İncehesap rezaleti

Bu konuyu okuyanlar

ogzhnyldz

Öğrenci
Katılım
7 Ocak 2019
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
32
İyi forumlar herkese
İncehesap.com dan 11 Haziran 2018 de telefon aldim. Cihazda ki ekran sorunundan dolayı garantiye gönderdim. Kullanıcı hatası deyip ücret çıkardılar. Bunun üzerine tüketici hakem heyeti ne başvurdum. Heyet ücret iadesi kararı verdi. Karar bana ulaştıktan sonra 2 hafta firmanın dönüş yapmasını bekledim ulaşan olmadı. Daha sonra kendim aradım karar bize ulaşmadı dediler. Bende mail attım kararı ve size en kısa sürede ulaşılacaktır dendi fakat yine ulaşan olmadı. Tekrar aradım evet karar ulaşmış mail ile cihazı göndere bilirsiniz dendi . Cihazı gönderdim teslim alındı fakat yine ulaşan olmadı. Tekrar aradım bu seferde cihazı teslim aldık dediler. 1 haftada cihazın kontrolü için bekledim. Tekrar aradım cihazın kontrolü tamam dediler size ulaşılacaktır en kısa sürede denildi yine ulaşan olmadi. 15 Mayıs'ta 1-10 iş günü içerisinde ücret iadesi yapılacak denildi. Tabi bu tekrar ben aradığımda söylendi muhasebeye iletildi denildi. Bugün tekrar aradım süre dolduğundan dolayı muhasebeye soylenmis fakat ücret iadesi yapılmamış denildi. Bugün tekrar mail atıldı 1-20 iş günü içerisinde ücret iadesi yapılacak diye. Bu kadar sorumsuz bir firma İstanbul bilişimden sonra 2. Ki onlar bu kadar insana yalan konuşmadı oyalamadi. Her aradığım zaman 45-50 dk bekletilip ücret iadeniz talebinizi ilettik deyip kapatıyorlar. Bazen 1 saati dolunca telefonlari otomatik meşgule düşüyor. Arkadaşlar uzak durun firmadan sizin canınız yanmasin.
 

mila12

Müdavim
Emektar
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
83
İcra işlemi başlatsaydınız keşke. Siz bir miktar para yatırıyorsunuz ama daha sonra hepsini firmadan tahsil ediyorlar.

Birde aklınızda bulunsun telefonun distribütör firmasını hakem heyetine verin. Onlarla muhatap olun.
 

AlperShal

Müdavim
Katılım
14 Ekim 2018
Mesajlar
2,724
Reaksiyon puanı
2,554
Puanları
113
İyi forumlar herkese
İncehesap.com dan 11 Haziran 2018 de telefon aldim. Cihazda ki ekran sorunundan dolayı garantiye gönderdim. Kullanıcı hatası deyip ücret çıkardılar. Bunun üzerine tüketici hakem heyeti ne başvurdum. Heyet ücret iadesi kararı verdi. Karar bana ulaştıktan sonra 2 hafta firmanın dönüş yapmasını bekledim ulaşan olmadı. Daha sonra kendim aradım karar bize ulaşmadı dediler. Bende mail attım kararı ve size en kısa sürede ulaşılacaktır dendi fakat yine ulaşan olmadı. Tekrar aradım evet karar ulaşmış mail ile cihazı göndere bilirsiniz dendi . Cihazı gönderdim teslim alındı fakat yine ulaşan olmadı. Tekrar aradım bu seferde cihazı teslim aldık dediler. 1 haftada cihazın kontrolü için bekledim. Tekrar aradım cihazın kontrolü tamam dediler size ulaşılacaktır en kısa sürede denildi yine ulaşan olmadi. 15 Mayıs'ta 1-10 iş günü içerisinde ücret iadesi yapılacak denildi. Tabi bu tekrar ben aradığımda söylendi muhasebeye iletildi denildi. Bugün tekrar aradım süre dolduğundan dolayı muhasebeye soylenmis fakat ücret iadesi yapılmamış denildi. Bugün tekrar mail atıldı 1-20 iş günü içerisinde ücret iadesi yapılacak diye. Bu kadar sorumsuz bir firma İstanbul bilişimden sonra 2. Ki onlar bu kadar insana yalan konuşmadı oyalamadi. Her aradığım zaman 45-50 dk bekletilip ücret iadeniz talebinizi ilettik deyip kapatıyorlar. Bazen 1 saati dolunca telefonlari otomatik meşgule düşüyor. Arkadaşlar uzak durun firmadan sizin canınız yanmasin.
Ne yazık ki markaların %80'den fazlası böyle. Müşteriye yönelik iyilik yapmıyorlar. Siz alırken indirimler, ilgiler, özel aramalar vs. Aldıktan sonra iade/garanti isterseniz Aykut Elmas'ın "Babanın Çocuğu Ürün Aldırmaktan Caydırması Prosedürü" konulu skeci gibi bir durumun ürün aldırmaya yönelik değil iade/garantiye yönelik versiyonunun içine girersiniz.
 

Mstygt

Öğrenci
Katılım
25 Temmuz 2014
Mesajlar
67
Reaksiyon puanı
25
Puanları
8
İyi forumlar herkese
İncehesap.com dan 11 Haziran 2018 de telefon aldim. Cihazda ki ekran sorunundan dolayı garantiye gönderdim. Kullanıcı hatası deyip ücret çıkardılar. Bunun üzerine tüketici hakem heyeti ne başvurdum. Heyet ücret iadesi kararı verdi. Karar bana ulaştıktan sonra 2 hafta firmanın dönüş yapmasını bekledim ulaşan olmadı. Daha sonra kendim aradım karar bize ulaşmadı dediler. Bende mail attım kararı ve size en kısa sürede ulaşılacaktır dendi fakat yine ulaşan olmadı. Tekrar aradım evet karar ulaşmış mail ile cihazı göndere bilirsiniz dendi . Cihazı gönderdim teslim alındı fakat yine ulaşan olmadı. Tekrar aradım bu seferde cihazı teslim aldık dediler. 1 haftada cihazın kontrolü için bekledim. Tekrar aradım cihazın kontrolü tamam dediler size ulaşılacaktır en kısa sürede denildi yine ulaşan olmadi. 15 Mayıs'ta 1-10 iş günü içerisinde ücret iadesi yapılacak denildi. Tabi bu tekrar ben aradığımda söylendi muhasebeye iletildi denildi. Bugün tekrar aradım süre dolduğundan dolayı muhasebeye soylenmis fakat ücret iadesi yapılmamış denildi. Bugün tekrar mail atıldı 1-20 iş günü içerisinde ücret iadesi yapılacak diye. Bu kadar sorumsuz bir firma İstanbul bilişimden sonra 2. Ki onlar bu kadar insana yalan konuşmadı oyalamadi. Her aradığım zaman 45-50 dk bekletilip ücret iadeniz talebinizi ilettik deyip kapatıyorlar. Bazen 1 saati dolunca telefonlari otomatik meşgule düşüyor. Arkadaşlar uzak durun firmadan sizin canınız yanmasin.
Konudan bağımsız olarak söylemek isterim herhangi birini aradığınızda hat 1 saat dolunca otomatik düşer genelde.
 

ogzhnyldz

Öğrenci
Katılım
7 Ocak 2019
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
32
İcra işlemi başlatsaydınız keşke. Siz bir miktar para yatırıyorsunuz ama daha sonra hepsini firmadan tahsil ediyorlar.

Birde aklınızda bulunsun telefonun distribütör firmasını hakem heyetine verin. Onlarla muhatap olun.
Cevabınız için teşekkür ederim. Distribütör firma delta servis o da ayrı bir rezalet konusu saten. Tüketici hakem heyetindeki memur bana cihazı aldığın firmayı verebilecegimi söyledi. Saten şikayet süresi 6 ayı buldu . Şikayet başlangıç tarihi Aralık 2019 du. Daha öncesinde telefonun garantiye gidip gelme süresi derken Ekim ayına kadar uzanıyor. Bulunduğum ilçede adliye ve icra dairesi bulunmadığından hemen veremedim icraya . İlk fırsatta icraya vereceğim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ne yazık ki markaların %80'den fazlası böyle. Müşteriye yönelik iyilik yapmıyorlar. Siz alırken indirimler, ilgiler, özel aramalar vs. Aldıktan sonra iade/garanti isterseniz Aykut Elmas'ın "Babanın Çocuğu Ürün Aldırmaktan Caydırması Prosedürü" konulu skeci gibi bir durumun ürün aldırmaya yönelik değil iade/garantiye yönelik versiyonunun içine girersiniz.
Aynen dediğin gibi durum. Bu zamana kadar sürekli internet alışverişi yaparım . Yurtdışı sitelerde daha fazla alışveriş hatta fakat onlarda bu kadar sorumsuz degiller hatta hiç değiller. Teslim edilmeyen baya bı ürünüm vardır aliexpressten ve hiç birinde bu sıkıntıyı yaşamadım.
 

mila12

Müdavim
Emektar
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
83
Cevabınız için teşekkür ederim. Distribütör firma delta servis o da ayrı bir rezalet konusu saten. Tüketici hakem heyetindeki memur bana cihazı aldığın firmayı verebilecegimi söyledi. Saten şikayet süresi 6 ayı buldu . Şikayet başlangıç tarihi Aralık 2019 du. Daha öncesinde telefonun garantiye gidip gelme süresi derken Ekim ayına kadar uzanıyor. Bulunduğum ilçede adliye ve icra dairesi bulunmadığından hemen veremedim icraya . İlk fırsatta icraya vereceğim.

Tam firmasına düşmüşsünüz :) Paralel ithalatla gelmiş telefon muhtemelen.

Hakem heyetindeki memur doğru söylemiş ya distribütör firmayı yada satıcı firmayı verebilirsiniz. Servisi veremezsiniz.

Benimde HTC ile ilgili sorunum olmuştu. Bende daha karışık hal aldı :)

Ben telefonu teleservice vermiştim o zamanlar Htc servisi gözüküyordu. Sorun bataryadaydı. Ondan sonrada tatile çıkmıştım. Cihaz İstanbula gidecekmiş.

Sonra ben tatildeyken beni aramışlar duymamışım. Ama arayan KVK. Teleservice firmasının anlaşması bitmiş ve buraya göndermiş. Benim faturam net okunmadığı için garanti dışına çıkarmışlar. Teklif göndermişler. Tabi aradan 20 gün geçmiş yeni teklif geliyor.

Neyse aradım bunları onarımı iptal edip geri teleservice firmasına iade ediyorlar. Bende hakem heyetine verdim. Ben direk distribütör firmayı verdim telefonuda servisten almadım. Bu sırada teleservice battı. Benim telefon piyasada yok :)

6 ay sonra para iadesi kararı çıktı ama distribütör den ses seda yok. Oyalıyorlar. Sonra icraya verdim hem telefon parasını aldım hem de icra parasını.
 

OzkanK.

Müdavim
Katılım
3 Eylül 2019
Mesajlar
10,692
Reaksiyon puanı
13,059
Puanları
113
Yakın zamanda İncehesap üstünden telefon alacaktım sırf bu tarz müşteri memnuniyetsizlikleri yüzünden 100 TL fazla verip Hepsiburada üzerinden aldım. ( Hiç yoktan 2 sene kafam rahat olur arkasında hepsiburada olur diye. )
Bu arada 11 Haziran 2018 de aldığın telefonda nasıl tam garantinin bitmesine 15-20 gün kala bozulduysa :D Adamlarda oyalayıp garanti süresini bitirmeye çalışıyorda olabilirler.

Bu işlerde mağazanın yanında Markada önemli bir tanıdık Iphone almıştı böyle 2 yıl kadar kullandı tam garanti bitmesine yakın 1-2 ay kala bir sorun oldu geri yolluyor ve para iadesi kararı vermişlerdi 2 yıl kullanıp birde geri 3-4 bin TL para almıştı çocuk :) Çin malı firmalar oldumu üstünede İncehesap eklendimi uğraş dur.
 

ogzhnyldz

Öğrenci
Katılım
7 Ocak 2019
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
32
Tam firmasına düşmüşsünüz :) Paralel ithalatla gelmiş telefon muhtemelen.

Hakem heyetindeki memur doğru söylemiş ya distribütör firmayı yada satıcı firmayı verebilirsiniz. Servisi veremezsiniz.

Benimde HTC ile ilgili sorunum olmuştu. Bende daha karışık hal aldı :)

Ben telefonu teleservice vermiştim o zamanlar Htc servisi gözüküyordu. Sorun bataryadaydı. Ondan sonrada tatile çıkmıştım. Cihaz İstanbula gidecekmiş.

Sonra ben tatildeyken beni aramışlar duymamışım. Ama arayan KVK. Teleservice firmasının anlaşması bitmiş ve buraya göndermiş. Benim faturam net okunmadığı için garanti dışına çıkarmışlar. Teklif göndermişler. Tabi aradan 20 gün geçmiş yeni teklif geliyor.

Neyse aradım bunları onarımı iptal edip geri teleservice firmasına iade ediyorlar. Bende hakem heyetine verdim. Ben direk distribütör firmayı verdim telefonuda servisten almadım. Bu sırada teleservice battı. Benim telefon piyasada yok :)

6 ay sonra para iadesi kararı çıktı ama distribütör den ses seda yok. Oyalıyorlar. Sonra icraya verdim hem telefon parasını aldım hem de icra parasını.
Sizinde baya zorlu bir süreç olmuş. Bu zamana kadar verirdim icraya fakat dediğim gibi bulunduğum ilçede icra dairesi bulunmadığından beklemedeyim şuan bakalım ne olcak. Gereksiz yere insanı bezdirmeye çalışıyorlar lanet olsun deyip vazgecmeye uğraştırıyor kar. Yazık gunah
 

darkstar

Müdavim
Katılım
21 Ağustos 2016
Mesajlar
1,638
Reaksiyon puanı
1,481
Puanları
113
Nakit sıkıntısı had safhada ben sizin yerinizde olsam aynı fiyatlarda başka bir ürün alırdım.
İcra yolu da mantıklı tabii ama adamlar sizi oyalasalar da cevap vermişler sonuçta icradan sonuç alacağınıza eminseniz başvurun haksız bulunursanız veya icra işlemi yapılamazsa masrafları size kalacak unutmayın.
 

ogzhnyldz

Öğrenci
Katılım
7 Ocak 2019
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
32
Yakın zamanda İncehesap üstünden telefon alacaktım sırf bu tarz müşteri memnuniyetsizlikleri yüzünden 100 TL fazla verip Hepsiburada üzerinden aldım. ( Hiç yoktan 2 sene kafam rahat olur arkasında hepsiburada olur diye. )
Bu arada 11 Haziran 2018 de aldığın telefonda nasıl tam garantinin bitmesine 15-20 gün kala bozulduysa :D Adamlarda oyalayıp garanti süresini bitirmeye çalışıyorda olabilirler.

Bu işlerde mağazanın yanında Markada önemli bir tanıdık Iphone almıştı böyle 2 yıl kadar kullandı tam garanti bitmesine yakın 1-2 ay kala bir sorun oldu geri yolluyor ve para iadesi kararı vermişlerdi 2 yıl kullanıp birde geri 3-4 bin TL para almıştı çocuk :) Çin malı firmalar oldumu üstünede İncehesap eklendimi uğraş dur.
Aslında cihazı aldıktan sonra kasko yaptırmıştım . 1 sene sonra Aynı hata daha önceden de tekrarladı kasko firması ekran değişimi yapmış. Tekrarlayinca garantiye verdim kullanıci hatası denildi bu seferde. Aslında cihaz 6 aydır bende değil garanti gitti geldi 1 ay. Sonrasında bilirkişiye gönderildi ve sonrasında cihazı iade istediler gönderdim karar çıktıktan sonra
Mesaj otomatik birleştirildi:

Nakit sıkıntısı had safhada ben sizin yerinizde olsam aynı fiyatlarda başka bir ürün alırdım.
İcra yolu da mantıklı tabii ama adamlar sizi oyalasalar da cevap vermişler sonuçta icradan sonuç alacağınıza eminseniz başvurun haksız bulunursanız veya icra işlemi yapılamazsa masrafları size kalacak unutmayın.
Tüketici hakem heyeti ücret iadesi kararı verdi. Nasıl haksız bulunabilirim ki . Böyle bir durum var mı ki
 

mila12

Müdavim
Emektar
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
83
İcra dairesi zaten hakem heyeti kararı olmadan icra işlemi başlatmıyor.
 

mila12

Müdavim
Emektar
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
83
Aynen ben de öyle biliyorum fakat hala haksız duruma düşürme durumu olabilir mi ki

Hakem heyeti kararından sonra firma 15 gün içinde itiraz etmediyse kesin karar sayılır. Ama icra tarafında da işlemler uzun sürebiliyor :)
 

ogzhnyldz

Öğrenci
Katılım
7 Ocak 2019
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
32
Hakem heyeti kararından sonra firma 15 gün içinde itiraz etmediyse kesin karar sayılır. Ama icra tarafında da işlemler uzun sürebiliyor :)
Karar bana Mart sonunda tebliğ edildi. Herhangi bir itiraz tebliği gelmedi bana. Beklemeye devam anladığım kadarıylao_O
 

darkstar

Müdavim
Katılım
21 Ağustos 2016
Mesajlar
1,638
Reaksiyon puanı
1,481
Puanları
113
Tüketici hakem heyeti ücret iadesi kararı verdi. Nasıl haksız bulunabilirim ki . Böyle bir durum var mı ki

Bu firmanın yaşadığı ilk olay değildir, bu nedenlere bu süreçleri sıkı takip eden avukatları vardır.
Bunlar satıcı ve müteselsilen sorumlular sizin para iadenizi de muhtemelen distribütor firmadan almaya çalışıyorlardır ve bunun da muhtemelen belli süreleri vardır.
 

mila12

Müdavim
Emektar
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
83
Karar bana Mart sonunda tebliğ edildi. Herhangi bir itiraz tebliği gelmedi bana. Beklemeye devam anladığım kadarıylao_O

Pandemi sürecine yakalanmışsınız. İtiraz süreleri uzatılmıştı. Biraz daha bekleyin bence
 

ogzhnyldz

Öğrenci
Katılım
7 Ocak 2019
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
32
Bu firmanın yaşadığı ilk olay değildir, bu nedenlere bu süreçleri sıkı takip eden avukatları vardır.
Bunlar satıcı ve müteselsilen sorumlular sizin para iadenizi de muhtemelen distribütor firmadan almaya çalışıyorlardır ve bunun da muhtemelen belli süreleri vardır.
Distribütör firma ayrı bir sıkıntı satan firma ayrı bir sıkıntı. Satan firma sürekli mart sonundan beri size ulaşılacaktır deyip ulasmiyor ve Mayıs 15 de işlemleriniz tamam 1-10 iş günü içerisinde ücret iadesi yapılacak deyip bugün bu süreyi baştan başlatıp 1 -20 iş gününe çıkardı
Mesaj otomatik birleştirildi:

Pandemi sürecine yakalanmışsınız. İtiraz süreleri uzatılmıştı. Biraz daha bekleyin bence
Evet bu durumu da keyfi bahane eden çok firma var malesef. Bedevi şansı
 

darkstar

Müdavim
Katılım
21 Ağustos 2016
Mesajlar
1,638
Reaksiyon puanı
1,481
Puanları
113
Korona mücbir sebep sonuçta adamlar bunun arkasına sığınıp gecikmeyi haklı gösterebilir ve icra başvurunuza itiraz edebilir.
 

ogzhnyldz

Öğrenci
Katılım
7 Ocak 2019
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
32
Korona mücbir sebep sonuçta adamlar bunun arkasına sığınıp gecikmeyi haklı gösterebilir ve icra başvurunuza itiraz edebilir.
Benim bu konuda canım yandı ben başkasının da mağdur olmasını istemem. Yapılan bu hareketi herkesin bilmeye hakkı olduğunu ve başına gelme ihtimalinin yüksek olduğunu düşünüyorum
 

ogzhnyldz

Öğrenci
Katılım
7 Ocak 2019
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
32
Screenshot_2020-06-03-15-45-16-817_com.android.incallui.jpg
her defasında ya bu şekilde bekletilip telefon kapanıyor yada şansın varsa daha erken bağlanıyor yani 50. Dk felan
 

ogzhnyldz

Öğrenci
Katılım
7 Ocak 2019
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
32
Çok şükür bugün ücret iadesi yapıldı uzun bir bekleyisin ardından. Bilginiz olsun dostlar
 
Üst