İnternet yavaşlığı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Xion
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Xion

Öğrenci
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Ben speedtest.net'ten hız testi yaptığımda 12-13 mbs gösteriyor fakat sadece bilgisayarımda çok aşırı bir ping ve yavaşlık var. Sizce sorun ne olabilir?


Not: Arkadaşlar Chrome kullandığım için buraya açtım konuyu. Yanlışsa başka yere taşırsınız.
 

Logithx

Profesör
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
4,554
Reaksiyon puanı
2,104
Puanları
358
Ben speedtest.net'ten hız testi yaptığımda 12-13 mbs gösteriyor fakat sadece bilgisayarımda çok aşırı bir ping ve yavaşlık var. Sizce sorun ne olabilir?


Not: Arkadaşlar Chrome kullandığım için buraya açtım konuyu. Yanlışsa başka yere taşırsınız.
Modemi resetle sistem boşta çalışırken modemin ethernet ışığı internete girmediğin halde işlem yapıyormu bazı yazılımlar internete bağlandığı için böyle sorunlar olabiliyor ccleaner ile sistemi temizle..
 

Omerov

Profesör
Katılım
1 Aralık 2012
Mesajlar
1,046
Reaksiyon puanı
53
Puanları
228
İnternet hızı kullandıgnız internet sağlayıcısın izin verdiği hızdan modemın kalitesine gore değişiyor, normal modemi en az hafta da bi kez kapatıp acmak gerekiyor sizde modemi kapatıp acın düzelmezse reset atmayı deneyin reset atacagınız zaman modemdeki kullanıcı bilgileri silinecek ona gore onları not alın modemin arkasında kucuk siyah bi nokta vardır üstünde reset yazar oraya tıklayın 10 saniye kadar bekleyin modemin işiklari acilip kapandıktan sonra kabolyla bilgisayara baglayıp tarayiciya modemin ip sini yazıp modemi kurmaya baslaya bilirsiniz bu sekilde de düzelmezse eger ev telefonu kullanıyorsanız splitteri ve kablolari kontrol edin ana hattı direk modeme takın sonra sıkıntı devam ederse musteri hizmetlerini arayın hız konusunda üstünde durdugunuz zaman yardımcı oluyorlar kolay gelsin
 

Shamshiel

Öğrenci
Katılım
15 Ocak 2015
Mesajlar
84
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
İnternet hızı kullandıgnız internet sağlayıcısın izin verdiği hızdan modemın kalitesine gore değişiyor, normal modemi en az hafta da bi kez kapatıp acmak gerekiyor sizde modemi kapatıp acın düzelmezse reset atmayı deneyin reset atacagınız zaman modemdeki kullanıcı bilgileri silinecek ona gore onları not alın modemin arkasında kucuk siyah bi nokta vardır üstünde reset yazar oraya tıklayın 10 saniye kadar bekleyin modemin işiklari acilip kapandıktan sonra kabolyla bilgisayara baglayıp tarayiciya modemin ip sini yazıp modemi kurmaya baslaya bilirsiniz bu sekilde de düzelmezse eger ev telefonu kullanıyorsanız splitteri ve kablolari kontrol edin ana hattı direk modeme takın sonra sıkıntı devam ederse musteri hizmetlerini arayın hız konusunda üstünde durdugunuz zaman yardımcı oluyorlar kolay gelsin

Oha ne alaka
 

UmtGull

Öğrenci
Katılım
2 Mart 2015
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Emrah000 arkadaşım çok doğru söylemiş.ADSL altyapısında ankastre kutusundan size tanımlanmış port en büyük etkendir.Bunu ise TürkTelekom belirler.Hız açısından kullandığınız servis sağlayıcısını arayarak hat değerlerini kontrol ettirmeniz gerekebilir.Bir diğer etkense dışardan modeme gelen ADSL kablosunda herhangi bir ek olup olmamasıdır.TTnet kullanıyorsanız splitter ile bağlantı yaparsınız.Superonline kullanıyorsanız splitter olmadan direkt bağlantı kurmanız gerekir.Modem resetlemek vb.sistemsel işlemler yapmak HAT DEĞERLERİNİ bilmeden size fayda sunmayacaktır.Müşteri hizmetlerini arayarak gerekirse arıza kaydı oluşturup hat değerlerinizi kontrol ettirebilirsiniz.BİLGİNİZE.
 
Üst