İphone 6s garantide 20 iş gününü geçti

whiskers

Asistan
Katılım
24 Kasım 2009
Mesajlar
385
Reaksiyon puanı
10
Puanları
18
Merhabalar öncelikle. Ben ilk shiftdelete.net'de 6s bataryasını ücretsiz değişeceğini okudum ve hemen servise gösterdim. Sorunlu seri üretimden dediler değişmesi lazım dediler. 22.11.2016 da gönderdim şu tarih oldu hala gelmedi. Telefonu Amerika'dan ben bizzat almıştım. IMEI'de kendi pasaportuma kayıtlı. Şimdi önümüzdeki çarşamba öngürüler doğrultusunda değişebilir denildi ama bu toplamda 35 gün 31 iş günü demek. Tüketici hakem heyetine gidersem de fatura isteyeceklerini söylediler ancak Amerika'dan aldığım için faturamda yok. Bu konuda tecrübeli arkadaşlar ne yapmamı önerirler?.
Not: Yetkililerle konustum teknik servis yanıt vermıyor deyip bidaha dönüş yapmıyorlar. 21 iş günü geçtiğinde teknik servisle tartışmam sonucu geçici telefon vermeyi kabul ettiler ama ben hakkımı arayıp arayamayacağımı merak ediyorum. Cevaplarınız için teşekkürler
 

52SakocaN52

Profesör
Katılım
1 Kasım 2016
Mesajlar
1,641
Reaksiyon puanı
738
Puanları
293
Yaş
39
Az benim dediklerimi yapsanız sıkıntı yaşamazsınız.

Her zaman sâkin illere gönderin diyorum. Siz istanbul teleservice ya da genpaya gönderdiyseniz, ve de bu vodafone ta da turkcell aracılğı ile ise , 40 günü gözden çıkarın.

Hak talep etme şansınız yok maalesef.

Çünkü servise giriş ve çıkış saatleri ve tarihleri dikkate alınır.
 

whiskers

Asistan
Katılım
24 Kasım 2009
Mesajlar
385
Reaksiyon puanı
10
Puanları
18
Hocam servise giriş tarihi 22.11.2016 diyorum ve 18.12.2016 oldu bugün itibariyle hala elimde değil telefon. Yani 23 iş günü geçti zaten. Ve hala geçmeye devam ediyor. Ayrıca Apple'ın gayet sakin dediği ve oraya yönlendirdiği bir yetkili bayisine götürdüm. Konuyu biraz yanlış okudunuz sanırım. Amerikanın New York eyaletinden bizzat kendim aldığım bir telefon. Hak talep edebiliyorum çünkü 20 iş gününü geçti . Sorum şu ki itiraz edebilmek için faturası zorunluysa eğer ben nakit aldığım için faturam yok. Tüketici hakları da galiba fatura istiyor. Emin değilim sorum bu yöndeydi.

Arkadaşlar kimsenin telefonu 20 iş gününü geçmedi mi garanti de? Yani ben istisna felan mıyım anlamadım. Yinede hakkımı arayacağım sadece tecrübeliler olabilir diye konu açtım illaki sonra da başınıza gelebilir. Güncellemek adına bir mesaj atmak ıstedım.
 
Son düzenleyen moderatör:

Apocalypse_

Profesör
Katılım
19 Mart 2016
Mesajlar
2,938
Reaksiyon puanı
1,283
Puanları
358
Hocam servise giriş tarihi 22.11.2016 diyorum ve 18.12.2016 oldu bugün itibariyle hala elimde değil telefon. Yani 23 iş günü geçti zaten. Ve hala geçmeye devam ediyor. Ayrıca Apple'ın gayet sakin dediği ve oraya yönlendirdiği bir yetkili bayisine götürdüm. Konuyu biraz yanlış okudunuz sanırım. Amerikanın New York eyaletinden bizzat kendim aldığım bir telefon. Hak talep edebiliyorum çünkü 20 iş gününü geçti . Sorum şu ki itiraz edebilmek için faturası zorunluysa eğer ben nakit aldığım için faturam yok. Tüketici hakları da galiba fatura istiyor. Emin değilim sorum bu yöndeydi.

Arkadaşlar kimsenin telefonu 20 iş gününü geçmedi mi garanti de? Yani ben istisna felan mıyım anlamadım. Yinede hakkımı arayacağım sadece tecrübeliler olabilir diye konu açtım illaki sonra da başınıza gelebilir. Güncellemek adına bir mesaj atmak ıstedım.
Servisi arayın ve durum bilgisi isteyin eğer uzayacaksa sıfır cihaz talep edin
 

Tys23

Dekan
Katılım
22 Ağustos 2012
Mesajlar
7,138
Reaksiyon puanı
1,230
Puanları
1,358
Daha 20 iş günü olmamış 15 gün olmuş
 
Üst