- Katılım
- 8 Ocak 2021
- Mesajlar
- 40
- Reaksiyon puanı
- 29
- Puanları
- 18
- Yaş
- 47
Öncelik ile herkeze merhaba. Konuyu açmamım sebebi bilgilendirme ve dikkatli olunması için.
Geçen ay bir arkadaşımın kredi kart ile hepsi burada üzerinden 6000TL lik ürün alınmış ve ne ürünler nede sipariş bilgileri sistemde olmamasına rağmen Kendisi hem banka hem de Hepsiburada ile işini çözemedi ve mahkemeye verdi. Derken 07/01/2021 gece saat 01:15 te telefonuma hepsiburada.com dan 55,80 tl lik harcama yapılmıştır mesajı geldi ve bunun üzerine siteye giriş yaptım ama siparişlerde ne bir ürün vardı nede başka bir bilgi. Hemen bankamı arayarak kartlarımı iptal ettirdim ve itiraz onayı bıraktım..
Şimdi gelelim sorunsallara. 2 tarafta suçu üstlenmek istemiyor. Banka 3D secure sistem kullanmayan yurtdışı kaynaklı bir alışveriş sistesi diyor topu Hepsiburadaya atıyor. Hepsiburada ise alışverişi inceliyor ve ortada ne ürün var ne adres bilgisi ve gece saat 2 de kargoya verildi bilgisi var diyor ve 3 iş günü içinde çözüm sunacağız deyip kapatıyor ve ertesi günde kargo geri çekme işlemi yapılmıştır ürün müşteriye teslim edilmeyip bize geri gelir ise sipariş iptali yapıcağız diye mesaj atıyor.
Sizce burada yazdıklarıma göre kim haklı kim haksız ve neler yapılmalı. Ben düşündükçe Hepsiburadanın bile niteli dolandırıcılık suçu işlediğine inanıyorum. ^D secur sistemsiz bir alışveriş var ortada biz nasıl güvenip paramızla busiteden alışveriş yapıcağız.
Benim son karım 2 tarafında olumsuz yanıtı karşısında savcılığa hepsiburada yıda nitelikli dolandırıcılık suçlaması ile mahkemeye vermek.
Geçen ay bir arkadaşımın kredi kart ile hepsi burada üzerinden 6000TL lik ürün alınmış ve ne ürünler nede sipariş bilgileri sistemde olmamasına rağmen Kendisi hem banka hem de Hepsiburada ile işini çözemedi ve mahkemeye verdi. Derken 07/01/2021 gece saat 01:15 te telefonuma hepsiburada.com dan 55,80 tl lik harcama yapılmıştır mesajı geldi ve bunun üzerine siteye giriş yaptım ama siparişlerde ne bir ürün vardı nede başka bir bilgi. Hemen bankamı arayarak kartlarımı iptal ettirdim ve itiraz onayı bıraktım..
Şimdi gelelim sorunsallara. 2 tarafta suçu üstlenmek istemiyor. Banka 3D secure sistem kullanmayan yurtdışı kaynaklı bir alışveriş sistesi diyor topu Hepsiburadaya atıyor. Hepsiburada ise alışverişi inceliyor ve ortada ne ürün var ne adres bilgisi ve gece saat 2 de kargoya verildi bilgisi var diyor ve 3 iş günü içinde çözüm sunacağız deyip kapatıyor ve ertesi günde kargo geri çekme işlemi yapılmıştır ürün müşteriye teslim edilmeyip bize geri gelir ise sipariş iptali yapıcağız diye mesaj atıyor.
Sizce burada yazdıklarıma göre kim haklı kim haksız ve neler yapılmalı. Ben düşündükçe Hepsiburadanın bile niteli dolandırıcılık suçu işlediğine inanıyorum. ^D secur sistemsiz bir alışveriş var ortada biz nasıl güvenip paramızla busiteden alışveriş yapıcağız.
Benim son karım 2 tarafında olumsuz yanıtı karşısında savcılığa hepsiburada yıda nitelikli dolandırıcılık suçlaması ile mahkemeye vermek.