rahmicinar
Öğrenci
- Katılım
- 14 Kasım 2011
- Mesajlar
- 4
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 0
Arkadaşlar Özşanal'dan bir iPhone4 aldım eve geldim 1 gün şarja koydum herhangi bir sorun yoktu. diğer gün şarja taktığımda şarja takarken çıkardığı sesi sürekli çıkarmaya başladı ve şarj olmuyordu. Aldığım yere gittim yeni şarj getirceklerini söylediler. Getirdikleri şarjı aldım eve gittim taktığımda ekranda "Bu aksesuar ile şarj edilemez." yazısı belirmişti. Sonra tekrar gittim bu sefer telefonu değiştireceklerini söylediler ve akşama gelmemizi istediler. Akşama gittiğimde yeni telefon falan yoktu sadece yeni şarj aleti getirmişlerdi. Ama şarj orjinal şarjdan değişikti eve gittim şarj aletini incelerken orjinal şarj olmadığını gördüm. Tekrar gittim ve servise göndericez diyerek sadece telefonu aldılar. Şarj aletini ve kutusunu geri verdiler. İnternette araştırdığıma göre 3 kez aynı sorundan dolayı götürülürse iade hakkımın olacağını gördüm. Bu hakkımı nasıl arıyabilirim. Yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar. Konuyu yanlış yere açmış olabilirim kusura bakmayın.