktan sıkmıştır. Aynı dert başımdaSana şunu söyleyeyim,
Tüketici olarak en doğal hakkın para iadesi istemek ama bunun olma olasılığı çok düşük, seni çok uğraştırır. Tüketici hakları mh. Falan uzar gider belki.. Kısaca iade'yi istemekle alamazsın uğraşmanı gerektirecek bi durum.
Telefonun şuan sıfır ayarında olduğu için illa ki telefonu açtırmak, batarya değişimi yaptırmak ya da cihaz değişimini sağlamak can sıkıcı bir durum olabilir ama birazda bahtsızlığınmış hocam. (Aynı sorunla karşı karşıyayım bende. Swap ürünle değişime gidicem gibi görünüyor tabi benim sorunum donanımsal).Cesaretimi kıran o ürün ile ilgili kesin olmayan bilgiler, cesaret veren ise nişanlımın 5s cihazını 8 ay önce swap cihazla değiştirip şuan hiç bir sorun olmadığını görmek.
Sıkıcı bir durum. Geçmiş olsun.
Dediğiniz gibi tekrar restore yaptım. Yedeği yüklemedim. Sadece WhatsApp ve YouTube yi yükledim ve %100 şarj edip tüm ayarları kapatarak bıraktım. Gene sabah baktığımda %90 olmuş. Artık tek çare servis kaldı. Bu arada yaptığım restore işlemi garantiye bir zarar vermiyor değil mi?Sen yedeği bir kenarda tut sıfır kullanım ile 1 hafta kullan sadece rehber vb tarzı önemli şeyleri geri yükle
evet 7 serisinde yaşanan sıkıntılar hakkı beyde bu sorunu yaşıyordu bununla birlikte arama yapamıyordu telefon yeniden başlatılamsı gerekiyordu.Dediğiniz gibi tekrar restore yaptım. Yedeği yüklemedim. Sadece WhatsApp ve YouTube yi yükledim ve %100 şarj edip tüm ayarları kapatarak bıraktım. Gene sabah baktığımda %90 olmuş. Artık tek çare servis kaldı. Bu arada yaptığım restore işlemi garantiye bir zarar vermiyor değil mi?
Bilgilendirmeler için çok teşekkürler, 6S Plus' ta kontrollerimi yapacağım.Arkadaşlar bununla ilgili, tecrübelerime dayanarak birkaç birşey söylemek istiyorum.
*Öncelikle eğer kaldığınız bölgede LTE desteği yoksa LTE ye almayın. Bu her cihaz için geçerlidir.Çünkü cihaz eğer LTE ya da 4.5G desteklemiyorsa , sürekli şebeke araması yapacak ve bu da şarjın adeta emilmesine yol açacaktır.
*Yine iPhone için konuşacak olursak, arka planda sizin için bir şey ifade etmeyen bazı uygulamaların kullanılmasını yani arka planda çalışmasını kısıtlayabilirsiniz.Bunun için ayarlar-genel-arka planda uygulama yenile kısmına gelip arka planda iken çalışmasını istemediğiniz uygulamaları Deaktif edebilirsiniz.
*Yine başka bir konu ''Konum Servisleri''
Konum Servisleri programı kullanırken, kullandığınız programın, o andaki konumunuzu tespit etmeye çalışması. küçük bir detay gibi görünse de sürekli konum değiştiren insanlar için kullanılan bütün programların aynı anda konum değiştirmesi artık sizin takdirinizde
*Başka bir konu: '' Ekran Parlaklığı''
Ekran parlaklığınızı otomatik yaparsanız; bulunduğunuz konuma göre parlaklığı kendisi ayarlayacaktır. Siz son seviyeye getirmişsinizdir. Dolayısı ile Çok karanlık bir mekanda bile gereksiz bir ekran aydınlatması , pilinizin sömürülmesine yol açar.
*Başka bir konu iPhone ile birlikte gelen hareketli duvar kağıdı.
iPhone 6S , 6S Plus , 7 ve 7 Plus ile birlikte gelen bu özellik ekrana dokunduğunuzda 3D Touch teknolojisi ile birlikte, arka planın ya da duvar kağıdının hareket etmesi ki bu da eğer kullanmıyorsanız kapalı konumda olmalı.
Eğer bu modellerden biri yoksa duvar kağıdınızı seçtiğiniz zaman, '' PERSPEKTIF'' Özelliğini kapatmanız pil için yararlı olacaktır.
*Başka bir sorun, '' iCloud otomatik yedekleme''
Bu da yine pile olumsuz etki eden durumlardan birisi. Eğer iCloud otomatik yedeklemede ise Wi-Fi ye bağlandığınızda , otomatik yedeklemeye başlayacak ve bu yedekleme boyutuna göre 30 dakika ile 2 saat arasında sürecektir.
Ya verileri de mi yedeklemeyeceğiz demeyinÇünkü manuel modu da mevcut. dolayısıyla siz istediğiniz zaman yedekleyebilirsiniz.
Otomatik Yedeklemedeki sıkıntı şu ki, eğer yedekleme değmeyecek kadar küçük de bir değişiklik olmuş olsa, yine yedekleme yapacaktır
*Başka bir sorun, '' Bildirim ekranı ve bildirimler''
iOS 10 ile bu ekran daha kullanışlı hale geldi ancak daha fazla şarjı sömürecek kapasiteye sahipDurum çubuğunda olmasını istemediğiniz uygulamayı düzenle butonu ile buradan silmeniz. Buda şarjınıza olumlu etki edecektir.Aynı zamanda ayarlar bölümünde bildirimler bölümüne gidip orada bildirim gelmesini istemediğiniz uygulamaları deaktif edebilirsiniz.
*Başka bir şey daha'' Bluetooth ya da Wi-Fi kullanımı.
Arkadaşlar bu iki şarj düşmanı sürekli açık bırakılmamalı
Bu iki teknoloji harikası her an çalışma halindedir. Şöyle diyemezsiniz: Ben şu anda Bluetooth ile alışveriş yapmıyorum ya da Wi-Fi ile internete bağlanmıyorum.
Çünkü bu iki teknoloji harikası bunlar aktif olarak kullanmasınız da her an çalışıyor vaziyettedir ve ikisi de arama yaparlar. İşimiz yoksa bunları kapatalım.
Bunlar bizim önemsemediğimiz ama pilimizi hunharca kullanan bir kaç şey.