HTC One Kasa Sorunu

sinanakyuz

Asistan
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
174
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Biraz kullanayim da garantiye vereyim . Yine döndük one x e :)
 

sinanakyuz

Asistan
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
174
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
yenisini alırsın diye biliyorm htc de de öle diyor donanımsal hatalarda yenisi veriliyor. bende de o sorun var yarın birgün garantiye verecem
 

byrm19

Öğrenci
Katılım
24 Mart 2011
Mesajlar
65
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar Vatan'dan babalar günü indirimi ile Cuma günü aldım bende de kasa açıklığı mevcut alırken de fark ettim fakat bi daha bu fiyata bulamam diye aldım. Zaten önemsenmeyecek birşeydi. Şimdi garantiye göndersem değişim yapsalar bile sorunlu seri ile değişim yapılır 2 ay sonra değişim yaptırmak daha mantıklı olmaz mı siz ne dersiniz?
 

smnfrkn

Profesör
Katılım
11 Temmuz 2012
Mesajlar
1,283
Reaksiyon puanı
11
Puanları
218
Konum
İstanbul
Arkadaşlar Vatan'dan babalar günü indirimi ile Cuma günü aldım bende de kasa açıklığı mevcut alırken de fark ettim fakat bi daha bu fiyata bulamam diye aldım. Zaten önemsenmeyecek birşeydi. Şimdi garantiye göndersem değişim yapsalar bile sorunlu seri ile değişim yapılır 2 ay sonra değişim yaptırmak daha mantıklı olmaz mı siz ne dersiniz?

Hayırlı olsun kaça aldınız?
 

sinanakyuz

Asistan
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
174
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
ilk hafta yapılırsa daha garantı olur değişim ama sonradan düşünürsen kullanıcı hatası olabilir gibisinden sorunlar cıka bilir ama yine de sen bılırsın

- - - Mesaj Güncellendi - - -

bende aldım baktım kasa sorunu var bugn gittim gerı verdım garantıye gonderdık. 10 gune geri dnerız dedıler sizde nasıl bi geri dönüşüm yapılır değişim mi veya ürünü geri mi gönderirler fikri olan varsa yardımcı olursa sevınırım ( magazadakı one urunlere baktım hepsınde kasa sorunu var söyledim rapor tutun arızalı urunlerı millete vermeyin diye bakalım napacaklar)

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Arkadaşlar Vatan'dan babalar günü indirimi ile Cuma günü aldım bende de kasa açıklığı mevcut alırken de fark ettim fakat bi daha bu fiyata bulamam diye aldım. Zaten önemsenmeyecek birşeydi. Şimdi garantiye göndersem değişim yapsalar bile sorunlu seri ile değişim yapılır 2 ay sonra değişim yaptırmak daha mantıklı olmaz mı siz ne dersiniz?
böyle bi yol izlemelisin
Cihazinizin fatura kesim tarihinden itibaren takibiyle 30 gun icerisinde cihazinizda donanimsal herhangi bir ariza tespit edilir ise kutulu degisim (DOA) saglanir. Bu durumda izlenmesi gereken yollari asagida detayli bir sekilde belirttim.Bu durum ile karsilasilirsaniz lutfen (KVK/Teleservice) ile irtibata gecip asagidaki adimlari dikkatli bir sekilde uygulayiniz.

1-Cihazinizi orjinal kutusu, aksesuarlari ( kulaklik, sarj aleti, USB kablosu vb.) ve faturasiyla birlikte (MNG/Yurt Ici) vasitasiyla karsi odemeli olarak (KVK/Teleservice) teknik servis merkezlerimize gonderiniz.
2-Cihazinizda karsilastiginiz sorunlari/hatalari okunabilir bir sekilde yazip kutuyla birlikte yollayiniz
3-Cihazinizinizin sorunlarini belirtmis oldugunuz belgede kesinlikle `Kutulu Degisim talebinde bulunuyorum` ibaresini bulundurunuz
 

3xpired

Doçent
Katılım
17 Ekim 2012
Mesajlar
910
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Kasa sorunu yeni serilerde var mı hala ve ne derece? Mümkünse fotoğraf koyabilir misiniz?
 

alihasann

Öğrenci
Katılım
24 Şubat 2013
Mesajlar
16
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
10.06.2013 tarihinde Teknosadan silver renk htc one aldım. Dikkat ettiğimde üst ve alt hoparlörlerin orada açıklık olduğu net bir şekilde göze çarpıyordu. 15.06.2013 tarihinde teknosaya kutusuyla birlikte götürdüm ve kutulu değişim talebinde bulundum. 17.05.2013 tarihinde servise ulaştı. Şu an kontrolleri yapılıyor cihazın değişimi onaylanırsa bilgilendireyim herkesi bariz üretim hatası var htc one serisinde.
 

byrm19

Öğrenci
Katılım
24 Mart 2011
Mesajlar
65
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
[/QUOTE]böyle bi yol izlemelisin
Cihazinizin fatura kesim tarihinden itibaren takibiyle 30 gun icerisinde cihazinizda donanimsal herhangi bir ariza tespit edilir ise kutulu degisim (DOA) saglanir. Bu durumda izlenmesi gereken yollari asagida detayli bir sekilde belirttim.Bu durum ile karsilasilirsaniz lutfen (KVK/Teleservice) ile irtibata gecip asagidaki adimlari dikkatli bir sekilde uygulayiniz.

1-Cihazinizi orjinal kutusu, aksesuarlari ( kulaklik, sarj aleti, USB kablosu vb.) ve faturasiyla birlikte (MNG/Yurt Ici) vasitasiyla karsi odemeli olarak (KVK/Teleservice) teknik servis merkezlerimize gonderiniz.
2-Cihazinizda karsilastiginiz sorunlari/hatalari okunabilir bir sekilde yazip kutuyla birlikte yollayiniz
3-Cihazinizinizin sorunlarini belirtmis oldugunuz belgede kesinlikle `Kutulu Degisim talebinde bulunuyorum` ibaresini bulundurunuz[/QUOTE]

Şimdi telefonu fabrika ayarlarına döndürdüm. Bugün Vatan müşteri hizmetlerine bırakacağım ürünü dediğiniz gibi kesinlikle tamirat istemediğimi ürünün orjinal açılmamış kutusu ile değişiminin yapılmasını istediğimi belirttireceğim.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Şimdi telefonu fabrika ayarlarına döndürdüm. Bugün Vatan müşteri hizmetlerine bırakacağım ürünü dediğiniz gibi kesinlikle tamirat istemediğimi ürünün orjinal açılmamış kutusu ile değişiminin yapılmasını istediğimi belirttireceğim.
 

asi_53

Asistan
Katılım
18 Mart 2008
Mesajlar
274
Reaksiyon puanı
3
Puanları
18
Bende ölü piksel sorunu ve tuş kilidi takılması gibi sorunlar yaşadım htc Türkiye ile görüştüm bu konuda uzaktan telefona bağlanıp sorunu kendileride gördü ve servise DOA kapsamında göndermemi söylediler bende gönderdim dün ellerine ulaşmış bakalım ne olacak.
 

sinanakyuz

Asistan
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
174
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
en güzelini yapmış olursun çünkü o acıklık zamanla daha fazla acılmalara sebeb olabilir önlemini şimdiden almışsın iyi oldu bu . bende garantiye gönderdim ama o anlık birşey oldu aklım sadece kasa acıklıgına takıldı kutu değişim felan demedim yani artık bu süreç nasıl sonuçlanır beklıyorum kutu değişim olma ihtimali varmıdır arkadaşlar
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
arkadaşlar telefonumu ayni sorundan dolayı bende bu ayın 7sinde verdim 10unda kvk antalyada oldu sonra ordan üst merkez diye yola çıkan telefon 14ünde ıstanbulda oldu değişim isteyerek verdim dün telefonumun kvkda teknisyene ulaştığı söylendi hala sitede onarımı devam etmektedir yazıyo veren arkadaşlara soruyorum kaç gün içinde bi cevap gelecek artık sıkıldım
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Arkadaslar s.a htc one telefonunuzu kilitli weya kapali modunda gunese tuttugunuzda yatay olarak ustten asagi kadar 1 cm aralikli cizgiler olusuyor mu?
 

88febo88

Asistan
Katılım
7 Haziran 2013
Mesajlar
242
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
beyler benim htc one nın serisi HT35AW ne kasa açıklığı var ne ölü piksel ama bu serideki mikrofon hangi mikrafon bilen var mı?
 

sinanakyuz

Asistan
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
174
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Kardeş senin telefonu Doa kutulu değişim talebini onayladılar mı? Benim ki Teleservice te hala bi cevap bekliyorum
telefon bugun geldi epey bi küfür etttim. bu sabah geldi telefonum ve kullanıcı hatası yazıyor la ne kadar kullandıkta ne hatam olacak 2 3 kullandık sadece. bu sorun htc nın cağu telefonun da var yanı biliyorlar hatalarını buna ragmen nasıl kullanıcı hatası derler anlamış değilim
 

tecno_man

Öğrenci
Katılım
1 Haziran 2013
Mesajlar
22
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
ya HTC iyi hoşsun da hep aynı sorun ya. Bütün telefonlarında var bu sorun ben henüz karşılaşmadım ama çok duydum One 'da da bu sorunu. Kabul etmediler mi şimdi değişimi ?
 

sinanakyuz

Asistan
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
174
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
yok paşam ya telefonu sabah aldım aynısı gibi duruyor
 

sf.60

Öğrenci
Katılım
17 Haziran 2013
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar bugün avea bayiinden siyah htc one aldım ve kasa açıklığı yoktu. bir kaç yerde daha baktım htc one vodafone,turkcell, teknosa gibi beyaz renlerinde kasa açıklığı vardı ama siyahların hiç birinde denk gelmedi bana. Sordugumda yeni serilerde artık bu sorunun olmadığını soylediler. Bu konuda bilgilendrmek istedm :)
 

sinanakyuz

Asistan
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
174
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Böyle bir hata var madem kabul ediyorlar benim telefonu neden değiştirmediler
 

zindan34

Öğrenci
Katılım
9 Haziran 2013
Mesajlar
34
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Böyle bir hata var madem kabul ediyorlar benim telefonu neden değiştirmediler

Belki sizin telefonda çok yoktur hangi servis kaç gün sürdü gelmesi size birde htc ile irtibata geçipmi yolladınız yoksa servidenmi talep ettiniz değişikliği
 

zindan34

Öğrenci
Katılım
9 Haziran 2013
Mesajlar
34
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Ya bu htcnin varya bi daha hayatta bulaşmam o kadar hevesi aldık 2000 tl para verdik ama 1 aydır telefon servisde ne olucak belli değil değişiklik olupta yeni gelen telefondada sorun olursa diye korkuyorum o zaman ne yapıcazm hakem heyetine gittim iadesi 3 ayı bulur dedilerler hem devlet hem özel şirketler iyice bizi koyun yerine koyuyolar Amerikada böyle bişe olsa hemen telefonları toplardı ama bizim ülkede en pahalı fiyata en sorunlu telefonları sattılar helal olsun Htc helal olsun tüketicie hakları bi daha haytta garantili telefon almam 1200 yurt dışı alsam kafam rahat olurdu
 

vethek

Öğrenci
Katılım
3 Temmuz 2013
Mesajlar
24
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Merhaba arkadaşlar.yeni üye oldum hatalarım olursa şimdiden affola.07.06.2013 tarihinde bende konya bimeks den htc one aldım.kasa açıklığı sorununu fark etttim.10.06.2013 de teleservice denen illet servise gönderdim.hala işleminiz devam ediyor deniliyor.servise bnm gibi gönderen arkdaşlar varmı varsa nasıl ve ne kadar sürede sonuçlandı

- - - Mesaj Güncellendi - - -

merhaba sinanakyuz.bende telefonu 10.06.2013 tarihinde kasa açıklığı nedeni ile gönderdim.ama hala işlemler devam ediyor deniyor.defalarca aradım teleservici ama adamlar ukala.bu kadar bilgi veriyoruz diyorlar.siz ne kadar sürede hallettiniz.
 

zindan34

Öğrenci
Katılım
9 Haziran 2013
Mesajlar
34
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Merhaba arkadaşlar.yeni üye oldum hatalarım olursa şimdiden affola.07.06.2013 tarihinde bende konya bimeks den htc one aldım.kasa açıklığı sorununu fark etttim.10.06.2013 de teleservice denen illet servise gönderdim.hala işleminiz devam ediyor deniliyor.servise bnm gibi gönderen arkdaşlar varmı varsa nasıl ve ne kadar sürede sonuçlandı


- - - Mesaj Güncellendi - - -

merhaba sinanakyuz.bende telefonu 10.06.2013 tarihinde kasa açıklığı nedeni ile gönderdim.ama hala işlemler devam ediyor deniyor.defalarca aradım teleservici ama adamlar ukala.bu kadar bilgi veriyoruz diyorlar.siz ne kadar sürede hallettiniz.

10.06.2013 de verdiğiniz için 20 iş günü yasal süre 05/07/2013 'e kadar halletmek zorundalar bende sürenin dolmasını bekliyorum artık yapacak bişe kalmadı bence oyalıyolar 20 gün sonun hiç bişey yapmadan aynı telefonu verme ihtimali söz konusu bence öylede yapacaklar en iyisi artık hakem heyeti paramızı almaya çalışıcaz ve bir sürü çile çekecez artık başka çare bırakmıyolar.
 

vethek

Öğrenci
Katılım
3 Temmuz 2013
Mesajlar
24
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
bugün 175 Tüketici bilgi sistemini aradım.telefonu servise gönderdiğimi ve değişim talebinde bulunduğumu söyledim.cevap çok ilginçti:"20 iş günü tamir için verilen süre değişim için farklı bir durum olabilir biraz daha bekleyip o şekilde yasal işlem başlatın diyor." değişim süresinin ne kadar olduğunu orası bilmezse neresi bilecek acaba merak ettim.bilgisi olan varmı?
 

sinanakyuz

Asistan
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
174
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
10 gün civarı sürmüştü benım telefonun süreci

- - - Mesaj Güncellendi - - -

ben aldığım magazadan teleservice göndermiştim başka bi işlemim olmamıştı

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Merhaba arkadaşlar.yeni üye oldum hatalarım olursa şimdiden affola.07.06.2013 tarihinde bende konya bimeks den htc one aldım.kasa açıklığı sorununu fark etttim.10.06.2013 de teleservice denen illet servise gönderdim.hala işleminiz devam ediyor deniliyor.servise bnm gibi gönderen arkdaşlar varmı varsa nasıl ve ne kadar sürede sonuçlandı

- - - Mesaj Güncellendi - - -

merhaba sinanakyuz.bende telefonu 10.06.2013 tarihinde kasa açıklığı nedeni ile gönderdim.ama hala işlemler devam ediyor deniyor.defalarca aradım teleservici ama adamlar ukala.bu kadar bilgi veriyoruz diyorlar.siz ne kadar sürede hallettiniz.
ama senın telefonun da epey bi serviste kalmış 20 günü gecti galiba bi htc ile irtibata gecerek işlemlerin hızlandırılmasını iste bende öyle yaptım yurt dışına cıkacam bahanesi ile 10 gün de aldım telefonu :) da telefonda birşey yapılmadı
 

vethek

Öğrenci
Katılım
3 Temmuz 2013
Mesajlar
24
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Ulaşmadığım yer kalmadı. Tayvana bile mail gönderdim :) küfretmediğim adam kalmadı.Teleservisin git mahkemeye kardeşim diye ukalalık yapmasının sebebini anladım tüketici mahkemesine gidince.Tabiri caizse adamlar tüketicinin başını tutup firmalara istediğinizi yapın diyorlar.Adamın dediği "mahkemeye verirsin ama kaybedersen karşı tarafın bütün masraflarını karşılarsın haaa" diyor.bunu duyan millet tabi mahkemeden vazgeçiyor ve adamlar köpeksiz köyde değneksiz geziyorlar.yarın son gün bakalım.Bugün teleservisi aradığımda müşteri temsilcisi ilginç birşey söyledi;"Biz telefonların değişimine karar vermeyiz sadece tamir ederiz" dedi.sonra bi daha aradım başkası çıktı ona durumu anlattım "hem haklı hem haksız" diye saçma bir cvp verdi.artık ne yapacağımı şaşırdım.mahkemedeki son durumdan sonra bimekse gidipkendi kanunlarımla halledecem bu işi başka çaresi kalmadı.sinan kardeş senin telefona değişim verdilermi?
 
Üst