İnternet Kazançları Bölümü Hakkında (SDN)

Bu konuyu okuyanlar

BhaYzc

Öğrenci
Öncelikle Herkese Merhaba

KONU ÇOK UZUN OLACAK AMA %99 FAYDA SAĞLAYACAK İNANIN BANA EN AZINDAN DOĞRU YOLU GÖSTERMİŞ OLACAĞIM GERİSİ SİZE KALMIŞ
sleep.gif


Forumda yeniyim bu yüzden söyleyeceklerime ne kadar itimat edersiniz bilemem ama yaptığım iş sebebiyle belirtmek istiyorum.Konu yanlış yerde bununda farkındayım sebebi başlıkta bahsettiğim bölüme konu açamıyor olmamdır.Konuyu oraya taşıyabilirsiniz ve şunuda söylüyorum forum kurallarını okudum herhangi bir ref link söz konusu bile değil.

Bu işleri aylarca araştırdım acaba internetten nasıl para kazanırım falan filan derken gördüm ki bu işler bireysel olmuyor.Yani tekil şahıs işi değil,sağlam bir ekip lazım.Sevgili dostlarım denemediğim yol kalmadı bakın x ticaret,clickbank vs her yolu denedim.Gördüm ki google aramalarında bu konuya değinen herkes bir ürün satma peşinde kimisi kitap,kimisi eğitim seti falan filan...

X Ticarete üye oldum verdim 20 tl deneyeyim dedim,ürünlere bir baktım saçma sapan satılması imkansız olaran ürünler ama bir ürün dikkatimi çekti GoMass dedikleri şey var ya o üründe mevcut ve anladım ki google aramalarında bu ürünü övenler aslında ürünün satışını yaparak gelir elde etmek isteyen satış ortaklarıdır.

Kısacası tam bir fiyasko...

------------------------------------------------------------------

Diğer yollardan kazanç elde ettim adsense gibi ama kayda değer bir kazanç değildi.Yani ne ev geçindirebilirdim nede araba alabilirdim,anca sitemin ve kendi sigara ihtiyacımı karşılamaya yetecek miktarlardı.Buda bi yere kadar dedim bıraktım...

Konuyu fazla uzatmadan ve hiçbir ref linki olmadan kendi bilgisayarımda hazırladığım word dosyasındaki metini buraya yapıştırıyorum dikkatlice okuyun.

Şu andaki aylık kazancım 2-3 bin tl arasında değişmekte zengin değilim,ben zaten kimseyede bu işten zengin olabilirsin demedim ama hayat şartlarını ve kalitesini yükseltebilirsiniz demek isterim.

------------------------------------Buyrun Konu--------------------------

AĞ PAZARLAMA İLE KAZANÇ SAĞLAMA

Türkiye'de Ağ Pazalama yani Network Marketing toplum tarafından yanlış bilinmekte,geçmişte yaşanan saadet zinciri yani titan zincir olarak faliyet gösteren oluşumlardan farklı bir sektör olmasına rağmen bu algı sektörün büyümesine engel olmakta.

Ağ Pazarlama tamamen bir iştir nasıl siz gündelik yaşamda birşeyler satarak yada herhangi bir ürünü bir mağazada tanıtarak para kazanıyor ve geçiminizi sağlıyorsanız bu sektörde aynen böyledir.

X firması ürününün seri ve hızlı satılması için bir yöntem geliştiriyor bu yöntemin yürüme şekli aslında çok basittir.

Bir telefon aldığınızı düşünelim ve üründen çok memnun kaldınız ve ucuza satın aldınız,normal arkadaş ortamında hayırlı olsun yeni telefon almışsın Baha nasıl memnun musun diye soranlar olacak?
Sizde gayet güzel ve ucuza aldım sorunsuz ve hoşuma gitti kullanıyorum işte deyip özelliklerini sayar kamerasına falan bakıtırsınız,bir ikide selfie çekip ürünü översiniz aslında farkında olmadan bir ürünü pazarlamış ve tanıtmış olursunuz.
Sizden sonra o arkadaşınız belki gidip aynı telefondan satın alacak ama siz bundan bir kazanç elde etmeyeceksiniz.Düşünün ki siz bu işten para kazanıyorsunuz ve bunu sadece arkadaş ortamında değil dünya çapında yapıyorsunuz çünkü bahsettiğim pazar küresel bir pazar ve sadece siz ürün satmıyorsunuz bu sektörde herkes kendi işinin patronu diyoruz ama herkes girer girmez patron değildir.

Siz yavaş yavaş bir iki satış yaparken farkında olmadan bir ekip kurar ve kariyer basamaklarına geçiş yaparsınız bu süreçde sizin bünyeniz altında satış yapan kazanç sağlayan kişiler olacak yani hem kendileri kazanç sağlamak için çalışırken hemde sizi kazandıracak bu durumda siz patron onlar çalışandır.Zaman içinde onlarda patron olacak ve bir ekip kuracaktır.Bu sistem size göre saadet zinciri olabilir buraya kadar evet bana görede saadet zinciri'dir ya bundan sonrası?

Siz çalışmaz sizin ekibiniz çalışırsa bir süre sonra sizin ekibiniz,sizin yerinizi alır ve patron olmaktan düşer tekrar çalışmak ve başladığınız noktaya dönmek zorunda kalırsınız,buda adalet çizgisidir.

Bunun dışında kariyer basamaklarına göre kazançlar,primler artmakta yani önceden satış başına 80 tl kazanırken ilerki basamaklarda bu seviye atlama zor değildir her 5 ile 10 satışta seviye alırsınız 80 tl olur size 160 tl tabi bununlada kalmaz.

Hangi saadet zincirinde sigorta yapılmıştır? Evet arkadaşlar bu bir iştir ve sigortanız yatmakta yani zamanı geldiğinde emekliliğin keyfini sürebilirsiniz.Sigorta'nın yanı sıra tatil fırsatı,iş sebebiyle il gezintileri ve seminerler,telefon ve teşvik primleride vardır.

Kısacası saadet zinciri ile network marketing aynı manaya gelmez.Fakat şuda bir gerçektir Türkiye ve Dünya üzerinde bulunan ve faliyet gösteren çok sayıda firma bu işi ''DOLANDIRICILIK'' yöntemiyle yani sizin dilinizde ''TİTAN ZİNCİR'' olarak yapmakta.Bu yüzden doğru firma ve doğru ekip ile çalışırsak kazanmak bir o kadar kolay olacaktır.

2015 Yılı itibari ile Türkiye'nin internet sektöründe hızla büyümesi e-ticaret sitelerinin ve satış ortaklığının artış hızına dikkat etmenizi tavsiye ediyorum.
Teknoloji çılgınlığı bu denli büyürken Akıllı Telefonlar vs. Internet üzerindeki satışlarada yansıması çok normal.Günümüz çağında insanlar birçok alışverişi özellikle teknoloji alışverişlerini internet üzerinden yapmakta.

Web Sitesinden kazanç elde edilir mi diyeceksiniz sadece küçük bir örnek vermek istiyorum; YemekSepeti.Com 589 MİLYON DOLAR'a satışmıştır.Buna benzer dev rakamlı örneklerde gösterebilirim.

21. Yy diyoruz teknoloji çağı diyoruz buraya kadar herşey normal peki neden bu teknoloji çağından gelir elde etmiyoruz yada etmekten korkuyoruz? Milletin ön yargıları yüzünden diyorsanız evet emin olun ben dahil bu sektöre giren herkes aynı zorlukla karşılaştı ve inanın ilk karşı gelenler en yakınlarım oldu.Peki bu zorluklarla sadece ben mi karşılaştım? Yine adım gibi eminim bu sektöre giren herkes kayıtsız şartsız bu zorluklarla karşılaştı ve hatta bu yazıyı okuyan kişilerin bile %80'i şu an bu sektöre karşı ama bir yerlerde %20'lik bir kesim var...

Başaranların öyküleri çok fazla ben istiyorum ki bir öyküde benden olsun!!!

---------------------DEVAM 2----------------------

Zamanınızı çaldığım için özür dilerim konu hem uzun olacak,hemde bilgilendirici nitelikte olacaktır.Hiçbir alıntı kopyalama olmadan yazıyorum,yazım yanlışlarım olabilir şimdiden kusuruma bakmayın.Konumuz aslında dolandırıcılık,bilgilendirme ve bir sektöre ışık tutmak amaçlıdır.

24 Yaşında biriyim hem yazılım hem donanım üzerine eğitim aldım.Uzun zamandır klavye ile birlikte yaşayan insanlardanım diyebilirim.Bu yazıda asıl konumuz ''PARA'' belkide bu zamana kadar kimsenin değinmediği,anlatmadığı bilgileri fazlasıyla anlatacağım.

Öncelikle kimse benim kara kaşıma kara gözüme hasta değil,yani bende kimsenin kara kaşına kara gözüne hasta değilim ve çıkarım olmadan altını çizerek söylüyorum '' iş konusunda'' kimseye emek sarfetmem.Bunu burada net bir şekilde diyorum,şu yazıyı yazmamdaki amaç bile aslında işimin niteliğini belirlemek ve bunun ince ayrıntılarını göstermektir kısacası ileriye dönük bir çıkardır.

İnternetten Para Kazanılır Mı?

Kazanılır ama sanıldığı kadar kolay değildir ve hatta ilk başlayan herkes öyle sanar; (Kuralım web sitesi ohhh gelsin paracıklar) bu zihnetin sonu hüsrandır.Beni ilgilendiren kısımda zaten burası,bu hüsrana uğrayan kişilerin google vb arama motorlarında bir konuyu aratırken mesajlarına rastlamak ve mesajda aynen şöyle; Abi tamamen boş iş internetten para kazanılmaz...

Bu tam bir virüs gibidir 10'lar 100'ler 1000'ler o mesajı okur ve girişimcilik fikirleri suya düşer.Birde şöyle düşünelim aslında şu anda bu mesajı okuyan herkes benimle beyin fırtınası yapmakta;

Örneğin; Ben size bir iş fırsatı sunuyorum siz kararsız bir düşüncedesiniz ve araştırmaya başlıyorsunuz,aslında araştırmanızın sebebi o işin size ''belki'' faydasının olacağını düşünmenizdir.Her neyse konuyu buluyorsunuz 10'larca kişi olumlu yaklaşırken 1 kişi olumsuz bir mesaj attıyor,sizin düşünceleriniz anında yerle bir oluyor.

Yani olumsuz düşüncelerin aslında pozitif düşüncelerden öncelikli olduğu bir gerçek ise,bir kişinin bir mesajının milyonları bu yoldan geri çevirmesi mümkünse ortaya çıkan sonuç şudur; Bir kişinin bir toplumu değiştirebilme gücü vardır...

----------------------------------------------------------------------------

Peki Nasıl Kazanılır?

Öncelikle alt yapıyı bilmek gerekir yani sadece web site geliri ile ev geçindirme biraz zor ve zaman gerektiren bir iştir.Siteyi açar açmaz kazandırmaz reklam ads yollarını ve firmalarını araştırmanız lazım,güncel içerik lazım,hit olmazsa olmaz ve hepsinden önemlisi sağlam bir seo lazım yani lazımda lazım ve unutmayın kazanmak için harcamak lazım!!!

Web Sitesini Kurdum?

Hayırlı olsun 3-4 ay kayda değer bir gelir bekleme yazıların,paylaşımların güncel olsun tüm sosyal medya hesaplarını kullan bunun dışında sağlam ads firmalarına bak,webmaster forumlarında kafa patlat 'hitleap' vb doğal hit yollarına bak hile hurda pek tavsiye etmem ama siz bilirsiniz.Sonrası reklam gelirleri falan akmasada damlar ama hepsinden önemlisi ilk başta içeriği sağla ve reklam ver örneğin gel burada bir hafta reklam ver ki bi duyulsun...

-------------------------------------------------------------------------------

**** Gelelim Ciddi Kazançlara ****

Türkiye’de bir defa karalanmış bir sektörün yeniden ayağa kalkıp tutunması çok zordur,çünkü zihniyetler genelde ön yargılıdır.Kısacası şu anda Türkiye’de ne kadar network marketing (ağ pazarlama) üzerine icraat gösteren firma varsa hepsi dolandırıcı damgasını yemiştir.

Oysa Türkiye’de dolandırıcı olarak bakılan Amway,dünya’da çok büyük prestiji olan saygın bir firmadır.Ben Amway ile falan çalışmıyorum sadece bu alanda dünya’nın en iyisi olan firmayı örnek göstermek istedim.
Diğer bir konu bilinçsiz ve bilgisiz anlatım.Benim şu anda çalıştığım firmada bile palavralar almış başını gidiyor bende evet haklısın sen bilgilisin diyorum susuyorum.Çünkü ağzımı açsam sidik yarışı başlayacak bunuda biliyorum.

''Yok efendim milyon milyon dolarlar falan bunlar hayal ürünü…''

Şu bir gerçek bu işten zengin olunmaz ama standartların üzerinde bir hayat sürmek ve rahat çalışmak bu mümkün.Bende şu firma bu firma diyerek ayırım yapmıyorum.Şunuda özellikle söylüyorum Türkiye’de Ağ Pazarlama sektöründe dolandırıcı firma sayısı oldukça fazla.

2000'li yıllarda başlayan bu saadet zinciri olayları döngüsü birçok kişinin canını yakmış biliyorum.Bu yazıda yukarıdaki satırlarda birşeyden bahsettim ''Ön Yargılarımız ve Olumsuz Düşüncelerimiz,Tecrübelerimiz'' pozitif düşüncelerin önüne geçer.

Gelelim bu saçmalığın sebebine; Dolandırıcı firmalar var ben yok demiyorum ama şunuda biliyorum ki işini dürüst yapan FİRMALAR'da var.Buradaki firmalar yazısını büyük yazdım sebebi şahıslar demedim,firmalar...

Kulaktan kulağa oyununu biliyoruz değil mi? Laf diğer kulağa geçene kadar değişir falan şimdi firma bir ürün çıkarıyor ve kazanç sistemini işin işleyişini anlatıyor ama bunu dinleyen satıcılar ürün çabuk satılsın diye ekleme ve süsleme çalışmaları yapıyorlar haliyle insanları saf afedersiniz salak yerine koymaya çalışıyorlar.Burada firmanın suçu nedir?

Ne olursa olsun bu işte bütün firmalarda palavracıdan geçilmez,sosyal medya'da yok efendim şöyle kazanıyormuşuz yok böyle gelecek kuruyormuşuz yok bmw ve audi biniyormuşuz?

Bari plakayı gizlede arabanın kiralık olduğu belli olmasın diyesim geliyor ama diyemiyorum işte...

**** Peki Saadet Zinciri ve Ağ Pazarlama Arasındaki Fark Nedir? ****

Öncelikle şurada hemfikir olalım ''ÜRÜN BAHANE,SİSTEM ŞAHANE'' aslında bu işlere bulaşan kimse ürünün kendisi ile ilgilenmez genelde amaç sistemdir yani ''PARA'' ve o kardeşlik laflarına falan inanmayın yok crosum candır yok sen benim bitanemsin falansın filansın,işten çıkıyorum deyin bakalım ilk düşman olan kim
lol2.gif


Farklar arasında ürün var ama (formalite)
Fatura kesiliyor
Stopaj vergisi veriliyor
Firmaların vergi levhasına kadar var

Bunların olması belki resmi yoldan dolandırıcı olmadığını kanıtlar ama vicdanen yeterli değil,yani bu belgelere sahip olup gözümde dolandırıcı olan firmaları saymakla bitiremem...


GELELİM ASIL FARKA SAADET ZİNCİRİ İLE AĞ PAZARLAMA ARASINDA OLMASI GEREKEN FARK ŞUDUR!

* ADALET CİZGİSİ *

YANİ ÇALIŞANA PARA VAR,ÇALIŞMAYANA YOK ÇOK ÇALIŞAN AZ ÇALIŞANI YER KISACA EN ÜSTTEKİ HEP KAZANMICAK,EN ÜSTTEKİNİN KAYBETME KORKUSU OLURSA O SİSTEM SAADET ZİNCİRİNDEN ÇIKAR...

KİMSE KUSURA BAKMASIN HAYATIN GERÇEKLERİ BUNLAR,BÜYÜK BALIK KÜÇÜK BALIĞI YER!

---------------------------------------------------------------------------

****Network Marketing (Ağ Pazarlama)****

Hocam bunu anlat derseniz öerneğin; Benim firmam var ürünlerimi satmak için sahada genç dinamik kişilere görev verip satış başına prim ödüyorum böylece ürün çok satıyor ve sürümden kazanıyorum.

Kısaca günlük hayatta aslında hep yaptığımız şey hatta bütün site sahiplerinin yaptığı şeyde diyebiliriz reklam alırlar,tıklanma başına para ödenir sonuçta bir ortaklık ve bir iş planı mevcut.


----------------------------------------------------------------------------

****Peki Nasıl Kazanırım? ****

Ağ pazarlama kazançlı bir iştir,bunu vicdanım rahat bir şekilde diyorum çünkü kimseyi dolandırmadım.Kazanmak mümkün anlatımı uzun değil ama başarması gerçekten zor.Önce piyasadaki bütün network marketing firmalarını inceleyecek,ürün fiyatlarına bakacaksınız...

Not: Mysql bile mevcut olmayan bir web sitesine 2.000 tl vermeyin!

Adaletli bir sistemde ürün fiyatı değişmez yani ürünün piyasa değeri 300 tl ise network marketing ile uğraşan firma onu 4.000'ye satamaz hadi sattı bu doğru ticaret değildir ve kul hakkıdır.

Firmayı ve ürünü bulduk diyelim sıra geldi pazar çapına

Eşinizden dostunuzdan uzak durun çünkü onlar ilk size karşı çıkacaklardır.İnternet ortamında benim şu anda yapmakta olduğum şekilde ilerleme şeması çizip usul usul acele etmeden ilerlemektir.Siz kazandıkça aileniz zaten size destek verecek mesela ben şu an babamla çalışıyorum
s1.gif


Zaten ilk kazancınızdan sonra devamı gelecektir emin olun,çünkü dişinize bir defa o paranın tadı değdi...

Kimseye aldırış etmeyeceksiniz,zaten en önemliside bu gerisi kendiliğinden ve ekip yardımlarıyla gelir.

-----------------------------------------------------------------------------------------

***TÜRKİYE'DE FİRMA DOLANDIRICILIĞI***

Evet konuda önemli olanda bu başlık... isim vermicem yine zamanında birçok firmanın yaptığı hataların neticesinde Türkiye tam bir ağ pazarlama çöplüğüne dönüştü,üniversiteler vb toplulukların yaşadıkları yerlerde mutlaka size milyon dolarlar vaad edenler oldu,fakat edenlerin hepsi maddi zorluk içinde,bunu onları yadırgamak ve küçümsemek için demiyorum ama telefonlarını bile satan insanlar gördüm işte bir umut belki bi ışık olur düşüncesiyle yola çıkan insanların,umutlarını kaybetmesi ve neticesinde bu sektörü yerden yere vuracak yazılar yazması...

Peki haksız mı?

Yerden göğe kadar haklılar ama bu işin suçlusunu bulmak çok zor inanın o insanları işe sokanlarda kandırılanlar yani döngüyü başlatanı bulmak lazım onun içinde bi dubai yapmakta fayda var demek istediğimi anlatabildim sanırım.

Ağ Pazarlama işi öyle basit sıradan bir iş değil.Yani sokaklarda köşe bucak ya kanka gel sana site satalım seni zengin edelim demekle bu iş olmaz.Sen hayal mi satıyosun yoksa ürün mü onca buna karar vermek lazım!

Sokakda elinizde bir ürün mesela saç kremi gibi düşünün hani avoncular vardı bi ara öyle bişey,sizin göreviniz o ürünü satmak değil mi? Ürün yerine hayal satarak para kazanabilir misiniz?

Gerçekten bunu üstüne basa basa söylüyorum bu işte asıl önemli olan eğitim ama sektörel eğitim yani bu kişisel gelişim kitapları falan boş arkadaşlar bu kitaplar kendinizi poh pohlamak için yani bunlara kendinizi çok kaptırıp bi hayal gemisine biniyorsunuz gemi limandan ayrılmadan batıyor,çünkü geminin kaptanı yani lider dediğiniz adam sizi gemiye bindirdi kendisi uçakla gitti dümen boş kaldı...

Liderlik falanda boş iş ben ne kimseye liderim diyorum nede onu kendimden büyük görüyorum.En başında demedik mi herkes kendi işinin patronu olacak diye? Ben ona liderim dersem demek ki benim bir patronum var! Nasıl bir saçmalık ben bilmiyorum işte böyle şaklabanlar yüzünden bu sektör rezil rüsfa oldu...

Ben şimdi şöyle bir cümle kursam; Ya gelin benle çalışın sizi zengin edeyim desem?

Açık söylüyorum buna 7 yaşında yeğenim bile güler dalga geçer.Bu kadar basit ve bu kadar ucuz bir cümleden zenginlik konusuna erişmek imkansız...

KISACASI BU SEKTÖRDE PARA KAZANMIŞ KAZANDIĞI PARAYLA ZENGİN OLMAYI BIRAKIN EVİNİN İHTİYAÇLARINI VE ŞAHSİ İHTİYAÇLARIMI UCU UCUNA KARŞILAYAN BİRİYİM.

AMA ÇOK ŞÜKÜR BÖYLE BİR İŞİM VAR DİYEBİLECEK KADARDA RAHATIM.

-------------------------------------------------------------------

NOT: SİZ SİZ OLUN BU SEKTÖRE BASİT UCUZ NUMARALAR İLE GİRİŞ YAPMAYIN!

* SAĞLAM FİRMA ANALİZİ
* FİRMANIN PİYASADAKİ SAYGINLIĞI
* ÜRÜN HİZMET KALİTESİ
* ÖDEME vb SORUNLAR OLMUŞ MU,OLMAMIŞ MI
* SAĞLAM BİR EKİP
* SAĞLAM PROJE VE FİKİR
* GÜÇLÜ EKİP ÇALIŞMASI

BU SAYDIKLARIM ÖNEMLİ!

NOT: BELKİ ŞİMDİ BANA KIZACAKSINIZ AMA BUNU BAŞKA ÖRNEKLERLE ANLATMAM PEK MÜMKÜN DEĞİL,TÖVBELER OLSUN BİNLERCE KEZ ''GOOGLE'' a ALLAH YOKTUR YAZSANIZ,OLMADIĞINA DAİR YAZILAN Bİ TON MAKALE BULABİLİRSİNİZ AMA GERÇEKLERİ BİLİYORUZ.

DEMEK İSTEDİĞİM ŞU İNTERNET ÜZERİNDE FİRMALAR HAKKINDA NE İYİ NEDE KÖTÜ YAZILARA İTİBAR ETMEYİN,BUNUN İÇİN EN İYİ YOL O FİRMA İLE ÇALIŞMIŞ DÜRÜST KİŞİLERLE İLETİŞİM KURMAKTIR.

----------------------------------------------------------------------------------------

***KİŞİSEL GELİŞİM***

Konuya kısa kısa bir sözümle değinmek istiyorum.

”Hayatta hedeflerin varsa,hedeflere giden kapının anahtarı sendedir”

Kısacası ne iş yaparsak yapalım,ticaret vs… tüm herşey bu işe girişen kişide biter.Doğal olarak başarısızlıkda şahsidir,başarmakta şahsidir dediğim gibi aslında herşey kişinin elindedir ve sadece o istemelidir.

Olumsuz dahi olsa aslında verilen ve girilen yoldan dönülmemeli,kısacası sonunun başarısızlık olduğunu bile bile bir yola girersin,aslında boşuna kürek atarsın fakat kürek kıralana kadar uğraşmalısın belki o kürek bir küp altına dokunacak bunuda bilemezsin ve bırak sana yapamadı desinler,alay etsinler,küçük görsünler ama sen girdiğin yoldan dönme,her ne olursa olsun dönen kişiye dönek derler.

Birgün başaracaksın çünkü azmeden ve başarmayı isteyen sensin ve unutma evlat,hiçbir bebek emeklemeden yürüyemez ve yine hiçbir çocuk ağlamadan büyüyemez,kısacası herşeyin bir evresi var önce sana nefes vereni düşünüp,sonra o nefesi nasıl değerlendireceğini bulman lazım.Aslında bir bulmaca oyunu gibi düşün,yavaş yavaş dolduracaksın tabi hatalarında olacak onlar içinde bir silgi bulunduracaksın.

Hayatında en vazgeçemem dediğin insanlardan vazgeçtiğin gün,aslında en güçlü olduğun zaman olacak,çünkü bir geçmişi silen insan,yeni bir hayat çizecek güce sahip olandır.

Şu mısralara yazdığım tüm kelimeleri unutun hepsini boşverip atın bir kenara asıl olan ‘SENSİN‘

Hani diyorlar ya kişisel gelişim diye geç baba orda yazan binlerce sayfanın çıktığı tek nokta şudur iyi oku dostum boş yere zaman kaybetme…

” ÖNCE SEN DEĞERLİSİN,SONRA SEN İSTEMELİSİN,OLSUN veya OLMASIN DENEMELİSİN”

Umarım girdiğiniz her nasıl bir yolsa o yolun sonunda sizin hayalleriniz olur ama her hayalinde bir bedeli olur,mutluluk bile bedava değildir.


SAYGILARIMLA
 

SDN Son Haberler

Üst