- Konuyu başlatan
- #31
- Katılım
- 14 Eylül 2007
- Mesajlar
- 1,239
- Reaksiyon puanı
- 8
- Puanları
- 218
cevap geldi yine hüsran yine hüsran...
xxxxx numaralı tüketici şikayetinize istinaden işletmeciden konu ile ilgili gönderilen detaylı açıklamalar ;
Sayın X,
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu üzerinden şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır.
Yapılan inceleme neticesinde;
Şikayetinize konu olan ADSL aboneliğinin X isimli müşterimize ait olduğu, 216xxxxxxx numaralı sabit telefon aboneliği üzerinden hizmet aldığınız xxxxxxxxxx numaralı ADSL aboneliğinizin NETLİMİTSİZ (8 Mbps e kadar) tarifesinde olduğu ve yararlanmış olduğunuz tarifeye ait taahhüt edilen hız sınırları içerisinde internet erişim hizmetinden yararlandığınız tespit edilmiş olup imzalamış olduğunuz ADSL Ek Hizmet Talep / Değişiklik / İptal Formu nda ADSL hattının bağlı bulunduğu santral tarafından 8 Mbps ye kadar desteklenen hızı kullanacak olup, bu hız bağlı bulunan santral mesafesine göre değişiklik gösterebilecektir. denilerek bu hususa açıklık getirilmiştir.
Bilgilerinize arz ederiz.şeklindedir.
İşletmecinin verdiği bilginin aksini ispatlayabilecek bilgi ve belgelerin bulunması halinde, söz konusu bilgi ve belgelerle birlikte Kurumumuza müracaat ettiğiniz takdirde başvurunuz yeniden değerlendirmeye alınabilecektir.
Bilgilerinizi rica ederiz.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü