Hepsiburada'dan aldığım jbl kulaklık çakma ve garantisiz.

Bu konuyu okuyanlar

TommyShelby

Doçent
Katılım
2 Eylül 2017
Mesajlar
639
Reaksiyon puanı
128
Puanları
43
60 Liraya jbl c100sı aldım fakat ürün sanıyorum ki çakma. Kutunun içerisinden garanti belgesi ve yedek silikonlar çıkmadı. Kutusu da internette inceleme videosu çekilen kulaklıklardan farklı, ses kalitesi kötü. İade talebi oluşturdum. Estola Market isimli kullanıcıdan alışveriş yapmayın. Sizce ücretimi geri öderler mi ? Kutu içerisinden fatura veya herhangi bir kağıt parçası da çıkmadı, sadece kulaklık.
( İade Notu: Kutu içeriği eksik, kulaklığın kutusunun içerisinden garanti belgesi ve yedek silikonlar çıkmadı. Ayrıca kutusu, aynı marka diğer kulaklıkların kutularından da farklı. Hem eksik ürün olmasından hem de orijinal olmadığından dolayı iade etmek istiyorum. ) Bunu yazdım açıklamasına da.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ayrıca sürat kargoyla gönderildi, iade etmek için benim sürat kargoya mı gitmem gerekiyor yoksa onlar mı evimden alacak ?
 
Son düzenleme:

ThorJ

Dekan
Emektar
Katılım
14 Haziran 2019
Mesajlar
7,362
Çözümler
25
Reaksiyon puanı
9,749
Puanları
113
60 Liraya jbl c100sı aldım fakat ürün sanıyorum ki çakma. Kutunun içerisinden garanti belgesi ve yedek silikonlar çıkmadı. Kutusu da internette inceleme videosu çekilen kulaklıklardan farklı, ses kalitesi kötü. İade talebi oluşturdum. Estola Market isimli kullanıcıdan alışveriş yapmayın. Sizce ücretimi geri öderler mi ? Kutu içerisinden fatura veya herhangi bir kağıt parçası da çıkmadı, sadece kulaklık.
( İade Notu: Kutu içeriği eksik, kulaklığın kutusunun içerisinden garanti belgesi ve yedek silikonlar çıkmadı. Ayrıca kutusu, aynı marka diğer kulaklıkların kutularından da farklı. Hem eksik ürün olmasından hem de orijinal olmadığından dolayı iade etmek istiyorum. ) Bunu yazdım açıklamasına da.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ayrıca sürat kargoyla gönderildi, iade etmek için benim sürat kargoya mı gitmem gerekiyor yoksa onlar mı evimden alacak ?
Geçmiş olsun.
Sizin sürat'e vermeniz gerekiyor.
 

CJ Bey

Doçent
Katılım
2 Ağustos 2020
Mesajlar
769
Reaksiyon puanı
275
Puanları
63
Yaş
43
1600082004908.png
 

grbzz

Dekan
Emektar
Katılım
28 Aralık 2018
Mesajlar
6,856
Reaksiyon puanı
9,768
Puanları
113
Geçmiş olsun HB'den beklemezdim. Ürün orijinal değilse etmek zorundalar ama kıvırırlarsa şikayet edeceğinizi söyleyin. Dolandırılmaya çalışan biri olarak da şunu söyleyeyim kargoya vermeden önce varsa faturasının bir fotokopisini alın ve ürünün fotoğraflarını çekin ne olur ne olmaz diye. Eğer fatura yoksa da talep edin yollasınlar.
 

TommyShelby

Doçent
Katılım
2 Eylül 2017
Mesajlar
639
Reaksiyon puanı
128
Puanları
43
Sürat kargo poşetini açtıktan sonra kulaklığın kutusunu açtım, kulaklığın kutusundan fatura, garanti hiçbir şey yok. Sadece sürat kargo'nun poşetine yapıştırılmış bir kağıt var benim adres bilgilerim falan yazıyor hepsiburadanın falan. Hafiften bir açarken yırtıldı ama köşeden sıkıntı olur mu ?
Sürat kargoya benim gitmem gerekiyorsa üzücü, çok uzakta :( Bu arada çok özür diliyorum yurt içi kargo ile gönderilmiş farklı bir ürün süratle gönderilmiş.
Mesaj otomatik birleştirildi:

dsfsdfds.png


Şimdi ne yapmam gerekiyor ?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Canlı destekten takip kodu aldım şubelerine gidip iade edeceğim. Bütün bir günüm mahvolacak, teşekkürler Hepsiburada. Ben canlı desteğe ürün çakma dedikçe adam inatla bana hepsiburadada satılan ürünler %100 orijinaldir demeye devam etti.
 
Son düzenleme:
Üst