TommyShelby
Doçent
- Katılım
- 2 Eylül 2017
- Mesajlar
- 639
- Reaksiyon puanı
- 128
- Puanları
- 43
60 Liraya jbl c100sı aldım fakat ürün sanıyorum ki çakma. Kutunun içerisinden garanti belgesi ve yedek silikonlar çıkmadı. Kutusu da internette inceleme videosu çekilen kulaklıklardan farklı, ses kalitesi kötü. İade talebi oluşturdum. Estola Market isimli kullanıcıdan alışveriş yapmayın. Sizce ücretimi geri öderler mi ? Kutu içerisinden fatura veya herhangi bir kağıt parçası da çıkmadı, sadece kulaklık.
( İade Notu: Kutu içeriği eksik, kulaklığın kutusunun içerisinden garanti belgesi ve yedek silikonlar çıkmadı. Ayrıca kutusu, aynı marka diğer kulaklıkların kutularından da farklı. Hem eksik ürün olmasından hem de orijinal olmadığından dolayı iade etmek istiyorum. ) Bunu yazdım açıklamasına da.
Ayrıca sürat kargoyla gönderildi, iade etmek için benim sürat kargoya mı gitmem gerekiyor yoksa onlar mı evimden alacak ?
( İade Notu: Kutu içeriği eksik, kulaklığın kutusunun içerisinden garanti belgesi ve yedek silikonlar çıkmadı. Ayrıca kutusu, aynı marka diğer kulaklıkların kutularından da farklı. Hem eksik ürün olmasından hem de orijinal olmadığından dolayı iade etmek istiyorum. ) Bunu yazdım açıklamasına da.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Ayrıca sürat kargoyla gönderildi, iade etmek için benim sürat kargoya mı gitmem gerekiyor yoksa onlar mı evimden alacak ?
Son düzenleme: