iPhone 5s servis değişim sıkıntısı

Gökan.60

Öğrenci
Katılım
6 Kasım 2017
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
41
Merhabalar
Eylül ayının başına servise gönderdiğim 5s cihazıma 11 eylül tarihinde değişim kararı çıkarttılar ancak o günden bugüne geçen iki aylık sürede herhangi bir gelişme yok internette araştırdığım kadarıylada birçok kişi aynı durumdan mağdur durumda bu konu ile ilgili bilgisi olup benide bilgilendirebilecek ya da ne yapabileceğimle ile ilgili bana yol gösterecek arkadaşlar olursa çok sevinirim.
 

Frosa

Profesör
Katılım
22 Ağustos 2017
Mesajlar
3,155
Reaksiyon puanı
1,416
Puanları
358
Merhabalar
Eylül ayının başına servise gönderdiğim 5s cihazıma 11 eylül tarihinde değişim kararı çıkarttılar ancak o günden bugüne geçen iki aylık sürede herhangi bir gelişme yok internette araştırdığım kadarıylada birçok kişi aynı durumdan mağdur durumda bu konu ile ilgili bilgisi olup benide bilgilendirebilecek ya da ne yapabileceğimle ile ilgili bana yol gösterecek arkadaşlar olursa çok sevinirim.
Merhabalar,
iPhone 5S üretimi olmadığı için servis sizi değişim konusunda bu kadar bekletmiş olabilir. Yasal takip için THH yani Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurun. Para iadesine kadar alabilirsiniz...
 

Gökan.60

Öğrenci
Katılım
6 Kasım 2017
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
41
Merhabalar,
iPhone 5S üretimi olmadığı için servis sizi değişim konusunda bu kadar bekletmiş olabilir. Yasal takip için THH yani Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurun. Para iadesine kadar alabilirsiniz...
Zaten iki ay beklettiler birde THH ye başvurursam süre daha da uzuyacak ama dediğiniz gibi son çare oraya başvurmak gibi görünüyor
 

themorgan

Asistan
Katılım
1 Kasım 2017
Mesajlar
177
Reaksiyon puanı
29
Puanları
28
Yaş
32
Zaten iki ay beklettiler birde THH ye başvurursam süre daha da uzuyacak ama dediğiniz gibi son çare oraya başvurmak gibi görünüyor

Kardeşim aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum 9 eylülden beri bekliyorum adıma faturalı olmadığı için thh ye başvuramadım para iadesi için
 

Gökan.60

Öğrenci
Katılım
6 Kasım 2017
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
41
Kardeşim aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum 9 eylülden beri bekliyorum adıma faturalı olmadığı için thh ye başvuramadım para iadesi için
Başvuru yapmak için faturadaki isimin bize ait olması gerekiyor öylemi o zaman bende veremem desenize iş sarsapasardı iyice
 

themorgan

Asistan
Katılım
1 Kasım 2017
Mesajlar
177
Reaksiyon puanı
29
Puanları
28
Yaş
32
Başvuru yapılıyor fakat para iadesi için faturada yazan isim dikkate alınıyor o yüzden ilk sahibini tanıyorsan ondan satın aldığına dair bi belge almalısın dediler bana. Birde başvuru yapıp kapalı kutu talep edebilirsin yada üst model ama bunu zaten apple verecek
 

Gökan.60

Öğrenci
Katılım
6 Kasım 2017
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
41
Başvuru yapılıyor fakat para iadesi için faturada yazan isim dikkate alınıyor o yüzden ilk sahibini tanıyorsan ondan satın aldığına dair bi belge almalısın dediler bana. Birde başvuru yapıp kapalı kutu talep edebilirsin yada üst model ama bunu zaten apple verecek
Anladım teşekkür ederim yardımın için bu kadar bekledim biraz daha bekliyim olmazsa dediğin gibi başvuru yapacağım artık
 

themorgan

Asistan
Katılım
1 Kasım 2017
Mesajlar
177
Reaksiyon puanı
29
Puanları
28
Yaş
32
Şikayet sitelerinede yaz birde konu hakkında irtibatta olalım
 

Frosa

Profesör
Katılım
22 Ağustos 2017
Mesajlar
3,155
Reaksiyon puanı
1,416
Puanları
358
Başvuru yapmak için faturadaki isimin bize ait olması gerekiyor öylemi o zaman bende veremem desenize iş sarsapasardı iyice
Eğer adına değil ise fatura, servisin istisnasını biraz bekle. Ya da aldığın kişiden, sen telefonu aldığına dair imza al...
 

Gökan.60

Öğrenci
Katılım
6 Kasım 2017
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
41
Eğer adına değil ise fatura, servisin istisnasını biraz bekle. Ya da aldığın kişiden, sen telefonu aldığına dair imza al...
Servisle tekrar görüşüyümde olmadı biraz daha bekliyip ona göre hareket edeceğim artık
--- Gönderi Güncellendi ---
Şikayet sitelerinede yaz birde konu hakkında irtibatta olalım
Sitelere birçok insan yazmış ancak herhangi bir sonuca ulaşamamışlar ki adamlar açısından herşey yasal çünkü fatura kestiler yeni cihaz için servis kayıtlarını kapattılar görünüşde herşey normal görünüyor yani ama işleyiş tam anlamıyla vasat bakalım nasıl çıkacağız bu işi içinde
 

Durmuşkandemir

Profesör
Katılım
19 Mart 2017
Mesajlar
3,942
Reaksiyon puanı
1,098
Puanları
293
Yaş
34
Başka bir arkadaşda da duydum bu sıkıntıyı sanırım apple üretimini durdurduğu için stok sıkıntısı yaşıyor. Aslında ya ücret iadesi ya da üst modeli ile değişim vermesi müşteri için çok daha iyi olur memnuniyet adına
 

Gökan.60

Öğrenci
Katılım
6 Kasım 2017
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
41
Şikayet sitelerinede yaz birde konu hakkında irtibatta olalım
Sitelere birçok insan yazmış ancak herhangi bir sonuca ulaşamamışlar ki adamlar açısından herşey yasal çünkü fatura kestiler yeni cihaz için servis kayıtlarını kapattılar görünüşde herşey normal görünüyor yani ama işleyiş tam anlamı
Başka bir arkadaşda da duydum bu sıkıntıyı sanırım apple üretimini durdurduğu için stok sıkıntısı yaşıyor. Aslında ya ücret iadesi ya da üst modeli ile değişim vermesi müşteri için çok daha iyi olur memnuniyet adına
Ücret iadesini direk kendileri yapmıyorlar ancak THH ye vereceksin ordan sonuç alınca yapıyorlar o da uzun bir süreç farklı cihaz da sözde veriyorlar mesela bana 24 ekim tarihli iphone se 32 gb faturası kesili hatta apple sitesinden faturaya baktığınız zaman stok da var olarak da görünüyor ancak gelen giden bir cihaz yok
 

Durmuşkandemir

Profesör
Katılım
19 Mart 2017
Mesajlar
3,942
Reaksiyon puanı
1,098
Puanları
293
Yaş
34
Sitelere birçok insan yazmış ancak herhangi bir sonuca ulaşamamışlar ki adamlar açısından herşey yasal çünkü fatura kestiler yeni cihaz için servis kayıtlarını kapattılar görünüşde herşey normal görünüyor yani ama işleyiş tam anlamı

Ücret iadesini direk kendileri yapmıyorlar ancak THH ye vereceksin ordan sonuç alınca yapıyorlar o da uzun bir süreç farklı cihaz da sözde veriyorlar mesela bana 24 ekim tarihli iphone se 32 gb faturası kesili hatta apple sitesinden faturaya baktığınız zaman stok da var olarak da görünüyor ancak gelen giden bir cihaz yok
Zaten kanunen 20 iş gününde işlem yapılmak zorunda yapılmadığı taktirde ücret iadesi ya da muadili bir cihaz ile değişim yapmak zorunda en güzeli tüketici haklarına başvurmaları
 

Gökan.60

Öğrenci
Katılım
6 Kasım 2017
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
41
Siz hangi servise ve tam olarak ne zaman verdiniz
7 eylül de samsun daki apple ın yetkili servisi esc servise gitti onlar da apple merkeze gönderdi 11 eylülde apple merkeze girdi girdiği gün değişim kararı çıktı ama o günden bugüne değişim konusunda bir ilerleme yok ne yazıkki
 

themorgan

Asistan
Katılım
1 Kasım 2017
Mesajlar
177
Reaksiyon puanı
29
Puanları
28
Yaş
32
7 eylül de samsun daki apple ın yetkili servisi esc servise gitti onlar da apple merkeze gönderdi 11 eylülde apple merkeze girdi girdiği gün değişim kararı çıktı ama o günden bugüne değişim konusunda bir ilerleme yok ne yazıkki

Bende Kayseri pupa yetkili servise 9 eylülde verdim benimkide 11 inde girdi apple merkeze değişim çıktı hatta üst model önerdiler o günden beri bekliyorum acaba apple ana merkezi gibi yer varmı oraya mail atsak California felan yöneticiler durumdan haberdar olsa
 

Gökan.60

Öğrenci
Katılım
6 Kasım 2017
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
41
Bende Kayseri pupa yetkili servise 9 eylülde verdim benimkide 11 inde girdi apple merkeze değişim çıktı hatta üst model önerdiler o günden beri bekliyorum acaba apple ana merkezi gibi yer varmı oraya mail atsak California felan yöneticiler durumdan haberdar olsa
valla bilemiyorumki ulaşılbilirmi o şekilde ulaşılabilirsekde çok bir faydası olurmu acaba zaten bu iş de var bir ali cengiz oyunuda çözebilmiş değilim
 

themorgan

Asistan
Katılım
1 Kasım 2017
Mesajlar
177
Reaksiyon puanı
29
Puanları
28
Yaş
32
Ben dün aradım iyice sıkıştırdım ne olacak çözüm bekliyorum dedim stok sıkıntısı 2 kasımda çözüldü dediler cihazlar sıraya konuldu gönderiliyor ve apple da görüp görebileceğiniz en büyük sıkıntı bu dedi bekliyorum ama hala bakalım neler olacak
 

Gökan.60

Öğrenci
Katılım
6 Kasım 2017
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
41
Ben dün aradım iyice sıkıştırdım ne olacak çözüm bekliyorum dedim stok sıkıntısı 2 kasımda çözüldü dediler cihazlar sıraya konuldu gönderiliyor ve apple da görüp görebileceğiniz en büyük sıkıntı bu dedi bekliyorum ama hala bakalım neler olacak
hepsi bir bahane söylüyor zaten yok kasırgadan stoklar etkilendi yok gümrükden geçmedi yok hukuk departmanında işlemde bekliyor bahane çokda sonuç yok işte inş dediğiniz gibi olmuşturda göndermeye başlarlar cihazları
 

Gökan.60

Öğrenci
Katılım
6 Kasım 2017
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
41
Yok hala bekliyorum olmaz olsun böyle firma sizde son durum nedir
valla inanın uğraşmak istemiyorum artık o insanlarla aramaktan sormaktan yoruldum çünkü bir faydası olacağını sanmıyorum ama bimer e yazdım şikayet olarak yazmayada devam edeceğim o servisteki gereksiz insanlardan bir fayda yok yoksa bize
 

themorgan

Asistan
Katılım
1 Kasım 2017
Mesajlar
177
Reaksiyon puanı
29
Puanları
28
Yaş
32
Bende yazdım bimere, btk'ya gerçekten sıkıldım forum yöneticilerinden @KeremEnginar konu ile ilgili araştırma yapacaktı inşallah bir sonuç çıkar
 
Üst