S
SDN Okuru
SDN Okuru
Merhaba arkadaşlar;
Foruma bugün itibari ile üye oldum önceleri dışarıdan bakıyordum ama başıma gelenden sonra sizlerin arasına katılıp değerli fikirlerinizi almayı uygun gördüm
15-07-2013 tarihinde bende uzun zamandır almayı düşündüğüm HTC ONE RED modelini Gebze Center Avm Turkcell İletişim merkezinden 2.000 tl ye aldım 12 saat sarj ettikten sonra 16 sında kullanmaya başladım bu heyecanla da yıllık izne çıktım 15 inde aldığım telefon izne çıktığımın 2. günü yani aldıktan 4 gün sonra 19 temmuz da sarjı dolu halde otobüste seyahat halinde iken koltuk arkasında bulunan USB girişine taktıktan sonra kapandı ve bir dahada açılmadı tatile gittiğim şehirde onlarca telefoncu Vodafone ve Turkcell iletişim merkezlerine götürdüm yardımcı olamadılar KVK ya gitmesi gerektiğini söylediler velhasıl tatile çıktım onlarca resim çekmeyi düşündüğüm 4 günlük telefonum elimde kaldı dahada kötüsü çektiğim resimler ile mesajlarım ve rehberimde gitti. Sonra HTC yi aradım aldığım yerin 30 gün içerisinde problem yaşatan cihazı değiştirmesi gerektiğini söyledi buna istinaden aldığım yer olan TİM e de haber verdim bakın alalı 4 gün oldu ama ben 1 hafta sonra edöneceğim haberiniz olsun diye. izin dönüşü soluğu cihazı aldığım yerde aldım fakat onlarda bunu yapamayacaklarını cihazı KVK göndermeleri gerektiğini söylediler. Bende cihazı alım esnasında acemi çalışanın ekran korumayı yapıştırırken telefonu çizmesini bile sorun etmemiş tamamen anlayışla karşılamış biri olarak bana yardımcı olmadıkları için sinirlendim ve gayet nezaketle telefonu aldım göndermeyin kardeşim tamam istemiyorum hiçbirşey dedim ve çıktım. Şimdi ne bir telefonum var nede sağlam bir moralim. Ben ne yapmalıyım sizce kendim mi KVK ya göndermeliyim. Lütfen bana öneri ve fikir sununuz. Teşekkür ederim.
Foruma bugün itibari ile üye oldum önceleri dışarıdan bakıyordum ama başıma gelenden sonra sizlerin arasına katılıp değerli fikirlerinizi almayı uygun gördüm

15-07-2013 tarihinde bende uzun zamandır almayı düşündüğüm HTC ONE RED modelini Gebze Center Avm Turkcell İletişim merkezinden 2.000 tl ye aldım 12 saat sarj ettikten sonra 16 sında kullanmaya başladım bu heyecanla da yıllık izne çıktım 15 inde aldığım telefon izne çıktığımın 2. günü yani aldıktan 4 gün sonra 19 temmuz da sarjı dolu halde otobüste seyahat halinde iken koltuk arkasında bulunan USB girişine taktıktan sonra kapandı ve bir dahada açılmadı tatile gittiğim şehirde onlarca telefoncu Vodafone ve Turkcell iletişim merkezlerine götürdüm yardımcı olamadılar KVK ya gitmesi gerektiğini söylediler velhasıl tatile çıktım onlarca resim çekmeyi düşündüğüm 4 günlük telefonum elimde kaldı dahada kötüsü çektiğim resimler ile mesajlarım ve rehberimde gitti. Sonra HTC yi aradım aldığım yerin 30 gün içerisinde problem yaşatan cihazı değiştirmesi gerektiğini söyledi buna istinaden aldığım yer olan TİM e de haber verdim bakın alalı 4 gün oldu ama ben 1 hafta sonra edöneceğim haberiniz olsun diye. izin dönüşü soluğu cihazı aldığım yerde aldım fakat onlarda bunu yapamayacaklarını cihazı KVK göndermeleri gerektiğini söylediler. Bende cihazı alım esnasında acemi çalışanın ekran korumayı yapıştırırken telefonu çizmesini bile sorun etmemiş tamamen anlayışla karşılamış biri olarak bana yardımcı olmadıkları için sinirlendim ve gayet nezaketle telefonu aldım göndermeyin kardeşim tamam istemiyorum hiçbirşey dedim ve çıktım. Şimdi ne bir telefonum var nede sağlam bir moralim. Ben ne yapmalıyım sizce kendim mi KVK ya göndermeliyim. Lütfen bana öneri ve fikir sununuz. Teşekkür ederim.