Hepsiburada, müşteri desteğinde bozulmamı var?

JBoND

Asistan
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
324
Reaksiyon puanı
9
Puanları
18
valla su zamana kadar hepsıburada dan alısverıs yaptım hıcte sorun yasamadım
cok abartıyorsunuz...

2004 yılından bu yana alışveriş yapıyorum son bir senedir yaşadıklarımdan sonra söylenenlere hak veriyorum. Herkes içini döküyor, bunları bende yaşadığım için abartı değil gerçek, birgün başına geldimi anlarsın. Adamlar 42" lcd televizyonu kaybettiler, ürünün çıkışı yapılmış ama kargoya verilmemiş ne siparişi iptal ediyorlar nede buldular, defalarca telefon etmemin sonucunda 2 hafta sonra ürün kargoya verilecekler arasında çıktı bu abartımı 3899TL verdim ürünü bulamadılar, mesajlara ürün faturası kesilip çıkışı yapılmış ortalama 2 iş günü içerisinde adresinize teslim edilecek kargo sisteminden takip edebilirsiniz bütün departmanlardan gelen mesaj buydu ama ürün 2 hafta sonra gönderildi bu abartmakmı oluyor, ürünü alırken süper hızlı gönderiydi bunuda belirteyim. Geçen hafta puanlarımı hediye çekine dönüştürdüm 23TL puan yaptı ve süper hızlı gönderi olan bir dvd aldım 3 gün sonra gönderdiler kısmetse pazartesi gelecek bu abartmakmı oluyor. sikayetvar.com üzerinden bak hepsiburada.com 'un şikayetlerine ve verdikleri cevaplara adamlar basma kalıp sallamıyorlar üçbin küsür cevabın hepsi aynı. 42"LCD televizyonu kaybetikleri ve saçma sapan cevap verdiklerinde burdaki yazan şikayetlerin abartılı değil az bile buldum.
 

teknomod

Asistan
Katılım
19 Aralık 2009
Mesajlar
383
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Buzamana kadar sadece Gittigidiyor dan alışveriş yapıyordum.Hepsiburada yı denemek aklımdan geçiyordu ama bu yorumları göründe o siteye uğramam bidaha:D sadece burda deil bir çok forumda şikayetler var.
 

ayazefe

Asistan
Katılım
21 Ocak 2007
Mesajlar
202
Reaksiyon puanı
5
Puanları
18
Yaş
44
bencede uğrama arkadaşım hızlıaldan al daha iyi en azından muhattap olacağın birileri çıkıyor karşına
 

black_sea_28

Asistan
Katılım
16 Haziran 2008
Mesajlar
140
Reaksiyon puanı
26
Puanları
28
ben bu zamana kadar sadece telefon ile ödeme seçeneğini seçtim ve bana daha sonra dönmemeleri gibi bir problem yaşadım daha sonra bunu onlara bildirdim özür dilediler fakat ben alacağım ürünü başka siteden aldım.
 

sarp159

Asistan
Katılım
27 Nisan 2008
Mesajlar
471
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
Olay çok basit.Şu anda internetten en çok ürün alış verişi hepsiburada üzerinden gerçekleştiriliyor.Ama hepsiburada tüm bu siparişlere yetişemiyor.Çünkü yeterince elemanı yok.Genelde Türkiye de işler hep böyle yürür.Daha fazla kar uğruna prestij ve marka kaybı göze alınabilir.Halbu ki daha çok eleman alsa da işini hakkıyla yürütse hem daha çok alış veriş yapılır hem de müşterileri memnun kalır.Amannnn ne dert ediyorsun ki alan alıyor almayan almasın mantığı...

İnşallah ilerde çok param olursa ben daha büyüğünü ve müşteri memnuniyeti odaklı bir e-ticaret sitesi açacağım.:D:D:D
 

ambience

Öğrenci
Katılım
15 Eylül 2009
Mesajlar
38
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
adsize.jpg


:w00t: İade işleminden sonra hediye çekine çevirip alışveriş yapmayı seçtim ama gene pişmanım :glare: Resimde gördüğünüz 2 ürünü aldım şimdi bunlardan samsung yazıcı süper hızlı gönderi idi kısmi teslimat seçip hemen gönderilmesini seçtim. Diğer giyotin ise 3. iş gününde mağzaya ulaşdı...şimdi ellerinde hazırda bulunan ürün 4. iş gününe girerken hala bekliyor ama tedarik sürecindeki ürün ondan hızlı geliyor...Süper hızlı gönderi buna deniyor heralde :)
 

ambience

Öğrenci
Katılım
15 Eylül 2009
Mesajlar
38
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
adszus.jpg


2 Resim arasındaki fark nedir :) Bence kesinlikle bu firmanın üstdüzey yönetimi tamamen profosyonel bir ekibe teslim edilmeli yazk günah yani bu site bu hallere hiçbirzaman düşmemişdi. Stokda olan çıkışa hazır ürün şimdi üretici firmadan bekleniyor :) sipariş ayın 25 inde verildi. Süperrr hızlı gönderii :D Yeter artık aramayacam bakalım ne zaman yollayacaklar... bu ne ya telefonu düşürmek zaten 30 dk düşürene kadar 1 saat şimdiye kadar bunlara telefon açacam diye gelecek olan faturaya zaten telefon alınırdı...
 

JBoND

Asistan
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
324
Reaksiyon puanı
9
Puanları
18
2 Resim arasındaki fark nedir :) Bence kesinlikle bu firmanın üstdüzey yönetimi tamamen profosyonel bir ekibe teslim edilmeli yazk günah yani bu site bu hallere hiçbirzaman düşmemişdi. Stokda olan çıkışa hazır ürün şimdi üretici firmadan bekleniyor :) sipariş ayın 25 inde verildi. Süperrr hızlı gönderii :D

bence firmanın içinde oto kontrol yok gelen şikayetleri değerlendirecek bir şahıs bile yok istedikleri gibi oynayabiliyorlar sıkıştıkları zaman iptal ediyorlar kaybeden gene biz oluyoruz beklediğimizemi yoksa ihtiyacımızı gideremediğimize yanalım. Soru sor kısmında konuyu kapat yapınca anket çıkıyor anketi bir kere bile olumlu doldurmadım adamlar sormadılar neden memnun değilsiniz diye yaptığım alışverişler 50.000tl yi buluyor ama adamlarda tık yok
 

spybot

Guru
Emektar
Katılım
1 Kasım 2008
Mesajlar
47,206
Reaksiyon puanı
629
Puanları
113
1 kere alışveriş yaptım onda da yanlış ürünü yollayıp kendileri boş yere zarara soktular neden zarar uğradı derseniz istediğim saatin bir üst modelini yollamışlar arkadaşlar..:4:
 

KAZUYA

Doçent
Katılım
28 Eylül 2008
Mesajlar
771
Reaksiyon puanı
20
Puanları
0
bence bunlari hakediyorsunuz nedenmi? Yillardir alisverisler dokunarak gorerek begenilerek deneyerek yapilir. ayakkabi alirken giyer bakarsiniz elma armutu secerek aliriniz.Simdiki nesil almis eline kredi kartini internetten alisveri yapiyor. bence sacma sapan bir uygulama.kaldirin kicinizi gidip deneyerek gorerek alisveris yapin
 

N3CAT1

Dekan
Emektar
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
6,609
Reaksiyon puanı
144
Puanları
63
bence bunlari hakediyorsunuz nedenmi? Yillardir alisverisler dokunarak gorerek begenilerek deneyerek yapilir. ayakkabi alirken giyer bakarsiniz elma armutu secerek aliriniz.Simdiki nesil almis eline kredi kartini internetten alisveri yapiyor. bence sacma sapan bir uygulama.kaldirin kicinizi gidip deneyerek gorerek alisveris yapin

Dostum tamamen duygusal aslında mevzu :D
 

mei

Profesör
Katılım
26 Mart 2009
Mesajlar
1,856
Reaksiyon puanı
36
Puanları
48
yeni deği larkadaşlar son 8-9 aydır aynı. Hepsiburada'dan alışveriş yapmayın diye bir çok site bas bas bağırıyor. Tabi eskinin verdiği güven ile insanlar alıyor ama 10 siparişin 8 i böyle sonuçlanıyor. Bugün yarın google'da veya sikayetvar da bir bakın neler çıkacak karşınıza.
 

N3CAT1

Dekan
Emektar
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
6,609
Reaksiyon puanı
144
Puanları
63
yeni deği larkadaşlar son 8-9 aydır aynı. Hepsiburada'dan alışveriş yapmayın diye bir çok site bas bas bağırıyor. Tabi eskinin verdiği güven ile insanlar alıyor ama 10 siparişin 8 i böyle sonuçlanıyor. Bugün yarın google'da veya sikayetvar da bir bakın neler çıkacak karşınıza.

Artık sikayetvar.com da güvenilir bir site değil. Sorun çözülmeden çözüldü işareti koyuyorlar. Genelde firmalardan yana taraf oluyorlar.
 

kcr

Asistan
Katılım
16 Ağustos 2009
Mesajlar
201
Reaksiyon puanı
14
Puanları
18
İnternetten alışverişin de bir usulü var:

  • Öncelikle alışveriş yapacağın sitenin güvenilirliğini araştıracaksın.

  • Sipariş vermeden doğrudan müşteri hizmetleri ile konuşacaksın. Müşteri ile sağlıklı iletişim kuramıyorsa isterse dünyanın bir numarası olsun, en hesaplısı olsun, uzak olsun.

  • Stok durumu nedir, ellerinde istenilen ürün var mı, varsa kargoya vermeleri ne kadar sürer, yoksa temin süresi ne kadardır, net cevap vermeleri gerek.

  • Sitenin alışveriş sözleşmesi kısmını dikkatli okumak gerek. Aksi takdirde olası iade veya değişim problem olabilir.

  • Ürün eline geçmedi veya geçti ve ayıplı ise önce müşteri hizmetleri ile bağlantıya geçerek, iade veya değişim talebi reddedilir ya da cevapsız bırakılırsa yukarıda açıklandığı şekliyle hukuki yollara başvurarak sorun çözüme kavuşturulur.
 

hanxhanx

Asistan
Katılım
16 Ekim 2009
Mesajlar
355
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
7 yıldır internetten alışveriş yapıyorum başıma en ufak bir olay gelmedi hatta çok etkiside oldu birçok promosyondna kampanyadan çekilişlerden vs hediyeler büyük indirimler kazandım. ben çok güzel mantıklı bir iş.
hepsiburada mh işi gerçekten çok zor düşünün adam 35 yaşında bilişimle teknolojiyle alakası yok diyorki bu telefonun kamerası nasıl resim çekiyor mecbur cevap vermek zorunda mh o mesaja öyle yada böyle yani buakdar insan varken her geçen gün bu sayı artarken suçlu bulmuyorum hepsibıuradayı
türkiyenin en büyüğü olmak kolay değil...
 

bilisimtr

Öğrenci
Katılım
17 Mart 2009
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Müşterilerine gerekli desteği sağlamakta yetersiz kalan hepsiburada.com u ben de kınıyorum. Gerçekten de 2 yıl önceki gibi müşteri desteği yok denilecek şekilde yetersiz, ilgisiz, ve hep aynı cevaplar. Geçiştirilmiş cevaplar veriliyor. Evet bazılarına alakasız gelebilir ama gerçek bu. ben 3 yılda yaklaşık 15.000-20.000 TL ye yakın alışveriş yaptım. Son 2 yıldan beri bunu gözlemlemekteyim. hepsiburada Doğan Grubu na ait olabilir. Ama Doğan Gurubu batacak demiyorum, hepsiburada.com batacak veya kapanacak. Şikayetler sürekli artıyor.
 

ayteking

Asistan
Katılım
18 Ekim 2008
Mesajlar
447
Reaksiyon puanı
10
Puanları
0
masaüstü bir pc aldım. birinci haftasında bozuldu. tamire gönderdim. yaptılar gönderdsiler kutuyu bir açtım ki monitör var kasa yok. kasa arada kayboldu. yemin ediyorum 75 dk bana müzik dinletti müşteri hizmetleri telefonu...
bakalım.
 

MaXwELL

Öğrenci
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar benimde hepsiburada'dan aldığım 1.5TB diskim bozuldu arıza formu doldurdum 3 gündür beklemekteyim.İçindeki bilgiler fotoğraflar herşey gitti sinirden diskin üstünde tepinesim geldi.Bir daha kullanmak istemiyorum geri gönderip fatura tutarını iade isteme hakkım varmı harddisk'in garantisi daha sürüyor.
 

mdkbet

Profesör
Katılım
13 Kasım 2006
Mesajlar
2,590
Reaksiyon puanı
80
Puanları
48
beni en çok deli eden şey soru sorduğumda copy&past cevaplar vermeleri
en sonunda hepsine copy&past olarak sövecektim o derece sinir oldum
 

ataner070

Öğrenci
Katılım
1 Şubat 2011
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Acil bir bluetooth kulaklık ihtiyacım oluştu ve ben de 2004'ten beri alışveriş yaptığım hepsiburada.com'u tercih edip 19/01/2010 tarihinde jabra marka bir kulaklık sipariş ettim.Önceden 1 veya 2 günde gelen sipariş bu defa 5 gün sonra ayın 24'ünde geldi. Yetmedi kulaklık arızalı çıktı ve aynı gün hem siteden değişim formu doldurup hem de müşteri hizmetlerini aradım acil olduğunu söyledim. Değişim talebime onayı 3 gün sonra ayın 27'sinde verdiler (onay vermeden ürünü gönderemiyorsunuz). Aynı gün ürünü kargoya verdim ve ürün cuma günü ayın 28'inde ellerine ulaştığı halde (müşteri kargo teslimi belli saatte diyerek) ürünü ertesi günü yani 29'unda teslim aldılar.Ve teslim aldıkları ürünün kaydını bugün 1 şubat 2011 hala açmadılar. Bu süreç zarfında müşteri hizmetlerini defalarca aramama rağmen ve bu ürünü iade aldıkları takdirde yeni ürünü yine kendi sitelerinden sipariş edeceğimi ve benim için konunun çok acil olduğunu belirtmeme rağmen bir netice alamadım. Ve daha önceki tecrübelerimden de bildiğim için bu işi ancak şikayetvar.com çözer diyerek sorunu size yazdım.
Ayrıca okuyuculara bir not: eğer acil bir siparişiniz varsa kesinlikle hepsiburada.com'u tercih etmeyin.....
 

Aiberg

Öğrenci
Katılım
12 Kasım 2011
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
beni en çok deli eden şey soru sorduğumda copy&past cevaplar vermeleri
en sonunda hepsine copy&past olarak sövecektim o derece sinir oldum
:D
Sitemizle ilgili işlemleriniz tamamlandıktan sonra bize yeniden bilgi vermeniz durumunda talebiniz yerine getirilecektir.
[URL="http://www.hepsiburada.com/mesajlarim.aspx"]http://www.hepsiburada.com/mesajlarim.aspx adresinden bize cevap yazabilir veya yeni bir soru sorabilirsiniz.
[/URL]hepsiburada.com'a göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz.
Sayın Müşterimiz, gerekli kontroller yapılarak tarafınıza bilgi verilecektir. Siparişiniz ile illgili başka bir sorunuz varsa bize aşağıdaki linkten mail gönderebilirsiniz: http://www.hepsiburada.com/musteri.aspx?sid=1 Hepsiburada.com' u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Ooo bende bunlardan 10'larcası var.

 
Üst