Korpe
Rektör
- Katılım
- 2 Ağustos 2009
- Mesajlar
- 10,159
- Reaksiyon puanı
- 16
- Puanları
- 0
Merhaba arkadaşlar..
Amacim karalamak maksadı taşımamaktadır. Başımdan geçenleri sizinle tek tek paylaşmak istiyorum...
25/11/2012 tarihinde ikea nin internet sitesi üzerinden online alışveriş yaptım.
Mail yolu ile elime ulaşan bir kaç bilgiyi sizinle paylaşmak istiyorum..
Buraya kadar hersey normal daha sonra bana gelen mail de aynen söyle;
Sayın ÖMER , ***
13261112****** referans nolu siparişiniz kargo firmasına teslim edilmiştir.Tahmini nakliye tarihiniz 29.11.2012 'dir.Elde olmayan sebepler nedeniyle, nakliye tarihinin bu süreyi aşması durumunda, size ulaşılarak bilgi verilecektir.
Nakliye firması yetkilisi, siparişinizin teslim edileceği günün sabahında 530****0 no'lu telefonunuzdan arayarak teslimat tarihini teyid edecektir.
Bu gün ayın 30 olduğundan dolayı merak ettim ve IKEA yi aradim,
Aranmadığımı söyledim.. DHL ile görüşmem söylendi sonra bana online ve internet siparişine bakan bir kişinin numarası verildi.Ürünün halen ellerinde olduğunu ve bana bu gün aksam nakliye aracına verileceği söylendi,
Gelen mail de ise şöyle denmekte idi..
Nakliye Firması Bilgileri :Siparişiniz kargoya verildikten sonra DHL 0530 461 70 03 ve 212 437 37 80 dahili-6 nolu telefonlardan nakliye firmasına ulaşabilirsiniz.
Telefondaki kişi bana ürünün YURT İÇİ KARGO ile tarafıma geleceği söylendi, DHL ne oldu? neyse iyi n iyetten dolayı tekrardan kabul ettim..
Bu gün aksam saat 18,00 gibi tekrar dan arandim ürünün kargolama sırasında hasar gördügü ve tarafıma kargo yapılamayacağı ürünün ikea ya tekrar iadesi ve yeni ürünün gelmesi halinde bana nakliye edileceği söylendi,
Ben ikea yi aradim ve ürünü istemediğimi iadesini istediğimi belirttim.. ve yetkılı benimle iletişme geçileceğini söyledi bakalım sonuç ne olacak..
Bazı ayrıntılara girmedim kıssa dan anlatmaya çalıştım
( Bir çok kere alış veriş yaptım başka firmalardan ilk defa karşılaştım)
Amacim karalamak maksadı taşımamaktadır. Başımdan geçenleri sizinle tek tek paylaşmak istiyorum...
25/11/2012 tarihinde ikea nin internet sitesi üzerinden online alışveriş yaptım.
Mail yolu ile elime ulaşan bir kaç bilgiyi sizinle paylaşmak istiyorum..
Siparişin verildiği tarih/saat : | 25.11.2012 15:08:46 |
Ürün Bedeli Toplamı (KDV Dahil): | **,99 TL |
1 adet | **,99 TL |
Nakliye Hizmeti Bedeli (KDV Dahil) : | 15 TL |
Sipariş Genel Toplamı (KDV Dahil) : | **,99 TL |
Taksit Miktarı : | Tek çekim |
Buraya kadar hersey normal daha sonra bana gelen mail de aynen söyle;
Sayın ÖMER , ***
13261112****** referans nolu siparişiniz kargo firmasına teslim edilmiştir.Tahmini nakliye tarihiniz 29.11.2012 'dir.Elde olmayan sebepler nedeniyle, nakliye tarihinin bu süreyi aşması durumunda, size ulaşılarak bilgi verilecektir.
Nakliye firması yetkilisi, siparişinizin teslim edileceği günün sabahında 530****0 no'lu telefonunuzdan arayarak teslimat tarihini teyid edecektir.
Bu gün ayın 30 olduğundan dolayı merak ettim ve IKEA yi aradim,
Aranmadığımı söyledim.. DHL ile görüşmem söylendi sonra bana online ve internet siparişine bakan bir kişinin numarası verildi.Ürünün halen ellerinde olduğunu ve bana bu gün aksam nakliye aracına verileceği söylendi,
Gelen mail de ise şöyle denmekte idi..
Nakliye Firması Bilgileri :Siparişiniz kargoya verildikten sonra DHL 0530 461 70 03 ve 212 437 37 80 dahili-6 nolu telefonlardan nakliye firmasına ulaşabilirsiniz.
Telefondaki kişi bana ürünün YURT İÇİ KARGO ile tarafıma geleceği söylendi, DHL ne oldu? neyse iyi n iyetten dolayı tekrardan kabul ettim..
Bu gün aksam saat 18,00 gibi tekrar dan arandim ürünün kargolama sırasında hasar gördügü ve tarafıma kargo yapılamayacağı ürünün ikea ya tekrar iadesi ve yeni ürünün gelmesi halinde bana nakliye edileceği söylendi,
Ben ikea yi aradim ve ürünü istemediğimi iadesini istediğimi belirttim.. ve yetkılı benimle iletişme geçileceğini söyledi bakalım sonuç ne olacak..
Bazı ayrıntılara girmedim kıssa dan anlatmaya çalıştım
( Bir çok kere alış veriş yaptım başka firmalardan ilk defa karşılaştım)