Hepsiburada değilmiş

Junas28

Öğrenci
Katılım
12 Temmuz 2015
Mesajlar
84
Reaksiyon puanı
5
Puanları
8
Ekli dosyayı görüntüle 12001Selam, adı geçen alışveriş sitesiyle geçen yaşadığım trajik komik olayı anlatayım...

17.07 tarihinde, hediye çekimin aktif olmasıyla Sapphire r9 390 ekran kartı siparişi verdim. 20'sinde mesaj attım bunlara, paketim nerde :D. Çünkü vaat edilen kargolama süresi 2 gündü. Palyaçolar bunu herhalde 2 hafta diye anlıyorlar galiba, bana ürünün 30'unda ellerine geçeceğini bildirdiler.

Tabi bu benim için kabul edilebilir bir durum değil. En başta güvenimi sarstılar, 30'sunda da kargolayacaklarından şüphe ettim, 2 günü 2 haftaya uzatan bir şirket, bu süreyi daha da uzatmayacağı ne malum. Bugüne kadar birçok alışveriş sitesinden alışveriş yaptı. Hiçbiriyle bir problem yaşamadım. Buna bu site de dahil. Ama aldığım pc parçaların birinde bir kusur çıksaydı, sonradan arızalansaydı... vay halime, resmen süründürürlerdi. Aramızda geçen konuşmalardan bunu anlıyorum.

Kargolamayı bugün yapmayacaklarsa siparişimi iptal edeceğimi bildirdikten sonra bana bir mail geldi. Ürünüm sözde paketlenip kargoya verilmiş, hem de sipariş tarihinden 1 gün önce (16.07). Gönderi nosundan kontrol ettim, benimle alakası olmayan bir isim çıktı ve istanbul zeytinburnu şubesinden dağıtıma çıkmış bir ürün.

Tabi durumu yine kendilerine ilettim, şehven yapılan bir hataymış :)) Bu şirketin çalışma etiğinden daha fazla bahsetmek isterdim ama görüldüğü üzere çalışma etiği diye bir şey yok. Şikayet var sitesine de göz atınca şu son 1 aydır belki yüzlerce benzer şikayet ilanı görebilirsiniz. 2 gün bir yana 24 saatte kargo denilen ürünleri günlerce, bir haftadan uzun bir süredir kargolanmasını bekleyen mağdur müşterilerle dolu.

Şayet atıyorum tatile çıkacaksınız, kamp malzemeleri fln sipariş verdiniz... o tatil iptal olur. Çocuğunuza doğumgünü, eşinize yıldönümü hediyesi mi alacaksınız... tarihini tutturmak için 2 ay önceden sipariş verin... hatta en iyisi ordan sipariş vermeyin. Bu basit gereklikleri yerine getiremeyen şirket, üründe sıkıntı çıkarsa sizi nasıl süründüreceğini hayal gücünüze bırakıyorum.

Ha unutmadan, online her alışverişinizde muhakkak aldığınız ürünü paketinden çıkarırken, videoya kaydedin. Ürününe göre çizik var mı, önceden kullanılmış mı (misal cep telefonun içinde kayıtlı resimler, telefon numaraları var mı bakın-iade edilmiş tamir edilmiş o kadar ürün satılıyor ki bu ülkede..ürün iadesi yapacaksanız da aynı şekilde kargolama işlemini de videoya kayıt edin. Sonra bir sıkıntı çıkarsa sizden bilirler)


Ekli dosyayı görüntüle 12001Ekli dosyayı görüntüle 12002Ekli dosyayı görüntüle 12003

Ekli dosyayı görüntüle 12001
 

kadirirdem

Müdavim
Müdavim
Katılım
23 Mayıs 2013
Mesajlar
6,217
Reaksiyon puanı
708
Puanları
1,293
Ekli dosyayı görüntüle 12001Selam, adı geçen alışveriş sitesiyle geçen yaşadığım trajik komik olayı anlatayım...

17.07 tarihinde, hediye çekimin aktif olmasıyla Sapphire r9 390 ekran kartı siparişi verdim. 20'sinde mesaj attım bunlara, paketim nerde :D. Çünkü vaat edilen kargolama süresi 2 gündü. Palyaçolar bunu herhalde 2 hafta diye anlıyorlar galiba, bana ürünün 30'unda ellerine geçeceğini bildirdiler.

Tabi bu benim için kabul edilebilir bir durum değil. En başta güvenimi sarstılar, 30'sunda da kargolayacaklarından şüphe ettim, 2 günü 2 haftaya uzatan bir şirket, bu süreyi daha da uzatmayacağı ne malum. Bugüne kadar birçok alışveriş sitesinden alışveriş yaptı. Hiçbiriyle bir problem yaşamadım. Buna bu site de dahil. Ama aldığım pc parçaların birinde bir kusur çıksaydı, sonradan arızalansaydı... vay halime, resmen süründürürlerdi. Aramızda geçen konuşmalardan bunu anlıyorum.

Kargolamayı bugün yapmayacaklarsa siparişimi iptal edeceğimi bildirdikten sonra bana bir mail geldi. Ürünüm sözde paketlenip kargoya verilmiş, hem de sipariş tarihinden 1 gün önce (16.07). Gönderi nosundan kontrol ettim, benimle alakası olmayan bir isim çıktı ve istanbul zeytinburnu şubesinden dağıtıma çıkmış bir ürün.

Tabi durumu yine kendilerine ilettim, şehven yapılan bir hataymış :)) Bu şirketin çalışma etiğinden daha fazla bahsetmek isterdim ama görüldüğü üzere çalışma etiği diye bir şey yok. Şikayet var sitesine de göz atınca şu son 1 aydır belki yüzlerce benzer şikayet ilanı görebilirsiniz. 2 gün bir yana 24 saatte kargo denilen ürünleri günlerce, bir haftadan uzun bir süredir kargolanmasını bekleyen mağdur müşterilerle dolu.

Şayet atıyorum tatile çıkacaksınız, kamp malzemeleri fln sipariş verdiniz... o tatil iptal olur. Çocuğunuza doğumgünü, eşinize yıldönümü hediyesi mi alacaksınız... tarihini tutturmak için 2 ay önceden sipariş verin... hatta en iyisi ordan sipariş vermeyin. Bu basit gereklikleri yerine getiremeyen şirket, üründe sıkıntı çıkarsa sizi nasıl süründüreceğini hayal gücünüze bırakıyorum.

Ha unutmadan, online her alışverişinizde muhakkak aldığınız ürünü paketinden çıkarırken, videoya kaydedin. Ürününe göre çizik var mı, önceden kullanılmış mı (misal cep telefonun içinde kayıtlı resimler, telefon numaraları var mı bakın-iade edilmiş tamir edilmiş o kadar ürün satılıyor ki bu ülkede..ürün iadesi yapacaksanız da aynı şekilde kargolama işlemini de videoya kayıt edin. Sonra bir sıkıntı çıkarsa sizden bilirler)


Ekli dosyayı görüntüle 12001Ekli dosyayı görüntüle 12002Ekli dosyayı görüntüle 12003

Ekli dosyayı görüntüle 12001
kardeş daha dün ütü aldım ordan dedikleri tarihte geldi sıkıntı çıkmadı daha öncede bir sürü şey aldık sıkıntı çıkmadı telefon pc vs aldık gene sıkıntı olmadı bence seninki talihsizlik yada şanssızlık olmuş geçmiş olsun inşallah bida yaşamassın ve yaşamayız....
 

Junas28

Öğrenci
Katılım
12 Temmuz 2015
Mesajlar
84
Reaksiyon puanı
5
Puanları
8
kardeş daha dün ütü aldım ordan dedikleri tarihte geldi sıkıntı çıkmadı daha öncede bir sürü şey aldık sıkıntı çıkmadı telefon pc vs aldık gene sıkıntı olmadı bence seninki talihsizlik yada şanssızlık olmuş geçmiş olsun inşallah bida yaşamassın ve yaşamayız....

Şikayet var sitesinde bakınca epidemi sandım, olmayan ürünleri satıyorlar, bunla kalmayarak ürün iade, onarım, iade para... çok sayıda güncel şikayet var. Ben de bugüne kadar sıkıntı yaşamamıştım ama almış olduğum üründe bir sıkıntı yaşasaydım kim bilir neler çektirirlerdi.... resmen zaman kazanmak için yalan bir kargo bilgisi verildi, tam da iptal edeceğimi söylediğim zamanda. Açıkcası mesele güven... bu şirket o açıdan hiç güven vermiyor, müşterisini önemsediğine dair hiçbir işaret yok, adamlara aynı seriden (r9 390) başka marka bir ürün göndermelerini rica ettim... yok sanki bilgisayarla konuşuyorum. Hani ürünüm nerde diye sormazsam, 30'unda ellerine ulaşacak bilgi bile vermeyecekler.

Serbest piyasanın çalışma prensiplerin başında zamanında teslimat yatar. Daha önce sipariş ettiğim ürünlerin hepsinde bir iki gün geçikme oldu ama 2 hafta neyin nesi...
 

Ahmethz

Rektör
Emektar
Katılım
7 Eylül 2006
Mesajlar
12,441
Reaksiyon puanı
398
Puanları
263
buna benzer bir şeyi ben de yaşadım stokta olmayan ürünü sattılar bir hafta bekledim ses yok siparişi iptal ettim, mediamarkttan aldım 2 güne geldi.
 

Junas28

Öğrenci
Katılım
12 Temmuz 2015
Mesajlar
84
Reaksiyon puanı
5
Puanları
8
buna benzer bir şeyi ben de yaşadım stokta olmayan ürünü sattılar bir hafta bekledim ses yok siparişi iptal ettim, mediamarkttan aldım 2 güne geldi.

Valla hocam hiç şaşırmadım, insanın zamanından daha kıymetli başka ne olabilir ki... daha bu aşamada bu şekilde amatörce, beceriksiz davranan bir şirket daha ilerde çıkabilecek problemler karşısında nasıl bir tavır sergileyeceğine işaret ediyor... aman eksik kalsın, bulaşmam.
 

Ahmethz

Rektör
Emektar
Katılım
7 Eylül 2006
Mesajlar
12,441
Reaksiyon puanı
398
Puanları
263
Valla hocam hiç şaşırmadım, insanın zamanından daha kıymetli başka ne olabilir ki... daha bu aşamada bu şekilde amatörce, beceriksiz davranan bir şirket daha ilerde çıkabilecek problemler karşısında nasıl bir tavır sergileyeceğine işaret ediyor... aman eksik kalsın, bulaşmam.

ben bir de uzakta oturan bir yakınıma alacaktım mahçup oldum baya. stokta yok yazmak bu kadar mı zor bir şirket için anlamadım.
 

topalsolucan

Rektör
Katılım
25 Mart 2010
Mesajlar
15,663
Reaksiyon puanı
555
Puanları
293
o değil de ben hepsiburada'yı amazon gibi kendi deposu olan tek yerli firma olarak biliyorum. yani gittigidiyor veya n11 gibi 3. şahısların satış yapabildiği bir site değil. ama ne zaman bir üründe gecikme olduğunda akıbetini sorsam, tedarikçi firma ürünü hazır edememiştir diyorlar bana. elinde olmayan ürünü bana elindeymiş gibi satıyor. peki kendi depoları falan hikayesi nedir?
 

Lazzz

Müdavim
Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,701
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
293
o değil de ben hepsiburada'yı amazon gibi kendi deposu olan tek yerli firma olarak biliyorum. yani gittigidiyor veya n11 gibi 3. şahısların satış yapabildiği bir site değil. ama ne zaman bir üründe gecikme olduğunda akıbetini sorsam, tedarikçi firma ürünü hazır edememiştir diyorlar bana. elinde olmayan ürünü bana elindeymiş gibi satıyor. peki kendi depoları falan hikayesi nedir?
Kendi depoları dışında üreticilerin depolarını kullanıyorlar ve üreticilerin depolarından direk size kargo çıkartıyorlar. Bazı ürünler için bu geçerli.
 

ErwinSmith

Rektör
Emektar
Katılım
12 Mayıs 2013
Mesajlar
11,558
Reaksiyon puanı
344
Puanları
263
Heosiburada kimi zaman cok uygun fiyatlarka ürün veriyor. Açıkçası en memnun kaldığım e-ticaret sitelerinden birisi hepsiburada. İade ve degisimde de sıkıntı cikarmiyorlar. Tek eksiklikleri ürünler konusunda bazen yetersiz bilgiye sahipler
 

Waddler

Profesör
Katılım
5 Mayıs 2014
Mesajlar
2,194
Reaksiyon puanı
612
Puanları
293
onlarca kez alışveriş yaptım sıfır sıkıntı...
 

Junas28

Öğrenci
Katılım
12 Temmuz 2015
Mesajlar
84
Reaksiyon puanı
5
Puanları
8
o değil de ben hepsiburada'yı amazon gibi kendi deposu olan tek yerli firma olarak biliyorum. yani gittigidiyor veya n11 gibi 3. şahısların satış yapabildiği bir site değil. ama ne zaman bir üründe gecikme olduğunda akıbetini sorsam, tedarikçi firma ürünü hazır edememiştir diyorlar bana. elinde olmayan ürünü bana elindeymiş gibi satıyor. peki kendi depoları falan hikayesi nedir?

Bir depoları olduğu yazıyor ama öyle anlaşılıyor ki, ellerinde olmayan ürünleri 24 saat 2 gün gibi satmayı da vaat ediyorlar... karman çorman bir iş. Sıkıntı yaşamayan arkadaşlara da nazır değmezsin. Lakin kimsenin o şikayet sitelerinde görmüş olduğum sıkıntıları yaşamalarını dilemem. Ama şunu kabul etmek lazım, etik anlayışları pek yok ve müşteri hizmetleri son derece yetersiz.
 

kadirirdem

Müdavim
Müdavim
Katılım
23 Mayıs 2013
Mesajlar
6,217
Reaksiyon puanı
708
Puanları
1,293
Şikayet var sitesinde bakınca epidemi sandım, olmayan ürünleri satıyorlar, bunla kalmayarak ürün iade, onarım, iade para... çok sayıda güncel şikayet var. Ben de bugüne kadar sıkıntı yaşamamıştım ama almış olduğum üründe bir sıkıntı yaşasaydım kim bilir neler çektirirlerdi.... resmen zaman kazanmak için yalan bir kargo bilgisi verildi, tam da iptal edeceğimi söylediğim zamanda. Açıkcası mesele güven... bu şirket o açıdan hiç güven vermiyor, müşterisini önemsediğine dair hiçbir işaret yok, adamlara aynı seriden (r9 390) başka marka bir ürün göndermelerini rica ettim... yok sanki bilgisayarla konuşuyorum. Hani ürünüm nerde diye sormazsam, 30'unda ellerine ulaşacak bilgi bile vermeyecekler.

Serbest piyasanın çalışma prensiplerin başında zamanında teslimat yatar. Daha önce sipariş ettiğim ürünlerin hepsinde bir iki gün geçikme oldu ama 2 hafta neyin nesi...
yanid dedigim gibi ben böyle birşey yaşamadım tekrar geçmiş olsun inşallah yaşamayız bida zaten netten alışveriş bana hala mantıklı gelmiyor gidip teknosa bimeks vs gibi yerlerden elinle alıcaksın hem muhattap belli yer belli sorunda olmaz pek....
 

ctunc66

Öğrenci
Katılım
12 Aralık 2008
Mesajlar
53
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Stok sıkıntısı bende hiç yaşamadım ancak hepsiburada.com da özellikle hediye çeklerinde çok oyun yapıyorlar. Özellikle dikkatinizden kaçarsa hediye çeki alıyorum diye yaptığınız alışverişlerde extradan alışveriş yapmak zorunda kalmanın yanı sıra, kazandığınız çeki kullanamama durumlarınız bile oluyor. Haliyle adamlar her taraftan kendilerine göre yontuyor bu işleri. Çoğu ürün piyasa da ki fiyatların biraz üzerinde. Ama bazen uygun olabilecek nitelikte indirim oluyor, öyle durumlarda hediye çeklerini de doğru kullanabilirseniz güzel bi durum ama değilse işiniz yaş, biraz kazık yersiniz. Stok durumu içinde bi sistem olsa kaç adet olduğu görülse aslında sıkıntı olmaz.
 

Junas28

Öğrenci
Katılım
12 Temmuz 2015
Mesajlar
84
Reaksiyon puanı
5
Puanları
8
Stok sıkıntısı bende hiç yaşamadım ancak hepsiburada.com da özellikle hediye çeklerinde çok oyun yapıyorlar. Özellikle dikkatinizden kaçarsa hediye çeki alıyorum diye yaptığınız alışverişlerde extradan alışveriş yapmak zorunda kalmanın yanı sıra, kazandığınız çeki kullanamama durumlarınız bile oluyor. Haliyle adamlar her taraftan kendilerine göre yontuyor bu işleri. Çoğu ürün piyasa da ki fiyatların biraz üzerinde. Ama bazen uygun olabilecek nitelikte indirim oluyor, öyle durumlarda hediye çeklerini de doğru kullanabilirseniz güzel bi durum ama değilse işiniz yaş, biraz kazık yersiniz. Stok durumu içinde bi sistem olsa kaç adet olduğu görülse aslında sıkıntı olmaz.

Gayet güzel özetlediniz hocam, o hediye çeki olayı da daha fazla tüketime acayip şekilde teşvik ediyor. Benim örneğin üç tane 100 tl hediye çekim var. Şu kullanıpanıp iptal ettiğimi saymazsak ve bunlardan yararlanmak için 500 tl üzeri alışveriş yapmalıyım. Her biri 1 ay aralıkla aktif hale gelecek... bari 500+500=1000+ bir alışverişte en azından iki tanesini aynı anda kullanmama izin verseler, hem makul hem mantıklı olacak, ama nerde..ve tam üzerine bastınız, baktığım birçok ürünü karşılaştırdım birçok sitede, teknofiyat saolsun, ve azımsanmayacak indirimi olan ürünleri bile çok sayıda sitede daha ucuza indirimsiz fiyatla satıyorlar. Bu hediye çeki olayı olmazsaydı aynı ürünü nova veya eksenden sipariş verecektim ve bana 50 tl fln fazlaya gelecekti (hediye çeki düşüldükten sonra).

Ama bu geçikme olayı herkesi farklı etkiliyor ve ne kadar önemli olduğunu galiba bazı kişiler anlamıyor, yukarıda yorumda bir arkadaşımızın belirttiği gibi, mahçup durumunda kalmış, ben de elimdeki ekran kartını birine satacaktım, ama artık satamıyorum ve o alacak kişiden de özür dilemem gerekecek.

Siz hediye çeki diye anlatınca ben tekrar bir baktım hesabıma, kullandığım hediye çeki iade edilmiş ve kullanım süresi de uzamış oldu. Hatta birsonaki ayda aktif olacak hediye çekiyle örtüşüyor tarihi olarak. Muhtemelen kullandırmayacaklar ikisini aynı anda ama birsonraki ay şansımı denerim. Şayet kullanamazsam bir daha ordan alışveriş yapmak için hiçbir sebep göremiyorum. Bakalım
 

ctunc66

Öğrenci
Katılım
12 Aralık 2008
Mesajlar
53
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Gayet güzel özetlediniz hocam, o hediye çeki olayı da daha fazla tüketime acayip şekilde teşvik ediyor. Benim örneğin üç tane 100 tl hediye çekim var. Şu kullanıpanıp iptal ettiğimi saymazsak ve bunlardan yararlanmak için 500 tl üzeri alışveriş yapmalıyım. Her biri 1 ay aralıkla aktif hale gelecek... bari 500+500=1000+ bir alışverişte en azından iki tanesini aynı anda kullanmama izin verseler, hem makul hem mantıklı olacak, ama nerde..ve tam üzerine bastınız, baktığım birçok ürünü karşılaştırdım birçok sitede, teknofiyat saolsun, ve azımsanmayacak indirimi olan ürünleri bile çok sayıda sitede daha ucuza indirimsiz fiyatla satıyorlar. Bu hediye çeki olayı olmazsaydı aynı ürünü nova veya eksenden sipariş verecektim ve bana 50 tl fln fazlaya gelecekti (hediye çeki düşüldükten sonra).

Ama bu geçikme olayı herkesi farklı etkiliyor ve ne kadar önemli olduğunu galiba bazı kişiler anlamıyor, yukarıda yorumda bir arkadaşımızın belirttiği gibi, mahçup durumunda kalmış, ben de elimdeki ekran kartını birine satacaktım, ama artık satamıyorum ve o alacak kişiden de özür dilemem gerekecek.

Siz hediye çeki diye anlatınca ben tekrar bir baktım hesabıma, kullandığım hediye çeki iade edilmiş ve kullanım süresi de uzamış oldu. Hatta birsonaki ayda aktif olacak hediye çekiyle örtüşüyor tarihi olarak. Muhtemelen kullandırmayacaklar ikisini aynı anda ama birsonraki ay şansımı denerim. Şayet kullanamazsam bir daha ordan alışveriş yapmak için hiçbir sebep göremiyorum. Bakalım

Siz daha gayet açık net anlatmışsınız. Bu şekilde hepsiburada.com da indirim kazanacağım diye alışveriş yapmış ve durumun farkına çok geç varan hatta hiç varamayan insanlar çok. Bu yüzden ben çok mecbur kalmadıkça buradan alışveriş yapmam, tavsiye de etmem çünkü daha uygun satan güvenilir siteler var.

Konudan saptık belki ama bunlar önemli, bilinmesi gerekli gerçekler..
 

SmH51

Profesör
Katılım
27 Ocak 2010
Mesajlar
1,259
Reaksiyon puanı
61
Puanları
228
Bayağı bir alışverişim oldu bu siteden, sizin dediğiniz gibi geç kargolanması gibi sorunlarla bende çok karşılaştım. Ancak her seferinde kargonun geç gelmesinden dolayı özür mahiyetinde hediye çekleri gönderdiler altlimitsiz affettirdiler kendilerini :D
 
Üst