Junas28
Öğrenci
- Katılım
- 12 Temmuz 2015
- Mesajlar
- 84
- Reaksiyon puanı
- 5
- Puanları
- 8
Ekli dosyayı görüntüle 12001Selam, adı geçen alışveriş sitesiyle geçen yaşadığım trajik komik olayı anlatayım...
17.07 tarihinde, hediye çekimin aktif olmasıyla Sapphire r9 390 ekran kartı siparişi verdim. 20'sinde mesaj attım bunlara, paketim nerde
. Çünkü vaat edilen kargolama süresi 2 gündü. Palyaçolar bunu herhalde 2 hafta diye anlıyorlar galiba, bana ürünün 30'unda ellerine geçeceğini bildirdiler.
Tabi bu benim için kabul edilebilir bir durum değil. En başta güvenimi sarstılar, 30'sunda da kargolayacaklarından şüphe ettim, 2 günü 2 haftaya uzatan bir şirket, bu süreyi daha da uzatmayacağı ne malum. Bugüne kadar birçok alışveriş sitesinden alışveriş yaptı. Hiçbiriyle bir problem yaşamadım. Buna bu site de dahil. Ama aldığım pc parçaların birinde bir kusur çıksaydı, sonradan arızalansaydı... vay halime, resmen süründürürlerdi. Aramızda geçen konuşmalardan bunu anlıyorum.
Kargolamayı bugün yapmayacaklarsa siparişimi iptal edeceğimi bildirdikten sonra bana bir mail geldi. Ürünüm sözde paketlenip kargoya verilmiş, hem de sipariş tarihinden 1 gün önce (16.07). Gönderi nosundan kontrol ettim, benimle alakası olmayan bir isim çıktı ve istanbul zeytinburnu şubesinden dağıtıma çıkmış bir ürün.
Tabi durumu yine kendilerine ilettim, şehven yapılan bir hataymış
) Bu şirketin çalışma etiğinden daha fazla bahsetmek isterdim ama görüldüğü üzere çalışma etiği diye bir şey yok. Şikayet var sitesine de göz atınca şu son 1 aydır belki yüzlerce benzer şikayet ilanı görebilirsiniz. 2 gün bir yana 24 saatte kargo denilen ürünleri günlerce, bir haftadan uzun bir süredir kargolanmasını bekleyen mağdur müşterilerle dolu.
Şayet atıyorum tatile çıkacaksınız, kamp malzemeleri fln sipariş verdiniz... o tatil iptal olur. Çocuğunuza doğumgünü, eşinize yıldönümü hediyesi mi alacaksınız... tarihini tutturmak için 2 ay önceden sipariş verin... hatta en iyisi ordan sipariş vermeyin. Bu basit gereklikleri yerine getiremeyen şirket, üründe sıkıntı çıkarsa sizi nasıl süründüreceğini hayal gücünüze bırakıyorum.
Ha unutmadan, online her alışverişinizde muhakkak aldığınız ürünü paketinden çıkarırken, videoya kaydedin. Ürününe göre çizik var mı, önceden kullanılmış mı (misal cep telefonun içinde kayıtlı resimler, telefon numaraları var mı bakın-iade edilmiş tamir edilmiş o kadar ürün satılıyor ki bu ülkede..ürün iadesi yapacaksanız da aynı şekilde kargolama işlemini de videoya kayıt edin. Sonra bir sıkıntı çıkarsa sizden bilirler)
Ekli dosyayı görüntüle 12001Ekli dosyayı görüntüle 12002Ekli dosyayı görüntüle 12003
Ekli dosyayı görüntüle 12001
17.07 tarihinde, hediye çekimin aktif olmasıyla Sapphire r9 390 ekran kartı siparişi verdim. 20'sinde mesaj attım bunlara, paketim nerde

Tabi bu benim için kabul edilebilir bir durum değil. En başta güvenimi sarstılar, 30'sunda da kargolayacaklarından şüphe ettim, 2 günü 2 haftaya uzatan bir şirket, bu süreyi daha da uzatmayacağı ne malum. Bugüne kadar birçok alışveriş sitesinden alışveriş yaptı. Hiçbiriyle bir problem yaşamadım. Buna bu site de dahil. Ama aldığım pc parçaların birinde bir kusur çıksaydı, sonradan arızalansaydı... vay halime, resmen süründürürlerdi. Aramızda geçen konuşmalardan bunu anlıyorum.
Kargolamayı bugün yapmayacaklarsa siparişimi iptal edeceğimi bildirdikten sonra bana bir mail geldi. Ürünüm sözde paketlenip kargoya verilmiş, hem de sipariş tarihinden 1 gün önce (16.07). Gönderi nosundan kontrol ettim, benimle alakası olmayan bir isim çıktı ve istanbul zeytinburnu şubesinden dağıtıma çıkmış bir ürün.
Tabi durumu yine kendilerine ilettim, şehven yapılan bir hataymış

Şayet atıyorum tatile çıkacaksınız, kamp malzemeleri fln sipariş verdiniz... o tatil iptal olur. Çocuğunuza doğumgünü, eşinize yıldönümü hediyesi mi alacaksınız... tarihini tutturmak için 2 ay önceden sipariş verin... hatta en iyisi ordan sipariş vermeyin. Bu basit gereklikleri yerine getiremeyen şirket, üründe sıkıntı çıkarsa sizi nasıl süründüreceğini hayal gücünüze bırakıyorum.
Ha unutmadan, online her alışverişinizde muhakkak aldığınız ürünü paketinden çıkarırken, videoya kaydedin. Ürününe göre çizik var mı, önceden kullanılmış mı (misal cep telefonun içinde kayıtlı resimler, telefon numaraları var mı bakın-iade edilmiş tamir edilmiş o kadar ürün satılıyor ki bu ülkede..ürün iadesi yapacaksanız da aynı şekilde kargolama işlemini de videoya kayıt edin. Sonra bir sıkıntı çıkarsa sizden bilirler)
Ekli dosyayı görüntüle 12001Ekli dosyayı görüntüle 12002Ekli dosyayı görüntüle 12003
Ekli dosyayı görüntüle 12001